Reg. datum: 21 oktober 2002
[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 9
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 21 oktober 2002
Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl
hier wat pics, vergeleken met een normale witte led:
links de 10000. rechts de andere, ik geloof dat die ergens rond de 3800 tt 5300 mcd zit.
Sterren worden dus wel wat feller als dat je ze in werkelijkheid ziet geloof ik
Overigens de specs van de sterrenhemel:
30x leds
70 meter fiber
1,22x 2,44 meter
elke led krijgt min.7 fibers
iets meer dan 2 meter fiber per led beschikbaar
minimaal 210 sterren
Bij elkaar kost t eigenlijk geen drol
_ferry_ wijzigde dit bericht 13-10-2004 14:37 (4%)
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
Wat heeft dit te maken met modden?quote:_ferry_ schreef op 13 oktober 2004 @ 14:36:
Ik ben begonnen met het bouwen van een sterrenhemel, de fiber komt binnenkort bezig, vandaag me 30 leds binnengekregen, 10.000 mcd witte leds
hier wat pics, vergeleken met een normale witte led:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
links de 10000. rechts de andere, ik geloof dat die ergens rond de 3800 tt 5300 mcd zit.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Sterren worden dus wel wat feller als dat je ze in werkelijkheid ziet geloof ik![]()
Overigens de specs van de sterrenhemel:
30x leds
70 meter fiber
1,22x 2,44 meter
elke led krijgt min.7 fibers
iets meer dan 2 meter fiber per led beschikbaar
minimaal 210 sterren
Bij elkaar kost t eigenlijk geen drol30 leds waren 16,75 ( bij www.world-led.com ). en de 70 meter fiber was iets van 23¤. daar komt dan nog een plaat hout bij en een voeding en dat was het
Als je zoiets koopt ben je zeg maar 300¤ kwijt, dan heb je wel de fading of kleuren optie, maar dat boeit me niet zo.
quote:
ehhh
me pc staat er vlakbij
Naja het is wel modden, maar niet aan een pc
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
Ik heb in de vakantie mah ff een paar dingen gemod.
hier ff wat pics
ik vind het zelf dat het goed is gelukt

hier ff een pic van men zijkant

hier ff een pic van de binnenkant van men case

hier is de casefan uit

en hier ff de achterkant + zijkant

binnenkort meer van een andere kast
goeindaag!!!
Zeer netjes gedaan hoor, maar mss een leuk idee om bij die case fan het licht en het motortje apart te schakelen, zodat je het licht apart kan uitzetten, dan behoud je toch wel de airflow in je case. makkelijk voor 's nachts dat je geen last heb van het lichtquote:Yokomaster schreef op 13 oktober 2004 @ 16:53:
Goeindaag!!!!
Ik heb in de vakantie mah ff een paar dingen gemod.
hier ff wat pics
ik vind het zelf dat het goed is gelukt![]()
[afbeelding]
hier ff een pic van men zijkant![]()
[afbeelding]
hier ff een pic van de binnenkant van men case
[afbeelding]
hier is de casefan uit
[afbeelding]
en hier ff de achterkant + zijkant![]()
[afbeelding]
binnenkort meer van een andere kast
Reg. datum: 04 augustus 2004
Zo die glimtquote:Domme Pino schreef op 13 oktober 2004 @ 17:17:
Vandaag mijn Aquacomputer rooster gepolijst!
[afbeelding]
Sony A100, Sony 18-70mm, Sigma 28-200mm, Sigma 28mm F1.8, Minolta 50mm F1.7, Peleng 8mm specs En [CiP] Houten kast zelfbouw (i-PC)
http://www.shuttlesim.be => Free Space Shuttle simulator!
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Just sitting here on GoT.. being true ;)
kan je niet beter zilverpoets gebruiken?quote:vieux schreef op 13 oktober 2004 @ 21:52:
koperpoets
Reg. datum: 13 oktober 2004
T'is een Soltek QBic EQ-3702M (Dat houd in dat ie zwart is met mirror voorkant
Iig had vanmiddag niks te doen en ben even met mijn dremel aan de gang gegaan was vergeten dat ik het ook nog kon posten op GOT dus heb alleen eindresultaat foto's
Ik vond dus dat mijn fan van mijn Hercules 3D Prophet 9700 teveel lawaai maakte ik had hiervoor al een rondje eruit gedremeld maar vond hem nog steeds teveel herrie maken dus toen maar mijn Zalman HP-80A erop gesodemieterd en omdat ik geen zin had om mijn zalman te modden heb ik mijn kast ruimte laten maken voor mijn koeler
Genoeg gelult plaatje(s)
!Klik!
Rest van de plaatjes:
http://members.lycos.nl/rudezzz/
Graag ook even opmerken of dit fatsoenlijk genoeg koelt... en de achterse koelplaat zit er nog niet op omdat er een stukje vanaf moet zal zaterdag of zondag het klusje wel afmaken en wat meer details geven vind dit denk ik niet genoeg voor een eigen topic btw
T1eA wijzigde dit bericht 18-10-2004 21:24 (9%)
[url=http://specs.tweak.to/8544] [i]-=SpecS=-[/i] [/url]
Zet er een fan (aan de buitenkant) op, als dat goed werkt in 3d (paar keer 3dmark draaien) kan je eens proberen zonder fan. Dat lijkt me het veiligst.
[url=http://specs.tweak.to/8544] [i]-=SpecS=-[/i] [/url]
ziet er allemaal leuk uit, maar ik moet nog een keertje aan de eerste mod beginnen, dus wat zijn de tips die hier worden gegeven?
wat kan ik het beste gebruiken om een gat in de kast te zagen voor dat leuk raampje (ofcource komt er dan veel licht in te hangen)
greetz
AMD 64 X2 6400, Sapphire HD3870X2, 4096 DDR2 PC6400 OCZ, 750GB F1,2x 320 GB WD, 80 GB WD, X-Fi extreme music,Asus M3A, Antec P182, Coolermaster Real Power 550W
Reg. datum: 14 april 2004
Is het geen idee om je heatpipe recht te buigen en je tweede plaat in het verlengde van de eerste te bevestigen? Of je heatpipe in ieder geval zo te buigen dat je die tweede plaat ergens anders in je kast kwijt kunt met een stille fan erop? Volgens mij scheelt dat best wel veel.quote:Teh Perv schreef op 16 oktober 2004 @ 00:53:
Schikbarend warm wordt hij niet ik kan gewoon de hele tijd mijn hand erop houden en let wel op er hoort een klein plaatje achterop waarop je de achterste plaat kan bevestigen en die zit er wel op en de heatpipe zit er ook op.
XP 3200+ @ 10* 220 @air | Sapphire 9800pro @xt 450 / 400 @ zalman air | 512 mb V-Data DDR400 @ 420 single channel | A7N8X-E Del. | WD 120gig SATA
Reg. datum: 04 oktober 2003
Mocht iemand zin hebben me uit te leggen hoe ik foto`s aan me bericht toe kan voegen hoor ik t graag
Spreken is zwijgen,
zilver is goud.
code:
1
| [img]Url van de pic[/img] |
Maaruh, dat staat ook in de FAQ van heel GoT!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.