Gewoon wat extra loze keys bij typenquote:Vunzz schreef op 03 augustus 2004 @ 21:13:
Een beetje doortypen allemaal!!!!![]()
-Met ongeveer 10x zoveel keystrokes komen we in de top 25.
-Met ongeveer 100x zoveel keystrokes komen we op nummer 1.
ALS de teams die daar nu staan stoppen tenminste
quote:SanderTje! schreef op 03 augustus 2004 @ 23:39:
[...]
Gewoon wat extra loze keys bij typenJe zit zo op de 1000..
Cheater
Ik vind eigenlijk wel dat ze clicks ook mee moeten tellen, ik sta nu 23ste maar heb wel bijna 100k clicks
Alle kleine beetjes helpen nietwaar...
edit: Mouse clicks tellen niet mee?
das jammer aangezien ik een hoop click in q3a:/
unnamed_player wijzigde dit bericht 04-08-2004 00:25 (38%)
.:"Trick us again Child, and your suffering will be legendary, even in Hell":.
We staan btw op plaatsje 224
spokje wijzigde dit bericht 04-08-2004 15:42 (5%)
Ook al gaat het al wel redelijk snel maar om nummer 1 te worden moeten we toch wat meer power hebben.
* tundreq gaat nog maar een keertje fluschen
Liteon LDW 401S@411S@811S overclock guide
Don't quote me or i will sue you
--[Join het GoT Pulse-Team!]--
quote:seweso schreef op 04 augustus 2004 @ 23:39:
Het gaat met mij nu even niet zo snel omdat mijn vriendin op vakantie is, msn en email tikte namelijk flink aan (hoogste is ongeveer 21.000 toets-aanslagen voor één mailtje). Daarnaast zit ik op mijn werk momenteel op 3 computers te werken én ik heb maar op één computer WhatPulse draaien...
Dan ga je maar wat mails in voren kloppen, Ik sta er op dat GOT op 1 MOET.
Daarom heb ik me maar ingezet nog wat meer techpost te doen en extra duidelijk en zeer uigebreid te kloppen
Reg. datum: 17 juli 2002
JaXx has been a participant since 2004-08-03, and in that time has typed 14,229 keys and clicked 5,603 times in total, averaging 0.1 keys and 0.04 clicks per second. This user last sent a pulse to this server on 2004-08-04 15:53:28 and has sent a total of 14 pulses overall. JaXx lives in Netherlands.
The homepage for this user is at
This user is in team GoT and is ranked 79th in that team.
Pentium 4 3.2 GHz / 1024 MB DDR / ASUS Radeon X800XT / SB L!VE 5.1 / Asus P5GD1 / WD 160GB / Windows XP Pro NL SP1 / 21" Flatscreen
Ja of we voeren gewoon een grote GoT-WhatPulse reclamecampagne..quote:Tundreq schreef op 05 augustus 2004 @ 00:24:
[...]
Dan ga je maar wat mails in voren kloppen, Ik sta er op dat GOT op 1 MOET.
Daarom heb ik me maar ingezet nog wat meer techpost te doen en extra duidelijk en zeer uigebreid te kloppen
Zet ook een link in je sig naar dit topic, helpt goedquote:SanderTje! schreef op 05 augustus 2004 @ 00:40:
[...]
Ja of we voeren gewoon een grote GoT-WhatPulse reclamecampagne..
quote:_Ernst_ schreef op 05 augustus 2004 @ 00:43:
[...]
Zet ook een link in je sig naar dit topic, helpt goed
Ik ben lui
*Kijkt liev* Kun je de code uit je sig even posten?
code:
1
| [b]--[[url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/937788]Join het GoT Pulse-Team![/url]]--[/b] |
De verschillen tussen de teams worden wel steeds groter, we moeten nog ruim 1 miljoen toetsen beroeren om op 200 te komen.
EDIT: Nu nog maar 500K
Vunzz wijzigde dit bericht 05-08-2004 22:11 (10%)
Reden: Nu nog maar 500K
http://whatpulse.org/stats/team.php?tid=1295
Zijn er trouwens nog meer mensen waarbij die grafiekjes van Last 10 pulses voor geen meter kloppen?
Want hoe hoger als je in de ranglijsten komt hoe groter de stappen zijn, met andere woorden we zitten nu tussen een hele grote groep die bijna of er helemaal niet meer aan doet.
Dus meer reclame, naast het al grbruikte ding in de sig, wie heeft een idee
Eigenlijk gaat het best snel, als je ziet dat we nog maar een paar weekjes meedoen, en dat andere teams al een paar maanden meedoen.
Ik denk dat het wel gaat lukken om op de eerste plaats te komen, vroeger met Pulse stonden we ook bovenaan
quote:Super__Nerd schreef op 05 augustus 2004 @ 23:47:
Nog maar een kleine 400.000 keys en dan zitten we al over de 200
Eigenlijk gaat het best snel, als je ziet dat we nog maar een paar weekjes meedoen, en dat andere teams al een paar maanden meedoen.
Ik denk dat het wel gaat lukken om op de eerste plaats te komen, vroeger met Pulse stonden we ook bovenaan
Ik zal er voor gaan bidden dat we flink hoger komen, ik baal in iedergeval van de vakantie want er is bijna niemand in mijn msn lijst om mee te praten en zo flink de score op te krikken.
En al die warme dagen helpen ook niet echt want dan zitten er ook veel minder mensen achter hun pc.
Maar het zal wel wat tijd kosten maar we zullen 1 worden

Ik doe mee!
MacBook Pro 15" / 2.4Ghz C2D / 4GB / 160GB / 8600M GT 256MB + iPhone 3G 16GB
Weten jullie zeker dat het geen SpyWare is of iets dergelijks ??
* nero355 typt/clickt/gamed/chat heel wat af dus zou een flinke bijdrage worden
HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel
quote:nero355 schreef op 06 augustus 2004 @ 00:09:
Kan je ook een eigen achtergrond plaatje maken of na een tijdje deze zelf veranderen ??
Weten jullie zeker dat het geen SpyWare is of iets dergelijks ??
* nero355 typt/clickt/gamed/chat heel wat af dus zou een flinke bijdrage worden
Spyware free, gegarandeerd. En een andere user had al eens gechekt dat niet je inhoudelijke keys worden verstuurd. Dus volkomen veilig...
Je kunt het plaatje volledig aanpassen naar jouw wensen.
Specs game bak Specs server "Fight the Battle no matter the cost....The world is sick and it is spinning out of control"
quote:Gohan-san schreef op 06 augustus 2004 @ 00:18:
standaard word er op de whatpulse site op keystrokes gesorteerd, als je boven aan op mouseclicks klikt dan word er gesorteerd op mouseclicks
Hee, das wel mooi, had ik nog niet gezien
mm zondag 3 weken op vakantie, zal lang duren voordat ik daarna me clicks en keys weer een beetje heb bijwerkt voor mijn plaats in het got team. Laptop gaat btw wel mee maar zal niet veel op getikt worden.
Nog effe vanalles instellen....
HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel
Dit topic is gesloten. ![]()