Hoofdcategorieën
Topicacties

[HOWTO] ps one lcd in pc

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last

Reageer Nieuw Topic
PAS OP HÈ !

Heb net ook een schermpje besteld :P Gauw op zoek naar die power-converter... ik hoorde (las) iemand roepen dat dit middels een 'sample-request' te bestellen is bij Texas Instruments?
Hoe werkt dit? Komen er dan wél of géén kosten bij kijken?

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :) Metal's Farmpje | AutoFans | GarageTest

Watskeburtwithmydog

quote:
MetalRush schreef op 29 september 2004 @ 13:53:
Heb net ook een schermpje besteld :P Gauw op zoek naar die power-converter... ik hoorde (las) iemand roepen dat dit middels een 'sample-request' te bestellen is bij Texas Instruments?
Hoe werkt dit? Komen er dan wél of géén kosten bij kijken?
er komt niks kwa kosten bij KIJKEN!!! :) echt wel super van ti!

Canon EOS 30D, IS USM 17-85, IS USM 17-55 f2.8, Canon Speedlite 580EX II! en nog wat meer stuff :)

www.kanonweb.nl
Reg. datum: 02 september 2002

quote:
mydogisgone schreef op 29 september 2004 @ 13:59:
[...]

er komt niks kwa kosten bij KIJKEN!!! :) echt wel super van ti!
welke moet je hebben dan ? er staan nog letters achter de PT6101

mkanon wijzigde dit bericht 29-09-2004 14:18 (9%)

I reject your reality and substitute my own!

PAS OP HÈ !

LOL TI is echt super...
quote:
Your estimated ship date is Saturday, October 02, 2004

en idd NO COSTS (hooguit BTW)

quote:
mkanon schreef op 29 september 2004 @ 14:02:
[...]

welke moet je hebben dan ? er staan nog letters achter de PT6101
A of C - maakt verder niet uit (aldus de startpost) :P

MetalRush wijzigde dit bericht 29-09-2004 14:30 (49%)
Reden: Aanvulling

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :) Metal's Farmpje | AutoFans | GarageTest

Reg. datum: 24 januari 2000

quote:
MetalRush schreef op 29 september 2004 @ 14:29:
LOL TI is echt super...
[...]

en idd NO COSTS (hooguit BTW)

[...]

A of C - maakt verder niet uit (aldus de startpost) :P

Ik heb zelf de A-versie genomen.
Maar ehh Ti kennende zal je het zaterdag wel al binnen hebben.
Mijn bestelling was vrijdag avond geplaatst en zaterdag ochtend rond 10 uur stond het al bij de douane in Apeldoorn.... Maandag had ik het binnen.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs.

PAS OP HÈ !

Ik heb de C-versie besteld... ben benieuwd...
Hopen dat NedGame de boel ook snel toestuurt, dan kan ik weer gauw 'sleutelen' :) Heb er nu al zin in... tijdje niet gemod.. afkickverschijnselen :+

* addictive heeft zowel de A als de C genomen :)
PAS OP HÈ !

@ TS: Kun je eens foto's van jouw PT6101 (aangesloten/gesnoldeerd en wel) posten ajb?
Ben wel benieuwd hoe je dit gedaan hebt (printje gebruikt oid?).
Ik heb zelf ook een LianLi (PC 6070) en vind het erg netjes hoe jij het hebt ingebouwd :)

Indien je webruimte moet hebben (voor de foto's) dan brul je maar :P

Reg. datum: 25 april 2000

quote:
TD-er schreef op 29 september 2004 @ 15:08:
[...]

Ik heb zelf de A-versie genomen.
Maar ehh Ti kennende zal je het zaterdag wel al binnen hebben.
Mijn bestelling was vrijdag avond geplaatst en zaterdag ochtend rond 10 uur stond het al bij de douane in Apeldoorn.... Maandag had ik het binnen.
Klopt, UPS staat binnen een paar dagen op de stoep. Ik heb versie A,C en N maar besteld, ze waren toch alledrie samplebaar B) Alleen de manier waarop de aansluitpinnen gebogen zijn is anders, dus ze zijn allemaal bruikbaar.

quote:
MetalRush schreef op 29 september 2004 @ 16:12:
@ TS: Kun je eens foto's van jouw PT6101 (aangesloten/gesnoldeerd en wel) posten ajb?
Ben wel benieuwd hoe je dit gedaan hebt (printje gebruikt oid?).

hier een plaatje van mijn soldering; ik heb de condensator en het transistortje direct op de PT610A gesoldeerd. Daarna de draadjes voor de 12V in en 7,5V uit eraan gezet..

http://picserver.org/view_image.php/9I2CEI6G5R7O/p.jpeg

Draadeinden van elco&weerstand heb ik er daarna natuurlijk afgeknipt en de voedingssnoertjes met een tie-wrap vastgemaakt.

JPS wijzigde dit bericht 29-09-2004 21:49 (15%)

Another crazy Belgian
Reg. datum: 14 oktober 2002

ff een vraagje: er zijn er psies wel meerdere die het schermpje via TV-OUT aansluiten.

Dat ben ik ook van plan, en wel om de reden dat ik er nergens in .be nog één vondt van Sony. Helaaspindakaas...

Maar mn vraagje is nu het volgende: kan iemand die het ook aansluit via TV-OUT eens een picje posten van de kwaliteit? Is bv. MBM gemaximaliseerd over heel het schermpje wat leesbaar? (digitale letters, niet die piepkleine VU-meters ;) )

Thx ;)

www.SamenKopen.net

Mika rules!

Ik krijg ook geen beeld. Ik heb het idee dat Powerstrip geen composite sync uitstuurt als je dat aanvinkt. Want als ik settings save en vervolgens weer terug ga, staat ook sync on green aan. Of misschien moet het synckabeltje wel aan de groene signaal lijn.

Powermac G5 casemod / PC specs / Macbook Pro 15.4", 2 GB mem, 7200rpm 100 GB HDD / iPhone US 8GB

quote:
Dutch_guy schreef op 29 september 2004 @ 10:37:
[...]

Kan je toch aangeven bij je settings van je monitor. Een vinkje omzetten geloof ik.
Ehm, nou ik zou niet weten waar/hoe. Ik moet aangeven bij de diplay settings voor de Matrox kaart (waaraan de LCD hangt) 'extend my windows desktop onto this monitor' om beeld op het LCD te krijgen. Een instelling om te klonen oid zie ik niet. Anyone?

PAS OP HÈ !

Errrm... ik krijg net een mailtje van TI:
code:
1
Part Number            Qty      Status
PT6101C                1        1 items cancelled on 9/29/2004

"cancelled" ?? NEE, mutsen! Ik wil dat onderdeel juist hebben 8)7
Klinkt dit de anderen (die ook zo'n sample hebben besteld) bekend in de oren :?

Mika rules!

Dit is trouwens een pic van mijn always-on mod
http://212.238.216.189/Computer/PSone_alwaysOn.jpg
Een 330 Ohm weerstand over de eerste en laatste pin van de connector.

Powermac G5 casemod / PC specs / Macbook Pro 15.4", 2 GB mem, 7200rpm 100 GB HDD / iPhone US 8GB

quote:
MetalRush schreef op 29 september 2004 @ 22:58:

code:
1

Nee, klinkt zeker niet bekend in de oren. Mij bestelling was een paar uur na bestellen al geshipped (mailbevestiging). _/-\o_ Misschien hebben ze in de gaten dat er nogal wat vanuit NL worden besteld?

Eindelijk succes!! De beeldopbouw was bagger totdat ik met de kleurdiepte ging spelen. Bleek dat 16bit kleuren het probleem gaf en op 24bit was dit verholpen. Zie hier het resultaat:

http://picserver.org/view_image.php/42F70UR080D1/p.jpeg

Het beeld is in werkelijkheid wel beter, dit valt niet goed op een foto weer te geven. Het beeld is ook niet zo mooi als op een iPaq maar het mag er zeker wezen. De letters van de playlist van winamp zijn (nog?) niet te lezen. Ook trilt het beeld nog wat dus ik zal nog wel wat met PS gaan tunen.

* jps is blij na vele, vele uren aanklooien en nu eindelijk resultaat :Y)

En dan kan de aandacht uitgaan naar het bouwen van een HTPC om dit leuke schermpje heen O-)

JPS wijzigde dit bericht 01-10-2004 09:36 (5%)

Php counter foetsie

quote:
MetalRush schreef op 29 september 2004 @ 22:58:

code:
1

nee das idd vreemd, volgens mij worden ze wat te populair met samplen uit nederland

@jps
wat zijn je PS instellingen? Ze zijn nog niet geod zo te zien, maar wat zijn ze?

PASware wijzigde dit bericht 30-09-2004 00:50 (11%)

[b]Specs PC -=- Specs Laptop -=- Fuji S602Z

quote:
PASware schreef op 30 september 2004 @ 00:48:
[...]

@jps
wat zijn je PS instellingen? Ze zijn nog niet geod zo te zien, maar wat zijn ze?

Zoals gezegd zijn dit denk ik nog niet de optimale settings, maar het beeld is al vrij goed:

http://picserver.org/view_image.php/S8O033833NO5/p.jpeg

Tot zover, goede nacht :Z

The Art of Modding..!

quote:
ZMarre schreef op 29 september 2004 @ 19:52:
ff een vraagje: er zijn er psies wel meerdere die het schermpje via TV-OUT aansluiten.

Dat ben ik ook van plan, en wel om de reden dat ik er nergens in .be nog één vondt van Sony. Helaaspindakaas...

Maar mn vraagje is nu het volgende: kan iemand die het ook aansluit via TV-OUT eens een picje posten van de kwaliteit? Is bv. MBM gemaximaliseerd over heel het schermpje wat leesbaar? (digitale letters, niet die piepkleine VU-meters ;) )

Thx ;)

Hey ZMarre

Ik doe het ook via de Tv-Out ookal heb ik de ecte Sony versie. Want ik heb geen zin om er een extra vga kaart in te hangen.

Strax als ik thuis ben pas ik deze post even aan en dan zet ik er een foto bij. De kwali. is niet heel slecht best wel goed eigenlijk. Maar je moet wel de kleuren een beetje aanpassen via powerstrip omdat de kleur rood bij mij iig loopt te kloten. Maar de res. van 700x.... die in de startpost staat is wel de beste res. zelfs voor de Tv-Out!

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

Php counter foetsie

quote:
jps schreef op 30 september 2004 @ 01:00:
[...]

Zoals gezegd zijn dit denk ik nog niet de optimale settings, maar het beeld is al vrij goed:

[afbeelding]

Tot zover, goede nacht :Z
ah danke, je hebt iig geen 2 beelden naast elkaar of totaal door elkaar

[b]Specs PC -=- Specs Laptop -=- Fuji S602Z

Watskeburtwithmydog

quote:
mark10123 schreef op 30 september 2004 @ 09:49:
[...]

Hey ZMarre

Ik doe het ook via de Tv-Out ookal heb ik de ecte Sony versie. Want ik heb geen zin om er een extra vga kaart in te hangen.

Strax als ik thuis ben pas ik deze post even aan en dan zet ik er een foto bij. De kwali. is niet heel slecht best wel goed eigenlijk. Maar je moet wel de kleuren een beetje aanpassen via powerstrip omdat de kleur rood bij mij iig loopt te kloten. Maar de res. van 700x.... die in de startpost staat is wel de beste res. zelfs voor de Tv-Out!
ben benieuwd, want ik wil ook geen extra vga kaart er in hebben :(

Canon EOS 30D, IS USM 17-85, IS USM 17-55 f2.8, Canon Speedlite 580EX II! en nog wat meer stuff :)

Watskeburtwithmydog

quote:
mydogisgone schreef op 30 september 2004 @ 13:41:
[...]

ben benieuwd, want ik wil ook geen extra vga kaart er in hebben :(

YEAH.. heb het probleem op gelost.
heb tussen de red en de ground een 75ohm weerstand geplaatst en ook tussen de blauwe en de groene aansluiting bij de vga AANSLUITING!
nu denkt ati dat er een monitor aan gekoppeld is!! :)
echt wel super :)
dus heb ik maar 1 kaart nodig een geen 2 !
btw ik had ook nog een csync convertor gemaakt. en die heb ik nu over.
iemand misschien intresse tegen een kleine vergoeding?

edit:

nou dit wil dus ook niet goed want nou heb ik niet genoeg beeld. dus het rgb is dan verzwakt!!!

mydogisgone wijzigde dit bericht 30-09-2004 17:01 (9%)

Is er ook ergens een adres waar je die PC ONE LCD's los kunt kopen? Ik heb namelijk geen PS ONE.
Ik ben dus opzoek naar een los LCD scherm van een PC ONE

Another crazy Belgian
Reg. datum: 14 oktober 2002

quote:
AMDathlonxp schreef op 30 september 2004 @ 17:45:
Is er ook ergens een adres waar je die PC ONE LCD's los kunt kopen? Ik heb namelijk geen PS ONE.
Ik ben dus opzoek naar een los LCD scherm van een PC ONE

Ik denk dat niemand hier een PSone heeft hoor ;)

De schermpjes worden los gekocht bij oa. nedgames.nl, maar helaas zijn er niet veel meer beschikbaar.

@Mark10123: Thx alvast ;)

Kan dat schermpje overingens 700*nogwat aan via TV-OUT? Dacht dat dit enkel kon via de mod... :?

www.SamenKopen.net

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: