... MMORPG Addict.
quote:CRiMiNaL schreef op 14 september 2004 @ 11:23:
Leuk idee ... dan kan frank met z'n vriendjes het komen verstieren ...
mjah, bij New caldari prime ofzo?
daar heb je altijd concord nog, en ik kom echt wel in een rifter ofzo, nix duurs (tis ook pest end vliegen dus dan ga ik niet in een bs
Zijn er corps onwijs de baas? is mOo nog zo arelaxed? En zijn er nou Jove mensen die rondvliegen? Nog andere coole happenings?
quote:gladiool schreef op 14 september 2004 @ 12:52:
Ik heb lang geleden met de beta mee gedaan, ik vond het een erg mooi en leuk maar ook erg doeloos spelMaar ik vond het zeker entertaining, en hoe is het op dit moment in de wereld van EVE?
Zijn er corps onwijs de baas? is mOo nog zo arelaxed? En zijn er nou Jove mensen die rondvliegen? Nog andere coole happenings?
tis vet in eve
m0o zijn nog steeds dezelfde pirates als altijd.
corps ownen de hele zooi, met items duur verkopen en der vliegen af en toe wat jove gasten rond, maar die worden bestuurt door eve crew.
coole happenings? naja, der is nu een race aan de gang, en binnekort komt Shiva.
word vet
doe anders ff buddy trial, kan je kijken of je het weer leuk vind
Lijkt me wel lachenquote:
.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) :: Wow: pulkie; orc hunter (dragonblight) ::.
PSN ID: Pixxa_NL
quote:Piksa schreef op 14 september 2004 @ 16:34:
m0o is niet meer zoals ze ooit geweest zijn ...
helemaal mee eens
Zijn nu veel nieuwe bijgekomen die niet echt bijzonder zijn in pvp en van de oude vetrouwde zijn er nog een paar over
Axel - Teddybears [EVE-online]
Goed idee, in BKG ofzo?quote:
http://home.wanadoo.nl/frankspam/frankinator6.jpg
quote:
sow, jij bent grappig
Of in X-7O, in een station totdat je genoeg vriendjes hebt
FOK_IT!@ wijzigde dit bericht 15-09-2004 08:32 (20%)
PSN ID: Pixxa_NL
quote:
vanaf Gemini pas
(of eik, volgens mij wel, maar ik keek op tegen het betaalaspect)
Reg. datum: 02 mei 2004
suzanna
zit nu alleen in themm sinds dat TLBC isgestopt
dus ben nu een alliance slet
naam: suzanna
corp: themm (the merchent marines)
alliance: n.o.r.a.d
... MMORPG Addict.
Reg. datum: 03 maart 2004
Ow sorry, mijn excuus , ik had een ochtend humeurquote:ShaDoW schreef op 15 september 2004 @ 08:28:
[...]
sow, jij bent grappig![]()
Of in X-7O, in een station totdat je genoeg vriendjes hebt
en als je weet dat je je vijand niet aankunt met tactiek (of je vermoed het) dan kun je het altijd nog op vast-numbers gooien en toch winnen
ik wil geen signature! :(
Reg. datum: 03 maart 2004
quote:Djagoan schreef op 15 september 2004 @ 22:37:
nah je ziet gewoon de echt m0o members niet meer terug waar zijn de skills
Jajaja, hoogleraar Djagoan aan het woord. Onder de bezielende leiding van de killer clowns is deze man nu uitgegroeid tot het piraten-orakel van eve zo te zien.
Wat een wijsheid, en nu terug je kooi in graag Djagoan voordat ik de krant pak.
Geweldig hoe er hier geroepen wordt dat m0o niet meer is wat het was, jammer dat er niet eentje tussen zit die weet over wie of wat 'ie het heeft. Kritiek is altijd welkom, maar onderbouw het dan ook alsjeblieft. 'die lamers ganken, pfft nieuwe mensen allemaal noobs' etc etc, je bent niet 23/7 online, en al helemaal niet getuige van het doen en laten van m0o. Het is minder simpel en voor de hand liggend dan jij denkt.
En daarnaast is m0o de nummer 1 pvp corp ingame, en heeft zijn gelijke nog altijd niet gevonden. Mensen roepen al sinds 8 maanden dat het niet meer is wat het geweest is, en toch wordt er nog gepwned op dezelfde schaal. De oude m0o heeft de nieuwe m0o uitgekozen.
frankinator wijzigde dit bericht 15-09-2004 23:41 (12%)
Reg. datum: 23 oktober 2000
Reg. datum: 13 februari 2004
De enige reden dat sommige mensen "oude glorie" argumenten in het rond slingeren is omdat dat voor hun de enige manier is waarover ze nog een soort van puntje denken te kunnen maken. Aangezien ze natuurlijk niet echt kunnen zeggen "Ik own je".
Afgezien van het hele "jullie spelen gemeen!" carebear whine moraalridder verhaal natuurlijk.
- Indigo Seqi, Retired - The Gang, Space Invaders
Klopt, ik zeg ook niet dat dit niet zo is, het is echter niet het onderwerp dat ter discussie staat.quote:fuse schreef op 15 september 2004 @ 23:41:
Wil niet lullig doen frank maar Evolution schopt ook behoorlijk kont hoor.
Reg. datum: 25 maart 2004
quote:Djagoan schreef op 15 september 2004 @ 15:24:
lol m0o is cker niet meer wat het geweest is.. ik d8 ik ga voor de gein ff naar 3jn.. in DeKlein wat denk je zooitje m0o daar rond de 40+ samen met evo members.. de skills die mensen hebben zijn er niet meer zo.. het is tegenwoordig altijd ganken.. is zooo saai.. met bv. 10 tegen 2 bah.. waar is the honor van de pirates.. pirates zijn ook niet meer wat ze waren.. maja shit happends
Hey pawn,
fyi we hadden 16 battleships, PA had 20+.
en wat deden jullie, zoals gewoonlijk... uitloggen
En nog iets, waar ik me altijd erg aan stoor........ Evol is geen pirate corp.
Toen ik agent missions was aan het runnen, locked een of andere n00b me, en ik had autotarget back 1 nog aanstaan. Dus, ik lock hem terwijl ik wil docken. Dan undocken een paar van zijn corpmaatjes: "Leave the system"
ik - Why?
zij - You're a pirate, you locked onto our mate
ik - No i didn't, he locked me first, i had autotarget back on.....
zij - But you're a pirate, and pirates aren't welcome in our space
ik - i'm not a pirate, that -0.7 sec i got is from KILLING a pirate in empire space
zij - you're in evol
ik - so?
zij - they're pirates
ik - no they ain't
zij - yes they are, they shoot at everyone in sight
ik - you ever saw them do pirate stuff?
zij - they shot us
ik - you're xetic, ofc evol shoots you - in 0.0, were at war lol
Toen loggen ze.
Andere keer was het zoiets als dit, in grove lijnen:
zij - Leave the system, you're a pirate
ik - evol ain't pirates
zij - yes they are, someone told us so
*zucht*
ChromeBallz wijzigde dit bericht 16-09-2004 02:07 (81%)
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
1: Mijn corp is nu Krath Imperium (ben tijdelijk uit Evol gegaan)
2: wtf zijn "GoT's Raatjes"???????
ChromeBallz wijzigde dit bericht 16-09-2004 02:01 (87%)
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.