Reg. datum: 07 juni 2004
http://Lokesz.nl/Lowlife
Forum » Spielerij » Simulatie, Sport en Racing Games » [PC] rFactor "The Future of Race Simulation"
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
Reageer Nieuw TopicIs dat de Ligier met de 6 wielen? Wat wil ik daar graag eens mee rijden!quote:kNarf schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:44:
Die nieuwe banen en BMW F1 zijn allemaal wel leuk, maar de F1 1979 demo die gereleased is heeft nog veel meer indruk op mij gemaakt. De demo heeft 4 wagens; de Ferrari, Renault, Ligier en Williams en bovendien de tracks Kyalami en Monaco volledig in 1979 look. Werkelijk fantastisch
Ik moest het doen met herinneringen van destijds. Er is veel verloren gegaanquote:kNarf schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 17:06:
Nee, die was er helaas een paar jaartjes eerder. En dat was een Tyrrell
an' your dad's your mom. Your auntie shags your brother an' 'ad 'is son.
Vanaf F1C kan het wel hoor. Die jaren 70 f1 mod van CREW had toch ook die P34?quote:Zamorano schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 17:14:
Voor zo ver ik weet kan de ISI engine al sinds jaar en dag 4 sturende voorwielen niet aan, ik denk niet dat dat inmiddels veranderd is.
Was idd een Tyrell, de P34 in 76 of 77 geloof ik.
quote:Zamorano schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 18:03:
Fix voor de F1 '79 demo in rFactor v1.150.
Erg gaaf om met een hele groep van die wagens rond te scheuren op Kyalami.
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
BruceLee wijzigde dit bericht 03-08-2006 18:06 (4%)
Check mijn Celica VVTi PC: .: intel i7 2600K :: MSI P67A-GD65 B3 :: 8GB Corsair XMS3 :: MSI GeForce GTX 570 :: 160GB SSD intel 320 :. .: Canon EOS 350D + Canon EF 28-135/3.5-5.6 IS USM :.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Weet je dat je ruim 20% teveel betaalt voor je verzekeringen?
quote:Lokesz schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 11:25:
Gisteren heb ik ook die download van de 1.150 maar eens gedaan. Ik had geen licentie of niks maar dacht bij mezelf: misschien zit er wel een demo bij. En jawel hoor. Leuke standaard gezinswagen en ook de BMW Sauber F1. Echte uitersten.
Ik ben overtuigd hoor. Gelijk maar gekocht via Paypal. Ik dacht eerst dat het 43 euro was maar blijkbaar niet. Was maar 35. Voorlopig ben ik zoet.
Nor bedak!!
quote:Skippy1975 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:06:
Recent ben ik overgestapt naar rFactor en ik ben blij dat ik deze stap gemaakt heb.
De vele mods bieden voor een ieder de kans om te racen met zijn/haar auto's.
Via via ben ik in aanraking gekomen met een aantal leagues waarvan 1 er wel bovenuitspringt, nl.
[afbeelding]
Armaroli SimRacing Worldcup.
De league rijdt met de speciaal aangepaste A1 mod en is ook opgebouwd volgens het A1 GP principe. Er zijn al 35 landen vertegenwoordigt in de league waaronder Nederland.
Het Nederlandse team is te volgen via de website van het Holland Racing Team.
[afbeelding]
De league heeft inmiddels 2 races achter de rug en er zullen na de zomerstop nog meer races volgen. De races zijn via een live stream via internet en met commentaar !! te volgen, dus ook als je niet kan uitkomen voor Nederland kun je de prestaties van een ieder volgen.
Bij deze wil ik een ieder die graag mag simracen en het leuk vindt om Nederland eventueel te vertegenwoordigen in deze league oproepen om zich aan te melden voor een testsessie.
Ook als je niet wilt racen staat het je natuurlijk vrij om het Nederlandse team te volgen en aan te moedigen. Via het gastenboek kun je berichten achterlaten op de site en bij vragen en/of opmerkingen kun je contact opnemen met de Team Manager.
Na dit positieve relaas zul je haast denken dat ik verbonden ben aan het team, maar dit is niet het geval. Ik beleef wel veel lol aan het racen en ik zie graag dat Nederland zich positief in de kijker rijdt en dat we waar nodig uit een groot rijdersarsenaal kunnen putten.
Tot rijdens op een van de testdagen ! [afbeelding]
quote:Rayzman schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 23:54:
Ik heb naar aanleiding van dit topic, rfactor ook maar eens gedownload, maar hij blijft vastlopen op m'n zone alarm.
Ik heb rfactor al rechten gegeven om naar het internet te gaan maar dat helpt niet. Alleen uitschakelen van zonealarm helpt, maar dat vind ik niet acceptabel aangezien ik niet onbeschermt aan het internet wil zitten.
Heeft iemand nog een idee om het aan de praat te krijgen, want anders gooi ik hem weer van m'n systeem af en ga weer lekker GTR'en.
http://bf2stats.ausgamers.com/sig/43405251/sig.png
I920@3800 Mhz ATI 6970 OCZ Vertex 2 Logitech Z-5500 Dell 3011 / Samsug UE55D7000 Fanatec PWTS
Boktor wijzigde dit bericht 07-08-2006 11:06 (8%)
rFactor is in principe de opvolger van F1C. Qua mods is rF dé sim bij uitstek iig.quote:Boktor schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:05:
Wat is tegenwoordig hét racespel bij uitstek? Is dat toch rFactor? En is f1-challenge 'out'?
Hoe is de realisme van dit spel? Ik heb wel eens gehoord van mensen die overstapten van f1c naar rf dat de bochtensnelheid onrealistisch hoog is. Was dit het geval bij de eerste versie en is dat inmiddels al sterk verbeterd?quote:Zamorano schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:23:
[...]
rFactor is in principe de opvolger van F1C. Qua mods is rF dé sim bij uitstek iig.
quote:Boktor schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:05:
Ik ben een vervent f1-challenge rijder. Helaas is mijn stuur naar de gallemieze, dus heb al een paar maandjes niet gereden. Vanmiddag haal ik mijn logitech dfp op, dus kan ik weer aan de slag met racen.
Maar nu zie ik allerlei topics staan van verschillende race-sims, waarbij deze, rFactor dus, toch wel heel erg opvalt. De features die zijn toegevoegd met de laatste patch zijn wel erg gaaf, vooral het AI-gedeelte spreekt mij erg aan.
Wat is tegenwoordig hét racespel bij uitstek? Is dat toch rFactor? En is f1-challenge 'out'?
edit
^^ Oh, Henkus, volgens mij haal op precies het juiste moment mijn nieuwe stuur
F1c is juist onrealistisch. Op hoge snelheid maakt het voor je gevoel echt niet uit of je 200 km/h doet of 300 km/h. In rFactor komt het ware snelheidsgevoel naar boven, en rFactor is ook zoveel meer doorontwikkeld op physics dat F1c in de kast kan blijven vanaf nu.quote:Boktor schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:27:
[...]
Hoe is de realisme van dit spel? Ik heb wel eens gehoord van mensen die overstapten van f1c naar rf dat de bochtensnelheid onrealistisch hoog is. Was dit het geval bij de eerste versie en is dat inmiddels al sterk verbeterd?
Bolk wijzigde dit bericht 07-08-2006 11:33 (18%)
quote:Boktor schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:27:
[...]
Hoe is de realisme van dit spel? Ik heb wel eens gehoord van mensen die overstapten van f1c naar rf dat de bochtensnelheid onrealistisch hoog is. Was dit het geval bij de eerste versie en is dat inmiddels al sterk verbeterd?
Gigabyte P35-DQ6 - Intel Quad 6600 - 4 Gb OCZ Platinum 2 PC 6400 - Sapphire HD 5870 - OCZ EvoStream 720W - Gigabyte Aurora 3D - Logitech G15 - Logitech G9 - Logitech G35 - Logitech Z-10 - Logitech G25 - Windows 7 Ult.64 - 3x Acer 24" G245 Eyefinity
quote:Rayzman schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 10:15:
Ik heb het gevonden. Als in in ZoneAlarm bij de virusscanner On Access-scanning aanstaat blijft rfactor hangen. Hij hangt dus niet op de firewall maar op de virusscanner. Nu nog ff zoeken hoe ik de rfactor dir kan excluden.
Boktor wijzigde dit bericht 07-08-2006 16:28 (48%)
quote:Skippy1975 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:06:
Recent ben ik overgestapt naar rFactor en ik ben blij dat ik deze stap gemaakt heb.
De vele mods bieden voor een ieder de kans om te racen met zijn/haar auto's.
Via via ben ik in aanraking gekomen met een aantal leagues waarvan 1 er wel bovenuitspringt, nl.
[afbeelding]
Armaroli SimRacing Worldcup.
De league rijdt met de speciaal aangepaste A1 mod en is ook opgebouwd volgens het A1 GP principe. Er zijn al 35 landen vertegenwoordigt in de league waaronder Nederland.
Het Nederlandse team is te volgen via de website van het Holland Racing Team.
[afbeelding]
De league heeft inmiddels 2 races achter de rug en er zullen na de zomerstop nog meer races volgen. De races zijn via een live stream via internet en met commentaar !! te volgen, dus ook als je niet kan uitkomen voor Nederland kun je de prestaties van een ieder volgen.
Bij deze wil ik een ieder die graag mag simracen en het leuk vindt om Nederland eventueel te vertegenwoordigen in deze league oproepen om zich aan te melden voor een testsessie.
Ook als je niet wilt racen staat het je natuurlijk vrij om het Nederlandse team te volgen en aan te moedigen. Via het gastenboek kun je berichten achterlaten op de site en bij vragen en/of opmerkingen kun je contact opnemen met de Team Manager.
Na dit positieve relaas zul je haast denken dat ik verbonden ben aan het team, maar dit is niet het geval. Ik beleef wel veel lol aan het racen en ik zie graag dat Nederland zich positief in de kijker rijdt en dat we waar nodig uit een groot rijdersarsenaal kunnen putten.
Tot rijdens op een van de testdagen ! [afbeelding]
quote:Skippy1975 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 22:49:
[...]
De nieuwe rFactor update is uitgekomen en het lijkt er op dat de mod (nog niet geupdate) nog niet echt lekker aansluit. De makers gaan hun uiterste best doen om de problemen zo snel mogelijk te verhelpen.
Mocht je de mod willen uitproberen kun je dit het beste nog met de oude versie van rFactor doen.
Hopelijk gaan meer mensen de ASRWC mod proberen. Het is namelijk echt leuk om in de oranje auto je kunsten te vertonen.
De uitnodiging staat nog steeds ....
Meld je aan voor een van de test-dagen en scheur gewoon lekker even mee.
Tot rijdens.

Skippy1975 wijzigde dit bericht 07-08-2006 17:20 (52%)
quote:Boktor schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:05:
Ik ben een vervent f1-challenge rijder. Helaas is mijn stuur naar de gallemieze, dus heb al een paar maandjes niet gereden. Vanmiddag haal ik mijn logitech dfp op, dus kan ik weer aan de slag met racen.
Maar nu zie ik allerlei topics staan van verschillende race-sims, waarbij deze, rFactor dus, toch wel heel erg opvalt. De features die zijn toegevoegd met de laatste patch zijn wel erg gaaf, vooral het AI-gedeelte spreekt mij erg aan.
edit
^^ Oh, Henkus, volgens mij haal op precies het juiste moment mijn nieuwe stuur
I920@3800 Mhz ATI 6970 OCZ Vertex 2 Logitech Z-5500 Dell 3011 / Samsug UE55D7000 Fanatec PWTS
quote:Henkus schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 18:50:
[...]
Blij voor je dat je net het stuur der sturen gekocht hebt. Met deze mod kun je wel even vooruit.
Ik heb het echter net andersom. Ik wil net mijn stuur aansluiten, werkt dat kreng niet meer goed.
Da's natuurlijk echt balen. Zou je voor eens kunnen opmeten wat de maximale diameter van de opening van de schroeven van de DFP is. Dan weet ik namelijk of ie over mijn bureablad heen gaat en schaf ik er ook maar eentje aan.
Only fools are enslaved by time and space.
Check mijn Celica VVTi PC: .: intel i7 2600K :: MSI P67A-GD65 B3 :: 8GB Corsair XMS3 :: MSI GeForce GTX 570 :: 160GB SSD intel 320 :. .: Canon EOS 350D + Canon EF 28-135/3.5-5.6 IS USM :.
Iets te treintjesachtig jammer genoegquote:BruceLee schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 23:31:
de nieuwe ctdp mod is geweldigctdp 2005 rF
hier een screen
[afbeelding]
Das achter de safetycar :-)quote:
Denk je dat ik blind ben? Ook achter de SC rijden ze niet zo perfect in formatie. De gaten moeten groter zijn en ze moeten hun banden opwarmen.quote:
quote:Benotti schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:43:
[...]
Denk je dat ik blind ben? Ook achter de SC rijden ze niet zo perfect in formatie. De gaten moeten groter zijn en ze moeten hun banden opwarmen.
quote:Boktor schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 07:05:
bij mij gaat de f1 2005 mod niet goed
Hoe krijg ik uberhaupt één van de auto's actief? Ik heb schijnbaar te weinig credits ofzo.
Als ik een auto wil uitkiezen als ik de mode op all tracks and cars zet, dan krijg ik een fout dat een bestand mist...
Lagere instellingen werkt ook niet. Als ik races rij in andere klasses die al standaard bij rfactor inzaten, dan loopt het hartstikke vloeiend. Wat maakt de f1-mod dan zo zwaar? De formula IS draait hier gewoon als een trein, maar de f1-mod niet.quote:Zamorano schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:50:
Het is wel al aan de lage kant voor zo'n zware mod, zeker je grafische kaart.
CTDP 2005 is ook nogal pittig voor je geheugen, ik zou wel proberen alle andere programma's af te sluiten.
En is het met lagere instellingen wel te doen?
quote:Boktor schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:10:
[...]
Lagere instellingen werkt ook niet. Als ik races rij in andere klasses die al standaard bij rfactor inzaten, dan loopt het hartstikke vloeiend. Wat maakt de f1-mod dan zo zwaar? De formula IS draait hier gewoon als een trein, maar de f1-mod niet.
Hey, sorry he. Dat ik zo enthousiast ben, en jij meteen begint te zeiken.quote:Benotti schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:43:
[...]
Denk je dat ik blind ben? Ook achter de SC rijden ze niet zo perfect in formatie. De gaten moeten groter zijn en ze moeten hun banden opwarmen.
quote:Boktor schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:10:
[...]
Lagere instellingen werkt ook niet. Als ik races rij in andere klasses die al standaard bij rfactor inzaten, dan loopt het hartstikke vloeiend. Wat maakt de f1-mod dan zo zwaar? De formula IS draait hier gewoon als een trein, maar de f1-mod niet.
quote:Boktor schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:01:
heel vreemd dit... Ik heb alles op low gezet, ook het geluid, en dat ging goed. Vervolgens alles weer op high gezet, en het draait als een tierelier
Nou ja, beter om, kan ik eindelijk f1 rijden
Het is alleen wel verdomd moeilijk... ik hou nauwelijks de AI's bij als ze op 80% staan ...
Signature
Je kan het slidertje van FF strength naar een negatieve waarde slepen.quote:Bever! schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:22:
net even de trial gedaan, maar ik mis een reverse effects optie voor mn logitech stuurtje??
Nu valt het stuur als t ware de bochten in, zeer storend..
quote:Boktor schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:01:
heel vreemd dit... Ik heb alles op low gezet, ook het geluid, en dat ging goed. Vervolgens alles weer op high gezet, en het draait als een tierelier
Nou ja, beter om, kan ik eindelijk f1 rijden
Het is alleen wel verdomd moeilijk... ik hou nauwelijks de AI's bij als ze op 80% staan ...
Zonder TC kan je snellere tijden rijden, als je de setup er goed op afsteltquote:Zamorano schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:19:
[...]
Vergeet TC niet op High te zetten overigens. En ik weet niet hoe het met de andere wagens is of hoe andere mensen rijden, maar ik vond de standaard setup helemaal niks, nadat ik die had aangepast ging het prima.
De physics van deze mod zijn gemaakt waarbij TC aanstaat, daarom raden ze zelf ook aan om TC aan te zetten.quote:Sander H schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:20:
[...]
Zonder TC kan je snellere tijden rijden, als je de setup er goed op afstelt
"Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt."
quote:stalscu schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:34:
[...]
Mooi dat die het doet nu. En idd, ik vind het ook moeilijk. Misschien zal het later met een stuurtje beter gaan, maar toch. Die AI gasten gaan razend hard.
Maar Boktor (of anderen), mag ik je vragen om eens een tijd weg te zetten op de A1 ring? (version 1.3 final).
Ben wel eens benieuwd naar wat tijden.
Ik heb al wel gezocht naar hotlaps sites, maar kan nog niks vinden van deze ctdp mod. Logisch ook wel, tis net uit.
stalscu wijzigde dit bericht 08-08-2006 18:32 (49%)
Zie de release notesquote:Boktor schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:34:
Ik zal straks A1 ring downloaden.
Bij de f1-mod vind ik het geluid trouwens niet echt fantastisch. Ik hoor wat metaalachtig getik als ik m'n gas loslaat. Volgens mij is dit niet helemaal zoals het hoort te zijn, maar zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Vind het geluid van de f1mod juist erg goed, VOORAL het geroggel als je je gas los laat.quote:Boktor schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:34:
Ik zal straks A1 ring downloaden.
Bij de f1-mod vind ik het geluid trouwens niet echt fantastisch. Ik hoor wat metaalachtig getik als ik m'n gas loslaat. Volgens mij is dit niet helemaal zoals het hoort te zijn, maar zijn er meer mensen die hier last van hebben?
"Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt."
Dat geroggel hoor ik juist niet.. ik hoor vreemde tikjes als ik het gas loslaat...quote:Maverick schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:37:
[...]
Vind het geluid van de f1mod juist erg goed, VOORAL het geroggel als je je gas los laat.
zojuist een 1:13.9 gereden met standaard afstelling en voor 11 ronden benzine aan boord. Ik rij in de Minardi van Albersquote:stalscu schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 18:29:
ik reed er gister 1,17 over, met mijn logitech dual actionnetje. Maar daar moet zeker wel een paar secondjes af kunnen.
In de minardi van Albers.
Dat is dan wel in een race, dus misschien op een lege baan dat het nog iets sneller kan.
Weet je misschien waar de hotlaps worden bijgehouden van deze mod? En op welke tracks?
quote:rubinho22 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 20:16:
Allemaal wel leuk en aardig, maar zoals altijd bij CDTP draait het bij mij voor geen meter... Als ik met 22 BMW-saubers start vanuit het achterveld is er niets aan de hand. Doe ik dat bij de 2005mod... fak!
Serieus, soms hangt ie gewoon 10 seconden vast voordat ie verder gaat. En maar laden dat ding. Ik bedoel, het valt wel op dat dat altijd bij een mod van CDTP het geval is...
Ook als ik het weekend afsluit is hij wel 2 minuten bezig om weer in het menu te komen. Laat staan als ik r-factor afsluit. Dan zijn we wel 5 minuten verder voordat mijn desktop weer boven water is...
DIT HOEFT TOCH NIET ZO!!!!
btw heb misschie niet een top systeem, maar ook niet super brak...
AMD 2800+
512mb
Gforce 6600 GT
Iemand een oplossing???
quote:rubinho22 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 20:16:
Allemaal wel leuk en aardig, maar zoals altijd bij CDTP draait het bij mij voor geen meter... Als ik met 22 BMW-saubers start vanuit het achterveld is er niets aan de hand. Doe ik dat bij de 2005mod... fak!
Serieus, soms hangt ie gewoon 10 seconden vast voordat ie verder gaat. En maar laden dat ding. Ik bedoel, het valt wel op dat dat altijd bij een mod van CDTP het geval is...
Ook als ik het weekend afsluit is hij wel 2 minuten bezig om weer in het menu te komen. Laat staan als ik r-factor afsluit. Dan zijn we wel 5 minuten verder voordat mijn desktop weer boven water is...
DIT HOEFT TOCH NIET ZO!!!!
btw heb misschie niet een top systeem, maar ook niet super brak...
AMD 2800+
512mb
Gforce 6600 GT
Iemand een oplossing???
stalscu wijzigde dit bericht 09-08-2006 02:48 (3%)
quote:stalscu schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 02:45:
[...]
Je moet bij de CTDP mod het aantal ai rijders instellen op 19 geloof ik.
Anders krijg je dubbele rijders, misschien geeft dit wel de problemen.
editje
heb 1,15.0 over de a1 gedaan. Dus ik kom in de buurt Boktor :-)
quote:rubinho22 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 22:49:
......
Kreeg tijdens het spelen de melding "onvoldoende fysiek geheugen". Ben geen kenner... wat houdt dat in?
Lokesz wijzigde dit bericht 09-08-2006 14:11 (10%)
Videokaart is prima voor medium settings, maar je hebt idd wel erg weinig geheugen. 1GB is toch wel het minimum.quote:rubinho22 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 16:01:
AMD Athlon XP 2800+
512 mb intern
Geforce 6600 GT 128 mb
Zou ik gewoon te weinig intern geheugen hebben? Die videokaart lijkt me nl nog wel goed...
quote:rubinho22 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 16:01:
AMD Athlon XP 2800+
512 mb intern
Geforce 6600 GT 128 mb
Zou ik gewoon te weinig intern geheugen hebben? Die videokaart lijkt me nl nog wel goed...
quote:Lokesz schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 16:45:
[...]
