"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
Reg. datum: 19 januari 2003
Ik ben van plan een nieuwe HP aan te schaffen en ik zit te twijfelen tussen de
Stanton DJ Pro 2000 en de 3000. Het verschil tussen deze 2 HP's is 26 euro ( de 3000 kost 78 euro en de 2000 52 ) Heeft iemand ervaring met de 3000 of is er iemand die is overgegaan van de 2000 naar de 3000 ???
waar haal jij een 2000 voor 52 euro vandaan?quote:KeNYaR schreef op 18 september 2004 @ 12:24:
Jongens ik heb een vraag !!
Ik ben van plan een nieuwe HP aan te schaffen en ik zit te twijfelen tussen de
Stanton DJ Pro 2000 en de 3000. Het verschil tussen deze 2 HP's is 26 euro ( de 3000 kost 78 euro en de 2000 52 ) Heeft iemand ervaring met de 3000 of is er iemand die is overgegaan van de 2000 naar de 3000 ???
http://www.smsusenet.nl - De snelste manier om op UseNet te komen
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Nee nee nee neequote:JT schreef op 18 september 2004 @ 12:16:
Oh jaEerst kon het wel met 1, toen kwam Traktor 2 en daar ging het niet mee, grote bug ofzo. Zou gefixed worden in 3
Check:
Traktor 1 kon 2 soundcards aansturen, zodat je 2 uitgangen had. Traktor 2 zei goh, dat is zo ouderwets, daar doen we niet meer aan, en vanaf toen moest je een 2-uitgang kaart hebben (alles vanaf de SB Live generatie, dus).
Je gebruikt dus front output voor main en rear output voor headphone, of front output voor deck A en rear output voor deck B.
Traktor 3 gaat een hoop gave dingetjes hebben, maar dit zit er toch echt al een tijdje in
101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file
Some one..? Is dit duur ofnie??quote:G4s schreef op 17 september 2004 @ 21:22:
Hallo,
Ik wil beginnen met draaien en kon nu van iemand het volgende over kopen
2x SoundLab DL-P1R (stanton naalden)
Numark DM1260X
+/-'s 25 Club/Trance platen
Alles nog werkend en ziet er nog goed uit voor 250,- overnemen, is dit een goeie prijs en iets goeds om mee te beginnen? Ik heb nog nooit zo'n ding aangeraakt maar lijkt me wel gaaf als je het kan dus ik dit een beetje goeie koop of zeggen jullie van NEE NIET DOEN? (me budget is maar max. 300,- voor nu...)
Tnx..
quote:Fewture schreef op 17 september 2004 @ 17:55:
woei..
[afbeelding]
* Fewture = Sandor Vennink
zal em zo ff resizen
Vet!
* BezurK wil dat ook binnen nu en een jaar gezien hebben: een flyer met z'n eigen naam erop
btw, is mijn mix nou zo goed dat niemand er commentaar op heeft of heb ik'm alweer zo onopvallend geplaatst dat iedereen er overheen kijkt?
"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
PowerBook G4 1,25 Ghz | 768 MB | 80 GB | 15.4 "
Mac Pro Quad 2,66 Ghz | 2 GB | 1 TB | 21" Studio Display (ja, CRT ja)
quote:momania schreef op 17 september 2004 @ 14:49:
[...]
http://www.momania.net/ruiger.txt
[edit]
En als het kraakt ligt het niet aan je speakers![]()
na wat zoekwerk ben ik tot de conclusie gekomen dat die tafels SNAAR aangedreven zijn. Ik zou je dus adviseren om die tafels voorbij te laten gaan ,en op zoek te gaan naar 2 DIRECT drive tafels. Omdat snaar draaitafels eigenlijk niet echt geschikt zijn voor dj gebruik ,en je zult ze dan ook snel ontgroeien. Voor de rest is het nog niet zo duur ,maar doorsparen lijkt me een betere keuze (voor kleine 100 euro meer heb je veel leukere set 2ehands,waar je waarschijnlijk jaren plezier van zult hebben ),margoed de keus is aan jouquote:
remczero wijzigde dit bericht 18-09-2004 14:34 (13%)
quote:BezurK schreef op 18 september 2004 @ 14:31:
[...]
Vet!
* BezurK wil dat ook binnen nu en een jaar gezien hebben: een flyer met z'n eigen naam erop
btw, is mijn mix nou zo goed dat niemand er commentaar op heeft of heb ik'm alweer zo onopvallend geplaatst dat iedereen er overheen kijkt?![]()
Op de flyer sta ik als 1 na laatste, maar ik sluit af. Er kan dus e.a. verwacht worden kwa rauwheid
Edit:
Gister nog ff wat opgenomen:
http://www.fewture.net/Sandor_Vennink_17-9-2004_low.mp3
Ben er zelf aardig tevreden over. Een paar minimale correcties.
Fewture wijzigde dit bericht 18-09-2004 14:43 (18%)
MoS heeft er een hele pagina met video's, audio en info over: http://www.ministryofsoun...nMe?MOSLink=HomeEricPrydz
Is het doel van elk spel het nabootsen van het leven, of was het andersom? - Loesje
quote:Acolyte57 schreef op 18 september 2004 @ 13:00:
[...]
Nee nee nee nee
Traktor 1 kon 2 soundcards aansturen, zodat je 2 uitgangen had. Traktor 2 zei goh, dat is zo ouderwets, daar doen we niet meer aan, en vanaf toen moest je een 2-uitgang kaart hebben (alles vanaf de SB Live generatie, dus).
Je gebruikt dus front output voor main en rear output voor headphone, of front output voor deck A en rear output voor deck B.
Traktor 3 gaat een hoop gave dingetjes hebben, maar dit zit er toch echt al een tijdje in
Ik vind dat dus echt hard zuigen, dat je maar 1 soundcard kan aansturen... ik gebruik echt al lang Traktor, maar vind het een groot gemis. Wanneer gaat Traktor 3 uitkomen dan?
Ik hoop ook eens dat er fix komt op probs met sommige mp3's die niet goed inladen, waarna Traktor compleet kapt met functioneren
Tjah, ik heb een SBlive dus ik mis het niet. De verhalen die de ronde deden was dat verschillende latencies op verschillende kaarten voor teveel problemen zorgden (maar anderzijds lukt het PCDJ en BPM studio wel, dus)...quote:n00bs schreef op 18 september 2004 @ 15:37:
Ik vind dat dus echt hard zuigen, dat je maar 1 soundcard kan aansturen... ik gebruik echt al lang Traktor, maar vind het een groot gemis.
Begin volgend jaar is waar we op hopen. De 2.6 update (die DJ studio met Final Scratch integreerd) komt ws deze maand nog uit, maar of dat een verbetering is moeten we nog zien.quote:Wanneer gaat Traktor 3 uitkomen dan?
Ik hoop ook eens dat er fix komt op probs met sommige mp3's die niet goed inladen, waarna Traktor compleet kapt met functionerendat is toch erg vervelend als je aan het mixen bent
En de bug die je noemt heb ik geen problemen mee, er zijn wel problemen met het laden van corrupte mp3s (die moet je dus dan ook niet hebben) maar traktor gaat er meestal niet van op z'n bek.
101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file
Verder ondanks mijn audigy die ik nu heb, mis ik nog steeds die functie van 2 geluidskaarten, voornamelijk omdat ik het ook leuk vind om te mixen en streamend via shoutcast dit uit te zenden. Maar met 1 geluidskaart zal je altijd alle kanalen tegelijk uitzenden (zodat je ook het premixen hoort).
Final Scratch... tja
quote:Yalopa schreef op 18 september 2004 @ 09:25:
Idd kan je door de arm vast te pakken supersnel tussen tracks wisselen, deze naald rust op een draaiend vlak met display waarin de verschillende breaks / parts whatever van een cd getoont worden zodat je exact weet in welke richting je je arm moet gaan plaatsen om een stukje te selecteren. Deze display rust dan weer op een matje dat op zijn beurt op een stevige platter rust. Het display kan onafhankelijk van de platter met de hand gemanipuleeerd worden. Het ding kost ongeveer 3000 eur dan maar dan heb je wel de volledige digitale vinyl feel
quote:
ik denk dat jullie me verkeerd begrijpen, hebben jullie de CDX weleens gezien? dat is gewoon een cd speler met een platter net zo groot als een echte draaitafel.. kleine moeite om daar een arm op te bouwen met een extra phono line out, zodat je zowel vinyl als cd op hetzelfde apparaat af kan spelen, de plaat leg je erbovenop, en de cd stop je er aan de voorkant in...
scheelt op zich een hoop ruimte, als je tegenwoordig de booths ziet waar 3x sl1200, 2x cdj1000 en een djm600 op staat zoals 'gebruikelijk' is.
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Toen ik daar een half jaar geleden op zocht omdat het me niet lukte, vond ik op het forum van NI dat het niet kon, dat dat wel in 3 zou zijn...maar probeer het dan is en vertel mij is of het lukt.quote:Acolyte57 schreef op 18 september 2004 @ 13:00:
[...]
Nee nee nee nee
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
Achjah kep het toch maar gedaan, je moet toch met troep beginne ofwatquote:
Nee je hoeft niet met troep te beginnen. Volgende vraag: Waarom vraag je überhaupt om advies als je er toch niet naar luistert?quote:G4s schreef op 18 september 2004 @ 19:21:
[...]
Achjah kep het toch maar gedaan, je moet toch met troep beginne ofwatLijkt me wel gaaf zoniet dat verkoop ik het vast wel weer..
En wil gewoon eerst iets om te beginnen als ik het leuk vind kan ik altijd langzaam gaan "upgraden"
Gaat prima, maar je ontgroeit die dingen wel enorm snel
Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen
Hoezo 'probeer het dan eens', half de Traktor gebruikerswereld gebruikt externe mixers... Al die mensen die met vinyl/CDJ zijn opgegroeid zijn een externe mixer gewend en zouden niet zonder willen. Zolang jij je (2 uitgangs) geluidskaart goed instelt kan het haast niet fout gaan.quote:JT schreef op 18 september 2004 @ 18:10:
Toen ik daar een half jaar geleden op zocht omdat het me niet lukte, vond ik op het forum van NI dat het niet kon, dat dat wel in 3 zou zijn...maar probeer het dan is en vertel mij is of het lukt.
Met een SBLive... in je computer speaker settings de speakers op Quadraphonic zetten, in de Traktor settings 'use external mixer' aanvinken en de deck A left/right op DS SBlive kanaal 0/1 zetten en deck B left/right op DS SBLive 2/3. Vervolgens nog goed kabelen aan je mixer (dat verhaal lijkt me duidelijk) en voila...
G4s Tja als jij er gelukkig mee bent waarom niet, ik hoop dat de meegeleverde platen een beetje goed zijn (25 x 10 eur = 250 eur) dan heb je je setje gratis gekregen
You don't need eyes to see, you need vision
quote:Empathy schreef op 18 september 2004 @ 20:39:
Ach.. ik ben ook begonnen met Numark TT1520's, daarna ging ik naar Gemini PT2100 en nu heb ik Synq XTRM-1's.. en ik heb het allemaal moeten leren op pisbakken![]()
Gaat prima, maar je ontgroeit die dingen wel enorm snel
mwa, ik heb die PT2100's van jou nou dus, en het draait best lekker, alleen corrigeren floept af en toe wel es door (na afremmen aan de platter, gooit ie de pitch heel even omhoog, maar na wat oefenen is dit goed te doen).
overigens is dit mijn begin setje, 2x PT2100's en een Behringer DJX700 (die er zo snel mogelijk weer uit gaat)
hiervoor heb ik altijd met traktor gedraaid met 2 externe midi mengpanelen
http://www.smsusenet.nl - De snelste manier om op UseNet te komen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.