quote:
RoamoR schreef op 06 september 2004 @ 00:03:
Mooie How-To

Krijg al helemaal zin
Even wat onduidelijkheden:
-Kun je een foto laten zien hoe alles op je videokaart is aangesloten?
- Voor de aansturing gebruik je dus geen speciale software oid?
Ik zal vanmiddag wat meer foto's maken

. Ik gebruik alleen powerstrip voor de software.
quote:
TD-er schreef op 06 september 2004 @ 01:43:
Ook ik ben heel erg benieuwd naar de resolutie van het LCD.
Via google kwam ik erop dat de NTSC-versie 640*480 zou zijn, maar daar was die persoon nogal vaag mee. (het was niet duidelijk of dat de output-settings waren of de werkelijke res)
De GWGBA (een Gameboy-avance => PSone-LCD-adapter) zou een res hebben van 348*240 pixels. (is dus ook niet duidelijk of dat de res van het LCD is)
@TS: wat zijn de specs van het scherm wat betreft de storage temp, operating temp stroomverbruik etc.?
Geen idee, heb de doos inmiddels al weer weggegooid. Mijn ervaring is dat het schermpje redelijk warm wordt als het niet gemonteerd zit. Maar door de koperen afstandhoudertjes wordt de warmte redelijk goed weggeleid

. Verder verbruikt het ding (zelf gemeten) 0.55 ampere bij 7.5 volt, dit is dus 4,125 watt. De regulator heeft echter een efficientie van 90%, dus komt het totaalverbruik op 4,125 * 100/90 = 4,583 watt.
Het klopt inderdaad dat de NTSC versie 640*480 is.
quote:
j-w schreef op 06 september 2004 @ 08:45:
[...]
Dus je weer zeker dat het schermpje 720x576 pixels heeft die allemaal apart aan te sturen zijn?
Het argument dat het hier om een PAL scherm gaat doet me weinig, er zijn vast ook wel schermpjes met lagere resolutie te koop met een PAL video ingang.
Uhm, tja, hoe kan ik dit zien? In windows staat de resolutie op 720*576 en als ik er met de muis overheen ga zie ik altijd de zwarte rand om de muis (=1 pixel); volgens mij wil dit zeggen dat 720*576 ook echt de resolutie is

Emiel wijzigde dit bericht 06-09-2004 10:13 (10%)