De minimum specificatie voor rFactor is maar 256mb dus zou ik geen probleem verwachten. Maar ja, die mods zijn soms best groot. Ik zou er voor 50 euro nog even 512mb bij doen. Als je ook nog andere games doet brengt dat zeker zijn geld op. Maar je moet er niet voor gaan sparen hoor. Ik weet niet zeker hoeveel het helpt. De 6600GT is in ieder geval uitstekend, eigenlijk moet je geen problemen hebben.
Ik verwacht eigenlijk dat je andersoortige problemen hebt. Viruscheckers en MSN moet je uitzetten. Spyware moet je natuurlijk ook niet hebben .... Loopt je c-schijf niet vol.
Misschien is het van alles een beetje.
Nee, nee. Die 256mb gaat over het interne geheugen. Voor het geheugen van de videokaart zou 64mb genoeg moeten zijn. Die 6600GT met 128mb heeft zat geheugen.quote:Zamorano schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 17:00:
[...]
256 is dus om de low-res standaard wagens op de lage instellingen te kunnen draaien.
Daar komt bij dat die 6600GT 'maar' 128 MB videogeheugen heeft.
Een high-res mod vergt dus eigenlijk 1GB om een beetje redelijk te kunnen draaien.
Ik merkte echt een enorm verschil in GTL en rFactor toen ik van 1GB naar 2GB ging (Athlon64 3200+ en 6800GT 256 MB).
512 MB erbij en dan zou hij op medium setting aardig moeten draaien.
Dat maakt een erg goede kans. Ik wist niet dat het ook verschil maakte tussen 1gb en 2 gb intern. Ik moet me 'behelpen' met 1gb. Bedankt voor de tip.quote:Zamorano schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 17:00: 512 MB erbij en dan zou hij op medium setting aardig moeten draaien.
quote:Lokesz schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:42:
[...]
Nee, nee. Die 256mb gaat over het interne geheugen. Voor het geheugen van de videokaart zou 64mb genoeg moeten zijn. Die 6600GT met 128mb heeft zat geheugen.
In het zwarte balkje net boven "vote yes' en 'vote no' .quote:Sandrioni schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 19:26:
Klinkt als een domme vraag, maar hoe kan ik chatten in het 'monitor' scherm van RFactor? Bijvoorbeeld tijdens een kwalificatie oid. Ik zie lobby chat, en chat (links onder het chat window), maar kan er niets op kwijt! Quick chat tijdens het racen lukt wel....
animal22 wijzigde dit bericht 10-08-2006 14:20 (9%)
http://bf2stats.ausgamers.com/sig/43405251/sig.png
Drifting is like publishing a rugby movie - nobody cares.
quote:Zamorano schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:43:
Ik vind die mods van GSMF altijd slechte physics hebben, ik voel nooit wat die wagens doen maar ze lijken altijd heel hard te gaan.
Die laat ik mooi links liggen.
Geen uitnodiging om het juist opnieuw te proberen?quote:"The version 1.2 includes complete reworked physics and new Sounds".
quote:Benotti schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:05:
[...]
[...]
Geen uitnodiging om het juist opnieuw te proberen?
Monza en Shanghai.quote:Sandrioni schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:44:
Damned. Dat ik dát niet heb gezien, ongelooflijk. Thanks anyway!
Komen er, naast de Nurburgring, Silverstone en Montreal, nog andere tracks die ISI gaat maken? Of zullen we het moeten doen met het vrijwillige werk van fanatici?
Ze hebben de motor nu tenminste achterin liggenquote:Zamorano schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:22:
[...]
Physics zijn zeker weer van dezelfde persoon?
Misschien als er weer een PCC-RD 1.2 komt.
Drifting is like publishing a rugby movie - nobody cares.
Lijkt me dan beter om vervroegd een nieuw topic aan te maken met een up to date startpost.quote:MayaFreak schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:28:
Kan trouwens de start post aangepast worden?
Is wel erg verouderd ondertussen.
Ook is het misschien handig om de bovenvermelde download sites op te nemen in de startpost
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima.
Legale gamescollectie|DVD Collection
Ew0ut wijzigde dit bericht 13-08-2006 17:35 (5%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: