quote:
Ultimora schreef op 28 oktober 2004 @ 23:36:
[...]
dit vind ik echt schitterende speakers om te zien.. die zuilen zien er echt super gelikt uit!
[...]
klinkt mischien een beetje stom, maareeh wat kan je er mee? het staat namelijk niet in mijn Loewe Foldertje... t klinkt wel intressant namelijk, maar dit kan je vast ook niet op een Aventos aansluiten of wel? (heb die Aventos nog niet, weet ook nog niet welk type er komt, maar er komt er een hier zeer binnenkort, de 3770 is trouwens in de aanbieding bij de correct voor de liefhebbers)
Die speakers heb ik medegenomen omdat ze schitterend ogen, in het echt zijn ze zelfs veel mooier dan op de foto. En de geluidskwaliteit is voor die prijsklasse on overtroffend, helder, zeer open, vooral middengebied is lekker fris.
Over de Aventos, daar kan geen VGA module in. Pas vanaf de Nemos serie. Over de 3770, ik zou het luxere broertje nemen de 3970 is wel duurder maar:
-MediaPlus chassis, betere signaalverwerking en daardoor het DMI Plus systeem, de 3770 heeft DMI (dus zonder Plus), dit geeft een trillingsvrij plaatje, de 3770 is altijd nog een beetje beverig, weliswaar minimaal, maar toch
-PIP met een ingebouwde 2e tuner, dus echt 2 zenders tegelijk kijken, niet zoals meneer Philips en Sony vroeger dat je er een 2e apparaat aan moet hangen
-Bij de platin uitvoering is het front en de achterkant dezelfde kleur, bij de 3770 verschillende tinten zilver
-Control 150 afstandsbediening, de 3770 heeft de control 100 en die heeft rubber toetsje ipv geplastificeerd. Het rubber slijt en de nummers verdwijnen, bij de 150 heb je dat niet.
De 3970 zal kwa prijs rond de 1199,- euro uitkomen.
Eventueel wat de Nemos 28 extra heeft voor 100,- euro meer (1299,- euro), veel beter geluid, je kan je tv ook als centerspeaker gebruiken in een surround installatie via een verloopkabel (mits je een normale volwaardige receiver heb, niet zo'n
prutding simpelding van het kruidvat, dan zou je tv kwa geluiskwaliteit veel beter zijn dan de rest van je speakers b.t.w.), stukje design, uitbreiding met eventueel een VGA module.
Wat je verder met een VGA module kan, je geeft je PC beeld met een resolutie van 640 x 480 door naar je pc (800 x 600 moet mogelijk zijn, ben ik nog aan uit uitzoeken), maar 640 x 480 is al erg mooi. Lijkt weinig, maar is het niet. Vergeet niet, in tegenstelling tot een tv-out, dat je letters en dergelijke scherp op de beeld staan, dus je kan gewoon windows verkenner opstarten en alles ook scherp lezen. Verder komt er een IR-link bij, zit ingebouwd in de module, als je bijvoorbeeld apparatuur in een gesloten kast eronder heb staan dan geeft je tv het IR signaal van je AB door, hoef je de deurtjes niet te openen.
@MikeyMan:
Achter het klepje van mijn tv zitten geheugensloten voor de meest gangbare geheugen kaarten, soort van 6-in-1 cardreader, kan je leuk je foto's mee op het beeld toveren.