Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 07 oktober 2003

Weet iemand hoe ik java games naar m'n T630 gooi? Ik kan wel themas en .mpn bestanden d'r op zetten. En FMA werkt bij mij niet.

MBP 5,1

Reg. datum: 11 september 2003

Rechtermuisknop op de Java game > Kopiëren naar > Jouw telefoon aanklikken. Je kunt ook gewoon de game naar de root van je telefoon slepen, dan staat 'ie automatisch goed.

Reg. datum: 13 januari 2001

quote:
Auroortje schreef op 19 september 2004 @ 07:57:
[...]
Nope, kan niet. Ik had het nog niet zolang geleden gevraagd. Je kan hem wel qua geluid op zijn hardst zetten, dan is hij zeker wel hard en misschien trilfunctie aan. Komt er een sms dan ligt ie lekker te trillen op je nachtkastje ;) maakt ook herrie. Maar helaas kan je geen andere geluiden voor SMS gebruiken.
quote:
Batsies schreef op 19 september
Jawel zeker, je SMS ringtone kan je aanpassen. Ga naar berichten, kies onderaan opties, kies berichtensignaal daar kan je kiezen uit 6 + stil + klik als smstoon

Batsies: Ja, maar dat zijn enkel presets niet? En enkel korte signalen. Ik moet echt een melodie hebben die zeker 30 seconden lang duurt.

Ik vind het jammer dat m'n zoveel features inbouwt, en zo iets essentieels dan niet mogelijk is.

Het is stom dat ik enkel daarvoor naar nokia moet gaan want ik vind de SonyEricssons veel mooier.

ForMatPrO wijzigde dit bericht 19-09-2004 17:55 (8%)

Reg. datum: 09 juli 2004

Mijn SW versie is R6C005
Is dat de laaste en waar kan ik dat checken, Op de site van SE vindt ik het niet!

My opinions may have changed, but not the fact that I am right.

Dat is de nieuwste geloof ik. Ik ken iig geen nieuwere.

Zijn er mensen die een bodyglove case hebben gekocht voor hun T630/T610? zo ja, waar?

Er wordt een aantal posts terug vermeld dat je ze kunt krijgen bij T for Telecom, maar daar staan ze niet op de site (in ieder geval niet eentje die overeenkomt met het plaatje), alleen maar een volledig transparante versie met een enorme flap. Googlen levert ook niet veel op ....

python powered

Edem Kleetun

quote:
behindthesofa schreef op 20 september 2004 @ 10:08:
Zijn er mensen die een bodyglove case hebben gekocht voor hun T630/T610? zo ja, waar?

Er wordt een aantal posts terug vermeld dat je ze kunt krijgen bij T for Telecom, maar daar staan ze niet op de site (in ieder geval niet eentje die overeenkomt met het plaatje), alleen maar een volledig transparante versie met een enorme flap. Googlen levert ook niet veel op ....

heb em niet gekocht, maar bij de T for telecom hier in Enschede hadden ze deze weldegelijk.
Tis een mooi hoesje, dr zit alleen een knoert van een knijper op (die je op de foto niet ziet).

quote:
Dandelion schreef op 20 september 2004 @ 14:56:
[...]

heb em niet gekocht, maar bij de T for telecom hier in Enschede hadden ze deze weldegelijk.
Tis een mooi hoesje, dr zit alleen een knoert van een knijper op (die je op de foto niet ziet).
Nou ik heb em gehaald, die knijper is inderdaad vervelend. Kon em er zonder veel problemen (voorzichtig) lostrekken, zonder dat er wat stuk is gegaan. Superstrak hoesje hoor!

python powered

Tuinder
Reg. datum: 28 juni 2003

Ik heb dat hoesje ook.
Die knijper heb ik er gelijk afgetrokken! Gewoon een beetje draaien en trekken.
En dan heb je nog een rechthoekig stuk plastic in je hoesje zitten. Die heb ik eruit gehaalt door de nagel die er zit door te boren. Het plastic gaat er dan zo uit.

Heb hem trouwens gewoon bij t for telecom vandaan.

Edem Kleetun

quote:
Sf1nX schreef op 20 september 2004 @ 21:23:
Ik heb dat hoesje ook.
Die knijper heb ik er gelijk afgetrokken! Gewoon een beetje draaien en trekken.
En dan heb je nog een rechthoekig stuk plastic in je hoesje zitten. Die heb ik eruit gehaalt door de nagel die er zit door te boren. Het plastic gaat er dan zo uit.

Heb hem trouwens gewoon bij t for telecom vandaan.

Ow beter, is het dan nog een beetje een stevige hoes dan?

Dan gaan ik dr ook maar eens eentje halen ;)

Reg. datum: 06 juli 2003

Ik heb een seriële datakabel voor een SE T630 maar ipv data-overdracht doet hij alleen maar snelladen als ik hem aansluit, iemand enig idee hoe dit kan oplossen? :) :) :)

Reg. datum: 25 januari 2004

ik heb FMA net geinstal en werkt helemaal goed maar nu kan je ook via je SE t630 winamp bedienen maar dit lukt me niet ???
kan iemand me betere uitleg geven want ik heb al gezocht maar kon niks vinden ?
alvast bedankt

Asus P5AD2 Premium + Pentium IV 530 3.0Ghz + HIS X1600XT IceQ Turbo 256MB + GEIL 2x 512MB DDR2 PC5300 + Western Digital 74GB S-ATA Raptor (Systeem) + 2x Western Digital 200GB S-ATA RAID 0 (Data) in een Kandalf + Logitech Z-5500 + APC Smart UPS 1500

Edem Kleetun

quote:
Mr. Hasj schreef op 25 september 2004 @ 15:38:
ik heb FMA net geinstal en werkt helemaal goed maar nu kan je ook via je SE t630 winamp bedienen maar dit lukt me niet ???
kan iemand me betere uitleg geven want ik heb al gezocht maar kon niks vinden ?
alvast bedankt

Ik heb http://home.planet.nl/~crapt001/FMA/ gebruikt, uit het vorige topic.
Daarmee is het me gelukt.
Wat betreft de winamp controls: zodra je eenmaal geconnect bent met FMA kom je daar wel uit.

Als het goed is komt er iets op je telefoon te staan als je geconnect bent met FMA, dan moet ja naar Verbindingen > Accessoires gaan. Dan op FMA klikken et voilà.

Als dat niet zo is moet je bij Tools > Options > Script een script kiezen (Carpdiem Webmouse 1.3a of iets dergelijks).

MarcoC wijzigde dit bericht 28-09-2004 08:42 (29%)

AlCoHoL? :)

Ik ben nu in het bezit van yeti sport deel1 en deel2 voor de T630!! :)
Na vannacht als het goed is ook deel3 en 4.
Mail me maar voor een link (zie sig voor adres)

Je weet niet wat je niet weet!

Reg. datum: 04 oktober 2004

Ik ben van plan binnenkort een T630 te kopen (180 ¤ kost hij nog, als ik m'n huidige Sony gsm inruil).
Ik heb echter 2 vraagjes:
*kan ik een standaard USB kabeltje gebruiken om de gsm met m'n pc te verbinden, om themes en dergelijke te uploaden? Ik heb hier namelijk nog zo'n kabeltje liggen, die heeft aan de ene kant een brede USB aansluiting en aan de andere kant zo'n kleine USB aansluiting
*als ik de gsm nu in de winkel koop, dan ik er toch een beetje op rekenen dat er de nieuwste firmware op staat? want ik heb al vaak gelezen dat die nieuwste firmware versies echt wel veel beter zijn ivm performance en stabiliteit. Heb ik het goed dat ik de productiedatum van de doos kan aflezen, dus dan kan ik in de winkel al even kijken of het een recent exemplaar is?

Reg. datum: 20 januari 2004

Een standaard usb kabeltje kun je niet gebruiken omdat er niet zon uitgang zit op de telefoon.

En helaas kun je niet de productiedatum op de doos lezen (ik kan em niet zien staan in ieder geval). Maar ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat er de nieuwste firmware op staat (als je tenminste bij een winkel koopt met een beetje doorstroming) Dus niet de blokker ofzo :P

Reg. datum: 04 oktober 2004

Kan iemand mij helpen met MMS-en via Telfort? ik kom er totaal niet uit...

Ik krijg als ik de instelling via Telfort opvraag de error dat de data-account niet is ingesteld.

Iemand een stap voor stap tutorial/beschrijving om het op te lossen?

froid wijzigde dit bericht 04-10-2004 20:53 (55%)

AlCoHoL? :)

quote:
froid schreef op 04 oktober 2004 @ 19:46:
Kan iemand mij helpen met MMS-en via Telfort? ik kom er totaal niet uit...

Ik krijg als ik de instelling via Telfort opvraag de error dat de data-account niet is ingesteld.

Iemand een stap voor stap tutorial/beschrijving om het op te lossen?

ff contact opnemen met de telfort helpdesk?
Volgens mij staat er nog wel ergens een tut op hun site.

Je weet niet wat je niet weet!

Ik heb deze telefoon nu net een weekje... en er zitten 2 plaatjes op die hij weigert te verwijderen.. namelijk Heart.wbmp en For You.gif .... hij zegt dan "Vooraf gedefinieerd item kan niet worden verwijderd"

iemand enig idee waarom?

Kwaak?

Reg. datum: 17 november 2002

quote:
FunFair schreef op 05 oktober 2004 @ 14:32:
Ik heb deze telefoon nu net een weekje... en er zitten 2 plaatjes op die hij weigert te verwijderen.. namelijk Heart.wbmp en For You.gif .... hij zegt dan "Vooraf gedefinieerd item kan niet worden verwijderd"

iemand enig idee waarom?
omdat die plaatjes af fabriek staan ingsteld als achtergrond of worden gebruikt in een voorbeeld mms oid. als je die niet meer hebt kan het waarschijnlijk wel

hmmm verrot... ik kan die afbeelding nergens vinden waar die gebruikt wordt...

Kwaak?

quote:
IKKE86 schreef op 05 oktober 2004 @ 14:42:
[...]

omdat die plaatjes af fabriek staan ingsteld als achtergrond of worden gebruikt in een voorbeeld mms oid. als je die niet meer hebt kan het waarschijnlijk wel
Volgens mij kunnen die 2 er niet af. Ik heb standaard MMS'jes verwijderd e.d. en ze kunnen er nog steeds niet af.

damn wat irritant.. op google merk ik dat er meerdere mensen last van hebben.... het zou toch stom zijn als je die dingen echt niet kunt verwijderen? wie wil die lelijke plaatjes er in godsnaam ophouden... :(

Ik heb bij hun site maar even gevraagd of het mogelijk is...

FunFair27 wijzigde dit bericht 06-10-2004 09:46 (14%)

Kwaak?

Schreeuwen en Nibbits eten!
Reg. datum: 01 juli 2002

ja vroeg't me ook al af.. wat een ramp.. en dat terwijl dat kreng maar 2MB heeft... THINK SONY ERICSSON, THINK!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: