Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] rFactor "The Future of Race Simulation"

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 20 mei 2003

gewoon dus nu ff genieten van gtr en dan naar rfactor dus...

ben dus wel blij dat ik metteen voor de duitse gtr versie ben gegaan (die dus nu al engels is ;) )

a new me
Reg. datum: 21 augustus 2001

Net nog een paar keer de demo gespeeld, en ik ben nu toch wel benieuwd naar een release-datum. Is hier al meer over bekend?

the good ol' days

Reg. datum: 03 maart 2000

Eindelijk weer eens nieuwe screenshots op BHMS
Ziet er echt goed uit, en er komen dus ook weer (hoewel fictieve) F1 auto's in :)

Reg. datum: 29 juli 2003

hier had ik stiekem al een beetje op gehoopt :P
maar ziet er erg goed uit _/-\o_
hopelijk komtie snel uit, zal wel maart / april worden denk ik :)

PLVS VLTRA

Ziet er erg mooi uit idd.

Alleen die fictieve banen vind ik jammer, dan moeten die ook allemaal geconverteerd/gemaakt gaan worden door de community en dan is het altijd even afwachten welke kwaliteit je krijgt.
Het spel heeft zo'n nietszeggend sfeertje nu vind ik, das wel jammer.

Iemand trouwens de trailer gezien van Nascar SimRacing, die pitcrew zag er geweldig uit. _/-\o_

krijg net dit mailtje:
quote:

We wish to thank the community who provided constructive feedback on the rFactor MP Test Demo, version 0.650. Due to this feedback, a number of issues have been addressed or improved and incorporated into version 0.720 of the MP Test Demo.

You can find the update HERE. You can discuss the update at the forum.

This latest version includes :

▪ Networking optimizations
▪ Disconnect problems addressed
▪ A stand-alone graphics-less dedicated server
▪ New spectator camera mode
▪ Reduced visual warping
▪ Improved matchmaking
▪ Much more!!!

We appreciate the communities continued support and feedback in helping us make rFactor the best possible racing experience.

If you dont have the original demo or need to get it again go HERE for download mirrors!

hier ken je de patch voor de demo downloaden: http://www.hcd.com.au/hg/rfactormppatch.rar
heb nu geen tijd om te testen maar zal het vanmiddag gelijk doen ;)

Is de interesse in dit spel een beetje weggeebt ? :P

Ik lees net op een ander forum dat ze proberen nog dit kwartal de game te releasen, lijkt me sterk, maar toont iig wel aan dat ze er hard mee bezig zijn, en dat de game redelijk binnenkort af zal zijn.

Om de kaas op te doen.
Reg. datum: 01 december 2002

Ik heb ook de demo geprobeerd, maar ben er absoluut niet over te spreken.

De controls zijn wazig, de graphics vind ik absoluut niet mooi, het geluid van de auto's lijkt mijns inziens meer op een stel muggen dan wat anders.

Nee, doe mij GTR maar, heb m ook snel weer eraf gegooid :)

Met gratis kaasplankje!

PLVS VLTRA

rFactor is nogsteeds de grote hoop als het op mods aankomt, maar dan moet het spel wel eerst uitkomen.
Tot die tijd vermaak ik me vooral met GTR prima. :7
2D Artist @ RSR

rF gaat zeker de basis voor toekomstige mods zijn. de game is gebouwd op een betere engine dan GTR. Vergeet niet dat de demo die we allemaal hebben, puur bedoeld is voor multiplayer te testen. Je kunt dus op andere aspecten van de game nog niet het beste verwachten. Maar je moest ns weten hoe een circuit uit F1c er in rF uitziet....

www.rsr-forum.net | [NAGT]: www.thepits.us

quote:
FFreak_RSR schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:31:
rF gaat zeker de basis voor toekomstige mods zijn. de game is gebouwd op een betere engine dan GTR. Vergeet niet dat de demo die we allemaal hebben, puur bedoeld is voor multiplayer te testen. Je kunt dus op andere aspecten van de game nog niet het beste verwachten. Maar je moest ns weten hoe een circuit uit F1c er in rF uitziet....

Heb je eerst een 3d filter nodig die werkt :p

anyway, dr zijn weer wat nieuwe screens uit, hopelijk komt het spel nog uit voor de zomer.
http://www.m4driving.it/screenshots_speedmaniacs.php

Kheb ze nog niet in een hogere resolutie kunnen vinden, helaas.

2D Artist @ RSR

quote:
P.K. schreef op maandag 11 april 2005 @ 14:28:
[...]
Heb je eerst een 3d filter nodig die werkt :p

neem maar van mij aan dat het vet uit ziet. ik weet mss meer dan jullie hehe ;)
hehe teveel gezegd ^^

www.rsr-forum.net | [NAGT]: www.thepits.us

dr is weer een nieuwe filmpje :)
Ziet er wel vet uit.

http://www.netform.biz/ingy/rfformula.wmv

Alfa 156 2.5 V6
Reg. datum: 07 juni 2001

Heeft iemand rFactor al aan de praat gekregen met XP x64? Hier crasht ie direct bij het openen van de exe, ook met DEP uitgeschakeld.

Reg. datum: 02 mei 2003

quote:

zeker vet filmpje,

denk nu al heel anders over rFactor. Word zeker kopen als ie uit is :D

Alleen ik denk, dat je net zohard op gras kan rijden dan op asfvalt als ik zo in filmpje zie..

Eigenaar van: Denon 1909 Zwart | HDX1000 | Mooie HD-AUDIO lampje!

Full-Proofed Fool

ik heb sinds een weekje zitten racen in de LFS S2 .5 demo en heb ook beide GTR demos erop gehad, vond die wat hakkelen, terwijl het grafisch er al wat minder uitziet als LFS S2, wat ik vol op alle max settings in drivers en reso kan zetten . Heb de demo ook gedownloadt en ga em strax met vrienden testen wss, waar ik ook al paar dagen LSF dus mee online race (allebei demos maar beide veel potentie als online racer)

dyslexic atheists don't believe in doG! http://www.youtube.com/watch?v=MN3FpSl2DbY

Reg. datum: 13 mei 2004

Na dit topic te hebben gelezen ook de demo maar ff gedownload.. Moet zeggen dat ik heb niet echt geweldig vind. De hele feeling is gewoon minder dan bij GTR vind ik, ik heb niet zogoed het gevoel dat ik over de weg rij maar zweef. Maar goed hijs nog niet af, we zullen zien....

AMD 3000+ | Zalman 7000A Cu | Asus A7n8X-E Deluxe | 2x512mb G.Skill PC4400 | 200+80Gb HDD Maxtor | GeForce 6800GT 256Mb | Antec Sonata II | Logitech Z-5500 | Creative X-fi Extreme music

Acties:

Door: Fuelke
Moderator Spielerij
Forza Ferrari

quote:
sain onez schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 18:05:
ik heb sinds een weekje zitten racen in de LFS S2 .5 demo en heb ook beide GTR demos erop gehad, vond die wat hakkelen, terwijl het grafisch er al wat minder uitziet als LFS S2, wat ik vol op alle max settings in drivers en reso kan zetten . Heb de demo ook gedownloadt en ga em strax met vrienden testen wss, waar ik ook al paar dagen LSF dus mee online race (allebei demos maar beide veel potentie als online racer)
Probeer eens on-topic te blijven? In het racesim hardware topic begon je ook al over Live for Speed, en nu hier weer. Dit is het rFactor topic, en ik zie je nergens een vergelijking maken tussen rFactor & LFS.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima.
Legale gamescollectie|DVD Collection

Alfa 156 2.5 V6

Het lijkt erop dat de serverbrowser offline is gehaald door ISI. :/

Hup NAC
Reg. datum: 14 april 2004

Ja, idd. Je kan niet meer spelen online. Zou dat betekenen dat ie nu snel uitkomt?

Alfa 156 2.5 V6

quote:
stalscu schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 04:00:
Ja, idd. Je kan niet meer spelen online. Zou dat betekenen dat ie nu snel uitkomt?

Ik heb wel wat verhalen gelezen dat hij in juni of juli zou uitkomen, maar pin me er niet op vast ;)
Ik weet ook niet meer waar ik dat gelezen heb...

Je kan nog wel handmatig met servers verbinden, dat wil zeggen, door handmatig een IP op te geven om naar te connecten.

Alfa 156 2.5 V6

En hij werkt weer :D

Helaas zijn er wel een aantal goede stabiele servers verdwenen uit het lijstje, waaronder die Jolt.co.uk servers.

Gjon, heeft op RSC-forums een screenshot gepost met waarschijnlijk een subtiele hint ;)

In Theatres
July 31st

Zal wel niet lang meer duren dus :7

Reg. datum: 08 juni 2004

Helaas gaat die 31 Juli niet meer gehaald worden schijnbaar.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: