Heaven Queen, Carry Me!
[PC] rFactor "The Future of Race Simulation"
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last
Reageer Nieuw TopicOki dank je voor de aangepaste startpost.quote:Jan Zoepenman schreef op 16 september 2004 @ 10:50:
Ja, er wordt erg veel verwacht van deze game. En terecht, ik hoop dat IsI er in slaagt de game te maken waar iedereen op zit te wachten.
offtopic: @Pur_Dutchdevil mijn mailtje gehad?
Ik zag dat GTR ook dirt ging gebruiken, aardig van IsI
En uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat WGTS niet meer voor F1C uit gaat komen maar voor rFactor
Heaven Queen, Carry Me!
quote:Jan Zoepenman schreef op 16 september 2004 @ 20:14:
En uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat WGTS niet meer voor F1C uit gaat komen maar voor rFactor
Zou jammer zijn, aangezien hij volgens mij al bijna klaar was. Aan de andere kant wordt ie natuurlijk wel beter met rFactor.
Maar voorlopig geloof ik het nog niet
Heaven Queen, Carry Me!
kNarf_ wijzigde dit bericht 17-09-2004 13:53 (6%)
Heaven Queen, Carry Me!
Update: en dan hopelijk f1 2004-2005 !? als mod foor Rf
BruceLee wijzigde dit bericht 17-09-2004 16:42 (23%)
Check mijn Celica VVTi PC: .: intel C2D e7400@3.6GHz :: Asus P5K Deluxe :: 2GB Corsair pc8500 :: GeForce GTX 260 :. .: Canon EOS 350D + Canon EF 28-135/3.5-5.6 IS USM :.
Part 4 van de Q&A is er. Hier wordt vooral over de nieuwe grafische engine egsproken. Klinkt allemaal veel belovend. DX9 feateres. Dynamic lightning. Lijkt me mooi een race met zonsopgang te kunnen racen.
Owh en er wordt gezegt dat er tools worden uitgebracht voor het editen van het spel.
quote:pur_DutchDevil schreef op 17 september 2004 @ 12:40:
Ik denk toch echt dat je het fout hebt. WGTS komt gewoon voor F1C uit. De planning voor Rfactor is een nieuwe mod. Maar ik ken iemand in t RSR team zal vanavond wel vragen hoe t zit.
allereerst, hey allemaal!
k volg dit forum al een tijdje 'read-only', maar nu ga ik toch maar ff iets posten en een beetje duidelijk heid geven
Onze plannen zijn op dit moment WGTS gewoon voor F1c uit te brengen. Met rFactor zijn we nog niet zo bezig op dit moment, al hoewel we wel vage plannen hebben. We willen ons nu focusen op WGTS, en daarna zien we wel. Maar de toekomst ziet er goed uit voor RSR
www.rsr-forum.net | [NAGT]: www.thepits.us
Bedankt voor de opheldering, mooi om te horen dat ie gewoon voor F1C uitkomt.
Heaven Queen, Carry Me!
Over de release datum kan ik weinig kwijt. Het enige wat ik kan zeggen is dat alles volgens plan verloopt zover. De meeste wagens zijn helemaal af. We zijn druk bezig met de Lime Rock op dit moment. Daarna wordt het flink testen, physics verbeteren, bugs vinden etc. Maar dat is aan ons beta-tester team.
groeten
FormulaFreak
www.rsr-forum.net | [NAGT]: www.thepits.us
Hier is de link naar het topic op RSC, waar de videos als attachments te vinden zijn:
Link
Ziet er niet verkeerd uit, maar de kracht van rFactor zullen we pas echt meemaken op het moment dat er kwaliteits-mods voor uit gaan komen gok ik zo.....
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
05-01-2008 / 5:38 uur / 2730 gram - --<< Stem op de moosite GoT-car van Forza 3 !! >>--
Een interview met John Bayley van ISI, gehouden door BHMS.
Crashes zien er toch wel al een stuk beter uit dan bij F1C/GTR.
Maar die persoon van die filmpjes heeft er nog een van 15MB, ben erg benieuwd ook naar die!
quote:Undeclinable schreef op 17 oktober 2004 @ 18:11:
uhm, Zamorano.......kijk jij eens bij die post die 48 uur geleden al gemaakt was :):)
Maar die persoon van die filmpjes heeft er nog een van 15MB, ben erg benieuwd ook naar die!
Hmm dacht toch dat ik die al gezien had en dat t andere waren.
Ik heb wat met rFactor en niet goed kijken
Reg. datum: 29 juli 2003
Maar echt super dat laatste filmpje, geluid is van GTR kwaliteit en ook eindelijk eens echt goede graphics in een pc sim.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last