Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] rFactor "The Future of Race Simulation"

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last

Reageer Nieuw Topic
Invader

quote:
Mork_Van_Ork schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:24:
[...]

Ehm, wat denk je zelf?
Zou een beetje dom van ze zijn, niet?
Iemand zet zn key op internet en iedereen gaat het gratis spelen. Ja klinkt heel logisch.

|:(
Hij bedoelt dat men met een key met een x aantal simultainious users tegelijk kan spelen met die key, niet oneindig veel dus, maar bijvoorbeeld 2 zoals bij starcraft bijvoorbeeld.

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

quote:
zwippie schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 18:08:
[...]

Hier heb ik nu al een paar keer een race gereden, was erg leuk :9 , maar zijn er ondertussen al meer van dit soort servers? De matchmaker werkt nog steeds niet en ik kan via google ook geen public servers vinden.
Kon geen anderen vinden. Speel ook nog steeds op die ene, alleen niet meer zo vaak.

Dus...

quote:
ravenger schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 18:48:
[...]

|:(
Hij bedoelt dat men met een key met een x aantal simultainious users tegelijk kan spelen met die key, niet oneindig veel dus, maar bijvoorbeeld 2 zoals bij starcraft bijvoorbeeld.
Ik heb nog nooit een spel gespeeld die je moest kopen waarmee je met 1 serial meerdere keren tegelijk kan connecten. Dit maakt het erg makkelijk om de key te verspreiden zodat anderen illegaal online kunnen. Nu pas je wel op om je key niet weg te geven. Maar Starcraft heb ik dan ook nooit gespeeld.

Dus...

Hmm, laatst nog een keer de demo geprobeert.. Valt toch niets tegen, en wint het zeker van de demo van GT Legends..

Ik heb alleen dat mijn stuur altijd wil "omvallen". Met andere woorden, het is erg moeilijk om rechtdoor te rijden.. Ligt dat aan mijn settings, of hoort dat zo? ik heb trouwens een DFP..

MrBarBarian wijzigde dit bericht 29-08-2005 15:29 (4%)

e7400 - Asus Geforce GTX260

force op -100 % zetten

Check mijn Celica VVTi PC: .: intel C2D e7400@3.6GHz :: Asus P5K Deluxe :: 2GB Corsair pc8500 :: GeForce GTX 260 :. .: Canon EOS 350D + Canon EF 28-135/3.5-5.6 IS USM :.

2D Artist @ RSR

Voor degenen die het gemist hebben, wil ik graag namens RaceSims Revolution meedelen dat we gaan samenwerken met The US Pits (bekend van mods voor de nascar games) aan een nieuwe mod voor rFactor. Het gaat om een North American GT mod. De precieze entry list is nog niet bekend gemaakt, maar neem maar van mij aan dat er genoeg mooie bakken tussenzitten ;) Daarnaast zijn we ook al druk bezig met nieuwe tracks voor de mod. We hopen door deze samenwerking een van de beste mods voor rF te maken.

houd voor info de volgende sites in de gaten:
www.thepits.us
en www.rsr-forum.net

ciao

www.rsr-forum.net | [NAGT]: www.thepits.us

Heb een teduren hobby
Reg. datum: 30 juni 2000

is van dit spel alleen een multi demo te krijgen of is er ook een singel demo te downen.

Intel Core 2 Duo E6600, 2.40 GHz,Asus Commando ,Twinmos 4x1024MB PC2-5300 / DDR2-667,EVGA GeForce 8800GTS 320MB ,2X 160GB sate2 hd,LG GSA-H12LRB 18x DVDħReWriter DL/LS ,Samsung 22" 226BW TFT Wide ,Cooler Master Mystique 632

Reg. datum: 29 juli 2003

Er is alleen een Multiplayer demo op dit moment, misschien dat er nog een nieuwe demo komt, maar je kan met die multiplayer demo ook op een gesloten server tegen bots racen. (dan is het toch nog een beetje single player :P )
En zeer binnenkort natuurlijk het volledige spel.

PLVS VLTRA

Het is geen demo, maar een multiplayer test, gebaseerd op een alpha versie.
Heb een teduren hobby
Reg. datum: 30 juni 2000

Net even gedownd vind het er zeker goed uitzien.Is zelfs voor eenbeginger zo als ik nog tedoen al leg ik meer uit de bocht dan dat ik op de weg rij :(

Intel Core 2 Duo E6600, 2.40 GHz,Asus Commando ,Twinmos 4x1024MB PC2-5300 / DDR2-667,EVGA GeForce 8800GTS 320MB ,2X 160GB sate2 hd,LG GSA-H12LRB 18x DVDħReWriter DL/LS ,Samsung 22" 226BW TFT Wide ,Cooler Master Mystique 632

Ik heb het ook net gedownload :), tof spelletje net effe met joystick gespeelt dat is best wel pittig morgen maar even mijn stuurtje aansluiten

Ik kon net alleen geen online games vinden of ligt de master server plat ?

quote:
meat106 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:39:
Net even gedownd vind het er zeker goed uitzien.Is zelfs voor eenbeginger zo als ik nog tedoen al leg ik meer uit de bocht dan dat ik op de weg rij :(

Als je dit lastig vond moet je al de computer hulpjes uitzetten F1 t/m F11,
dan word het pas echt pittig :).

The Condor wijzigde dit bericht 30-08-2005 21:14 (7%)

quote:
Mork_Van_Ork schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:18:
Als je online wilt spelen met de MP test:
.www.rfactory.de *NORMAL* IP: 85.190.2.60 is altijd online. Even handmatig toevoegen.
Copy/paste werkt alleen niet :'(

Dus...

quote:
ZAMoRANo schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:03:
Het is geen demo, maar een multiplayer test, gebaseerd op een alpha versie.
Niet zo mierenneuken :P

Reg. datum: 03 maart 2000

Net de unlock code in m'n mailbox gekregen :) Kan niet lang meer duren nu..

Reg. datum: 07 maart 2002

quote:

Ik vind dit geen mierenneuken. Ik heb het ook zovaak gezegd, omdat mensen op basis van deze test rFactor afkraken danwel vergelijken met andere games :?

En ik heb ook mijn code, nu de game nog :9

e7400 - Asus Geforce GTX260

ik heb mijn key nu ook gehad :) jaja hij word zo online gegooid ik voel het :+

Check mijn Celica VVTi PC: .: intel C2D e7400@3.6GHz :: Asus P5K Deluxe :: 2GB Corsair pc8500 :: GeForce GTX 260 :. .: Canon EOS 350D + Canon EF 28-135/3.5-5.6 IS USM :.

Reg. datum: 11 februari 2000

in de start post staat release 2004 herfst (!) neem aan dat dat niet echt klopt?
PLVS VLTRA

quote:

Dat is geen mierenneuken. Er zit een wereld van verschil tussen een demo, die in de regel representatief dient te zijn voor de final, en een MP test gebaseerd op een vroege alpha code.
Een demo dient om te laten zien wat het uiteindelijke spel biedt of gaat bieden, de MP test dient om wat de naam al aangeeft, alleen de MP code testen en je kunt daar dus niet veel conclusies uit trekken.

quote:
BruceLee schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:17:
ik heb mijn key nu ook gehad :) jaja hij word zo online gegooid ik voel het :+
Het duurt idd niet lang meer denk ik :P

quote:
ZAMoRANo schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:24:
[...]

Dat is geen mierenneuken. Er zit een wereld van verschil tussen een demo, die in de regel representatief dient te zijn voor de final, en een MP test gebaseerd op een vroege alpha code.
Een demo dient om te laten zien wat het uiteindelijke spel biedt of gaat bieden, de MP test dient om wat de naam al aangeeft, alleen de MP code testen en je kunt daar dus niet veel conclusies uit trekken.

Daar gaat het helemaal niet om, het ging me dr om, dat je net deed of de wereld verging omdat er Demo stond ipv Test.

mgoed je hebt gelijk, het was een MP test ipv een MP demo.

Change the equation.
Reg. datum: 15 februari 2001

Oehhh, niet lang meer idd :) Wat een uberslechte timing van die gasten voor mij persoonlijk zeg, maarja :+

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Iets dat je dwars zit? Ik beken.nl | Dat schrijf je zo!

Reg. datum: 14 september 2002

Downloading :P filesize 391,7 MB filename rFactorSetup.exe link volgt met een half uurtje

Change the equation.
Reg. datum: 15 februari 2001

Ik hoor meer van deze berichten idd, zonder officiele link van rFactor zelf.
quote:
The file we are talking about (whether fake or not) is actually 382.51 MB ...
However, it could also be a RC - who knows.
Hmm, ik trap er (nog) niet in :+

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Iets dat je dwars zit? Ik beken.nl | Dat schrijf je zo!

Reg. datum: 07 maart 2002

quote:
aph3x schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:19:
Downloading :P filesize 391,7 MB filename rFactorSetup.exe link volgt met een half uurtje

Je tijd is om, hieeerrrrrr met die link :P

edit: die doos zit natuurlijk alleen maar te racen, denk toch ook aan ons :'(

Benotti wijzigde dit bericht 31-08-2005 18:08 (15%)

Reg. datum: 14 september 2002

Mirror is down :( helaas....ff wachten nog.....denk dat ie vanavond wel worldwide gaat

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: