E6600 @ 3600Mhz | Asus P5B Deluxe | 4GB OCZ Urban Elite | 2x WD Raptors S-ATA Raid-0 2x 500GB Spinpoint | ASUS EAH 4870 D5 Glaciator| CPU-Z Validate
(kleine hint: als je ook de videostreams eens bekijkt uit die zip, moet je 's morgens maar eens naar de stream uit Austria kijken.
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Weet iemand hier een goede oplossing voor
ps. ik heb wel de home.xml van project mayhem zwaar aangepast, maar bij anders skins blijft het probleem ook zo.
Xbox live gamertag: Metsadah - PC: E4300, 2gb ddr, HD4850
Is het geen hitteprobleem? Als je gamed loopt hij dan vast?
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Maar zal eens naar een nieuwe versie zoeken, het is haast niet bij te houden man
Verwijder de DB bestanden eens.quote:DarkShadow schreef op 18 augustus 2004 @ 12:17:
nope, xbox is bij het opstarten maar 45 graden, no way dat het daar aan ligt, want hij loopt direct vast, ook altijd bij dezelfde items.
Maar zal eens naar een nieuwe versie zoeken, het is haast niet bij te houden man
DB bestanden? Waar kan ik die vinden op mn boxje, en waarvoor dienen deze bestanden...quote:
quote:DarkShadow schreef op 18 augustus 2004 @ 12:25:
[...]
DB bestanden? Waar kan ik die vinden op mn boxje, en waarvoor dienen deze bestanden...
Er staan in ergens in de dir van XBMC (weet even niet meer uit mijn hoofd welke subdir) db bestanden waarin bij programma info staat / Album info etc.
Probere deze eens te verwijderen
tnx mate, het werkt...
Alleen ben ik bang dat dit een tijdelijke oplossing is, want ik had xbox mediacenter er compleet opnieuw opgezet, en toen was het probleem ook slechts tijdelijk opgelost. Ik weet echter niet zeker of ik ook alles gedelete had (maar ik dacht van wel).
Anyways, ik zal er ook een compleet nieuwe versie opzetten, wat was de laatste versie?
edit2: heb nu de versie van 8 augustus er op gezet, de laatste die ik kon vinden en in de changelog stond dit:
Denk dus dat het nu helemaal goed is opgelost, ga nu even testenquote:- 25-07-2004 fixed: Launching XBEs would hang (for example anything from My Programs).
DarkShadow wijzigde dit bericht 18-08-2004 14:03 (96%)
Your welcomequote:DarkShadow schreef op 18 augustus 2004 @ 12:31:
ok, will try, eerst eten, laat weten of het gewerkt heeft. Bedankt verder
Reg. datum: 16 april 2004
Ik kan eventueel een link naar de source code van de laatste versie (van vandaag) naar je toemailen, mocht het nodig zijn...
XBox 360 Gamertag, voeg me toe! | PGR3
Als je even zoekt kun je het zelf ook. Staat een tutorial op het forum van XMBC. Link hiernaar staat eerder door mij in het topic vermeld.quote:Supercharged schreef op 18 augustus 2004 @ 14:40:
Is er hier iemand die XBMC kan compilen?
Ik kan eventueel een link naar de source code van de laatste versie (van vandaag) naar je toemailen, mocht het nodig zijn...
Ik weet dat het zo moet doen:
Underground.mpg
Underground.srt
Maar toch laat ie niet de ondertitel op mijn tv zien!!
Heeft iemand een idee waarom niet en wat ik hieraan kan doen???
Heb de uitlijning van je subs al goed ingesteld?quote:Smattie schreef op 18 augustus 2004 @ 16:09:
[..]
Maar toch laat ie niet de ondertitel op mijn tv zien!!
Heeft iemand een idee waarom niet en wat ik hieraan kan doen???
|This Signature Intentionally Left Blank|
xbmc loopt vast als je normaal de 'dvd dirty' error zou krijgen.
Dan word het mischien tijd voor een grote HDquote:DarkShadow schreef op 19 augustus 2004 @ 00:15:
Bij mij werkt alles weer helemaal ok! Alleen heb ik problemen met mn dvdspeler... mn laser is volgens mij niet helemaal goed meer, want hij pakt soms games en dvd's erg slecht. Heb ik ooit al een keer eerder last van gehad, maar toen had ik garantie en geen modchip dus werd hij gerepareerd...
xbmc loopt vast als je normaal de 'dvd dirty' error zou krijgen.
quote:Q: I have changed to another build of XBMC and get some strange problems, what to do now?
A: When up or down-grading XBMC version/build level you need to delete the "Xbox Media Center" save under memory in the original Xbox™ dashboard and reboot, this will restore XBMC to it’s default settings which is needed each time changing the build version. Alternativly delete both “0face008” folders under E:\UDATA & E:\TDATA on your Xbox (including the system.bin file in one of these folders). If this do not help then follow the normal bug reporting procedure.
Dit heb ik ook al geprobeerd, maar helaas.
Iemand een idee?
quote:
Heb ik al
even over dit:
Waarom is dit noodzakelijk, heb het eigenlijk nog nooit gedaan...quote:
Q: I have changed to another build of XBMC and get some strange problems, what to do now?
A: When up or down-grading XBMC version/build level you need to delete the "Xbox Media Center" save under memory in the original Xbox™ dashboard and reboot, this will restore XBMC to it’s default settings which is needed each time changing the build version. Alternativly delete both “0face008” folders under E:\UDATA & E:\TDATA on your Xbox (including the system.bin file in one of these folders). If this do not help then follow the normal bug reporting procedure.
DarkShadow wijzigde dit bericht 19-08-2004 12:20 (60%)
Het resisen van movies is niet zo goed geregeld als bijv. met zoomplayer.
Tuurlijk k an je wel een paar vaste resoluties/schermverhoudingen instellen, maar met films die een afwijkende verhouding/reso hebben krijg je ofwel zwarte balken links/rechts of boven/onder of geheel rondom.
Ik wil gewoon altijd beeldvullend beeld op mijn breedbeeldTV. Ook al betekend dit een (kleine) vertekening van de beeldverhoudingen van zo'n film.
Is het zo moeilijk om zo'n optie (die gewoonweg elk formaat film omzet naar een fized reso; zodat hij altijd je gehele beeldscherm vult??) te ikntegreren?
Never be afraid of doing tasks you are not familiar with. Noah's Ark was built by an amateur. Professionals have built the Titanic.
Ik heb een xboxdash.xbe en de xboxmediacenter.xml in de root staan van C:
En op E:\Apps\Xboxmediacenter\ staat de hele applicatie. Wat moet ik nu precies vervangen en wat niet ? Want ik wil dat al mijn instellingen bewaard blijven.
En ik zit nog steeds op een oude build van mei, maakt dat uit ?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.