Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] rFactor "The Future of Race Simulation"

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 48 49 50 51 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 29 juli 2003

Staat niet echt veel bijzonders tussen als je het mij vraagt, meeste (zoniet alles) was al bekend.
Ook is het jammer dat er nog geen weersveranderingen inzitten (dus geen regen).

Reg. datum: 07 maart 2002

quote:
P.K. schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 11:02:
Staat niet echt veel bijzonders tussen als je het mij vraagt, meeste (zoniet alles) was al bekend.
Ook is het jammer dat er nog geen weersveranderingen inzitten (dus geen regen).

Alles wat er niet inzit, kan nog komen. Tis alsware een ongoing project.

Regen is al gezegd dat dat later erbij zal komen.

Electrons at work
Reg. datum: 26 mei 2003

Wow, toffe demo! :9 Ik heb het met een stuurtje gespeeld en het racegevoel dat je krijgt is erg goed.
De auto trilt bij hoge snelheden behoorlijk, banden worden langzaam warm zodat je de bochten steeds harder kan nemen, de AI rijdt niet in een karavaan op de ideale lijn maar maakt vaak rare manoeuvres.

Dat zijn geen revolutionaire zaken in een racespel natuurlijk, maar voor het eerst sinds tijden had ik weer eens het gevoel een lekkere racesim te spelen. (Al is dat verklaarbaar: ik had ueberhaupt al lang niet meer geraced :P )

Nu hoop ik wel dat je met de snellere (F1) auto's in de final versie nog wel normaal kunt rijden, dus dat ze niet twee keer zo hard gaan met drie keer zoveel grip, dan rijd ik liever in de wat tragere bakken.

De graphics zijn ook prima, misschien niet superdesuper, maar de framerate is daardoor wel uitstekend. Sowieso ben ik in de demo nog geen rare dingen/bugs tegengekomen. Hopelijk is de final ook van deze kwaliteit, dan ga ik het spel wel kopen.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

PLVS VLTRA
Reg. datum: 11 september 2001

Hij komt, zoals t er nu voor staat, binnen enkele weken uit en zal net als LFS (exclusief?) via de website van ISI te downloaden zijn trouwens.

Ook zal er idd content bijkomen in de toekomst.

Hosselgids | specs

Alfa 156 2.5 V6
Reg. datum: 07 juni 2001

quote:
ZAMoRANo schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:00:
Hij komt, zoals t er nu voor staat, binnen enkele weken uit en zal net als LFS (exclusief?) via de website van ISI te downloaden zijn trouwens.

Ook zal er idd content bijkomen in de toekomst.
Hmm dat is goed nieuws. Hopelijk wordt hij dan ook wat goedkoper dan de gemiddelde games omdat ze geen transport- en verpakkingskosten maken op deze manier.

Als je online wilt spelen met de demo:
.www.rfactory.de *NORMAL* IP: 85.190.2.60 is altijd online. Even handmatig toevoegen.
Copy/paste werkt alleen niet :'(

Mork_Van_Ork wijzigde dit bericht 13-08-2005 20:20 (22%)

Dus...

Change the equation.
Reg. datum: 15 februari 2001

De dagen tellen af, weet iemand al iets meer?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Iets dat je dwars zit? Ik beken.nl | Dat schrijf je zo!

Electrons at work

quote:
Mork_Van_Ork schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:18:
Als je online wilt spelen met de demo:
.www.rfactory.de *NORMAL* IP: 85.190.2.60 is altijd online. Even handmatig toevoegen.
Copy/paste werkt alleen niet :'(

Gedaan, en het was leuk! Echt een goede multiplayer ervaring gehad. Spannende race en geen last van lag en andere kwalen.
Hopelijk komt het spel nu een keertje uit.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

forum van RSCnet, post van een van de developers:
quote:

I wanted to take a moment to say that we are still working towards our goal of releasing the initial version of rFactor as soon as possible. We just put together our second release candidate after spending about a week with the first one. On top of looking for bugs, we are trying to evaluate the sim as someone would when seeing it for the first time.

Many of the design decisions that were made took into account flexibility and future enhancements. However this has made defining a clear path for a new user challenging. Also the open architecture has caused testing to be significantly more complex.

But enough whining on my part, I must get back to work before my boss sees me :)

wheeler wijzigde dit bericht 15-08-2005 14:08 (5%)
Reden: bronvermelding

PLVS VLTRA

De nieuwe autosimsport is uit, en daarin natuurlijk de langverwachte review van rFactor.

Mirror 1

Mirror 2

Hosselgids | specs

quote:
Dat stukje is inmiddels +- 1 week oud.

Reg. datum: 18 januari 2005

Vette review, kan niet wachte. Jammer dat er niks stond over een release date, maar goed het duurt ieder geval niet lang meer.

