Hitman Pro - Ultimate Spyware Removal Tool
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last
Reageer Nieuw TopicOf dat aan het begin wordt aangeraden om de pc opnieuw op te starten naar veilige modus en dan pas Hitman Pro te draaien?
Overigens:
Wat zijn je toekomstplannen met Hitman Pro? Ik zie nu een Paypal donatie geval, wat ik begrijpelijk vind, maar wil je er later ook echt geld aan verdienen? Juridisch gezien valt dat wat moeilijk, omdat je een schil rondom een aantal programma's hebt gemaakt enz enz.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert |
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert |
Reg. datum: 30 augustus 2004
Maar wederom mensen met problemen met Ad-Aware via Hitman Pro.
Ik zal me er eens in verdiepen. Welke versie van Ad-Aware gebruiken jullie overigens? De versie in Hitman Pro of een eigen aangeschafte Professional (al moet dat ook gewoon werken).
markloman wijzigde dit bericht 29-10-2004 09:04 (24%)
http://www.hitmanpro.nl/
- Een optie voor het verwijderen van history bestanden zoals de TEMP files en Temporary internet files zou wel leuk zijn.
Scheelt weer wat tijd tijdens het scannen
Then I shall pop thy baldly pate between my teeth like an overripe melon! // http://www.notcpa.org/
Ter informatie doet het tooltje dat bij mij ook gewoon, gebruik gewoon de Adaware die met Hitman Pro gebundeld komt.quote:markloman schreef op 29 oktober 2004 @ 09:03:
Hitman Pro behoort de nieuwste update voor Ad-Aware automatisch te downloaden (indien dat was aangegeven in de GUI) en ook te gebruiken.
Maar wederom mensen met problemen met Ad-Aware via Hitman Pro.
Ik zal me er eens in verdiepen. Welke versie van Ad-Aware gebruiken jullie overigens? De versie in Hitman Pro of een eigen aangeschafte Professional (al moet dat ook gewoon werken).
Then I shall pop thy baldly pate between my teeth like an overripe melon! // http://www.notcpa.org/
quote:markloman schreef op 29 oktober 2004 @ 10:01:
Aan novalue, gebruik je Windows 2000 of Windows XP?
Beide, heb meer dan 1 doos.
Mijn REF# van Adware: Reference Number : SE1R16 28.10.2004
Die heeft HMP(even afkorten hoor) gewoon netjes gedownload en gebruikt tijdens de eerste scan.
- Net getest, same deal voor de WIN2k doos.
novalue wijzigde dit bericht 29-10-2004 10:44 (45%)
Aan motrax en koolmees. Jullie hebben problemen Ad-Aware via Hitman Pro. Welk besturingssysteem gebruiken jullie?
Reg. datum: 16 april 2004
Ideen:
- Zet een optie erin om toch hijackthis te draaien als hij de rest af heeft.
- Zet een optie erin om in veilige modes op te starten, en dan automatisch (indien mogenlijk) het programma erin op te starten (ook met hijackthis optie)
- Een waarschuwing linksboven in je scherm (ofzo) met dat je het beste ondertussen nix kan doen
- Een optie/tab die een lijst weergeeft met de processen die op dit moment draaien, waar je automatisch de 'standard winxp/2k' processen uithaald, zodat je all1 de 'onbekende' processen overhoud
- Een optie die hem automatisch in je opstarten zet
- Indien hij er nog niet in zit, mischien een idee om het programma automatisch naar een nieuwere versie te laten updaten, zonder opnieuw via de website te laten downloaden?
als sommige van updates erin zitten zal het zeker handig zijn voor kleine/middelgrote bedrijven, (iig hier
Ga zo door
Gigre
Gigre wijzigde dit bericht 29-10-2004 12:01 (27%)
Gewoon ter informatie: ik heb het programma gisteren gedraait in Veilige Modus, het lekker zn gang laten gaan en alles werkte naar behoren
Hmm ik had daarna wel 1 rundll file error, maar dat heb ik altijd als ik adaware gedraaid heb. Ligt aan mezelf, iets met Wild Tangent ofsow. Hoor nu trouwens helemaal weer in orde te zijn, dmv Hijack This
Ga zo door, hopelijk worden er wat tips van dit topic in de volgende versie(s) verwerkt
Joster wijzigde dit bericht 29-10-2004 13:05 (13%)
quote:novalue schreef op 29 oktober 2004 @ 10:00:
[...]
Ter informatie doet het tooltje dat bij mij ook gewoon, gebruik gewoon de Adaware die met Hitman Pro gebundeld komt.
Dat advies is niet slecht, maar overeind blijft staan, dat er na de scan door een andere versie van Adaware nog 21 spywarecomponenten gevonden zijn.
Ik gebruik Windows XP Pro met SP2 en ik gebruik Adaware SE Professional versie 1.05.quote:markloman schreef op 29 oktober 2004 @ 10:47:
Bedankt novalue.
Aan motrax en koolmees. Jullie hebben problemen Ad-Aware via Hitman Pro. Welk besturingssysteem gebruiken jullie?
13 september (zoals ik meldde) + 45 dagen = 28 oktober (gisteren dus). Erg opvallend. Dus Hitman heeft invloed op de bestaande installatie. Kan ook nergens een Adawaremap vinden, die door Hitman is aangemaakt.quote:Motrax schreef op 28 oktober 2004 @ 15:29:
Idd, daar liep ik ook net tegenaan dat de normale Ad aware verklaarde dat de definities minstens 45 dagen oud waren, maar dat was duidelijk niet.
En nu weet ik het zeker. Ik heb eerst Adaware gedraaid met een update van de definities naar 28 oktober 2004. Daarna draaide ik Hitman en die geeft op een gegeven moment aan, dat die Adaware heeft uitgevoerd. Terwijl Hitman nog met andere zaken bezig is heb ik Adaware weer gestart en ja hoor: "uw definities zijn 46 dagen oud" = 13 september.quote:koolmees schreef op 29 oktober 2004 @ 13:43:
[...]
13 september (zoals ik meldde) + 45 dagen = 28 oktober (gisteren dus). Erg opvallend. Dus Hitman heeft invloed op de bestaande installatie. Kan ook nergens een Adawaremap vinden, die door Hitman is aangemaakt.
quote:markloman schreef op 29 oktober 2004 @ 10:47:
Bedankt novalue.
XP SP2 met alle updates aan boord die verkrijgbaar zijn.
- Eerder had ik Ad-Aware geinstalleerd, Personal SE 1.05, datum definities weet ik niet, maar zeker niet 45 dagen oud.
- Vervolgens later Hitman Pro 1.6.3 (22 oktober 2004) geinstalleerd en gebruikt, nieuwe definities van Ad-Aware werden gedownload.
- Vervolgens later weer de 'losse' Ad-Aware gebruikt en de melding gekregen dat de definities oud waren.
In principe is het niet zo'n groot probleem, zover ik zie blijft alles wel werken (Hitman Pro en Ad-Aware los).
Is precies hetzelfde zoals Koolmees beschrijft.
Ik zie nu overigens ook op de website het volgende:
'Detectie voor oude versie van Ad-Aware toegevoegd - bij starten van Hitman Pro verschijnt een melding als er een setup met nieuwe basisbestanden beschikbaar is.'
quote:koolmees schreef op 29 oktober 2004 @ 13:33:
Dat advies is niet slecht, maar overeind blijft staan, dat er na de scan door een andere versie van Adaware nog 21 spywarecomponenten gevonden zijn.
Bij mij zijn dat een stel cookies, meer niet. Dus geen ocx, dll, html bestanden enz.
@markloman:
Ik zal het morgen met de nieuwe versie proberen.
Motrax wijzigde dit bericht 29-10-2004 23:07 (8%)
☻/
/▌
Ziet dit draadje nu pas en heb het echter nog niet geprobeerd omdat ik een bak met W2K3 heb. Imo word dat niet ondersteund of wel? Aangezien SpySweeper etc hier zoiezo al niet werkt....
Maar ga zo door !!! Echt gaaf
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates”
C:\Program Files\Ad-Aware SE Personal
In deze directory valt het me op dat er defs.ref is en een defs.ref.old (kijk maar eens naar de datum):

Een andere installatie heb ik niet gevonden.
Ik ga nu even de boel deinstalleren en installeren enz.
- Er ging wat fout met een andere versie van Ad-Aware, dus nu gebruik ik alleen aawse.exe die met Hitman Pro meekomt (geen versie verschil dus).
- Handmatig Ad-Aware geinstalleerd in de de directory C:\Program Files\Ad-Aware SE Personal
- Geupdate naar nieuwste reference
- Vervolgens Hitman Pro Ad-Aware laten uitvoeren
- Er komt een icoontje naar Ad-Aware op het bureaublad bij (er stond er al 1) en beiden worden verwijderd
- Er wordt geen scan uitgevoerd van Ad-Aware (??)
- In de installatiemap staat het zelfde als het eerdere plaatje:

- Ad-Aware klaagt dat de refs te oud zijn.
- Het lijkt wel of Hitman Pro alleen een installatie van Ad-Aware doorloopt (helpfile flitst voorbij en het icoontje op het bureaublad) en zeker geen scan.
- Defs.ref uit dir van Hitman Pro naar Ad-Aware gekopieerd.
- Ad-Aware werkt.
- Hitman Pro vervangt de nieuwe defs.ref (of alle bestanden) weer door wat er op het laatste plaatje staat en gaat niet scannen.
- Deinstallatie Ad-Aware
- Installatie Ad-Aware, maar nu default dir
- Ad-Aware klaagt dat refs te oud zijn
- Updaten, er is nu een nieuwe defs.ref en een oude defs.ref.old
- Hitman Pro laat Ad-Aware nu wel goed lopen en installeert niet eerst
- Defs.ref zijn wel van de Hitman Pro dir gekomen en zijn niet de oorspronkelijke
Het zit 'm dus in de installatie dir van Ad-Aware en hoe Hitman Pro hiermee omgaat, het lijkt erop dat Ad-Aware alleen maar opnieuw wordt geinstalleerd in de niet default dir, maar wordt niet opgestart en wordt ook niet nieuwe defs.ref gekopieerd.
Motrax wijzigde dit bericht 30-10-2004 13:07 (84%)
☻/
/▌
Er zijn twee "hot" items, die ik al eerder heb genoemd: het logboek met gevonden spyware en andere ongein en het vast houden van de instellingen.
Op naar de volgende versie met nieuwe verbeteringen. En iedereen bedankt voor de input tot zover!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last