Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] rFactor "The Future of Race Simulation"

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last

Reageer Nieuw Topic
Ja, er wordt erg veel verwacht van deze game. En terecht, ik hoop dat IsI er in slaagt de game te maken waar iedereen op zit te wachten. :)

offtopic: @Pur_Dutchdevil mijn mailtje gehad?

Heaven Queen, Carry Me!

I race, therfore I am
Reg. datum: 27 november 2002

Sorry heb geen mailtje gezien. Waar heb je hem naar toe gestuurt? rooij108@zonnet.nl of rooij108@chello.nl? Stuur anders maar naar rooij108@zonnet.nl dan krijg ik hem recht streeks.

I race, therfore I am

quote:
Jan Zoepenman schreef op 16 september 2004 @ 10:50:
Ja, er wordt erg veel verwacht van deze game. En terecht, ik hoop dat IsI er in slaagt de game te maken waar iedereen op zit te wachten. :)

offtopic: @Pur_Dutchdevil mijn mailtje gehad?
Oki dank je voor de aangepaste startpost. :) :)

dr moesten nog spaties tussen die plaatjes, dan komen ze naast elkaar te staan, maja, back ontopic maar weer:

Ik zag dat GTR ook dirt ging gebruiken, aardig van IsI

En uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat WGTS niet meer voor F1C uit gaat komen maar voor rFactor ;)

Heaven Queen, Carry Me!

Reg. datum: 03 maart 2000

quote:
Jan Zoepenman schreef op 16 september 2004 @ 20:14:
En uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat WGTS niet meer voor F1C uit gaat komen maar voor rFactor ;)

Zou jammer zijn, aangezien hij volgens mij al bijna klaar was. Aan de andere kant wordt ie natuurlijk wel beter met rFactor.
Maar voorlopig geloof ik het nog niet :P

Volgens mij doen ze dat speciaal om dat GTR bijna uitkomt, ze willen Simbin niet in de haren zitten geloof ik.

Heaven Queen, Carry Me!

I race, therfore I am

Ik denk toch echt dat je het fout hebt. WGTS komt gewoon voor F1C uit. De planning voor Rfactor is een nieuwe mod. Maar ik ken iemand in t RSR team zal vanavond wel vragen hoe t zit.

Ja idd, en ze wisten al vanaf het begin dat GTR ongeveer gelijktijdig uit zou komen. Ze hebben ook nog speciaal geen FIA GT auto's gebruikt om Simbin niet in de weg te zitten.

kNarf_ wijzigde dit bericht 17-09-2004 13:53 (6%)

ik heb het ook alleen gehoord, maar verder weet ik er ook niks van hoor

Heaven Queen, Carry Me!

e7400 - Asus Geforce GTX260

wat moet je doen om te kunnen testen waar moet je dat opgeven ik heb al al geregistreert op de site

Update: en dan hopelijk f1 2004-2005 !? als mod foor Rf

BruceLee wijzigde dit bericht 17-09-2004 16:42 (23%)

Check mijn Celica VVTi PC: .: intel C2D e7400@3.6GHz :: Asus P5K Deluxe :: 2GB Corsair pc8500 :: GeForce GTX 260 :. .: Canon EOS 350D + Canon EF 28-135/3.5-5.6 IS USM :.

I race, therfore I am

http://www.rfactor.net/news.shtml

Part 4 van de Q&A is er. Hier wordt vooral over de nieuwe grafische engine egsproken. Klinkt allemaal veel belovend. DX9 feateres. Dynamic lightning. Lijkt me mooi een race met zonsopgang te kunnen racen.
Owh en er wordt gezegt dat er tools worden uitgebracht voor het editen van het spel.

2D Artist @ RSR

quote:
pur_DutchDevil schreef op 17 september 2004 @ 12:40:
Ik denk toch echt dat je het fout hebt. WGTS komt gewoon voor F1C uit. De planning voor Rfactor is een nieuwe mod. Maar ik ken iemand in t RSR team zal vanavond wel vragen hoe t zit.

allereerst, hey allemaal!

k volg dit forum al een tijdje 'read-only', maar nu ga ik toch maar ff iets posten en een beetje duidelijk heid geven ;)

Onze plannen zijn op dit moment WGTS gewoon voor F1c uit te brengen. Met rFactor zijn we nog niet zo bezig op dit moment, al hoewel we wel vage plannen hebben. We willen ons nu focusen op WGTS, en daarna zien we wel. Maar de toekomst ziet er goed uit voor RSR ;)

www.rsr-forum.net | [NAGT]: www.thepits.us

Hey FF, welkom :)
Bedankt voor de opheldering, mooi om te horen dat ie gewoon voor F1C uitkomt.

inderdaad, hoeven jullie die bullshit van mij ook niet meer aan te horen. Misschien een kleine hint hoelang het nog duur voordat ie uit gaat komen? ;)

Heaven Queen, Carry Me!

Misschien een domme vraag maarehh; wat is WGTS?? :?
2D Artist @ RSR

WGTS staat voor World GT Series. Het is een semi-fictionele mod met GT wagens. We hebben een selectie gemaakt van de meest opvallende/beste GT wagens uit recente jaren en uit dit jaar. Het is dus een niet-bestaand kampioenschap, maar de wagens die we gebruiken zijn wel echt. We proberen ze ook zo realistisch mogelijk te laten aanvoelen. We krijgen fantastische feedback van onze vriend cq. ETCC coureur Alex Balzan. Verder komen er voor zo ver bekend 2 nieuwe tracks: Anderstorp en Lime Rock Park. Waarschijnlijk komen die samen met WGTS, maar misschien ook later als aparte Trackpack.

Over de release datum kan ik weinig kwijt. Het enige wat ik kan zeggen is dat alles volgens plan verloopt zover. De meeste wagens zijn helemaal af. We zijn druk bezig met de Lime Rock op dit moment. Daarna wordt het flink testen, physics verbeteren, bugs vinden etc. Maar dat is aan ons beta-tester team.

groeten
FormulaFreak

www.rsr-forum.net | [NAGT]: www.thepits.us

Reg. datum: 12 september 2002

Ja hoor, daar zijn ze dan: de eerste movies van rFactor!!

Hier is de link naar het topic op RSC, waar de videos als attachments te vinden zijn:
Link

Ziet er niet verkeerd uit, maar de kracht van rFactor zullen we pas echt meemaken op het moment dat er kwaliteits-mods voor uit gaan komen gok ik zo.....

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Proud Daddy of Iris!

Ziet er zeker goed uit, nog wel hier en daar wat foutjes (in de dynamic lightning bv) maar dit schept hoge verwachtingen.

05-01-2008 / 5:38 uur / 2730 gram - --<< Stem op de moosite GoT-car van Forza 3 !! >>--

PLVS VLTRA

Ik post het hier (na correctie van Undeclinable) ook maar even. :)

Een interview met John Bayley van ISI, gehouden door BHMS.
PLVS VLTRA

Nog wat nieuwe filmpjes die zijn verschenen op het RSC forum. :)

Crashes zien er toch wel al een stuk beter uit dan bij F1C/GTR.

uhm, Zamorano.......kijk jij eens bij die post die 48 uur geleden al gemaakt was :):)

Maar die persoon van die filmpjes heeft er nog een van 15MB, ben erg benieuwd ook naar die!

PLVS VLTRA

quote:
Undeclinable schreef op 17 oktober 2004 @ 18:11:
uhm, Zamorano.......kijk jij eens bij die post die 48 uur geleden al gemaakt was :):)

Maar die persoon van die filmpjes heeft er nog een van 15MB, ben erg benieuwd ook naar die!

Hmm dacht toch dat ik die al gezien had en dat t andere waren.
Ik heb wat met rFactor en niet goed kijken :D
Reg. datum: 29 juli 2003

dat grote filmpje kan je nu hier http://www.hsw.hu/index_eng.shtml downloaden, belichtingseffecten zien er echt goed uit :D

Geluid is ook erg fijn zeg! Kan niet wachten op meer materiaal van deze sim! Is er eigenlijk al iets bekend van modmakers die al wat hebben aangekondigd? Zou wel eens een goede kwaliteit JGTC-mod willen zien! :*)

RSR heeft min of meer een JGTC mod aangekondigd voor rF, dus dat komt goed uit :)
Maar echt super dat laatste filmpje, geluid is van GTR kwaliteit en ook eindelijk eens echt goede graphics in een pc sim.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: