De car club community | Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 9
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicKwestie van voldoende licht en het haaks het plexi in laten vallen. Hier is het gepolijst, dus licht het juist minder op als bij een mat geschuurde rand. Zoals je bij de randen van me muismat ziet (overigens is die van glas, maar de bewerking is hetzelfde qua schuren van de randen en zandstralen)quote:superfly2004 schreef op 19 oktober 2004 @ 14:58:
Hoe krijg je de randen van het plexiglas zo mooi glimmend met behulp van licht, ik heb ook weleens wat uitgefreest enzow, maar als ik er een lamp achter doen word het niet zo duidelijk opgelicht dat je vanaf een afstand kunt zien wat er staat ...
bedanktquote:allard_070 schreef op 19 oktober 2004 @ 15:12:
[...]
Ziet er mooi uit! Ben benieuwd het geheel eruit komt te zien. Zeer netjes de randjes geschuurd trouwens.
offtopic:
Zie ik daar op het eerste plaatje een TH Rijswijk pen liggen? Hij lijkt er in ieder geval verdacht veel op.
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
Reg. datum: 17 mei 2004
DIT IS NIET DEZELFDE KAST als op de eerste pagina...

Mijn "12CM fan achterop mod" (
Nu een stapje verder. Ik post hem hier omdat ik het geen eigen post waard vind
Raampjes zitten erin en voeding gemeshed
Alleen nog te voorzien van de nodige neon lampen (2x 10cm denk ik). Komen ooit nog wel
Breaker wijzigde dit bericht 19-10-2004 20:32 (3%)
Reden: mierenneukers ook in #xs4all :P
PC specs || Server specs || MCE specs || Weblog || Clio
Eigenlijk waren de kleine lettertjes net iets te klein, was een pokke werk om ze uit te snijden. Maar t ziet er op zich erg OK uit
_ferry_ wijzigde dit bericht 19-10-2004 21:10 (12%)
Zag het jha maar dat komt door mijn kap erop zetten zodra mijn kap erop zit zit dat ding ook weer recht heeft iig te maken met hoe je de kap om het chassis heen schuift.quote:Meneer aard schreef op 19 oktober 2004 @ 15:32:
[...]
Wil niet lullig doen ofsow, maar ligt het nou aan mijn of zit op dit plaatje je cooler scheef? http://members.lycos.nl/r...p.../Zijaanzicht(Vid).JPG
Verder wel een functionele mod
[url=http://specs.tweak.to/8544] [i]-=SpecS=-[/i] [/url]
Reg. datum: 07 december 2003
Ik denk dat de koeler van je radeon niet zo goed meer werktquote:Breaker schreef op 19 oktober 2004 @ 20:11:
Hier mijn mod
Mijn "12CM fan achterop mod" () staat in een van de vorige topics
Nu een stapje verder. Ik post hem hier omdat ik het geen eigen post waard vind
Raampjes zitten erin en voeding gemeshed
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen nog te voorzien van de nodige neon lampen (2x 10cm denk ik). Komen ooit nog wel
JUHQOKG
Heb er geen problemen mee, temperaturen vallen me 100% mee, ik had ook verwacht dat het extra koeling (lees gaatjes) nodig zou hebben maar nog nergens last vanquote:vieux schreef op 19 oktober 2004 @ 22:47:
[...]
Ik denk dat de koeler van je radeon niet zo goed meer werktMaak een klein rond gaatje erin dan? Heb je gelijk verse lucht
quote:
Ziet er zeker mooi uit, zeer netjes de letters erin gemaakt. Eigelijk zonde om hem weg te doen, maarja ieder zijn keuzes. Trouwens mooie naam "CyberBob64"
Ahh vandaar, ik zit daar op school dus ik kom ze nog wel is tegen.quote:_ferry_ schreef op 19 oktober 2004 @ 17:30:
[...]
bedankten ja het is een TH rijswijk pen
ze stonden een keer bij ons op school met een standje.
Was @ Tall Ships Race @ Anne-Margaretha
quote:_ferry_ schreef op 19 oktober 2004 @ 21:09:
Zo, window is klaar, morgen opsturen naar de eigenaar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eigenlijk waren de kleine lettertjes net iets te klein, was een pokke werk om ze uit te snijden. Maar t ziet er op zich erg OK uit
hoe heb je die letters eigelijk precies zo gekregen
ik weet dat je ze uitgesneden hebt, maar hoe precies?
kan je een (kleine) howto typen? het is wel interessant
Just sitting here on GoT.. being true ;)
Eerst letters afdrukken in spiegelbeeld.
Plexi afplakken met normaal tape (gewoon zwart breed tape)
Het a4'tje met d text er op plakken met wat stukjes tape.
Alles stukje voor stukje uitsnijden met een goed scherp mesje, dus zowel de letter als in de onderliggende tape.
a4'tje verwijderen
Alle uitgesneden stukjes verwijderen+plakresten
Zandstralen
Dat zandstralen doe ik met een soort van lucht blazend pistool wat je er tegenaan zet, er zit zand in (meer gruis eigenlijk) wat ie tegen het plexi aan blaast en zo het plexi afvreet zeg maar. oppervak van de mond is iets van 1,5x 2cm.
Meteen ook even een 120 mm fan erbij gedaan (scheelt 4c)
Ben alleen nog niet tevreden over de onderkant
^
Deze foto is van voordat ik mijn kabels (goed) had opgeruimd.
Mijn systeem:
http://casejunkies.com/index.php?upn=020001&user=1055
samaarst wijzigde dit bericht 20-10-2004 19:43 (52%)
Addict
Reg. datum: 18 augustus 2004
Suggesties?
zit er niet gewoon een VGA aansluiting op de achterkant/zijkant?quote:mrbron schreef op 20 oktober 2004 @ 17:02:
Ik heb hier nog een oude laptop (Pentium 166). De LCD monitor ervan is kapot, definetief. Ik heb ook nog weleen oude monitor liggen, een CRT. Misschien kan ik er wel wat mee, maar ik weet niet wat.
Suggesties?
Reg. datum: 18 augustus 2004
Reg. datum: 27 september 2003
ik vind het mooi, als de eigenaar van een bepaalde case zijn eigen case mooi vind en van zijn case houdquote:Killerhond schreef op 21 oktober 2004 @ 12:38:
Iedereen heeft altijd van die uber super strak opgeruimde pc's, en dan stoppen ze er een paar ccfls in, maar dat vind ik gewoon niet mooi. Want dan schijnt het licht alleen maar op bloot blik. Ik vind het persoonlijk veel mooier als er een paar van die gemeschte powerkabels door het licht heen gaan en je die goed kunt zien. Wat jullie?
quote:RMB schreef op 21 oktober 2004 @ 13:07:
[...]
ik vind het mooi, als de eigenaar van een bepaalde case zijn eigen case mooi vind en van zijn case houd
Jij weet waar je over praat.
Het maakt niet uit of er al miljoenen kasten zijn met bijvoorbeeld een blauwe ccfl erin, als degene die dagelijks tegen die kast aan zit te kijken het maar mooi vind.
Bedankt.
quote:RMB schreef op 21 oktober 2004 @ 13:07:
ik vind het mooi, als de eigenaar van een bepaalde case zijn eigen case mooi vind en van zijn case houd
True thatquote:Cyber Spy schreef op 21 oktober 2004 @ 13:12:
Jij weet waar je over praat.![]()
Het maakt niet uit of er al miljoenen kasten zijn met bijvoorbeeld een blauwe ccfl erin, als degene die dagelijks tegen die kast aan zit te kijken het maar mooi vind.
quote:Radeon9700 schreef op 21 oktober 2004 @ 13:14:
Mensen, ik wil zo'n processor koeler kopen van Zalman of van een anderen merk. Moet ik dan de oude proc. koeler afmonteren? Joja, hoe?
Bedankt.
Ik beantwoord je vraag met een andere vraag
als je je band van je wagen vervangt moet de ouden band er dan af???
montage methode hangt af van moederbord tot moeder bord mogelijk met schroeven of rechtsreeks op de socket
Reg. datum: 12 oktober 2004
quote:Radeon9700 schreef op 21 oktober 2004 @ 13:14:
Mensen, ik wil zo'n processor koeler kopen van Zalman of van een anderen merk. Moet ik dan de oude proc. koeler afmonteren? Joja, hoe?
Bedankt.
Gewoon laten doen ..
Die hard modder
quote:nnoks schreef op 21 oktober 2004 @ 13:58:
[...]
Gewoon laten doen ..kzag in een andere thread dat je eindelijk iemand had gevonden om een window in je case te gaan maken ;| dan kan je vast ook wel iemand vinden die dit wil doen ;D
Die hard modder
Ik hou van modden aan mijn PC
Maar als ik de oude eraf sloop, dat kan ik best zelf wel doen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.