Electrons at work

Goede review in de autosimsport inderdaad. Beetje erg goed trouwens, dat zie je wel vaker als een blad een 'exclusieve preview' krijgt, maar ok. Alles wijst er nog steeds op dat dit een erg fijne racer gaat worden.

Jazzballet is vet!
Reg. datum: 17 september 2001

rFactor kan vanaf vandaag gepre-orderd worden via pay-pal: http://www.rfactor.net/index.php?page=preorder
34,99 vind ik een erg nette prijs, dus ik heb hem al gepre-orderd :)

Drifting is like publishing a rugby movie - nobody cares.

Alfa 156 2.5 V6

quote:
MayaFreak schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:36:
rFactor kan vanaf vandaag gepre-orderd worden via pay-pal: http://www.rfactor.net/index.php?page=preorder
Hmm dat is zeker een nette prijs. Zeker als je bedenkt hoeveel speelplezier je aan deze game zult hebben, door de vele mods die zullen uitkomen.

PLVS VLTRA

quote:
MayaFreak schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:36:

Ja en dat allemaal door een draadje op RSC. Mooie prijs idd ja.
Ik zit te twijfelen of ik m via PayPal pre-order of dat ik gewoon mn CC trek als ie uit is.

Edit: Lol er stond nog geld op mn PP account, helaas net niet genoeg (33,19 euro) voor rF dus ik moet er even wat bij storten. :7

Zamorano wijzigde dit bericht 18-08-2005 10:43 (13%)

Hosselgids | specs

Reg. datum: 18 januari 2005

Dit betekent toch dat het binnenkort uitkomt :9~ ?

Change the equation.

Oeeeeh, dit is goed nieuws. Liever na m'n examens volgende week :X

Kheb ff hulp nodig :P

Wanneer ik op rfactor.net klink op dat logo om via paypal te betalen kom ik op de checkout van paypal waar ik moet inloggen. Vervolgens kom ik op het scherm waar ik een credit/debit card moet invulle (visa, mastercard, american express of discover).

Probleem is dat ik geen cc heb, en op continue drukken heeft verder geen effect. Ik heb mijn paypal account wel al gekoppeld met mijn postbank een paar dagen geleden.

Wat doe ik fout :?

edit: mijn paypalaccount is nu nog leeg, maar als het goed is kun je direct betalen waarbij paypal het zelf van je bank afschrijft?

Benotti wijzigde dit bericht 18-08-2005 14:27 (13%)

Alfa 156 2.5 V6

quote:
Benotti schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:26:

edit: mijn paypalaccount is nu nog leeg, maar als het goed is kun je direct betalen waarbij paypal het zelf van je bank afschrijft?
Nee dat gaat niet. Je moet een overschrijving doen naar het rekeningnummer van paypal (met je account kenmerk), dan wordt het aan je paypal account toegevoegd, en dan kun je betalen via paypal.

quote:
Caponi schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:11:
[...]

Nee dat gaat niet. Je moet een overschrijving doen naar het rekeningnummer van paypal (met je account kenmerk), dan wordt het aan je paypal account toegevoegd, en dan kun je betalen via paypal.
https://www.paypal.com/nl...&_FI=Instant_Transfer

Moet toch echt kunnen :?

En wanneer ik op "add funds" klik staat er dit:

quote:
Add Funds
You do not need to add funds to your PayPal account to send money. You may also send money instantly using a bank account or credit card.

Benotti wijzigde dit bericht 18-08-2005 15:28 (20%)

PLVS VLTRA

Hier moet je zijn:

http://www.tweakers.net/ext/f/64777/full.jpg

Als je dan op "Transfer Funds From a Bank Account in the Netherlands" klikt krijg je een id welke je moet vermelden als betaalkenmerk en het bankrek.nr. van PayPal.
Dan staat binnen een paar dagen het bedrag op je account.

Hosselgids | specs

Alfa 156 2.5 V6

quote:
ZAMoRANo schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:37:
[...]

Ja en dat allemaal door een draadje op RSC. Mooie prijs idd ja.

Wat bedoelde je daar eigenlijk precies mee?

Weet iemand ook al of de final versie ook op XP x64 zal draaien? Want de MP Demo werkt niet onder x64.

PLVS VLTRA

quote:
Caponi schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 17:30:
[...]

Wat bedoelde je daar eigenlijk precies mee?
.......

Iemand startte een topic op het RSC-forum met de vraag of ISI misschien wilde nadenken over het aannemen van pre-orders.

Gjon Camal van ISI antwoordde dat ie daar naar ging kijken en de volgende dag kwam hij met een link naar de pre-order pagina.

Thumbs up aan ISI voor communiceren met de community. :Y)

Hosselgids | specs

Change the equation.

Misschien kunnen we 'm ook vragen of tie 'm nu wil releasen ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 48 49 50 51 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: