Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Indi schreef op 19 september 2004 @ 17:48:
naja, tegen een devblog kan ik niets beginnen, dus verbeter me ff waar het fout gaat plz :

http://edit.games-on.nl/zooi/eve/namechange.jpg

als het een beetje vijandig staat, zo bedoel ik het niet, ik kan er gewoon niet tegen dat sommige mensen hun naam kunnen veranderen en ik niet :(
Hmzz, het zou gewoon moeten kunnen volgens de devblog, misschien gewoon een mailtje sturen naar CCP dan, die zullen het wel weten ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

quote:
StarLite schreef op 20 september 2004 @ 14:09:
[...]

Hmzz, het zou gewoon moeten kunnen volgens de devblog, misschien gewoon een mailtje sturen naar CCP dan, die zullen het wel weten ;)
Dat is en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele ouwe devblog denk ik..... Name changes zijn nooit mogelijk geweest.

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Fairytale gone bad...

WOEI!

[14:42:15] Ian Logalus > chiel die strtpost kleuren krijg ik diaree van man :r

Nummer 1 is binnen!!

gaat trouwens wel hard, ongeveer 100 posts per week!

maaruh, heb altijd geleerd dat als je iets kut vind, dat je dan ook een manier derbij moet posten om het minder kut te maken :) (letterlijke bewoording van een baas van mij paar jaar terug :Y) (kortom -> wat is kut, waarom, en hoe kan het beter) )

TepelStreeltje wijzigde dit bericht 20-09-2004 16:46 (59%)

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

wat dacht je van de kleurtjes veranderen :) *inkoppertje*
Fairytale gone bad...

quote:
Donny schreef op 20 september 2004 @ 16:51:
wat dacht je van de kleurtjes veranderen :) *inkoppertje*
gedaan, maar vind dit echt uberruk...

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

quote:
ChromeBallz schreef op 20 september 2004 @ 16:08:
[...]

Dat is en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele ouwe devblog denk ik..... Name changes zijn nooit mogelijk geweest.
Devblog is van 27 May 2004

Maar ik zie nu ook waar de verwarrring vandaan komt:
quote:

Hellmar schreef op 2004.05.27 @ 14:45:12
Currently there are two services, transfer character and swap portraits. We are going to add for the possibility of changing name also (once we have added the option showing all old names in the client so that this isn't used for identity hopping).
Dus dat zal wel shiva worden :(

StarLite wijzigde dit bericht 20-09-2004 17:15 (44%)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Fairytale gone bad...

ik zit al een tijdje te twijvelen om deze guys te gaan killen...

http://members.lycos.nl/chieltjez/evescreenie/khanid%20high%20commander.jpg

http://www.eve-i.com/home...e/page_ptype.php?id=12392

maar heb het al keer geprobeerd, en ging heel hard met men armor toen...
die gasten warpscramblen en hebben MWD. kortom, met een range van minder dan 60 tot 80 lukt het denk ik zowiezo niet...

iemand ervaringen met deze beestjes?

moet je ook voor de gein die guns zien op die cruiser!
tis een excegque (of hoe je het schrijft :X :? )

ondertitel? wa'sdat?

lukt het ook niet met een raven ? (2x mwd op 80 km afstand blijven, en 5 upgrades voor je launchers + alleen maar torps / cruisers afschieten).

traktor scratch!

Fairytale gone bad...

mjah, heb geen raven "over"...

zou het wel graag willen proberen, maar word ook zon DURE grap als ik een raven verlies...

D'r klopt iets niet met de statistics van die Commander.

Hun sensor strength is 100 en da's hetzelfde als de Polaris schepen.
Het maximum van BS is met extra's in de buurt van de 30 of zo.

Maar dan maar 1 max target locked.

Maw een ship helpen armor tanken en die knakker afschieten.

quote:
TepelStreeltje schreef op 20 september 2004 @ 17:27:

[afbeelding]

die gasten warpscramblen en hebben MWD. kortom, met een range van minder dan 60 tot 80 lukt het denk ik zowiezo niet...

Is dat niet gewoon een khanid politie ding?
Waarom zou je die willen schieten, ding roept dan gewoon concord backup :X

\o/

quote:
fuse schreef op 20 september 2004 @ 22:06:
D'r klopt iets niet met de statistics van die Commander.

Hun sensor strength is 100 en da's hetzelfde als de Polaris schepen.
Het maximum van BS is met extra's in de buurt van de 30 of zo.

Maar dan maar 1 max target locked.

Maw een ship helpen armor tanken en die knakker afschieten.
Alle npc's hebben sensor strengths van 100. Ook heb ze oneindige cap. Je kunt niets met EW tegen ze doen, ok neit scramblen, maar dat heeft toch geen zin. Webben kan wel, maar heeft neit veel nut, omdat je dan toch boinnen hun bereik moet zitten :P

quote:

[afbeelding]

Blasterthron. Dood. Vragen?

quote:

[afbeelding]

't beestje doet 16 em damage en 24 thermal damage. In de description staat dat hij niet veel zwakker is dan de armageddon. Wat doe je dan:

Apoc:
hi: 8x mega pulse
med: 4x cap recharger I's
low: 2x large armor repairer, 1x EM hardener, 1x Thermal hardener, 3x cap relay

Als je cap recharger II's gebruikt zou ik een cap relay opofferen voor een extra thermal hardener, maar ik geloof dat je hieraan wel genoeg hebt. Dit kan je trouwens oneindig draaien met wat fatsoenlijke skills

Joinen mensen -> TeamBVD

Fairytale gone bad...

ik heb ze al een keer aangepakt met ian samen, hij in moa, ik in Mega (met AM ammo, gewone rails) maar ging toch niet zo goed.
tegen de tijd dat ze mijn structure aan gingen pakken (1 repper non stop aan!!) was er eentje pas op halverwege zijn armor!

blasterthron kan, maar durf het niet aan, geloof dat ze ook jammen...
ik kan gewoon geen BS missen atm.

en nee, het zijn geen normale politie bootjes.
Concord komt ook niet helpen... tis in een 0.5 systeem...

als iemand wil helpen, tis in de buurt van palas.
dan ga ik met een long range (60km, thorium ammo ) megathron mee.
evt zou ik nog wel wat torps mee kunnen nemen >:)

quote:
Q: Ik warp dwars DOOR planeten en stations heen?
A: Dit is geen bug maar is naar aandringen van de spelers zo gemaakt om het warpen makkelijker te maken.
Volgens mij was het zo dat het niet zo eenvoudig was om dit te implementeren. En bovendien had dit altijd al een low priority vergeleken met andere bugs, vandaar dat ze het tot op heden hebben laten liggen. Maar misschien dat het in Kali of later wel erin komt.

Ik warp anders al meer dan 6 maanden door planets heen?

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Reg. datum: 12 januari 2002

Heb ook liever dat ze hun aandacht aan belangrijke dingen besteden. Ik denk trouwens niet dat ze dat ooit zullen veranderen. Vooral bij stations zou het alleen maar irritant zijn als je er eerst omheen zou moeten vliegen (ipv er gewoon doorheen te warpen).

quote:
TepelStreeltje schreef op 21 september 2004 @ 15:04:
ik heb ze al een keer aangepakt met ian samen, hij in moa, ik in Mega (met AM ammo, gewone rails) maar ging toch niet zo goed.
tegen de tijd dat ze mijn structure aan gingen pakken (1 repper non stop aan!!) was er eentje pas op halverwege zijn armor!

blasterthron kan, maar durf het niet aan, geloof dat ze ook jammen...
ik kan gewoon geen BS missen atm.

en nee, het zijn geen normale politie bootjes.
Concord komt ook niet helpen... tis in een 0.5 systeem...

als iemand wil helpen, tis in de buurt van palas.
dan ga ik met een long range (60km, thorium ammo ) megathron mee.
evt zou ik nog wel wat torps mee kunnen nemen >:)
Maar waarom zou je ze willen killen, het kost je sec rating en ze droppen geen loot?

\o/

quote:
StarLite schreef op 21 september 2004 @ 22:39:
[...]

Maar waarom zou je ze willen killen, het kost je sec rating en ze droppen geen loot?
Ze vervelen zich ;)

Leeg!

Fairytale gone bad...

elke keer als ik er langs kom kriebelen men vingers gewoon...

en ja, ik verveel me... shit mar, je hebt me weer dood :x

quote:
aeon20 schreef op 21 september 2004 @ 15:12:
[...]

Volgens mij was het zo dat het niet zo eenvoudig was om dit te implementeren. En bovendien had dit altijd al een low priority vergeleken met andere bugs, vandaar dat ze het tot op heden hebben laten liggen. Maar misschien dat het in Kali of later wel erin komt.

Dat is geen bug, en is niet op aandringen van spelers gedaan.

Je kunt alleen in een rechte lijn warpen. Als je eerst om het station of om de planeet heenmoet, wat in het 2de geval toch wel ERG lang duurt, ben je wel ff bezig.

De ingame verklaring, en dat is een hele aannemelijke, is dat je gewoon dwars door alles heen quantum-tunnelt, vanwege het warpveld wat je schip creeert. Als je niet weet wat tunnelen is, dan heeft het geen zin uit te leggen, is nogal lang - maar rest assured, het is wetenschappelijk onderbouwd :)

Maar in ieder geval, het dwars door planeten heen warpen is nooit anders bedoeld.

Zeg zou iemand mij misschien een buddy trial ter beschikking willen stellen, kijk er namelijk echt naar uit om dit spel eens te gaan spelen.
Heb het overigens al een keer eerder hier gevraagd, maar toen werkte het niet had namelijk nog een TNT2 videokaart. Wou toen proberen met een software T&L emulator hem aan de gang te krijgen maar dat mocht niet baten. Inmiddels zit er een 9800pro in mijn systeem dus dat moet nu wel lukken denk ik ;)

Email: stry90dis AT hotmail PUNT com
quote:
Skaarj schreef op 24 september 2004 @ 11:59:
Zeg zou iemand mij misschien een buddy trial ter beschikking willen stellen, kijk er namelijk echt naar uit om dit spel eens te gaan spelen.
Heb het overigens al een keer eerder hier gevraagd, maar toen werkte het niet had namelijk nog een TNT2 videokaart. Wou toen proberen met een software T&L emulator hem aan de gang te krijgen maar dat mocht niet baten. Inmiddels zit er een 9800pro in mijn systeem dus dat moet nu wel lukken denk ik ;)

Email: stry90dis AT hotmail PUNT com
sent :) Veel plezier

Joinen mensen -> TeamBVD

Jong, blond & onschuldig..
Reg. datum: 02 maart 2000

Whoei.. eindelijk me eigen research lab.. Elke dag even kijken of er 1 vrij is heeft binnen een week al de hoofdprijs opgeleverd :D

* hilgo is erg blij

.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) :: Wow: pulkie; orc hunter (dragonblight) ::.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws