Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 12
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicOok leuke hardware trouwens
Wat te klagen? Je mag me er altijd via mail of MSN op doorzagen :P
specs e.d.
@Abaddon: Jups onder de speakerstands zitten flinke gaten, had ik ook nooit gedaan als dit niet voor langere termijn zou zijn. Maar door mijn projector zit ik toch vast aan deze indeling van de kamer dus voorlopig staat het nog wel even zo.
Reg. datum: 13 augustus 2000
is het niet iets te ongezellig??
Maareh... Je woont alleen daar?
www.carina-avensisclub.nl
Reg. datum: 28 september 2004
inderdaad, ik geloof niet dat er 1 vrouw op de wereld is die zo'n perfecte inrichting zou goedkeuren.quote:MikeyMan schreef op 24 oktober 2004 @ 10:55:
Wow.... Inderdaad... Stylish...
Maareh... Je woont alleen daar?
quote:
Nice
Heeft het nog een reden dat je onder je fronts zwarte stands hebt en onder je center een zilveren?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
EDIT
Lol had nog nooit een scherm gezien met een "luifel" ontvouw meganisme..
@baddon wijzigde dit bericht 24-10-2004 13:08 (33%)
quote:mx_player schreef op 24 oktober 2004 @ 12:14:
[...]
inderdaad, ik geloof niet dat er 1 vrouw op de wereld is die zo'n perfecte inrichting zou goedkeuren.
Dan heb ik de jackpot denk ik want ik ben getrouwd en mijn vrouw heeft hier geen enkel probleem mee. Ze wil het er ook niet omheen volbouwen
@Xander: heb die frontspeakers 2de hands gekocht met die stands, allemaal zelfde kleur is wel mooier maar ik kan hem altijd nog zwart maken.
@Hilbren, je gaat toch niet naar de bioscoop voor de gezelligheid?
Reg. datum: 15 maart 2002
De rest van de apparatuur is hetzelfde gebleven:
- Receiver: Denon AVR-1804
- Fronts: Kef Q5
- Subwoofer: Pioneer S-W110S
- Center en rears: Pioneer S-CR50-K
- TV: Philips 28PW8718
Ik ben overigens ook verhuisd naar een andere kamer. Helaas een heel stuk kleiner, maar dit is allemaal tijdelijk.

Asus P4P800, Intel Pentium 4 2,6ghz 800mhz FSB, 512mb pc3200, IBM 120gb, Soundblaster Live!, IBM T710 (17" TFT)
Al die mooie kabels, dan staat zo'n plastic FM "kabeltje" toch ielig
Dookie Fundamentalist
Wat voor functie heeft hij dan dat er een windows logo opplakt ?quote:RoamoR schreef op 24 oktober 2004 @ 15:55:
Strakke set hoor X_P, vind je dat Windows Media stickertje niet een beetje de strakke Denon layout verpesten?
offtopic:
Al die mooie kabels, dan staat zo'n plastic FM "kabeltje" toch ielig
Hij ziet graag blauwe schermenquote:w00Dy schreef op 24 oktober 2004 @ 16:55:
Wat voor functie heeft hij dan dat er een windows logo opplakt ?
Reg. datum: 27 september 2002
Een beetje speaker moet eigenlijk minimaal 60 cm tot een meter van de muur afstaan. Je krijgt dan een veel voller geluid en een bredere soundstage. (niet perse en niet bij elke, gewoon uitproberen dus)quote:Simon schreef op 24 oktober 2004 @ 08:58:
Zo, das netjes. Je boxen staan wel vrij prominent in je kamer, is dat niet vervelend?
Die dvd-speler kan ook WMA files aan naast mp3 als ik me goed herinnerquote:w00Dy schreef op 24 oktober 2004 @ 16:55:
[...]
Wat voor functie heeft hij dan dat er een windows logo opplakt ?
Verder: ik heb een beamer, maar dat ding heeft alleen maar een VGA monitor connector in erop zitten. Ik zou hem toch graag aan mn dvd speler via s video of scart oid hangen, weet iemand of dat kan en zo ja hoe ik dat doe? Want altijd via je pc kijken is ook niet alles.
Repeat wijzigde dit bericht 24-10-2004 18:05 (172%)
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Daarbij is het wel interessant om je te realiseren dat je via VGA een hogere kwaliteit krijgt dan via s-video. Maar misschien valt er iets te doen met de RGB outputs van de scart aansluiting. Bij VGA horen ook sync signalen, maar verder is het ook gewoon RGB. Misschien dat iemand anders daar meer van weet.quote:Repeat schreef op 24 oktober 2004 @ 18:02:
[.....geen wat zal ik kopen discussies....]
Verder: ik heb een beamer, maar dat ding heeft alleen maar een VGA monitor connector in erop zitten. Ik zou hem toch graag aan mn dvd speler via s video of scart oid hangen, weet iemand of dat kan en zo ja hoe ik dat doe? Want altijd via je pc kijken is ook niet alles.
EDIT
Heb eff een fototje gemaakt van de kabel:
op de vga stekker staat "scan cnvtr" dus of er nog hardware in die stekker zit weet ik niet. Eigenlijk weet ik ook niet welke kant dit op werkt. Misschien alleen van vga naar rgb.
@baddon wijzigde dit bericht 24-10-2004 19:54 (68%)
quote:Abaddon1 schreef op 24 oktober 2004 @ 19:45:
Ik heb hier een scart naar vga kabel liggen alleen nog nooit geprobeerd
Hoe kom je daaraan? Want daar wil ik wel eens wat over lezen dan.
Ik heb even zitten googlen, en dit lijkt me wel wat:

quote:VGA stekker naar 3 YUV tulp female adapter. Handig voor op een lange kabel
Om bijvoorbeeld op de Infocus X-1 Component Video Progressive over de VGA ingang af te spelen.
De adapter zet zelf niets om. De VGA in of uitgang moet al geschikt zijn voor het Component Video Signaal. Zeer geschikt voor projectoren/schermen
Voor het omzetten van het signaal heeft u een converter nodig (die verkopen we ook)
Hiermee moet het toch kunnen of niet?
edit: Abaddon1: zo'n kabel heb ik idd nodig, mits hij ook van de scart naar de VGA werkt.
edit2: nog even gegoogled:

quote:VGA naar component video of andersom lengte 1,8 m
Let op deze kabel allleen gebruiken als de aangesloten apparatuur gechikt is voor component video/YUV, anders heeft u onze converter nodig.
Die werkt dus iig de bijde kanten op
Als ik dan een dvd speler scoor met die component video out heb ik ook niet eens een scart nodig
Repeat wijzigde dit bericht 24-10-2004 20:02 (84%)
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Wat dacht je van de Yamaha S550! Die heeft component uit.quote:Als ik dan een dvd speler scoor met die component video out heb ik ook niet eens een scart nodig
quote:Nightwish schreef op 24 oktober 2004 @ 20:27:
[...]
Wat dacht je van de Yamaha S550! Die heeft component uit.
Ik wilde dit ook al halen!
Yamaha RX-450

(370 euro)
Yamaha S-550

(200 euro)
Is dat een goed setje? Het lijkt mij wel, ziet er strak uit en is niet te duur
Maar ik moet alleen nog kijken naar de speakers, want ik wil niet meteen zoveel geld uitgeven, dus ik moet even kijken hoe ik dat ga doen. Ik kan natuurlijk beginnen met 2 speakers, maar tegen de tijd dat ik dan de rest ga kopen is er ook alweer een nieuwe receiver, en dat vind ik dan een beetje zonde
Barry wijzigde dit bericht 24-10-2004 20:54 (9%)
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
Waar lijd jij uit af dat het goede bas is? Uit het feit dat Audio-Dom hem gemaakt heeft, of...? Vind het toch een beetje een gewaagd dingquote:JT schreef op 24 oktober 2004 @ 23:27:
Voor degenen met ruimte en weinig geld maar die toch veel en goede bas willen: klik
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.