var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 9
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topicquote:mophor schreef op 05 november 2004 @ 18:55:
't is slecht te zien, maar meestal is dat zwarte gewoon een soort afstandhoudertje, soort busje dus. Als je die leds lossoldeert komen die dingetjes er ook zo af.
Je hebt ook kans dat het idd voetjes zijn, dan zou je de ledjes er zo uit moeten kunnen trekken (kan je eens voorzichtig proberen)
Dat laatste heb ik al geprobeert, lukt niet.
Kga morgen even naar plaatselijke electrowinkel (ik krijg het nog al moeilijk op de foto) om het hun nog ff te laten zien. Volges mij als ik de leds lossoldeer, komt het zwarte stukje los, ik denk dat het er zeg maar overheen is geschoven. Kheb het meeste schrik om die ledjes los te solderen van het printje, als ik het verneuk...
Prometeia 2 GT OWNAGE
var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
Misschien dat acouse (begrijp wel dat hij nog geen toestemming gaf overigens!) onderstaande link stiekem een beetje in de gaten houdt

http://members.lycos.nl/xixiv
[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
en wat vinden jullie er van? Het is nog niet af.
Het heeft een ingebouwde bong (waar de cd tegen aanstaat, is ook even voor de grote )
--- Specs ---
--- BlackIntel - C&C Renegade modding -
quote:EvilWhiteDragon schreef op 06 november 2004 @ 00:00:
ik post hierbij ff een preview van mn casemod/casebuild
[afbeelding]
en wat vinden jullie er van? Het is nog niet af.
Het heeft een ingebouwde bong (waar de cd tegen aanstaat, is ook even voor de grote )
grote > grootte
ziet er groot uit overgens
instantfaal.nl / e6420 @ 3.28GHz, Asus P5B-E Plus, 2GB OCZ ddr2-800 @ 3-4-4-15, X1950pro 256MB, WD Raptor 7400ADFD, ~1.5TB Western Digital Caviars
quote:geez schreef op 06 november 2004 @ 00:34:
[...]
grote > grootte
ziet er groot uit overgenswat komt er allemaal in?
jah en groter -> grootst (mijn kast dan)
maar er komt niet veel meer in, vooral nog 6 120 mm fans, 6 ccfl's en ander klein spul. Ik weet dat er een grote ruimte is onder de dvd speler maar daar kan ik weinig aan doen, want ik wil de luchtstroom niet hinderen. verder zit alles er zo'n beetje wel in.
temps zijn ook erg goed (CPU onder de 50 graden met load op 2,3 V en 25xx-26xx MHZ)
--- Specs ---
quote:floriske.nl schreef op 05 november 2004 @ 20:02:
kreeg nog geen toestemming voor een CIP omdat ik nog niet ver genoeg gevorderd ben, maar wil mijn plannen toch vast prijs geven
Misschien dat acouse (begrijp wel dat hij nog geen toestemming gaf overigens!) onderstaande link stiekem een beetje in de gaten houdt![]()
[afbeelding]
http://members.lycos.nl/xixiv
Heb je de nieuwe regeling omtrend CIP's gevolgd??
gewoon voorbeeld topic aan maken in schop een modje.
Mails worden niet meer aanvaard als aanvraag voor een CIP

De NETBuilder, ik denk 4U hoog (nog niet uitgemeten).

Na het verwijderen van alle onderdelen zodat ik alleen de case overheb.

Nogmaals de case, maar dan vanaf de zijkant.

De mobo tray gemaakt van lege modules, en het moederbord er op.

Moederbord in de case geschoven.

Zipdrive op de plaats plek van de floppy (normaal boot de router vanaf die flop) en daar boven op met rubberen ringen + afstandbuisjes een hardeschijf rack op gemaakt.

Een 145watt voeding in de originele voeding case van de router. ipv de 145watt voeding komt er een 300+ watt voeding in te zitten, met toekomst op 5 a 6 hardeschijven doe ik dat een 145watt voeding niet aan.
Ik moet nog meer hardeschijf racks zoeken in oude computers op mijn werk, als ik weer een pc "sloop" omdat deze afgeschreven is dan kom je die nogal een keer tegen.
De server heeft de volgende configuratie:
P3 933, 2x 128mb sdram, 100mb zip, 40gb ATA 100.
Dit komt er nog bij:
2x 80GB 7200rpm ATA 133 8mb en waarschijnlijk nog 2x 160 of 200gb schijven.
KingOfDos wijzigde dit bericht 06-11-2004 03:04 (28%)
[Avatar Change/Stats (terug online!!)]
Bye bye Microsoft ! I'm using Linux now!
Het is gelukt! Ik heb gewoon de stoute schoenen aangetrokken en losgesoldeerd, die zwarte 'voetjes' bleken gewoon afstandshoudertjes te zijn, bij de plaatselijke electroboer 2 leds gehaald, en zie hier het resultaat:

Ik vind het zelf heel mooi gelukt, wat vinden jullie?
Prometeia 2 GT OWNAGE
Opel Vectra V6 CDX
[b]Specs PC -=- Specs Laptop -=- Fuji S602Z
ja, graag!
--- Specs ---
quote:Ald0 schreef op 13 oktober 2004 @ 23:40:
Ik (Domme Pino) heb gepolijst met dremel compound! Het was veel werk maar het is toch aardig gelukt
Heb ook een dremel en zou het graag een keer willen proberen dat polijsten!
Wat voor opzetstukjes heb je daar voor nodig? welke snelheid ? Is daar ook een toturial van ergens
quote:Brabus Freak schreef op 06 november 2004 @ 13:05:
Toch nog even terugkomen op het ledverhaal van een paar posts hier voor:
Het is gelukt! Ik heb gewoon de stoute schoenen aangetrokken en losgesoldeerd, die zwarte 'voetjes' bleken gewoon afstandshoudertjes te zijn, bij de plaatselijke electroboer 2 leds gehaald, en zie hier het resultaat:
[afbeelding]
Ik vind het zelf heel mooi gelukt, wat vinden jullie?
Nice
Je had het bij mij over welk res is dat
Chieftec Bigtower | AMD Athlon 64 AM2 3500+ | Water-Cooled | ASUS M2N-E | 2GB Crusial DDR2 | Geforce 7600 | NEC 1300a DVD Bakker
jah uiteraardquote:Soul__assasin schreef op 06 november 2004 @ 01:11:
[...]
Heb je de nieuwe regeling omtrend CIP's gevolgd??
gewoon voorbeeld topic aan maken in schop een modje.
Mails worden niet meer aanvaard als aanvraag voor een CIP
ondertussen gewoon http://members.lycos.nl/xixiv in de gaten houden
[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
Reg. datum: 04 oktober 2003
quote:original4u schreef op 06 november 2004 @ 13:57:
[...]
Heb ook een dremel en zou het graag een keer willen proberen dat polijsten!
Wat voor opzetstukjes heb je daar voor nodig? welke snelheid ? Is daar ook een toturial van ergensplz give tips
Als het goed is zitten er bij je dremel 2 boekjes. 1 in kleur. Daar kun je invinden welke opzet stukjes je kunt kopen. En in de zwart witte staat op welke snelheid je welk opzet stukje moet gebruiken.
Maar je moet opzet stukje 414 of 429 gebruiken. Ook moet je polijst pasta hebben. Dat is er ook van dremel nr. 421 Maar je kunt beter ff bij de bouwmarkt vragen naar polijst pasta. Dat is een stuk goedkoper.
Je moet om de polijst schijfjes te bevestigen opspandoorn 401 hebben.
En voor grote oppervlakken geen dremel gebuiken. Want dat schiet niet op. Dan kun je beter een losse polijst set (borstels enz.) voor je boor machine kopen. Die zijn een stuk groter.
Ja, ergens is dat wel heel strak, maar volges mij valt het dan niet meer op, als alles blauw is wordt het zo saai volges mijquote:
Prometeia 2 GT OWNAGE
ik heb aan aantal weken terug mijn achterkant gepolijst... was wel tevreden, maar die kast moest nog mooier!
HET PLAN: kast spuiten en 1 cd brander stealthen!(jaa andere dvd-rom heeft nog garantie... en gaat ook zo snel mogelijk weg > de ene keer ziet XP hem wel, andere keer is hij ziek:S
dus pc uit elkaar gehaald(popnagels doorboren) en alle dingen schuren enzoo (zie verder voor mijn stappenplan)
de foto's
met een digitale camera..
muisklik op foto...
GLANS
meer en betere foto's op: http://nl.msnusers.com/willy1986/shoebox.msnw
de gestealthde drive zit in de bovenste vak... de achterkant was eerst helemaal spiegel maar ik had nog wat over in de blauw spuitbus en kon het niet laten dit ook te gebruiken!
boodschappen lijstje (kosten: ¤15,32)
schuurpapier middel; korrel 240 3 vellen
schuurpapier fijn; korrel 400 3 vellen
Gamma spuitlak grondverf
Flexa spuitlak blauw Hoogglans
stappenplan voor spuiten voor de tweakers die ook wel een ander kleurtje willen
-ontvetten
-schuren korrel 240
-afspoelen en afdrogen
-schuren korrel 400
-afspoelen en afdrogen
-grondlak 1e laag
-na 10 min 2e laag grondlak
-18 uur drogen
-grondlak lichtjes opschuren met korrel 400
-afvegen met vochtige doek
-blauw lak; laag 1 kruislings opbrengen en express over de rand gaan op keerpunt
-na 10 min blauw lak; laag 2, ook deze weer kruislings
-30 min drogen op vlakke stand
- ophangen en niet aankomen
ook heb ik dus de power en hdd led gewisseld, de power led is nu groen en de hdd led word rood. (logisch toch? volgens japanners niet
die ledjes wil ik binnekort vervangen door blauwe
oohjaa het groene frontje van mijn broertjes nokia is nu ook blauw
graag commentaar!
willy1986 wijzigde dit bericht 23-11-2004 10:30 (23%)
de oude hardware (486 met allemaal oude meuk) gaat er uit en mijn 300mhz komt er in
Koffie?
Ja, Lekker
Ik wil in 2 van mijn 3.5" brackets een lcd doen. Dus dat word dan 20x5(lengtexbreedte). Maar nou kan ik geen lcd vinden die daarin past.
Op inkoopacties staat niet veel en op tweakers ook niet. Wie kan mij helpen?
Opel Vectra V6 CDX

En hier is ie in actie:

Uit de plaat die over de DVD heen ligt heb ik een groot stuk gedremelt want die bedekte voorheen de complete DVD. En dan heeft een window niet zoveel nut, right:) Ik ga de drive nog spuiten zodat de randen niet zo opvallen.
Powermac G5 casemod / PC specs / Macbook Pro 15.4", 2 GB mem, 7200rpm 100 GB HDD / iPhone US 8GB
Slotin DVD Speler van pioneer
en
Floppy drive

dit heb ik nog kunnen vinden, maar volgens mij is dit gespoten, wat ik dus liever niet wil.
Ik heb nl de Coolermaster Wavemaster, en heb hiervoor voor mn brander al de standaard Alu Frontbezel opgeplakt, maar ja, die plak je niet ff op een slotin cdromstation..
kent iemand de oplossing hiervoor?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.