Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson K500 topic

Pagina: 1 2 3 4 5 last

Reageer Nieuw Topic
Forza Utreg!
Reg. datum: 02 juni 2003

http://members.lycos.nl/djxawanimation/K500.PNG

Afmetingen:
• 102 x 46 x 14 mm

Gewicht:
• 80 gram

Kleuren:
• Virtual Silver and Cosmetic Blue

Display:
• 128x160 pixels, 65.535 colors, LCD 1,9".

Intern geheugen:
• Onbekend + 510 contacts memory

Extern geheugen:
• Niet aanwezig.

Camera:
• Foto resolutie: 640x480 pixels (0.3MP)

Accu:
• Standbytijd tot 300 uur
• Spreektijd tot 7 uur

Verbindingen:
• GSM 900 MHz/1800 MHz/1900 MHz
• GPRS (General Packet Radio Service)
• Infrarood Interface (Maximaal 115,200 bps)

Messaging:
• SMS
• MMS

Overige:
• Predictive text input (T9)
• Java 3D (Mascot Capsule 3D Graphics)

Audio/Video:
• Polyfoon geluid (40 kanaals)
• MP3 ringtones

Overige:
• Music DJ advanced ringtone composer

http://www.xs4all.nl/~ftilman/SEtemplate/SElogo_onder.gif

Forza Utreg!

Lay-out iets aangepast omdat het niet echt fantastisch wilde lukken :P

Startpost wordt later nog wat uitgebreider.

Reanimation wijzigde dit bericht 27-08-2004 16:57 (26%)

Reg. datum: 23 mei 2004

Ik vind dat ze met het ontwerp van de k700 verder moeten en niet zulke knoppen of zulke kleuren.

één stad, één club ...AJAX AMSTERDAM

Forza Utreg!

quote:
antraxbomb schreef op 28 augustus 2004 @ 14:25:
Ik vind dat ze met het ontwerp van de k700 verder moeten en niet zulke knoppen of zulke kleuren.
Ben ik het mee eens, ze hadden het beter een low-budget versie van de K700 kunnen maken, same design, veel minder functies

Reg. datum: 10 augustus 2003

ik vond de se telefoontjes altijd een erg mooi design hebben. deze vind ik alleen wel wat tegenvallen. wat ik ook raar vind is dat een van de zeldzame telefoons van se is die geen bluetooth heeft. dat zijn dan ook meteen de 2 redenen waarom dit niet mijn telefoon gaat worden :)

Reg. datum: 16 mei 2004

Dat draai-beschermding achterop verpest het hele design. Zal wel functioneel zijn maar lelijk is het zeker

Niemand
Reg. datum: 10 oktober 2000

quote:
Tjakko schreef op 29 augustus 2004 @ 00:22:
Dat draai-beschermding achterop verpest het hele design. Zal wel functioneel zijn maar lelijk is het zeker
Waarom? Bij de K700 zit dat gat er ook en is het niet gebruikt, iets wat ik lelijker vind.

hallo ;)

nee, daar zit geen gat. kijk zelf maar :

http://www.maeselectronic...nGSM/K700_back_schuin.jpg

Niemand
Reg. datum: 10 oktober 2000

Jawel hoor, die gleuf boven de lens.

hallo ;)

To infinity and beyond!

Overigens komt Vodafone binnenkort met de F500i
Dit lijkt me, als ik de k500 en de F500i vergelijk op de SE site, bijna dezelfde toestellen.

Ware het niet dat de F500i een Vodafone branded toestel is...incl de bijbehorende rode firmware :*)

oke, de k700 heeft ook zo'n gleuf maar het design voor de rest in die circel rond de camera is gewoon mooier.

nee, maak dan een k700 maar dan een andere kleur en mindere specificaties

Geen inspiratie
Reg. datum: 31 oktober 2000

Intern geheugen van dit toestel is 12 MB. Best netjes vind ik zelf, voor een toestel uit deze prijsklasse... Ik heb hem net besteld. Als ik hem binnen heb zal ik mijn bevindingen posten.

Geen inspiratie

Zou het een mogelijke en goede stap zijn om van een T610 naar een k500 te gaan???

Want het scherm is toch beter dan de T610/T63-/Z600
of niet?

Acties: [view][quote]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

Vandaag de K500 in mijn handen gehad.
Woei, hij heeft ' My Friends' oftewel Wireless Village. MSN/ICQ is dus beschikbaar in de K500 :P

Ginz wijzigde dit bericht 24-09-2004 10:00 (11%)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

to the batmobile,let's go

zoek nog een opvolger voor mijn T600, rond de jaarwisseling moet ik kiezen
eisen: klein/bellen/sms/géén clamshell model

Weet iemand wat er rond die tijd nog gaat uitkomen wat eventueel wat is?

Zou nu wel de K700 willen maar die vind ik behoorlijk aan de prijs dus misschien dat de k500 iets is, alleen daar mis ik bluetooth weer op :/

vierhoog:grafisch ontwerp | XC biker: TREK 6500 | Ik ken een huurmoordenaar en ik hoef alléén maar zijn reiskosten te betalen omdat ik het ben

Geen inspiratie

Zoals eerder gezegt een berichtje als hij binnen was. Dat is hij dus. Ik ben tot nu toe uiterst tevreden met dit toestel, ligt prettig in de hand en voelt degelijk aan. De knopjes zijn prettig, en door de bolle zelfs redelijk goed te bedienen door iemand met wat dikkere vingers. Ik had hiervoor een siemens M55, en het grootste verschil vind ik, buiten de kwaliteit van het scherm, de manier waarop het toestel reageert. Mijn siemens had nog wel een de neiging traag aan te voelen als je wat sneller de toetsen achter elkaar bediende, dat heeft dit toestel helemaal niet. Over de batterij kan ik nog weinig zeggen. De foto's van de camera zijn brakkig, zoals bij iedere telefoon, tis een leuke accesoire maar meer ook niet. Verder kan ik mijn lol op met de vele spelletjes die er op het net te vinden zijn voor dit toestel, en dan kom ik meteen tot mijn vraag.

Kan iemand me uitleggen hoe het zit met die spellen, welke kan ik allemaal spelen ? Je hebt JAR files, die kan ik spelen (dat is java achtig iets) er zijn ook MPN files, maar die slikt het toestel niet... Verder zijn er nog spellen die misschien voor de k700 ofzo zijn, die doen het wel, maar ben een stuk van mijn scherm kwijt zeg maar. Kan iemand me zeggen hoe ik dit kan zien, of is het gewoon een kwestie van uitproberen ?

Geen inspiratie

16-09-2003 15.15
Reg. datum: 07 juni 2001

Wat krijg je er allemaal bij?

Rankovic: When i see you in the city! I Kill you!

quote:
martijn12345 schreef op 02 oktober 2004 @ 14:04:

Kan iemand me uitleggen hoe het zit met die spellen, welke kan ik allemaal spelen ? Je hebt JAR files, die kan ik spelen (dat is java achtig iets) er zijn ook MPN files, maar die slikt het toestel niet... Verder zijn er nog spellen die misschien voor de k700 ofzo zijn, die doen het wel, maar ben een stuk van mijn scherm kwijt zeg maar. Kan iemand me zeggen hoe ik dit kan zien, of is het gewoon een kwestie van uitproberen ?

Het scherm van de k500 heeft een resolutie van 128x176, de k700 heeft 176x220. Dit verklaart waarom je bij deze spellen maar een deel van het scherm ziet. In sommige gevallen is het opkrikken van de resolutie voldoende(standaard speelt de k500 op 128x128). Ga hiervoor naar de game, klik niet op spelen maar op MEER, en kies dan Scherm, zet deze dan op 128x176.

MPN is volgens mij voor de T600 serie, en java is jave, de K500 - K700 hebben java3d wat de programmeurs iets meer mogelijkheden biedt, zoals je kan zien aan 3d tennis.

<a href="http://www.gisteren.net">Weblog</a>

Ich bin der champion

Het lijkt wel een speelgoed telefoontje op het plaatje.

De zilveren is stukken mooier.

Is dit gewoon de K700 maar met minder functies?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Geen inspiratie

quote:
Christiano007 schreef op 03 oktober 2004 @ 13:14:
Het lijkt wel een speelgoed telefoontje op het plaatje.

De zilveren is stukken mooier.

Is dit gewoon de K700 maar met minder functies?

Hij is iets anders dan de K700 (heb ze net naast elkaar gelegt) maar ze lijken erg veel op elkaar. De K700 heeft blauwe tandjes, de K500 niet. Beide hebben ze infrarood.
De K700 heeft ongeveer 20 MB meer geheugen dan de K500.
Zoals hierboven al gezegt, de schermresolutie van de K700 is wat hoger als van de K500. En de K700 beschikt over een FM Radio.
Dit zijn volgens mij alle verschillen.

En ja, de zilveren is stukken mooier als de blauwe :)

quote:
m0nk schreef op 02 oktober 2004 @ 18:02:
Wat krijg je er allemaal bij?

Een oplader en een berg boekjes.

En nog bedankt voor het antwoord op de spelletjes vraag, idd is het soms op te lossen door de resolutie aan te passen. Maar soms is het ook gewoon helaas pindakaas, en zul je of een stuk van het scherm moeten missen, of het spel niet spelen. Heb ook het idee dat niet alle spellen van de K700 het op de K500 doen, soms lijkt een spel niet tot nauwelijk te reageren op de knopjes. Zo kan ik 3dPool niet spelen tot nu toe... reageert alleen op links en rechts. En bij het spel The Fast and The Furious, kan ik alleen maar gas geven en remmen, en niet sturen, ook best hinderlijk. Gelukkig blijven er bergen spelletjes over :D
Al met al erg blij met de K500, als baal ik dat een kennis de K700 voor dezelfde prijs heeft. Bij Belcompany (niet op Inet, maar in de winkel) was hij gratis bij een Orange Free 30... Maar je moest bij betalen bij een Free 40 :S Snap het niet, maar goed. Beide 1 jarig abb. Geen slechte deal toch.

Geen inspiratie

quote:
martijn12345 schreef op 03 oktober 2004 @ 23:37:
[...]

soms lijkt een spel niet tot nauwelijk te reageren op de knopjes. Zo kan ik 3dPool niet spelen tot nu toe... reageert alleen op links en rechts. En bij het spel The Fast and The Furious, kan ik alleen maar gas geven en remmen, en niet sturen, ook best hinderlijk. .

Alle spellen reageren prima, ook 3d Pool, alleen werken niet alle games via de joystick. 3d pool werkt (ook op k700) via de nummer toetsen. Alleen sommige oude Nokia/Siemens games lopen idd vast(ook op de k700).

Gezien het feit dat de K500 een budget phone is zal die meer verkopen dan de K700, en dus vanzelf interresant worden voor de Java programmeurs. Het is dus enkel een kwestie van tijd voordat er K500 games verschijnen.

<a href="http://www.gisteren.net">Weblog</a>

Ich bin der champion

Ik heb ze vanmiddag even in de hand gehad en ik moet zeggen dat de K500 vreselijke knopjes heeft vergeleken met de K700, veel lastiger om in te drukken, verder verschillen ze weinig qua uiterlijk.

En dat vind ik toch wel een groot minpunt, aangezien sms-en vandaag de dag toch wel goed/lekker moet kunnen

Ter land, ter zee en in de kroeg

Waterkoeling is toch wel fijn
Reg. datum: 05 januari 2001

quote:
Sneeuwbal schreef op 29 augustus 2004 @ 16:14:
Jawel hoor, die gleuf boven de lens.
die gleuf bevat de speaker, voor de beltonen ed. en is dus wel nuttig
Geen inspiratie

quote:
Christiano007 schreef op 04 oktober 2004 @ 19:23:
Ik heb ze vanmiddag even in de hand gehad en ik moet zeggen dat de K500 vreselijke knopjes heeft vergeleken met de K700, veel lastiger om in te drukken, verder verschillen ze weinig qua uiterlijk.

En dat vind ik toch wel een groot minpunt, aangezien sms-en vandaag de dag toch wel goed/lekker moet kunnen

Ik vond eigenlijk de knopjes van de k500 fijner als de k700 :S . Kwestie van smaak dus... Of het is net wat je gewend bent.

Verder hoop ik niet dat ze teveel spelletjes voor de k500 uit gaan brengen. Mijn geheugen zit nu al vol :P hahaha

Geen inspiratie

Reg. datum: 02 november 2004

Goedeavond,

Ik ben nieuw hier, lees dit fora al een tijdje, maar heb nu zelf een vraag dus dacht kom laat ik maar eens lid worden. Ik heb vandaag een SOny Ericsson k500 gekocht, mooi telefoontje, nou erger ik mij alleen dat foto verschrikelijke foto geluid, is er een manier om dit uit te zetten? ik heb al verschillende profielen geprobeerd, maar dit helpt niet.
Alvast bedankt voor de hulp

Pagina: 1 2 3 4 5 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: