Hoofdcategorieën
Topicacties

Warhammer 40,000: Dawn of War

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last

Reageer Nieuw Topic
Inquisitor
Reg. datum: 09 januari 2006

quote:
Sharepoint Rob schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:12:
[...]

Nee, ik zou gewoon een van de Warhammer novels kopen. Aanraders van mijn kant:

Warhammer 40k:
The Eisenhorn Omnibus (over inquisition, zeer serieus en grimmig)
The Founding (Gaunt's Ghosts, imperial guard, word als een van de beste series in W40K gezien)
Hero of the Imperium (Ciaphas Caine, imperial guard, humoristisch)

Boeken over Ragnar Blackmane (Space Marine)
* Space Wolf
* Ragnar’s Claw
* Grey Hunter
* Wolfblade
* Sons of Fenris
* Wolf's Honour
Mijn persoonlijke favoriet is de Eisenhorn omnibus (orly?) en de spinoff, Ravenor, is ook erg vet.

De Ghosts novels staan ook als een huis, gaan over een Imperial Guard regiment (Tanith first and only) en er staat een bijschrijving op het boek: 'He makes war so real you want to duck'. Dat vond ik na het uitlezen van de boeken een aardig kloppende visie.

De space wolf boeken ben ik verdeeld over. Deel 1 was te vet, daarna werdt het steeds minder maar Sons of Fenris was dan weer heel goed. Is ook met een andere schrijver erbij.

Als je iets meer bekend met de achtergrond bent dan is de Horus Heresy (nog steeds lopend) een soort van kroon op het werk voor de schrijvers die hier aan meewerken. Dus ook een tip.

Je moet de meeste boeken die in een serie lopen ( alle bovenstaande ) wel op een volgorde lezen, maar de Gaunts Ghosts novels, evenals de Eisenhorn boeken zijn in omnibus verkrijgbaar. Dat maakt het wel zo gemakkelijk.

Nobody expects the Imperial Inquisition!

ikbenstoer
Reg. datum: 23 november 2003

Welke GoT'rs hebben zin om vanavond wat casual multiplayer te spelen?

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Reg. datum: 30 april 2005

* Sons of Fenris
* Wolf's Honour

waar heb je die gekocht, op bol.com staan ze niet namelijk, wil wel graag de engelse originele hebben.

ikbenstoer

quote:
batsma schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:28:
* Sons of Fenris
* Wolf's Honour

waar heb je die gekocht, op bol.com staan ze niet namelijk, wil wel graag de engelse originele hebben.
Duik gewoon eens een Gameworkshop in. hebben ze daar gegarandeerd =)

Reg. datum: 03 augustus 2004

niemand soulstorm retail al gespeeld? Vind de graphics wat matigjes. Wel "verlopen" powerplants na een tijdje? Want de lichtjes erop gaan van groen naar geel>rood als ze al een tijd draaien.

edit:

hier is die dus:

http://i4.photobucket.com/albums/y110/Darkwind212/DSC00790.jpg

==

http://www.gamereplays.org/community/uploads/post-90027-1205171981.jpg

dawn of war 2 met COH engine?

PainkillA wijzigde dit bericht 11-03-2008 19:09 (56%)

Q6600@3.6Ghz (450x8), 2x2GB 800 DDR2 GSkill @ 900mhz, HD4870@875/1050 - HR03-GT ,P35-DS4, 2x Samsung Spinpoint 320GB RAID0, 36GB Raptor 10k, Antec Nine Hundred, Corsair 520w

Reg. datum: 29 december 2007

Ja, speel nu soulstorm single player. Graphics zijn nog gewoon hetzelfde ;-)

Ja, powerplants verlopen nu net zoals strategic points. Kan makkelijk verholpen worden door ze te slopen met DEL en daarna opnieuw neer te zetten ;-) Maar als ze verlopen doe je er sowieso te lang over. Is mij nog maar 1x gebeurd, bij aanval op een stronghold. Je kan veel te simpel rushen in dit spel op normale gebieden.

Reg. datum: 23 juni 2007

quote:
Faka schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:41: ik speel het een lange tijd heel casual samen met goede vriend kunnen we 2 Insanes aan.
3 wil maar nie lukken
ik kan in mijn eentje net een insane aan zijn er nog mensen die meer aan kunnen?
Lijkt me bijna onmogelijk.
Het is ook onmogleijk om 2 insanes aan te kunnen, je komt gewoon firepower te kort en de Insane AI krijgt een 60% aan extra resources. als je het over de Insane AI van DOW vanilla zou hebben, dan denk ik dat het mischien mogelijk was maar dan moet je microen als een gek, maar die nieuwe AI's sinds DC hebben micro dus ze beschermen/dansen ''met'' elke squad die ze maar hebben.

trouwens als je een keer online wilt spelen geef mij ook eens een seintje voor Insane ;) C.A.Heerkes[AT]hotmail[DOT]com

Over Soulstorm: ik ben eerlijk gezegd niet zo blij met het geleverde werk met SS, de textures lijken teveel op elkaar ''helemaal van die Sisters, als die squads lijken het selfde van ver'', maarjah we moeten ook realistisch zijn, deze uitbreiding is niet door Relic zelf gemaakt omdat ze het te druk hebben met DOW2 en een X360/PS3 RTS project. al in al is het wel leuk maar is niet zo verslavend als de vorige uitbreidingen, en helemaal door die Aircrafts die behoren niet tot deze engine, deze engine is meer gebaseerd op CCombat en het breekt de hele balance van de hele game. speel maar Campaign en spawn alleen maar AC en je hebt de game zo uitgespeeld.

XRV750
Reg. datum: 21 september 2003

http://www.gametrailers.c...8.html?e3i=1&type=mov

DOW2 Meer bling 'n bang maar een nieuw ras?

ROFLASTC wijzigde dit bericht 16-07-2008 18:38 (39%)

Otterbox te koop Evo motorpak te koop In regards to cannabalism; I Wouldn't eat a clown, they taste funny

Reg. datum: 11 januari 2001

Tyranids waarschijnlijk.... die zitten er nog niet in!

XRV750

quote:
Dieter schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:48:
Tyranids waarschijnlijk.... die zitten er nog niet in!
Uit de comments op de pagina van het filmpje lees ik dat ook. Zou vet zijn als die erin zitten.

Otterbox te koop Evo motorpak te koop In regards to cannabalism; I Wouldn't eat a clown, they taste funny

Reg. datum: 05 februari 2008

Ik zoek al een tijdje naar leuke, cheape RTS game (ik lees hier een euro of 5 :P), en deze lijkt mij heel stoer (als ik zo door de lore heen blader). Maarrr, ik heb een vraagje: in hoeverre is de multi-player rush-like zoals Starcraft? Ook al ben ik weg van de opzet van Starcraft en de singleplayer, heb ik een hekel aan de multiplayer. De manier waarop daar gerushed wordt voelt héél erg aan als abuse, amper écht een basis bouwen, geen écht leger (alleen maar een horde mannekes) etc etc. Mijn vraag is dan natuurlijk: in hoeverre is dit het geval met DoW? Moet je daar wel echt een basis maken en upgraden en een gebalanceerd leger etc etc en niet zo kortzichtig rushen zoals ik zie in Starcraft.

Reg. datum: 14 oktober 2001

quote:
Damn, die Warhammer (40K) trailers zijn altijd zo goed!

Laagvliegerke wijzigde dit bericht 16-07-2008 23:41 (66%)

Trotse oom
Reg. datum: 13 januari 2005

quote:
ROFLASTC schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 20:30:
[...]

Uit de comments op de pagina van het filmpje lees ik dat ook. Zou vet zijn als die erin zitten.
Tyranids verplaatsen zich in hyves/wolken. De wolk die je op het einde ziet duidt op Tyranids :9

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

XRV750

http://img236.imageshack.us/img236/376/necronprincess4vo.jpg

...errm juist ja...

anyway Ik kan niet achterhalen wat de capaciteiten van mijn PC moeten zijn wil ik DoW2 kunnen spelen. Weet iemand het al?

Reg. datum: 22 augustus 2006

quote:
ROFLASTC schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:56:
[afbeelding]

...errm juist ja...

anyway Ik kan niet achterhalen wat de capaciteiten van mijn PC moeten zijn wil ik DoW2 kunnen spelen. Weet iemand het al?
Het is gebouwd op de Company of Heroes engine. Dus ik zou zeggen als je COH kunt spelen dan kun je waarschijnlijk ook DOW2 zonder al te veel problemen draaien. Nu denk ik wel dat er extra bling in de engine zit en je misschien moet je een aantal grafische opties op medium zetten.

In the beginning he created a mountain, trees and a midget. RAmen! Specs1 http://specs.tweak.to/16238 Specs 2 http://specs.tweak.to/16239

Reg. datum: 05 februari 2008

Dit is bijna een schaamteloze bump, samen met wat gravedigging, maar ik kan het niet laten om mijn vraag van een halve maand geleden even te quoten:
quote:
Maarrr, ik heb een vraagje: in hoeverre is de multi-player rush-like zoals Starcraft? Ook al ben ik weg van de opzet van Starcraft en de singleplayer, heb ik een hekel aan de multiplayer. De manier waarop daar gerushed wordt voelt héél erg aan als abuse, amper écht een basis bouwen, geen écht leger (alleen maar een horde mannekes) etc etc. Mijn vraag is dan natuurlijk: in hoeverre is dit het geval met DoW? Moet je daar wel echt een basis maken en upgraden en een gebalanceerd leger etc etc en niet zo kortzichtig rushen zoals ik zie in Starcraft.
Ik heb een paar demo's gedownload, ben nu wel wat meer op de hoogte van de manier van spelen (die capture points vind ik een geweldig idee, behalve dat je wint als je zoveel onder controle hebt, ik vernietig liever) maar natuurlijk kan er online heel anders gevochten worden. Dus kan iemand mij verlichten op dit gebied?

XRV750

quote:
OOO Lord have mercy !!1111 :9

Trotse oom
Reg. datum: 13 januari 2005

quote:
_O_

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

XRV750

Reg. datum: 11 september 2007

Wow, hebben! :D

When in deadly danger, when beset by doubt, run in little circles, wave your arms and shout.

ikbenstoer

Binnenkort zal Warhammer 40k het respect krijgen dat het verdient.
Het is zo ongelovelijk goed, de diepte/verhaal in de vijanden, alle spinoff verhalen van iedereen in het universum. Boeken miniatuurtjes games en alles.

http://wh40k.lexicanum.com/wiki/Main_Page heerlijke site over het w40k universum, echt een juweeltje =)

ikbenstoer

quote:
Assassinator schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:08:
[...]

Ik vind ze véél vetter dan de Zerg :D
Gamesworkshop knakker die ik op vakantie in dublin tegenkwam zei dat, GWS problemen had met de tyranids looks en daarom niet eerder in een game kwamen.
Andere bedrijven claimde dat hun die typische alienlook hadden ontwikkeld zoals Blizzard en de firma achter de Alien films, dingen met copyright bla bla.

Geen idee wie eerst was, maar ik ga zeker wel smullen met die griezels ^_^

Reg. datum: 07 december 2006

quote:
Assassinator schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 14:18:
Dit is bijna een schaamteloze bump, samen met wat gravedigging, maar ik kan het niet laten om mijn vraag van een halve maand geleden even te quoten:

[...]

Ik heb een paar demo's gedownload, ben nu wel wat meer op de hoogte van de manier van spelen (die capture points vind ik een geweldig idee, behalve dat je wint als je zoveel onder controle hebt, ik vernietig liever) maar natuurlijk kan er online heel anders gevochten worden. Dus kan iemand mij verlichten op dit gebied?
MP dow is wel aardig, maar de strategie is lang niet zo diepgaand als die van SC. als het 'abuserig' voelt dat je in SC zo snel onder de voet wordt gelopen, komt dat omdat de strategie in SC in de loop van de jaren zo sterk is ontwikkeld dat een ervaren speler een noob in notime van de kaart veegt.

DoW speelt naar mijn gevoel veel minder goed dan een RTS zou moeten spelen... Ik vind de interface vervelend en er schort nog veel meer aan het technische design van het spel. 't Is naar mijn beleving echt een geval van 'style over substance'. Maar het kon gekker I guess.

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: