quote:
Om nooit te vergeten: Han = Merely/XceeD/Merely O-) :P
Foto gallery || Mijn avonturen in Zürich
GoT Index » Audio en HiFi » How to Become a DJ... deel XI
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Om nooit te vergeten: Han = Merely/XceeD/Merely O-) :P
Klinkt leuk, maar om nou te zeggen dat het hard is ?quote:Fewture schreef op 17 september 2004 @ 13:53:
Fewture & Momania:
http://www.fewture.net/13-9-2004.mp3
Tracklist is er niet helaas.
pas op, hard
laat even weten of de link werkt, kan hem hier op m'n werk niet testen
Ik vind Traktor erg lekker werken, alleen die ondersteunt in 2 niet dat je 2 losse kanalen kan uitsturen als ik het goed heb, maar daar zou je ff achteraan moeten gaan.quote:elgringo schreef op 17 september 2004 @ 14:08:
Dit gaat wel aardig. Alleen heb ik nog wat vraagjes:
- Is er een andere optie voor alcatech bpm studio, ik wil een softwarepakket gaan kopen maar weet nog niet welke. Alcatech kan ik me op zich goed mee vermaken, maar als er betere zijn...
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
Einde ook geluisterd? Dit is wel hard hoor. Het is nog altijd techno en geen hardcore (heb ik ook btw).quote:
quote:
quote:elgringo schreef op 17 september 2004 @ 14:08:
- Beat gelijk houden; is dat constant met de pitch/tempo aan de schijf gaan? Ik hoor namelijk slecht welke beat sneller gaat dan de andere. Ik gebruik momemteel de pitch gelijk zet functie van bpm, en 9 van de 10 x gaat dit ook wel goed, alleen kan het wel een voorkomen dat deze beats niet synchroon lopen (wel hetzelfde tempo), hoe kun je deze synchroon laten lopen? Is dat ff kort de pauze knop aantikken of zit er meer achter?
quote:momania schreef op 17 september 2004 @ 14:44:
[...]
Voor nomale techno is het best stevig hoor
Maar jij had meer zoiets verwacht denk ik: http://www.momania.net/ruiger.mp3
(is een stukje geknipt uit een mix van me die voor de rest niet zo goed was)
Fewture wijzigde dit bericht 17-09-2004 14:48 (5%)
quote:
momania wijzigde dit bericht 17-09-2004 14:53 (15%)
quote:Chiron schreef op 17 september 2004 @ 11:20:
[...]
zeer zeker niet...
Ik draai zelf funky space techno, beetje franse stijl, van (bijna) minimal tot techhouse met progressive invloeden tot aan het redelijk stevige beukwerk.. kan er niet echt een naam aan geven, heb in der loop der tijd wel m'n eigen stijl ontwikkeld denk ik.. moet binnenkort maar weer een mixje posten
Afgelopen zaterdag heb ik nog in de kleine zaal gedraaid op Heroes of Techno (en voordat het feest begon nog anderhalf uur in de grote)
Zelf gisteren samen met een maat van me hele dag in de weer geweest op 3 decks (handig zo'n flightcase voor je sl) aan het oefenen voor de dj contest van P60 volgende week
"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
PowerBook G4 1,25 Ghz | 768 MB | 80 GB | 15.4 "
Mac Pro Quad 2,66 Ghz | 2 GB | 1 TB | 21" Studio Display (ja, CRT ja)
Hippopotomonstrosesquippedaliophobia = Fear of long words
Denial is a river in Egypt
Party foto's
Dan witte nog nie wie
You don't need eyes to see, you need vision
quote:OverSoft schreef op 17 september 2004 @ 03:08:
[...]
Ik was trouwens net in een tent hier in ehv, en daar draaiden ze een nummer dat best wel een lekker nummer was. Ik denk dat deze vraag hier sneller beantwoord wordt dan in het standaard "hoe heet dit nummer topic".
Ik weet de precieze text niet, maar hij ging iig zo ongeveer:
I'm in neeeeeeeeeeed, i'm in need.
(of I belieeeeeeeeeve, i believe)
Met een ontzettend goeie beat er door heen.
Iemand?
http://www.smsusenet.nl - De snelste manier om op UseNet te komen
Nee doe ik ook niet maar wil gewoon iets goedkoops om te beginnen dus kan iemand hier wel wat over zeggen, doen of ben ik dan superdomquote:Yalopa schreef op 17 september 2004 @ 22:19:
Kan die gear niet terugvinden, voor die prijs moet je niet veel verwachten echter. Ik zou het van de platen laten afhangen... Je hebt een klein beginnersbudget magoed..
quote:
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
quote:Reind schreef op 18 september 2004 @ 00:45:
[...]
Nummer is dus volgens mij al echt een eeuw oud. Ik herkende namelijk het nummer bij de eerste beat toen ik hem voor het eerst op de draaitafel gooide in de platenzaak.
En het is inderdaad een heerlijk nummer, ook een heerlijk nummer waar je lekker in kunt klooien met het echo effect zonder dat het irritant klinkt of mensen het uberhaupt merken.
Ik zal van de week is een keer een mix met wat effecten van de SMX1 gaan op nemen als ik er tijd voor heb.
http://www.smsusenet.nl - De snelste manier om op UseNet te komen
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
Huh? Die mag je me even uitleggen: Wij gaan Traktor (en dan bedoel ik de normale 2.5.3 versie) in de kroeg ook aan de mixer hangen (zodra dat Behringer kut ding gerepareerd is), deck A naar ingang 1 en deck B naar ingang 2... hebben we eindelijk een fysieke crossfader... dat kan nu al, dus ik snap niet helemaal wat je nog meer zoektquote:JT schreef op 17 september 2004 @ 00:08:
Traktor vind ik wel cool om mee te mixenIk wacht ff op 3, dan kan je elk kanaal op een andere output zetten: linkerkanaal op je front en rechter op je rear. Dan kan je echt met een mixer aan de gang
101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file
quote:Reind schreef op 18 september 2004 @ 02:10:
Nou hot news wat zich razendsnel lijkt te verspreiden over alle dj gerelateerde site's dus laat ik er ook ff aan mee doen.
Of het nou om een hoax gaat of niet dat weet niemand zeker maar het is wel erg aannnemelijk dat het klopt -> http://www.aboutdj.nl/ind...t&task=view&id=44
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Yalopa wijzigde dit bericht 18-09-2004 09:27 (5%)
You don't need eyes to see, you need vision
Daar is de search en cue voor uitgevondenquote:Chiron schreef op 18 september 2004 @ 04:33:
[...]
we zullen zien... tot nu toe vind ik de speler die de 'vinyl feel' het dichtst benadert nog altijd de Numark CDX... daar kan zelfs de Technics cdj speler niet aan tippen
en ik vraag me af wanneer ze nou eindelijk eens een arm op zo'n ding monteren, zodat je op hetzelfde apparaat een plaat af kan spelen, en er een cd in kan douwen
quote:elgringo schreef op 17 september 2004 @ 14:08:
Goed ik heb een "probleem". Ik heb momenteel een pc (amd 1800, 512 ram 60gb hd) met 3 geluidskaarten (creative pci 128, hercules fortissmo 2 en de onboard), deze heb ik aan een gemini ps-850 gehangen. Ik gebruik nu alcatech BPM studio om het aan elkaar te mixen.
Dit gaat wel aardig. Alleen heb ik nog wat vraagjes:
- Is er een andere optie voor alcatech bpm studio, ik wil een softwarepakket gaan kopen maar weet nog niet welke. Alcatech kan ik me op zich goed mee vermaken, maar als er betere zijn...
quote:- Beat gelijk houden; is dat constant met de pitch/tempo aan de schijf gaan? Ik hoor namelijk slecht welke beat sneller gaat dan de andere. Ik gebruik momemteel de pitch gelijk zet functie van bpm, en 9 van de 10 x gaat dit ook wel goed, alleen kan het wel een voorkomen dat deze beats niet synchroon lopen (wel hetzelfde tempo), hoe kun je deze synchroon laten lopen? Is dat ff kort de pauze knop aantikken of zit er meer achter?
quote:- Zijn er nog truukjes, leer sessies bijvoorbeeld op de basis on de knie te krijgen, of is het gewoon aankloten totdat je een ons weegt?
ǝuosǝoq
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » How to Become a DJ... deel XI
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona