Dag dynamiek (voor zover die er nog is op huidige opnames)...quote:
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
GoT Index » Audio en HiFi » How to Become a DJ... deel XI
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Dag dynamiek (voor zover die er nog is op huidige opnames)...quote:Vash schreef op 21 september 2004 @ 12:41:
Mss dat ik wel beter een limiter/compressor kan kopen, dan kunnen de pieken lekker ver naar boven schieten en tijdens het opnemen klinkt het ook beter/harder, omdat je altijd op de 0db zit dan.
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
toch leuk he, iedereen napraten...quote:JT schreef op 21 september 2004 @ 13:19:
[...]
Dag dynamiek (voor zover die er nog is op huidige opnames)...
http://www.smsusenet.nl - De snelste manier om op UseNet te komen
Zekerquote:
quote:JT schreef op 21 september 2004 @ 14:01:
[...]
ZekerEn wat is jouw probleem
Waar staat dan trouwens dat tegenwoordige opnames geen dynamiek meer hebben ?
http://www.smsusenet.nl - De snelste manier om op UseNet te komen
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Empathy wijzigde dit bericht 21-09-2004 16:15 (14%)
Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen
"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
PowerBook G4 1,25 Ghz | 768 MB | 80 GB | 15.4 "
Mac Pro Quad 2,66 Ghz | 2 GB | 1 TB | 21" Studio Display (ja, CRT ja)
Ok, zand erover toen ik ging replyen stond de reply van Vash er nog niet, die stond er pas toen ik op de send knop druktequote:OverSoft schreef op 21 september 2004 @ 15:23:
[...]
nee, dat heeft inbreng op het topic...
maargoed, laten we er maar over ophouden...
Sid_6.8 wijzigde dit bericht 21-09-2004 22:53 (28%)
nope... ben m'n energie aan het sparen voor morgenavond, Laurent Garnier en Jeff Mills @ Paradisoquote:BezurK schreef op 21 september 2004 @ 17:41:
Ik ga vanavond naar Het Begin in de Escape in A'dam. Laidback Luke!
Nog meer mensen hier die gaan?
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Das weer is een ander berichtquote:Sid_6.8 schreef op 21 september 2004 @ 22:50:
Jt, ik heb zelf een behringer vmx 300 gekocht en heb die aangesloten op pc (nog geen geld voor draaitafels). Dit toch maar in plaats van al mijn slechte ideeen die ik eerst had (waaronder hercules dj console). Ik ben zeer tevreden over deze mixer. Alleen de bpm counters zoals iedereen zegt. Maar inderdaad wel vu meter op elk kanaal en uitgang. Op new line lees je over deze mixer in tegenstelling tot de dx serie heel erg positieve berichten. En ik vind hem echt zeer fijn (niet dat ik ook maar ooit met een andere mixer heb gewerkt). Maar op new-line verteld iemand ook dat hij de mixer al 2.5 jaar heeft en lichte problemen ondervind. Zelfs terwijl de mixer naar feestjes meegaat. Je hebt dus een degelijk apparaat met veel functies met een goede levensduur voor een goedkope prijs.
quote:BezurK schreef op 21 september 2004 @ 17:41:
Ik ga vanavond naar Het Begin in de Escape in A'dam. Laidback Luke!
Nog meer mensen hier die gaan?
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
Eindelijk eens een GoTer die weet waar de echte feestjes zijnquote:Chiron schreef op 21 september 2004 @ 22:51:
[...]
nope... ben m'n energie aan het sparen voor morgenavond, Laurent Garnier en Jeff Mills @ Paradiso
Ook leuk: www.djchapeau.com
quote:Reind schreef op 21 september 2004 @ 23:19:
[...]
Gadverpielekes, Jean en Chuckie op 1 avond verdraagd mijn hart niet meer
Ik heb het idee dat ik trouwens onderhand alles wel zo'n beetje heb gezien aan feestjes, ik heb er in ieder geval minder behoefte aan om de doodeenvoudige reden dat er niets meer is wat lekker vernieuwend en exclusief is.
quote:n00bs schreef op 21 september 2004 @ 23:24:
[...]
idd. alles gaat tegenwoordig op de BreEzAh Style met alleen maar HardStyle en die Urban crap
Shockers was overigens altijd wel dikke pret
quote:n00bs schreef op 21 september 2004 @ 23:24:
[...]
idd. alles gaat tegenwoordig op de BreEzAh Style met alleen maar HardStyle en die Urban crap
Shockers was overigens altijd wel dikke pret
Dj Shox "Not letting the music control me, but letting the music guide me"
NOFI, maar de huidige hardstyle is toch echt wel BrEeZaH. The Box is geen graadmeter voor BrEeZaH, hoe veel ik het ook haat dat hardcore weer commercieel lijkt te worden.quote:Shockers schreef op 21 september 2004 @ 23:54:
[...]
hardstyle, breezah style? ga jij gauw eens de dj outblast clip kijken op the box![]()
![]()
Hmmmmmmmmm.... ander verhaal. In mijn studentenvereniging hebben we de DX-1000.... Leuk apparaat, veel functies voor zijn prijs. Nu gebruiken we 'm niet zoveel omdat het bedoelde gebruik (lekker veel crossfaden als DJ) niet kan bij de default instellingen... de crossfader is verkeerd afgesteld. Dus in feite is hij nu een jaar lang niet gebruikt (behalve de main aan/uit zetten).quote:Sid_6.8 schreef op 21 september 2004 @ 22:50:Maar op new-line verteld iemand ook dat hij de mixer al 2.5 jaar heeft en lichte problemen ondervind. Zelfs terwijl de mixer naar feestjes meegaat. Je hebt dus een degelijk apparaat met veel functies met een goede levensduur voor een goedkope prijs.
Acolyte57 wijzigde dit bericht 22-09-2004 04:37 (5%)
101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » How to Become a DJ... deel XI
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius