Hoofdcategorieën
Topicacties

Hitman Pro - Ultimate Spyware Removal Tool

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 26 juni 2004

Ik vind het een top programma.( zoals velen)
dat allereerst.
Toch zie ik tijdens de voortgang iets waar ik al mijn twijfels over had: wordt elk programma wel correct ge-update?

Ik zie in een vlaag bij Ad-aware 'Definitions file ': 15-10-2004
Terwijl toch echt de nieuwste van 05-11-2004 is.

Of mis ik ik nét het update scherm , wat daarna plaatsvindt ?

Reg. datum: 08 maart 2002

Ad aware pro heeft volgens al tijden een probleem met updaten (die van mij haalt altijd een oude reflijst op).
Ik haal nu steeds handmatig de nieuwste reflist op.

Na het draaien van Hitman zag ik tot m'n schrik dat er 6000 regkeys bijgekomen waren.
Het blijkt om de IE protectie van SpywareBlaster te gaan die voor elke spywaresoort een aparte regkey installeert.
Je register groeit op die manier wel erg snel aan!
Een aparte mode voor wel verwijderen maar niets toevoegen zou wel handig zijn.

De uninstal laat nogal wat dingen staan, ligt waarschijnlijk aan de onderliggende programma's, maar Hitman Pro zou het eigenlijk wel moeten opruimen.

Toch petje af voor dit programma.

w2 wijzigde dit bericht 07-11-2004 21:47 (3%)

quote:
w2 schreef op 07 november 2004 @ 21:46:
Ad aware pro heeft volgens al tijden een probleem met updaten (die van mij haalt altijd een oude reflijst op).
Ik haal nu steeds handmatig de nieuwste reflist op..

Als ik Ad-aware handmatig start en update, haalt ie netjes de reference file van 05-11-2004 op.
Echter in de batch van Hitman pro zie ik 28-10-2004 staan...

Ben benieuwd wat de maker MArkloman er van denkt..

Dell rules

Lijkt me een kei fijn programma
ga het thuis gelijk installeren
goed werk
Popcorn Hour!
Reg. datum: 18 augustus 2003

quote:
Eduardooo schreef op 08 november 2004 @ 11:49:
[...]

Als ik Ad-aware handmatig start en update, haalt ie netjes de reference file van 05-11-2004 op.
Echter in de batch van Hitman pro zie ik 28-10-2004 staan...

Ben benieuwd wat de maker MArkloman er van denkt..
zie vorige pagina (bijna onderaan) 8)7

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

hmm, het lijkt nu goed te gaan, 8-11-2004 als reference file.

Eduardooo wijzigde dit bericht 09-11-2004 11:12 (72%)

'79 Trans Am
Reg. datum: 13 oktober 2004

Twee vraagjes, 'beschermd' Hitmanpro nu wel of niet en wat wordt er beschermd

(Zoals bijvoorbeeld bij spybot die ook alle registerveranderingen bijhoud en de 'slechte'pagina's blokked)

en MOET je eerst alle spyware programma's eerst verwijderen?

Boyd Kooij

Reg. datum: 30 augustus 2004

Betreft het updaten van Ad-Aware. De huidige versie Hitman Pro gebruikt ALTIJD de definities in zijn eigen folder. Dus als Ad-Aware SE nieuwere definities heeft dan Hitman Pro, dan overschrijft Hitman Pro altijd de nieuwere definities. In de nieuwe versie van Hitman Pro zit een extra check zodat gekeken wordt of de versie in de Ad-Aware SE folder groter zijn dan die van Hitman Pro zodat altijd het definitiesbestand met de grootste afmeting wordt gebruikt. De nieuwe versie van Hitman Pro met rapportage is versie 1.7.0 en zal voor het einde van dit weekend beschikbaar zijn.

Betreft de vraag waar Hitman Pro je nu tegen beschermd is simpel. Zoals in de GUI is te zien beschermd het je tegen bekende spyware installers. Dit wordt gerealiseerd door SpywareBlaster, Spyware Block List File en Spybot S&D. Hitman Pro zelf zorgt dat de DSO-exploit niet mogelijk is, kun je Install On Demand en browser-extensies van derden uitschakelen (werkbalken zoals Hotbar en MySearch) en HTML applicaties uitschakelen. Dit zijn allemaal passieve beschermingen - eenmaal ingesteld dan ben je beschermd. in Hitman Pro zitten geen actieve bescherming - er lopen geen extra taken die je helpt cookies en pop-ups te blokkeren (wat naar mijn mening ook niet echt noodzakelijk is omdat Windows XP SP2 een pop-up blokkering heeft en cookies niet een irritant karakter hebben).

http://www.hitmanpro.nl/

'79 Trans Am

OK, zojuist Hitman pro voor 't eerst gedraaid.
Eerst had ik alleen spybot. Deze nog gedraaid voordat ik hem verwijderde.
Hitmanpro gestart en ik kreeg de vraag over HTML. Ik zat even na te denken en toen was het scherm al weer verdwenen, zonder dat ik een keus had gemaakt.

Adaware werd gestart en er gebeurde even niets. Op een bepaald moment dacht ik dat ik dan zelf maar het programma zou starten. Net toen ik dat wilde doen, was adaware alweer verdwenen, zonder dat deze is gerund.

Verder mist ik een voortgangsscherm. Op bepaalde momenten zie je niet dat het programma nog bezig is. Bijv. voordat spybot word opgestart.

Alles duurde inclusief opstarten 25 minuten. Bij nog meer data zal dit nog langer duren. Daarom zou ik het programma draaien als ik weg ga. Maar, dan komt nog de vraag of het goed is dat de pc opnieuw wordt opgestart. Als optie zou dat wel leuk zijn om aan te geven dat ik dat wel wil en dat dit automatisch gebeurt.

Maar ik zit alleen nog met de vraag, waar ik kan vinden wat er allemaal aan spyware verwijderd is.
De to do lijst heb ik nergens gezien of doe ik iets niet goed?

Boyd Kooij

'79 Trans Am

Nog even...
ik had alle opties aangevinkt. Nu ik Hitmanpro opnieuw start, staat alles weer op 'standaard'.
Bij het scannen op visussen, scant hij alleen de C-partitie. Is er ook een optie om de overige partitie's ook te laten scannen?

Boyd Kooij

'79 Trans Am

quote:
Boyd57 schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:03:
Maar ik zit alleen nog met de vraag, waar ik kan vinden wat er allemaal aan spyware verwijderd is.
De to do lijst heb ik nergens gezien of doe ik iets niet goed?

Hmmmm, zeker niet goed gelezen (brilletje niet op B)) en is dit de antwoord op mijn vraag:
**De nieuwe versie van Hitman Pro met rapportage is versie 1.7.0 **

Boyd Kooij

'79 Trans Am

Nu, op een andere precies dezelfde pc opnieuw Hitmanpro gedraaid, Ad-aware doet het nu wel !

Nog een vraag: ik heb 4 gebruikers aangemaakt en moet altijd per opgestarte gebruiker, spybot draaien of welk prog. dan ook, Dit i.v.m. het gebruikers register.
Hoe zit dat bij Hitmanpro?

Ik zou me voor kunnen stellen, dat je eveneens per gebruiker Hitmanpro moet draaien. Maar dan is het niet logisch dat bij elke gebruiken het antivirus gedeelte opgestart wordt. Eén keer bij één gebruiker is dan voldoende, lijkt me. Dat scheelt veel tijd.
Kun je gewoon de virusscanner annuleren terrwijl hij gewoon doorgaat met de overige programma's?

Boyd Kooij

Een aantal externe tools (o.a. Spybot) scanned in alle gebruikeraccounts (in ieder geval de bestanden). Ik zal eens kijken hoe het precies zit met alle tools.

En je kunt McAfee Stinger (en ook de andere tools) stoppen door de beschikbare Stop-knop van de betreffende tool te bedienen. Bedien daarna geen andere knoppen - Hitman Pro regelt de rest.

'79 Trans Am

wel, in ieder geval vond adaware in een ander account diverse spyware.
De rest zal ik ook eens proberen.

Boyd Kooij

'79 Trans Am

Bij elke gebruiker vond ad-aware nieuwe spyware.
Ook vreemd is dat er na het inloggen bij 3 van de 4 gebruikers, een scherm van spysweeper opkomt met de mededeling om hem te kopen. Dit moet dan handmatig worden afgesloten. Hij was genesteld in de startup lijst. Na deze te hebben verwijderd bleef het scherm uiteraard weg,
Dit is toch niet de bedoeling, lijkt me.

Het enige wat ik had uitgeschakeld was Mcafee stinger en HTML applicaties.
Bij de eerste volledige scan was de stinger reeds een keer gebruikt.

Boyd Kooij

Skoda-Fan
Reg. datum: 05 februari 2000

Markloman ik heb een vraag. Eerst even een compliment geven voor je programma! .. Helemaal top!

Maar ik kom nu het volgende probleem tegen. Ik heb een computer met 3 verschillende partities . Windows XP is geinstalleerd op de f: partitie. Er staat nog een oude windows 2000 server versie op partitie c:. Op d: staat data.

Ik wil onder windows XP hitman pro installeren (op C: of op D: .. dit omdat F: alleen het systeem is) dit gaat goed alleen. Maar als ik hem start krijg ik eerst wel het scherm waar je aan moet geven wat je wilt (alleen beschermen of gewoon alles scannen) en daarna krijg ik de melding dat het pad niet is goed naar hitman pro en dat ik hem opnieuw moet installeren

www.skodaforum.nl

Skoda-Fan

Ik heb het bovenstaande probleem nu eerst opgelost door het op F: installereen, maar het zou fijn zijn als hij het ook op een ander partitie kan.

www.skodaforum.nl

Reg. datum: 15 augustus 2000

Na tot nu toe goed met Hitman Pro te hebben gewerkt, de nieuwste versie 1.7.0 geinstalleerd, dit gaat verder zonder problemen, maar het starten van Hitman Pro geeft op 1 vd 3 computers de volgende foutmelding:

Hitman Pro pad ongeldig. Verwijder Hitman Pro van uw computer en installeer het opnieuw.

Na dit verschillende keren geprobeerd te hebben blijkt het toch niet helemaal goed te werken. Op alle pc`s staat het op D geinstalleerd.

Watch out.

Er zit een bug in de pad detectie. Ik lees in de meuktracker onsportieve berichten van mensen die lopen te klagen dat ik een blunder heb gemaakt en dat ik op school niet heb opgelet etc. maar zo simpel zit het probleem niet.
InnoSetup vult een entry niet in de Uninstall string. Daaruit haalt Hitman Pro het pad - al zet de gebruiker het bij wijze van op de maan dan zou mijn programma het nog moeten vinden. Maar omdat die entry niet is gevuld valt Hitman Pro terug op ee variabele ProgramFilesDir. Als daar Hitman Pro ook niet in staat dan verschijnt de melding dat Hitman Pro niet goed is geinstalleerd.
Vreemd genoeg heb ik deze code sinds de invoering van het variabele pad niet veranderd en zou het dus moeten werken. Persoonlijk hou ik van standaarden en heb ik verzuimd iets te testen wat eerder wel werkte. Maar om het verhaal kort te houden, ik plaats straks 1.7.1 online.

Reg. datum: 22 februari 2002

Markloman, goed werk.
Ik ben stagaire bij Multi IP in Hengelo, een automatiseringsbedrijf.
Hier hadden we een belangrijke computer van een bedrijf binnen die verschillende kuren had.
Een format was niet mogelijk. Ik had zonet je programma uitgeprobeerd en dus ook bij die machine.
Na het draaien van jou programma werkte alles weer uitstekend.

Bij deze dus onze complimenten, we zullen je programma vaker gaan gebruiken.

Mvg.

Forza Utreg!

quote:
markloman schreef op maandag 15 november 2004 @ 23:41:
Er zit een bug in de pad detectie. Ik lees in de meuktracker onsportieve berichten van mensen die lopen te klagen dat ik een blunder heb gemaakt en dat ik op school niet heb opgelet etc. maar zo simpel zit het probleem niet.
Dat is gewoon sneu. Ik vind het in ieder geval een top programma!

Skoda-Fan

quote:
markloman schreef op maandag 15 november 2004 @ 23:41:
InnoSetup vult een entry niet in de Uninstall string. Daaruit haalt Hitman Pro het pad - al zet de gebruiker het bij wijze van op de maan dan zou mijn programma het nog moeten vinden. Maar omdat die entry niet is gevuld valt Hitman Pro terug op ee variabele ProgramFilesDir. Als daar Hitman Pro ook niet in staat dan verschijnt de melding dat Hitman Pro niet goed is geinstalleerd.
Vreemd genoeg heb ik deze code sinds de invoering van het variabele pad niet veranderd en zou het dus moeten werken. Persoonlijk hou ik van standaarden en heb ik verzuimd iets te testen wat eerder wel werkte. Maar om het verhaal kort te houden, ik plaats straks 1.7.1 online.
Markloman je voor al niks van zulke lui aantrekken want die zijn het jouw programma niet waard :) Hey maar bedankt voor de update en ik laat je weten of ik nog iets tegen kom...

www.skodaforum.nl

Reg. datum: 05 oktober 1999

Heel goed initiatief! Ik ga 'm voortaan gebruiken bij al die geinfecteerde PC's van klanten. Mocht ik zaken tegenkomen, laat ik het weten.

Keep up the good work!
Combat Medic
Reg. datum: 12 maart 2004

Kon het zo snel niet vinden, maar moet ik bij een hele nieuwe release het programma opnieuw downloaden en installen of pikt een eerdere versie ook de laatste updates van het programma zelf (i.e. log) mee?

'Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!'

De Download updates functie werkt alleen de volgende onderdelen bij:
- Hitman Pro hoofdprogramma (ding wat alles voor je bediend)
- McAfee Stinger, Spyware Block List file, Ad-Aware en Spy Sweeper definities
- Hitman Pro Undo

Dus als je Download updates gebruikt ben je ook bij. Maar als er een nieuwe versie van een extern component uit is (bijvoorbeeld als een nieuwe Ad-Aware is verschenen) dan wordt het Ad-Aware programma niet automatisch bijgewerkt.
Echter, als de vereiste installer aanwezig is dan werkt Hitman Pro bijvoorbeeld Ad-Aware weer wel bij. Is de installer hiervoor NIET aanwezig dan wordt de gebruiker gewaarschuwd dat er een nieuwe Hitman Pro setup.exe beschikbaar is met de nieuwste installer.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: