Eigenaar van: Denon 1909 Zwart | HDX1000 | Mooie HD-AUDIO lampje!
[PC] rFactor "The Future of Race Simulation"
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 48 49 50 51 last
Reageer Nieuw TopicDrifting is like publishing a rugby movie - nobody cares.
idd, de banen leren kennen is eerste prioriteitquote:MayaFreak schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:45:
Ik heb gister even kort met de trainer gereden en dat voelde erg goed aan. Nu nog aan de auto's en de banen wennen en dan maar eens online proberen. Wat mij betreft een top spel
Eigenaar van: Denon 1909 Zwart | HDX1000 | Mooie HD-AUDIO lampje!
Reg. datum: 18 januari 2005
Reg. datum: 18 januari 2005
Das nog eens andere koek dan F1C, ik zou op deze engine wel eens de Prototype C mod willen zien.
BTW: Thnx Wakkaman voor de cheat. Ergens vind ik het jammer om alles zo te unlocken maar het is wel erg veel werk om alles bij elkaar te sparen.
Zamorano wijzigde dit bericht 01-09-2005 14:01 (33%)
Hosselgids | specs
Ik heb de Formule wagens even links laten liggen en ben nu de andere auto's aan het upgraden.
Zo'n volledig opgewaardeerde Hammer is best gaaf
Zamorano wijzigde dit bericht 01-09-2005 14:30 (5%)
Hosselgids | specs
k wou dit ff posten hier, maar je was me voor ^^quote:Benotti schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:05:
OP rsc is limerock al te downloaden, das snel
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=221304 om precies te zijn
Uzzi was er al mee begonnen vlak na de multi-player demo, dus zo snel is het niet hehe....
k heb de game zelf nog niet, dus k kan er verder weinig zinnigs over zeggen
www.rsr-forum.net | [NAGT]: www.thepits.us
Wanneer beginnen we met een league?
btw: die howston kicks ass
EDIT: Ik heb maar via paypal betaald. Ik kreeg bij de creditcard alleen het bedrag in ponden.
Dat bedrag was ongeveer 31 pond, omgerekend 45 euro!!!
Nu betaal ik via paypal 33 euro in amerikaanse dollars. Nadeel is dat je nog een dagje moet wachten op code.
animal22 wijzigde dit bericht 01-09-2005 21:00 (62%)
http://bf2stats.ausgamers.com/sig/43405251/sig.png
Bovendien ben ik een toetsenbordspeler hier helaas, nog een week totdat ik m'n stuurtje weer heb. Sjees, ik ging net echt snoeihard de muur in, en met het nieuwe replay systeem leek het net echt. Hulde. Nu eerst maar eens het spel goed verkennen, maar de eerste indruk is echt super
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Iets dat je dwars zit? Ik beken.nl | Dat schrijf je zo!
ik vind het echt fantatisch
maar ik kan idd wel voorstellen dat mensen er misselijk of zelfs ziek van kunne worden
zo, wanner komen de echte f1 tracks
en laat ze ff snel een skinpack uitbrengen
ze zijn er al wel iemand urltje ?
Check mijn Celica VVTi PC: .: intel C2D e7400@3.6GHz :: Asus P5K Deluxe :: 2GB Corsair pc8500 :: GeForce GTX 260 :. .: Canon EOS 350D + Canon EF 28-135/3.5-5.6 IS USM :.
Reg. datum: 23 augustus 2005
quote:dragon9114 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:34:
voor mij fgeen rfactorik heb geen pay pal meschien als er een cd te koop was zoals valve dat gedaan heeft dan zou ik hem wel kunnen kopen
we zien wel en hopen op zo'n soort systeem
Tja je kunt ook gewoon een PayPal accountje aanmaken. Geld overmaken via de bank en klaar.
Ik vind het belachelijk dat we in het breedband tijdperk nog geld uitgeven aan die stomme cdtjes, maargoed ieder zijn smaak.
Hosselgids | specs
Reg. datum: 29 juli 2003
quote:ZAMoRANo schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:45:
[...]
Tja je kunt ook gewoon een PayPal accountje aanmaken. Geld overmaken via de bank en klaar.
Ik vind het belachelijk dat we in het breedband tijdperk nog geld uitgeven aan die stomme cdtjes, maargoed ieder zijn smaak.
Zeker nu ISI er zelf een stuk beter aan word, en het ons in de kosten scheelt.
Wel jammer dat er geen handleiding bij zit enzo, maar die kijk ik meestal toch maar een keer in.
Wat dacht je hier van:quote:BruceLee schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:26:
ze zijn er al wel iemand urltje ?

Deze gasten zijn met het modellen bezig, ziet er tot nu toe wel goed uit, maar ik vrees dat het nog heel lang gaat duren voordat ze er mee klaar zijn.

[J.d.I.] DirtyHarry wijzigde dit bericht 01-09-2005 23:18 (4%)
Asus F9DC 12" laptop te koop, zie V/A
http://racingrenders.com/
En CTPD heeft ook al wat previews uit en een beta track voor F1C van de Turkse GP.
Of heb ik nu net de volledige versie gedownload?
En waar kan ik dan die demo afhalen?
bedankt
http://www.behindthescreens.nl/ - Nederlandse 2D/3D art en gamedev community.
quote:[J.d.I.] DirtyHarry schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:14:
[...]
Wat dacht je hier van:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Deze gasten zijn met het modellen bezig, ziet er tot nu toe wel goed uit, maar ik vrees dat het nog heel lang gaat duren voordat ze er mee klaar zijn.
[afbeelding]
Het ziet er zeer goed uit idd, maar die gasten gebruiken echt mega veel polygronen. Ik las een tijdje geleden op HG dat ze iets van 10.000 poly's per auto gebruiken !!
Nu kan de rFactor engine natuurlijk een stuk meer aan, maar ik ben bang dat dat een beetje teveel van het goede gaat worden
Ter vergelijking, de autos standaard uit het spel zitten op minder dan 2 duizend, die van RH04 hebben er ongeveer 3 duizend, die van CTDP ongeveer 5 a 6 duizend als ik het goed heb.
Je zal een hele goede pc nodig hebben wil je die mod normaal kunnen draaien.
quote:Bolk schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:37:
Voor een render ziet dat er helemaal niet verkeerd uit. Gaat CTDP ook aan een mod werken? En Emac?
quote:pur_DutchDevil schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 02:07:
Die zijn al lang en breed bezig. Van de RH2005 mod zijn al aardig wat renders te zien.
http://racingrenders.com/
En CTPD heeft ook al wat previews uit en een beta track voor F1C van de Turkse GP.
Het werk voor de 2005 mods is natuurlijk allang bezig, eerst zullen ze voor F1C komen, en wellicht later voor rF. Het grootste probleem zal de tracks worden.
quote:Bolk schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 02:16:
Ik heb in een thread gelezen op Emac dat Matthias het niet zag zitten, zijn ze dan toch overstag gegaan?
Kijk eens van wanneer die post is, dat is volgens mij iets van een jaar geleden. En volgens mij viel het negatieve ook nog wel mee, het ging er om dat je niet kan beslissen na zon MP Test of je voor dat spel gaat modden.
quote:Judge80 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:09:
Moet je voor die demo ook betalen?
Of heb ik nu net de volledige versie gedownload?
En waar kan ik dan die demo afhalen?
bedankt
De 'demo' is gratis (Multiplayer test) (70mb) staat vast nog wel op rfactor.net waar je die kan krijgen.
Het spel kost 35 euro (400mb)
Asus F9DC 12" laptop te koop, zie V/A
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 48 49 50 51 last