Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
KPN begint met Digitale TV
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 34 35 36 37 last
Reageer Nieuw TopicSkyteam Monkey 125cc (2007) - Suzuki GS500E (1993) - CJIB Saldo: -¤134,00
Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
en het liefst ook een telefoonlijn en adsl ......
Reg. datum: 06 oktober 2000
Als je een dual-ontvanger erbij krijgt, is dat wel een stuk mooier. Voor zover ik weet is dat bij Digitenne niet het geval.
Enige nadeel (als je twee TV's wilt aansluiten), is dat die TV's meestal niet in de buurt van elkaar staan. Je krijgt het videosignaal maar op 1 plaats aangeleverd, als SCART / Svideo oid (Bij de decoder). Dat is lastig te verlengen naar TV-2....
Xandrios wijzigde dit bericht 04-10-2004 18:39 (4%)
Paei ligos kairos pou fainosoun alliws sta dika mou ta matia
ki i kardia mou plimmyrize apo sena ksexeilize
komop zeg.. zelfde aanbod als digitenne.. digitenne heeft nog minder zenders als m'n analoge kabel abo. En natuurlijk duurt het wel tot 2007 voordat het hier verkrijgbaar is..
job wijzigde dit bericht 04-10-2004 18:45 (22%)
Mijn Wii nummer: 0525 4728 8772 1934, graag een PM bij toevoeging
40 zenders is wel leuk, maar Irian Yaya tv hoef ik echt niet hoor.
Ja, inderdaad 4 tv's voor minder krijg ik het er hier niet door!
Vista Ultimate 64 bit, AMD X2 7750+ BE Kuma@3.1ghz,, Zalman 9700 LED, Asus M3A78Pro,Sapphire 4850 512mb, 4GB Ram PC8500.
Zou zelf graag CNBC zien, maar dat komt er ongetwijfeld voorlopig niet van.
doe mij maar alles in officieel HDTV
Update :P 24 jul 06 : Nieuwe telling : 107 dvd's :P | BD is te duur :P | old avatar is old
En ook digitenne en alle andere aanbieders gaat allemaal over COAX...
Bla bla Apen-nootjes: Liev naief usertje O+
Reg. datum: 28 maart 2002
Dit is dus onzin, je mag maximaal 3 startpakketten ZONDER extra kosten aanschaffen. Je krijgt dus maximaal 3 smartcards voor hetzelfde geld. Bij digitenne moet je wel per decoder betalen.quote:Glashelder schreef op 04 oktober 2004 @ 18:17:
Standaard nadeel nummer 1: maar op 1 TV te gebruiken, of je moet bijbetalen.
Dat is ook voor mij de voornaamste reden om hier verder niet naar te kijken. Verder lijkt het me erg interessant, maar dit is gewoon een té groot bezwaar.quote:MAZZA schreef op 05 oktober 2004 @ 11:57:
Jammer dat er geen BBC in het pakket zit. Vind ik toch een kwaliteitszender die ik liever niet mis op m'n tvtje..
Het zou er droevig uitzien als men taalkundige moest zijn om zijn moedertaal zuiver te kunnen spreken en schrijven. Wat de lagere school leert is voldoende; de oorzaak der meeste fouten is niet onkunde maar onnadenkendheid. - Charivarius
Dat besluit heb ik een tijd terug ook al genomen om precies dezelfde reden (en ik weet dat een gemeenschappelijke kennis er ook precies zo over denkt).quote:vooghel schreef op 06 oktober 2004 @ 16:36:
[...]
Dat is ook voor mij de voornaamste reden om hier verder niet naar te kijken. Verder lijkt het me erg interessant, maar dit is gewoon een té groot bezwaar.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
quote:Paultje3181 schreef op 06 oktober 2004 @ 11:23:
Is er ook al zoiets als tv via internet? En dan gewoon het standaard pakket? Dat zou nl. voor ons ideaal zijn... Want de antennes van KPN storen op onze COAX kabels (goede afgeschermde kabels met gouden pluggen, maar ja wat wil je: KPN staat 150 m verderop)
En ook digitenne en alle andere aanbieders gaat allemaal over COAX...
Nee, en dat gaat er ook nog lang niet komen in deze vorm....
Zeer veel zenders (vooral payzenders) willen niet over IP gebroadcast worden, wegens de grote hoeveelheden mogelijkheden om te rippen / illegaal te kijken etc.
Paei ligos kairos pou fainosoun alliws sta dika mou ta matia
ki i kardia mou plimmyrize apo sena ksexeilize
quote:Mr. Liu schreef op 06 oktober 2004 @ 16:40:
Dat besluit heb ik een tijd terug ook al genomen om precies dezelfde reden (en ik weet dat een gemeenschappelijke kennis er ook precies zo over denkt).
Eert uw forum en uw modder!
''Er komt een geschifte ninja door het raam.''
Dat is inderdaad het grote gemis. Geen BBC? Dan toch maar kabel. Het biedt in elk geval niets wat voor mij interessant is maar wat ik nog niet heb.quote:MAZZA schreef op 05 oktober 2004 @ 11:57:
Jammer dat er geen BBC in het pakket zit. Vind ik toch een kwaliteitszender die ik liever niet mis op m'n tvtje..
We unlock the mysteries of knowledge and technology.
Ze hebben toch een "best of BBC" variant. Daarnaast is het digitaal en goedkoop (afhankelijk van de KPN abbo's die je hebt)quote:Cheatah schreef op 06 oktober 2004 @ 21:51:
[...]
Dat is inderdaad het grote gemis. Geen BBC? Dan toch maar kabel. Het biedt in elk geval niets wat voor mij interessant is maar wat ik nog niet heb.
En dat kost normaal jaarlijks ERG veel doekoes.
Is geen RTL 5 erotisch gestuntel maar het echte werk zeg maar.
Dusss een grote lokker. Alleen het Spice Platinum abbo zelf is geloof ik al duurder dan heel digitenne per jaar zou kosten of die nieuwe dienst van KPN.
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Dat hele ero-gedoe mogen ze van mij houden. Ik vind de BBC veel interessanter. (Sex moet je niet over praten, maar gewoon doenquote:DeMoN schreef op 07 oktober 2004 @ 15:18:
Je krijgt ook de adult zender Spice Platinum er gratis bij.
En dat kost normaal jaarlijks ERG veel doekoes.
Is geen RTL 5 erotisch gestuntel maar het echte werk zeg maar.
Dusss een grote lokker. Alleen het Spice Platinum abbo zelf is geloof ik al duurder dan heel digitenne per jaar zou kosten of die nieuwe dienst van KPN.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Best of BBC? Je bedoelt BBC Prime? Ik bepaal liever zelf wat ik het beste van de BBC vind, en die selectie komt niet bepaald overeen met BBC Prime.quote:mughato schreef op 07 oktober 2004 @ 15:13:
[...]
Ze hebben toch een "best of BBC" variant. Daarnaast is het digitaal en goedkoop (afhankelijk van de KPN abbo's die je hebt)
Het zou er droevig uitzien als men taalkundige moest zijn om zijn moedertaal zuiver te kunnen spreken en schrijven. Wat de lagere school leert is voldoende; de oorzaak der meeste fouten is niet onkunde maar onnadenkendheid. - Charivarius
Jah, maar reken maar dat er veel mensen alleen al hierom digitale tv nemen.quote:Mr. Liu schreef op 07 oktober 2004 @ 15:22:
[...]
Dat hele ero-gedoe mogen ze van mij houden. Ik vind de BBC veel interessanter. (Sex moet je niet over praten, maar gewoon doen)
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 34 35 36 37 last