No more WoW, see you after the next expansion! | Sort that one out!
WhatPulse Online keyboard en muis tracker
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw TopicHardware ruiltopic! Starbucks spullen gezocht!
Ik moet alleen eens wat meer gaan typen of gamen, ik ga achteruit in Team-rank
_Ernst_ wijzigde dit bericht 28-07-2004 00:15 (5%)

Hardware ruiltopic! Starbucks spullen gezocht!
Ik heb weer wat banners toegevoegd
Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.
Nieuwe dag, nieuwe kansen. Kijken hoeveel plaatsen we vandaag opschuiven
Neem me niet kwalijkquote:spokje schreef op 28 juli 2004 @ 10:36:
Je bent mijn banner vergeten![]()
Nieuwe dag, nieuwe kansen. Kijken hoeveel plaatsen we vandaag opschuiven
Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.
ich bin ein Berliner :)
Klopt, maar dit is met kickass signatures, en got doet er aan meequote:bonzz.netninja schreef op 28 juli 2004 @ 10:57:
dit is toch al zo oud als de weg naar rome??? IK puls al maanden met project doplhin (http://dolphin.twistification.net/)
Op deze manier kunnen we allebij de projecten roeleren

Beetje standaard siggie, maar het gaat om de stats. natuurlijk
Aa, eismal i ein uggin Skog, eg kjenn at i Kveld, i Kveld tenkjer ingen paa meg...
Ik zou ook wel begrijpen als het niet kan, want als ik op die manier in het bedrijfnetwerkje de client zou gaan pushen naar alle PC's sta ik op een paar dagen waarschijnlijk op 1
Iemand al geprobeert ?
Hardware ruiltopic! Starbucks spullen gezocht!
quote:amour021 schreef op 28 juli 2004 @ 20:24:
Ik heb de client op m'n thuisnetwerkje ook op de twee computers staan die ik gebruik en dat werkt perfect
Thanks
Ik kan mss beter mijn client moven naar de PC op mijn werk, daar typ ik best veel, 8-9 uur per dag, zou het team wel een mooie boost kunnen geven. (maar eerst genieten van de vakantie...)

De client staat nu op 1 computer geïnstalleerd, misschien dat ik hem ook nog op een andere installeer als daar ook internet op zit
hej, jeg er falskdansker
edit: de mouse clicks lijken overigens wel te kloppen
FalskDansker wijzigde dit bericht 29-07-2004 08:44 (15%)
hej, jeg er falskdansker
ik heb iig geen last!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.