Gathering of Tweakers

Quicksearch

Om nooit te vergeten: Han = Merely/XceeD/Merely O-) :P
Foto gallery || Mijn avonturen in Zürich

Daar heb je em weer :D Deel 23

Maareuh, me realm is nu al 3x down gegaan achter elkaar. Issie up, ga ik spelen... 5 mins later -> Realm Down. En nee dan niet voor 10 mins down.. 45 mins steeds zowat, wordt er gek van!

Iemand hier die weet wat je ertegen kan doen ?

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Max desu!

Gebeurt het iemand hier wel vaker, dat als je character wordt geraakt dat ie dan bevriesd? Het gebeurt mij namelijk regelmatig, en dan vooral met mijn frenzy barb, maar dat zal ook wel komen omdat dat vooralsnog mijn enige melee char is.
Reg. datum: 28 april 2004

Weet iemand hier wat een shako ongeveer waard is op [SCL]?

liefst in runes

sup

Shako = um .. voor zover ik weet ;)

WoW - forge @ Trollbane

Mja, een goede shako = um (met def 120+)
lagere shako's zijn pul

Retired WoW-player // D2-LoD: (SCL) Acc: *Xanga

Laatst werd er aan er op mijn unid shako, een wf 6% shael geboden , heb het niet gedaan, punt 1 heb geen wf nodig atm :P en punt2 tjah ik wist niet of het een eerlijke ruil was :?

Ik raad iedereen met vragen over items-waarde aan hier eerst te kijken. Die's redelijk up-to-date qua prijzen.

Wouter185 wijzigde dit bericht 07-10-2004 13:57 (3%)
Reden: typo

Ja Baas :P:P

Specs: p3 800 @ 864, 1x256 MB ram & 1x128 MB ram, POV GF 4 ti4200 128 MB, soundblaster live

8E, jij ook weer trug? :}

Hmm, Qlimax..

Heb jij misschien een 3 sox shield rondslingeren ergens? Of iemand ? Ik wil even KoKoMal maken :) Maar kan nergens een goed schild vinden, liefst een dragonshield (91 strength maar) en hij ziet er nog cool uit ook :p

Laat hier even weten of je er nog een hebt!

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Ik zal het even in de gaten houden keesr of ik er een tegenkom!

WoW - forge @ Trollbane

quote:
Keesr schreef op 07 oktober 2004 @ 14:34:
Hmm, Qlimax..

Heb jij misschien een 3 sox shield rondslingeren ergens? Of iemand ? Ik wil even KoKoMal maken :) Maar kan nergens een goed schild vinden, liefst een dragonshield (91 strength maar) en hij ziet er nog cool uit ook :p

Als je het voor een pala gaat maken, zou ik eerder gaan voor een 3skt pala shield, zoals Sacred Rondage of Sacred Targe.

¯¯¯¯¯
Reg. datum: 23 november 2002

Jezus die pindle dropt echt slecht vind ik, veel runs gedaan en echt nog bijna nooit iets fatsoenlijks gevonden.

Specs :: 3DMark2001SE :: D2X Acc (SCL): *Odinand *GoT-Odin

quote:
Odin schreef op 07 oktober 2004 @ 15:03:
Jezus die pindle dropt echt slecht vind ik, veel runs gedaan en echt nog bijna nooit iets fatsoenlijks gevonden.
Eergisteren een IK armor gevonden bij pinnie, ach zijn drops gaan wel...

¯¯¯¯¯
Reg. datum: 23 november 2002

misschien heb ik gewoon pech... :(

Specs :: 3DMark2001SE :: D2X Acc (SCL): *Odinand *GoT-Odin

Je hebt geen besef!

Ik heb heel de dag al realm down,

hebben andere mensen hier ook last van?

Your face, your ass, what's the difference?

quote:
Assmael schreef op 07 oktober 2004 @ 15:46:
Ik heb heel de dag al realm down,

hebben andere mensen hier ook last van?
* Xanga steekt z'n hand op

Reg. datum: 22 september 2004

quote:
Keesr schreef op 07 oktober 2004 @ 14:34:

als je wilt heb ik een 3 sock monarch voor je

*kiirto @ D2 Bnet

Ik ga denk ik binnekort ook weer eens een nieuwe char maken, moet alleen nog ff kijken wat voor een het wordt, het gaat iig wel een melee char worden.
Blokje Kaas®
Reg. datum: 26 september 2002

Pindle = Veel runs nodig, erg vaak niks. Maar als hij dropt, dan dropt ie ook goed.
Meph = Weinig runs nodig, veel spullen. Weinig kans op echte goede spullen.

Mijn mening/ervaring.

Status shockadin: lvl66. Vannavond nog ff 10lvls baalrunnen en dan kan ik alles dragen (griffons eye en dragul grasp).

Gisteren nog even gedueled op lvl66 en ik 1hit sorc nu al. :) 2-.7.6k lightning/poison/phisical damage al zover. Word ongeveer 11-12k max op lvl76.

Ik zoek btw, nog steeds ff een slachtoffer / dueler om hem op uit te testen.

Het probleem is gelokaliseerd: het bevind zich tussen het toetsenbord en de rugleuning.

Je hebt geen besef!

je mag hem wel op mij testen
maar ik heb nog steeds R/D

Your face, your ass, what's the difference?

quote:
Wub schreef op 07 oktober 2004 @ 16:24:
Pindle = Veel runs nodig, erg vaak niks. Maar als hij dropt, dan dropt ie ook goed.
Meph = Weinig runs nodig, veel spullen. Weinig kans op echte goede spullen.

Mijn mening/ervaring.

Status shockadin: lvl66. Vannavond nog ff 10lvls baalrunnen en dan kan ik alles dragen (griffons eye en dragul grasp).

Gisteren nog even gedueled op lvl66 en ik 1hit sorc nu al. :) 2-.7.6k lightning/poison/phisical damage al zover. Word ongeveer 11-12k max op lvl76.

Ik zoek btw, nog steeds ff een slachtoffer / dueler om hem op uit te testen.
Vanavond ben ik rond 22:00 thuis. Kijken of mijn Zealot het een beetje uit kan houden :P

Reg. datum: 02 september 2001

ff een vraagje, ik weet dat je lvl 24/25 moet zijn om met baalruns normal lekker te lvlen maar ben nu lvl 50 en het gaat niet echt hard bij baal meer, kan ik nu het beste naar nm heen en zo ja waar moet ik dan gaan lvlen en tot welk lvl moet ik dan gaan om baalruns te doen ?

Zelfde vraag trouwens voor hell en vanaf welk lvl moet ik daar heen.

encominc wijzigde dit bericht 07-10-2004 16:53 (6%)

al i wanna do is have a little fun before i die

Ik weet het toch wel beter

Ik die zelf meestal: lvl 40: Nightmare. lvl 60: Hell.

Je kan ook wat langer blijven plakken, hang beetje van je chars af. Als je ze zo opbouwt dat ze pas rond lvl 80 echt sterk worken zou ik wat langer in nm blijven hangen. Anders niet :)

Een plof in het heden is een knal in het verleden!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws