Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik heb sinds vandaag kanaal 1000 Flower, maar daarnaast zag ik nog iets vreemds.
Ik heb 2 decoders in huis en op de ene ontvang ik nu Flower, die aangeeft dat de service niet beschikbaar is.

Op de andere decoder ontvang ik sinds vandaag 1001 Test Sport en 1002 Test Muziek, de ene is een herhaling van sport op tv-west en de ander een herhaling van mtv-news (zonder audio), ik ben benieuwd hoe ze uit gaan breiden. (De zenders geven soms aan dat het een test in den haag en zoetermeer betreft)

Het vreemde is dat ik de 2 decoders 10 centimeter naast elkaar heb staan als test en ik krijg op de ene geen flower en op de ander geen test-kanalen.... heel vreemd allemaal.

Ik kreeg de kanalen overigens nadat ik de antenne op passief had gezet, terwijl dit een aktieve antenne is....klopt ook niet helemaal.

Iemand rond Den Haag hetzelfde?

Reg. datum: 04 november 2003

Ik zal vanavond wel even checken, woon ook in Den Haag

Inderdaan ik heb het ook. 2 test zenders voor DVB-T.

Ik ben benieuwd of er binnenkort uitbreidingen zullen aankomen

"A lecture on time travel will be held yesterday"

Ik woon in omgeving Utrecht en heb op mijn ene decoder RTV Utrecht en op mijn andere Televisie Noord-Holland en AT5.
Dat handmatig zenders zoeken lukt me ook niet helemaal, ik wilde namelijk ook op mijn andere decoder AT5 kijken. Heeft iemand een idee?

Ik ga zo ook even zoeken op 'passief'!

God Left This Place A Long Time Ago

quote:
Cloudje schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 09:01:
Ik woon in omgeving Utrecht en heb op mijn ene decoder RTV Utrecht en op mijn andere Televisie Noord-Holland en AT5.
Dat handmatig zenders zoeken lukt me ook niet helemaal, ik wilde namelijk ook op mijn andere decoder AT5 kijken. Heeft iemand een idee?

Ik ga zo ook even zoeken op 'passief'!
Handig als je even zoekt op welke kanalen de zenders moeten zitten, in menu aangeven en OK drukken, wel even opletten want het kan zomaar dat de zenders dan op 1001 zitten ipv 28 of 29

Vista Ultimate 64 bit, AMD64 X2 5400+ Black Edition@3.1ghz,, Zalman 9700 LED, Asus M3A,Sapphire 3850 512mb, 4GB Ram.

Levert Digi TV icm een draadloos netwerk trouwens problemen op? Neem aan dat ze beide op een andere freq werken die elkaar niet storen? Of zijn er hier mensen met problemen icm met beide technieken.
Vraagje

Heeft iemand digitale TV van KPN in zoetermeer of weet je iemand en kan je me vertellen wat de kwaliteit is van de ontvangst.

Ik woon namelijk in het centrum en sta nog een beetje te dubben om het te nemen omdat ik op verschillende plaatsen lees dat niet overal de ontvangst goed is.

Thnx

Hoe meer data, hoe beter

quote:
Downloader4Life schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:30:
Vraagje

Heeft iemand digitale TV van KPN in zoetermeer of weet je iemand en kan je me vertellen wat de kwaliteit is van de ontvangst.

Ik woon namelijk in het centrum en sta nog een beetje te dubben om het te nemen omdat ik op verschillende plaatsen lees dat niet overal de ontvangst goed is.

Thnx
Ze hebben niet goed, geld terug garantie - dus loop ff naar primafoon, haal een decodertje en testen maar :)

quote:
-d- schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:50:
[...]

Ze hebben niet goed, geld terug garantie - dus loop ff naar primafoon, haal een decodertje en testen maar :)
Ja maar werkt die niet goed geld terug garantie ook KPN kennende..

Hoe meer data, hoe beter

It is I, Leclerq
Reg. datum: 03 april 2000

quote:
Downloader4Life schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:09:
[...]

Ja maar werkt die niet goed geld terug garantie ook KPN kennende..
Bij mij werkte het uitstekend. Ik had het gekocht bij BCC, het beviel me niet dus de volgende dag teruggebracht en vlak daarna keurig de KPN brief binnengekregen dat het abonnement werd stopgezet. Geen enkel probleem mee gehad dus.

AMD Athlon 64 3200+, 1GB ddr pc3200, Sapphire X1900 GT, Coolermaster Centurion 5, Soundblaster X-Fi Fatal1ty

quote:
ErikH schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:49:
[...]

Bij mij werkte het uitstekend. Ik had het gekocht bij BCC, het beviel me niet dus de volgende dag teruggebracht en vlak daarna keurig de KPN brief binnengekregen dat het abonnement werd stopgezet. Geen enkel probleem mee gehad dus.
Hmm, dan gaan we maar effe testen denk ik. Thnx voor de info.

Hoe meer data, hoe beter

Hoi

Ik ben net verhuisd naar de Oostelijke eilanden buurt in Amsterdam, mijn huis zit op de bovenste verdieping, en ook nog op een hoek. Ook zitten er veel ramen in mijn woonkamer.
Lijkt me ideaal voor KPN tv.
Alleen... heb ik nog geen TV ;)
Voordat ik een losse tv haal en een tuner....bestaan er ook TV's met een ingebouwde DVB-T tuner?

Edit; Ja die bestaan, ik zie hier bv een Loewe 3772 daar kan optioneel een DVB ontvanger ingebouwd worden :)

usr-local-dick wijzigde dit bericht 19-07-2005 18:38 (15%)

quote:
usr-local-dick schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 18:15:
bestaan er ook TV's met een ingebouwde DVB-T tuner?

Dat wil je helemaal niet... straks neem je na een jaar digitale tv via de kabel, schotel, etc. zit je weer met een DVB-T tuner in je TV waar je niks aan hebt.

Decodertje kost 39 euro van KPN (Samsung) dus ik denk dat dat een veel beter optie is :)

edit: Bovendien moet die DVB-T tuner ook nog Conax smartcards ondersteunen, dus wordt 't helemaal lastig...

-d- wijzigde dit bericht 20-07-2005 09:56 (13%)

Sigur Ros FTW

ik heb een week geleden spice aangevraag dmv een brief naar het antwoordnummer wat op www.kpn.com staat echter tot op heden geen pr0n :( Iemand enig idee hoeveel tijd hier overheen gaat

CCSP/CCIP/CCIE #21235
Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken...
vroeger ging je dood op je 40e

directive?

quote:
TrailBlazer schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:02:
ik heb een week geleden spice aangevraag dmv een brief naar het antwoordnummer wat op www.kpn.com staat echter tot op heden geen pr0n :( Iemand enig idee hoeveel tijd hier overheen gaat
:D Bij mij stond dat standaard geactiveerd, wel beschermd door de standaardpincode, maar dat is vooral handig voor tijdens het zappen. Ik kijk niet veel tv, uurtje per week gemiddeld en Spice kijk ik nooit.

quote:
usr-local-dick schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 18:15:
Hoi

Ik ben net verhuisd naar de Oostelijke eilanden buurt in Amsterdam
Hoi, ik woon ook in deze buurt en heb perfecte ontvangst.
Geen idee of je wat aan mijn post hebt, maar bij deze :P

A life without Vodka is like a woman without breasts

Sigur Ros FTW

quote:
Canaria schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:06:
[...]

:D Bij mij stond dat standaard geactiveerd, wel beschermd door de standaardpincode, maar dat is vooral handig voor tijdens het zappen. Ik kijk niet veel tv, uurtje per week gemiddeld en Spice kijk ik nooit.
tja ik weet ook niet of ik het ga kijken. Weet niet wat vriendin er van vindt maar we zien wel

CCSP/CCIP/CCIE #21235

Niet beschikbaar :O

P4 2.66, MSI Bordje, Radeon 9500pro, 512DDR 2700, Seagate Barracuda 120GB, Pioneer DVR-105, MX500.

quote:
Dat wil je helemaal niet...
Dat wil ik juist wel. Ik wil namelijk maar 1 apparaat in huis. Dus GEEN gelul met 2 apparaten (waarvoor je dus 2 stopcontacten nodig hebt, of je zit weer met zo'n fijn stekkerblok).
Het allerergste is nog die twee afstand bedieningen :( Dat is toch kut!!!
Ben ik nou echt de enige die dat vindt :? Ik hoor er hier niemand over nl...

het Hardware-Hondje :]
Reg. datum: 21 januari 2000

Ik heb het volgende probleem.

Iedere keer als ik mijn tv de volgende dag wil aanzetten verschijnt er op het scherm dat ik de installatie procedure weer opnieuw moet starten. Als ik vervolgens de stroom van het kastje haal werkt alles weer naar behoren. Heeft er iemand ook dit probleem? Of wat zou het kunnen zijn?

Sigur Ros FTW

heb je de installatie procedure al opnieuw gedaan ?

CCSP/CCIP/CCIE #21235

het Hardware-Hondje :]
Reg. datum: 21 januari 2000

quote:
TrailBlazer schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:31:
heb je de installatie procedure al opnieuw gedaan ?
Nee.. Het was toch kaartje er in, ID registreren via de telefoon en alles werkte meteen? Ik neem aan dat ik niet weer opnieuw het ID van mijn kaartje telefonisch moet aanmelden?

een cassette bandje was genoeg

quote:
Erhnam schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:27:
Ik heb het volgende probleem.

Iedere keer als ik mijn tv de volgende dag wil aanzetten verschijnt er op het scherm dat ik de installatie procedure weer opnieuw moet starten. Als ik vervolgens de stroom van het kastje haal werkt alles weer naar behoren. Heeft er iemand ook dit probleem? Of wat zou het kunnen zijn?

Gewoon op OK drukken op je AB is ook genoeg om TV te kunnen kijken.

Wat overigens bedoeld word: opnieuw automatisch naar zenders laten zoeken. Daarna zeurt hij niet meer bij het aanzetten.

Het laatste nieuws van Montfoort vind je op de website van Radio Stad Montfoort: http://www.radiostadmontfoort.nl

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws