Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Xbox media center

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 24 mei 2004

Ik gebruik deze software al 1jaar sinds mijn xbox is omgebouwd

elke maand haal ik wel een daily update waarin de nieuwste media codecs in verwerkt zitten..

Dit programma speelt gewoon alle mediabestanden af zonder problemen , met ondertiteling door een srt ofzo erbij te knallen met dezelfde bestandsnaam

werkt zeer goed...

Sinds kort heb ik een paar ASF bestanden weten om te zetten zodat de xbox ze ook streaming kan lezen..

Zo heb ik het nos journaal altijd beschikbaar wanneer ik het maar wil bekijken...

XBMC Online tv beschikt ook al over een hoop streaming video/music/webcams

blijf altijd kijken op Xbox-Scene voor de laatste wijzigingen en eventuele updates

Echt een aanrader dit proggie

Hoe zit het met streamen, kan hij gewoon divx en zelf backups van spellen afspelen vanaf de computer HD of moet ik een grotere HD inbouwen?

Digital Media Junkie

Reg. datum: 18 december 2002

quote:
Smattie schreef op 18 augustus 2004 @ 16:09:
XBMC is echt The Bom moet ik zeggen maar ik zit weer met een klein probleem de Subtitels krijg ik met geen mogelijkheid aan de praat.

Ik weet dat het zo moet doen:

Underground.mpg
Underground.srt

Maar toch laat ie niet de ondertitel op mijn tv zien!!

Heeft iemand een idee waarom niet en wat ik hieraan kan doen???
Weet iemand of het ook kan met .SUB bestanden :? En hoe je het in kan stellen dat het werkt??

Smattie wijzigde dit bericht 22-08-2004 21:15 (15%)

Reg. datum: 11 oktober 2001

quote:
pretorian_nl schreef op 22 augustus 2004 @ 15:15:
Hoe zit het met streamen, kan hij gewoon divx en zelf backups van spellen afspelen vanaf de computer HD of moet ik een grotere HD inbouwen?
Nee dit kan bijv. gewoon via SMB shares

quote:
Sinds kort heb ik een paar ASF bestanden weten om te zetten zodat de xbox ze ook streaming kan lezen..

Zo heb ik het nos journaal altijd beschikbaar wanneer ik het maar wil bekijken...
Vertel eens ! Hoe heb je dit precies gedaan ? Ben heel benieuwd !!

TL1000S
Reg. datum: 26 maart 2002

Ik heb nu de versie van 20-08-2004 :?
Dat was de nieuwste waar ik het vandaan haal.

Dit stond in de changelog:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
  - 20-08-2004 fixed:  Possible font related crashes.
  - 20-08-2004 changed: Used new seeking for better accuracy for .cue files.
  - 20-08-2004 fixed:   Album view - some albums weren't treated as folders.
  - 20-08-2004 changed: Passthrough of AC3/DTS is always used unless samplerate != 48kHz
                        or Output to all channels is enabled, and the source is stereo.
  - 20-08-2004 changed: Audio settings now sets MS Dash settings for AC3 and DTS
  - 20-08-2004 changed: Music Database Reorg now Clean Music Database - just removes moved/deleted songs.
  - 20-08-2004 changed: Database updates for My music to better streamline queries + size.
  - 20-08-2004 fixed: Pause then play causes slowmotion for a few seconds.  Due to autosync=30 in mplayer.conf

Edit:
Ik zit nog altijd met de vraag of je met een xbox-remote binnen mp3's door kan spoelen (zoeken in het nummer).
Er moet toch wel iemand zijn dit dit weet/ kan proberen?

ZiegoM wijzigde dit bericht 22-08-2004 21:49 (10%)

\_Specs_/ [b]

Ja, die van 20-8 is inmiddels de nieuwste versie...
Die van 18-8 had nogal wat bugs helaas... :'(

XBox 360 Gamertag, voeg me toe! | PGR3

TL1000S

Voor de mensen die na het zien van dit topic ook een xbox willen gaan aanschaffen:

bij www.dixons.nl
heb je al een xbox voor maar 149,99
Zie HIER

Ook verschillende 'packs' met spellen of 2 controllers voor 169,99
hier

Dit is geen spam maar deze grote prijsverlaging is het wel waard om even te posten dacht ik zo :P

ZiegoM wijzigde dit bericht 22-08-2004 22:06 (44%)

\_Specs_/ [b]

Blue
Reg. datum: 07 februari 2002

Hehe, ik volg dit topic al een tijdje om te zien wat er allemaal mogelijk is. Toevallig gister een Xbox (2e-hands) gekocht met 2 controllers en 6 games (waaronder Halo, NFSU, GTA (en VC) ) voor ¤ 100,00

Nu alleen nog (laten) ombouwen en dan ook op mijn nieuwe speelgoed dit maar eens gaan proberen :)
Hiro 4 Hire
Reg. datum: 25 december 2000

quote:
[b]ZiegoM schreef op 22 augustus 2004 @ 18:55:

Edit:
Ik zit nog altijd met de vraag of je met een xbox-remote binnen mp3's door kan spoelen (zoeken in het nummer).
Er moet toch wel iemand zijn dit dit weet/ kan proberen?

Ik heb t ff voor je getest, en je kan vooruit spoelen in stappen 2x, 4x en 8x.

Je kan aan de teller rechtsboven zien op welke tijd die spoelt en in welke stap.

Turismo wijzigde dit bericht 23-08-2004 14:49 (12%)

Specs Werkbak     X360 Gamercard
This was a general public service anouncement for any posters //

TL1000S

quote:
Turismo schreef op 23 augustus 2004 @ 14:48:
[...]

Ik heb t ff voor je getest, en je kan vooruit spoelen in stappen 2x, 4x en 8x.

Je kan aan de teller rechtsboven zien op welke tijd die spoelt en in welke stap.

Thnx
Ik heb er nu ook een gekocht. Het werkt in ieder geval een stuk handiger dan met een controller.

\_Specs_/ [b]

quote:
ZiegoM schreef op 23 augustus 2004 @ 15:56:
[...]

Thnx
Ik heb er nu ook een gekocht. Het werkt in ieder geval een stuk handiger dan met een controller.

Groot gelijk. Een HTPC.. eh xbox ;) is toch niets met een controller.

Ik zit trouwens met smart te wachten op het script om XBMC als frontend voor MediaPortal te gebruiken. Door een programmeur gemaakt (Welke voor een groot gedeelte ook verantwoordelijk is voor XBMC :*) ). Dan kan mijn Xbox ook als PVR gebruiken:-)

Tevens heb ik een andere leuke ontdekking gedaan; Men is bezig met een Flash player

swfx and swfxplayer 0.1
>> From nfo/readme/website:
quote:

This is a decoding library for Macromedia Flash(tm) animations, compiled for use with homebrew applications compiled with the XDK.
Due to the number of requests for Flash support in LinksBoks(info), I've decided to experiment a bit on this library and here's the result.
Integration into LinksBoks will be done in due time (this is no easy task). Meanwhile, I hope it will give some cool ideas to the dashboards/media players authors out there.
Concerning LinksBoks, I'm currently working on a major code rewrite on the Xbox part, which will lead to the possibility of integrating it into applications (I'm thinking about XBMC or dashboards). Will be out "when it's done" (but it won't take too long, I promise :).

How well does swfx/swfxplayer work?
The original library could play any file in the Flash 4 format and below. Tomas Groth included support for compressed SWF files so that Flash 6/7 files are supposed to work. However, there's a lot of remaining limitations:
- No sound on Xbox! Because there's quite a lot of work to do, and it doesn't work so well in Linux too; no compressed (MP3...) support. But it will happen one day, I hope.
- No videos.
- Problems with semi-transparent JPEG files (visible in the Happy Tree Friends, for example ;)
- No text boxes, etc.
- No real-time downloading support or socket access (as far as I know).
- Graphic glitches and performance issues here and there.
- Probably a lot more...
But a lot of animations do work very well, if not perfect.
Als dit project zich in een verder stadium bevind zou intergratie met XMBC mogelijk zijn naar mijn mening :)

Heeft dan niemand een idee of je .Sub bestanden onder een film kan draaien???

quote:
Smattie schreef op 23 augustus 2004 @ 21:58:
Heeft dan niemand een idee of je .Sub bestanden onder een film kan draaien???

Hopelijk wordt je hier wijzer van:

http://www.xboxmediaplaye...;act=ST;f=3;t=5881;hl=sub

http://www.xboxmediaplaye...act=ST;f=3;t=5552;hl=.sub

Dit gaat over VobSubs... Weet niet of je dit bedoeld.

quote:

Nope niet echt !!

Je hebt underground.srt en je hebt underground.sub (als voorbeeld!!!)

.SRT pak mijn xbox wel maar .SUB titels niet :(

Kan dat nou echt niet of hoe zit dat :?

Edit
Ik heb het gevonden:

When watching a video with vobsub softsubs, the subtitles should automatically be displayed if the vobsub files are in the same directory as the video and the file titles are identical to that of the video. The only difference between the files should be the extension, for example;

movie.avi
movie.idx
movie.sub :*)

Smattie wijzigde dit bericht 23-08-2004 22:26 (23%)

TL1000S

quote:
ilovetechno schreef op 23 augustus 2004 @ 21:40:
[...]

Groot gelijk. Een HTPC.. eh xbox ;) is toch niets met een controller.

Ik zit trouwens met smart te wachten op het script om XBMC als frontend voor MediaPortal te gebruiken. Door een programmeur gemaakt (Welke voor een groot gedeelte ook verantwoordelijk is voor XBMC :*) ). Dan kan mijn Xbox ook als PVR gebruiken:-)

knip

Hoe gaat dat werken?
Op een xbox zit toch geen video-input?
In ieder geval niet op die van mij.

\_Specs_/ [b]

Hardcore gamer
Reg. datum: 23 augustus 2004

Ik wil ook mijn xbox om laten bouwen, maar wil dus nog wel kunnen gamen enz. Hoe kun je een normale Xbox game via XBox media center opstarten?

Existor wijzigde dit bericht 23-08-2004 23:31 (63%)

Ik leef goed, want ik speel games.

TL1000S

quote:
Existor schreef op 23 augustus 2004 @ 23:27:
Ik wil ook mijn xbox om laten bouwen, maar wil dus nog wel kunnen gamen enz. Hoe kun je een normale Xbox game via XBox media center opstarten?
Dat kan via Programma's.

\_Specs_/ [b]

quote:
Existor schreef op 23 augustus 2004 @ 23:27:

Als je goed had gelezen in het begin van dit topic (en gekeken). Had je kunnen zien dat je je spellen zo kan opstarten:

http://cakili.image.pbase.com/image/31594305.jpg

Lees nog maar even door:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/936946/0 ;)

quote:
ZiegoM schreef op 23 augustus 2004 @ 22:49:
[...]

Hoe gaat dat werken?
Op een xbox zit toch geen video-input?
In ieder geval niet op die van mij.
Nee. Maar in je PC kun je met mediaportal o.a. opnemen. Als je makkelijk door deze recordings heenkan zoeken, Recordings starten, schedulen, TV kijken zou dit toch fantastisch zijn

Benjedronken.nl

Ik laat denk ik volgende week mijn xbox ombouwen, maar is het ook afhankelijk van de chip of xmbc draait? Nee toch?

| www.benjedronken.nl | www.kwero-events.nl |

hmm.... kweenie....
Reg. datum: 14 december 2001

Ik heb nu xbox media player 2.4 op mijn hdd staan (120 GB samsung) maar ik wil graag media center erop zetten, hoe deinstall je media player dan.

PC 1: Office PC 2: Allround

Hoef je niet te deinstalleren die komt gewoon naast xbmp te staan.

quote:
Tije schreef op 24 augustus 2004 @ 15:18:
Ik laat denk ik volgende week mijn xbox ombouwen, maar is het ook afhankelijk van de chip of xmbc draait? Nee toch?

Nope, maakt niks uit je kan elke chip kiezen die jij wil!! :*)

En dat is de kracht van een XBOX ;)

Smattie wijzigde dit bericht 24-08-2004 16:30 (7%)

Hardcore gamer
Reg. datum: 23 augustus 2004

quote:
Smattie schreef op 24 augustus 2004 @ 09:12:
[...]

Als je goed had gelezen in het begin van dit topic (en gekeken). Had je kunnen zien dat je je spellen zo kan opstarten:

http://cakili.image.pbase.com/image/31594305.jpg

Lees nog maar even door:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/936946/0 ;)
Maar hoe ziet dat precies? Ik bedoel: Worden originele Xbox games naar je HD gekopieert of worden er alleen snelkoppelingen naar de originele Xbox dvd gemaakt?

Ik leef goed, want ik speel games.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: