Apple MacBook Pro 2,4Ghz, 2008 , HTC TyTn2, LG Full HD 42" LF65,
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
Reg. datum: 24 januari 2000
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Hoe zit het met het merk Reloop ? Ik heb er tot nu toe alleen positief over gelezen en de RMX 30 kan ik in Dld halen voor 159
Het eerste zie je bijna niet meer terug bij ze maar ze dumpen het midden segment spul voor prijzen die goed zijn.
Reloop is een beetje het nieuwe Gemini aan het worden alleen pakken ze het daar veel verstandiger aan naar mijn idee door ook OEM proucten te verkopen met hun naam er op.
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
URL van de online store
Of anders een Gemini PS626 Platinum Series 2e hands...ik denk nog ff na
101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file
Op mijn gemini 626i had ik een vu meter per kanaal, op mijn dateq xtc niet. Maar dat ik nou zeg dat ik het een gemis vind: nee hoor! Werkt prima zo, dus staar je hier niet blind op.quote:JT schreef op 20 september 2004 @ 18:28:
Het liefst heb ik trouwens een mengpaneel met voor elk kanaal een VU meter, dan kan je het qua geluidsniveau goed afstemmen en zorgen dat je uit het rood blijft.
Here I am, so what are you 2 other wishes?
You don't need eyes to see, you need vision
Jawel, uiteraard, maar ik bedoel: je ziet geen 2 kanalen naast elkaar op de vu meter.quote:Vash schreef op 21 september 2004 @ 07:21:
Knikker beide kanalen de CUE in en je ziet hoe hoog hij zou uitschieten, of niet?
Net of je daarop beatmatchedquote:JasperT schreef op 21 september 2004 @ 10:14:
[...]
Jawel, uiteraard, maar ik bedoel: je ziet geen 2 kanalen naast elkaar op de vu meter.
Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)
quote:JasperT schreef op 21 september 2004 @ 10:36:
Ne, ik beatmatch daar niet mee, en een paar posts eerder heb ik al gezegd dat ik er ook ablosuut niet mee zit dat het zo is. Wil alleen duidelijk maken dat je het niet per se nodig hebt om de vu meters van 2 kanalen naast elkaar te zien.
Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)
Och ja, het is nog vroeg he...quote:
"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
PowerBook G4 1,25 Ghz | 768 MB | 80 GB | 15.4 "
Mac Pro Quad 2,66 Ghz | 2 GB | 1 TB | 21" Studio Display (ja, CRT ja)
quote:
QTY Product/title Price Total SP
1 The Gang Bang Theory - The Underground Doesn`t Stop ¤ 7,70 ¤ 7,70 N
1 Eric Powell - Don`t Deny It ¤ 8,95 ¤ 8,95 N
1 Cave - The Carima E.P. ¤ 8,20 ¤ 8,20 N
1 Mojado - El Toro ¤ 7,40 ¤ 7,40 N
1 Dj Pumphead - Fucking Famous ¤ 8,37 ¤ 8,37 N
1 Alenia - Volume 1 ¤ 8,10 ¤ 8,10 N
Gisteravond besteld bij Recess, zijn nu onderweg
Vooral die van The Gangbang Theory vind ik gruwelijk! Ooeeeee
"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
PowerBook G4 1,25 Ghz | 768 MB | 80 GB | 15.4 "
Mac Pro Quad 2,66 Ghz | 2 GB | 1 TB | 21" Studio Display (ja, CRT ja)
Reg. datum: 21 juni 2000
En daar gaat je dynamiek !quote:Vash schreef op 21 september 2004 @ 12:41:
Mss dat ik wel beter een limiter/compressor kan kopen, dan kunnen de pieken lekker ver naar boven schieten en tijdens het opnemen klinkt het ook beter/harder, omdat je altijd op de 0db zit dan.
Waarschijnlijk ga ik er wel 1 halen om mijn Syrincs-set te beschermen (die bij sommige nummers toch al heel naar klinkt) en wat het opnemen betreft: daar luisteren we wel naar of het kwaliteitsverschil ernstig is (en ik ben een ernstige audiofiel
Waarschijnlijk kun je met een fatsoenlijke limiter nog instellen hoe hij z'n werk moet doen, zodat het grootste gedeelte van de dynamiek bewaard blijft.
Flake wijzigde dit bericht 21-09-2004 13:19 (79%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.