Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Xbox media center

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 26 augustus 2002

@ilovetechno: de Xenium chip heeft samba ondersteuning en die kan het wel. Overigens zit ook in avalaunch een FTP server. Voor het updaten van XMBC gebruik ik die altijd, en standaard start XMBC op.

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur (Whatever is said in Latin sounds profound).

Reg. datum: 11 oktober 2001

2 McNRiQ: Dat kunnen we natuurlijk niet vermelden. Maar met een P2P proggie is het zo te vinden. Je kunt XMBC ook zelf compilen. Voor zover ik weet is dit legaal

zie deze link http://www.xboxmediaplaye...f25c4ce;act=ST;f=2;t=3120

Reg. datum: 24 maart 2003

Voor het compilen heb je de XDK nodig. :P

@McNRiQ: met een beetje googlen kun je het zo vinden.

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur (Whatever is said in Latin sounds profound).

Reg. datum: 18 december 2002

Hoe kan je in EvoX XBMC in het hoofdmenu zetten???

Nu moet ik eerst naar System Management /Launch apps from HD/Avalaunch /XBMC

Kan dit niet in het menu???

Arwen / Kayne

Gewoon onder Section "Root" zet je een lijntje
Item "Xbox Media Center - XBMC","e:\Apps\XBMC\default.xbe"
(path nog aan te passen natuurlijk. :) )

Fire69 wijzigde dit bericht 07-08-2004 22:07 (21%)

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

Passion for Christ

Ik gebruik XBMC nu al een flinke tijd als dash, en het blijft ideaal. Met versie 1.0 lijkt eindelijk echt alles goed te werken. Ik gebruik de project mayhem skin (wat aangepast met extra knoppen en andere newsfeed (fok!)). Vooral cd rippen en radio opnemen is erg tof.

Xbox live gamertag: Metsadah - PC: E4300, 2gb ddr, HD4850

Even een praktische vraag, ik draai Avalaunch en XBMC op een Executer Bios met een SmartXX chip.

Overal de Mayhem skin :)

Hoe kan ik iconen koppelen aan apps en Games??
Ik kom er niet uit 8)7

Heb je al een scan uitgevoerd ?

quote:
Hoe kan je in EvoX XBMC in het hoofdmenu zetten???
Als je .XBE en de bijbehorende xml file in de root zet kun je de xbox laten booten door XBMC, nog beter...en vanuit daar weer terug gaan naar EvoX als je dat wil.

quote:
scarface666 schreef op 08 augustus 2004 @ 10:55:
Even een praktische vraag, ik draai Avalaunch en XBMC op een Executer Bios met een SmartXX chip.

Overal de Mayhem skin :)

Hoe kan ik iconen koppelen aan apps en Games??
Ik kom er niet uit 8)7

Door in dezelfde directory als de game het JPG wat je als icoon wilt gebruiken te hernoemen naar default.tbn :)

Daarna even opnieuw scannen en klaar is kees!! :Y)

hier zijn btw icons te vinden: http://www.xbox-skins.net/index.php?download=1782

ilovetechno wijzigde dit bericht 08-08-2004 13:26 (9%)

My Precious
Reg. datum: 01 november 2002

Nou, ik keek toevallig op m'n FTP server en daar stond ie ineens tussen :P

Nu nog ff klooien :S Ik ga nu kijken of ik films en webraio kan streamen.

En een vraag: hoe krijg ik de weather info op Amsterdam?? En waar kan ik de mp3 afspeellijst op shuffle zetten?

Arwen / Kayne

quote:
McNRiQ schreef op 08 augustus 2004 @ 14:17:
Nou, ik keek toevallig op m'n FTP server en daar stond ie ineens tussen :P

Nu nog ff klooien :S Ik ga nu kijken of ik films en webraio kan streamen.

En een vraag: hoe krijg ik de weather info op Amsterdam?? En waar kan ik de mp3 afspeellijst op shuffle zetten?

Wat stond er op je ftp-server? :?

Weather info moet je instellen in je Settings bij Weather. Daar krijg je een keyboardje. Gewoon Amsterdam (in het engels :P ) typen en hij zou het moeten vinden. :)

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

quote:
ilovetechno schreef op 08 augustus 2004 @ 13:23:
[...]

Door in dezelfde directory als de game het JPG wat je als icoon wilt gebruiken te hernoemen naar default.tbn :)

Daarna even opnieuw scannen en klaar is kees!! :Y)

hier zijn btw icons te vinden: http://www.xbox-skins.net/index.php?download=1782

Mooi in XBMC heb ik nu alle icons voor elkaar! nu wil ik dat Avalaunch deze ook gebruikt >> Avalaunch laad bepaalde games wel en andere weer niet met een Icon.
Volgens mij gebruikt avalaunch ook andere Icons. Hoe krijg ik dat voor elkaar ?

quote:
scarface666 schreef op 08 augustus 2004 @ 20:03:
[...]

Mooi in XBMC heb ik nu alle icons voor elkaar! nu wil ik dat Avalaunch deze ook gebruikt >> Avalaunch laad bepaalde games wel en andere weer niet met een Icon.
Volgens mij gebruikt avalaunch ook andere Icons. Hoe krijg ik dat voor elkaar ?

Dit is een topic over XMBC maar vooruit... Zie onderstaande uitleg :P :

An Avalaunch Icon is basically a picture displayed on your screen showning an image of a highlighted item. Most Xbox games have an imbedded picture that avalaunch will automatically display if you hve the icon display option enabled. Most Applications and Homebrew software on the other hand doesn't.

The easiest way to get apps without imbedded icons to display one is to open up your avalaunch.xml and go to the icons section. First you will see an option labled display make sure this is set to "1". Next you will see an option labled override change this option to "2". This will not only make sure that any icons you add will be displayed but that any icons you add to an app or game that has an embedded picture will be ignored and your custom icon will be displayed.

Now that you xml is setup correctly lets add an icon. You can use any picture you want for an icon but make sure that it is in .png (Portable Networks Graphics) format and is sized to 128 x 128 pixels. Adding an icon is easy. Simply rename the image.png to avalaunch_icon.png and place the image in the folder containing the app or games's default.xbe file. Avalaunch will auto detect the image and display it on your screen. *note that you may need to reboot your xbox before the changes will take affect.*
*also note that at this time it is not possible to add an icon to the main screen entries like the settings and Irc options.

--Edit--
Nog meer nuttige info: http://www.xbox-skins.net/index.php?download=126

ilovetechno wijzigde dit bericht 08-08-2004 22:06 (7%)

Voor de KML browser (en een aantal Dashes) heeft de maker van Project Mayhem trouwens een bijpassende skin gemaakt.

http://www.critikill.net/content/downloads.asp _/-\o_ _/-\o_

Reg. datum: 21 mei 2002

Ik heb alles werkend op één ding na, m'n XBOX onthoudt de weather settings niet. London blijft terugkomen, ook als ik die uit de lijst van 3 (zie settings -> weather) haal.

MaZo wijzigde dit bericht 09-08-2004 23:30 (93%)

Voor de mensen met een high def beamer.

Zien DVDs er vergeleken met DVD2x player beter uit @ XBOX Media Center?
Vanwege de hogere resoluties?

Ik speel ze nu af met DVD2X player @ progressive.

Echt breed worden? BodyBuilding Forum

Arwen / Kayne

quote:
ilovetechno schreef op 09 augustus 2004 @ 18:14:
Voor de KML browser (en een aantal Dashes) heeft de maker van Project Mayhem trouwens een bijpassende skin gemaakt.

http://www.critikill.net/content/downloads.asp _/-\o_ _/-\o_

In de laatste build van XBMC zit dit ook in, via een script. Werkt leuk ja. :)

quote:
MaZo schreef op 09 augustus 2004 @ 21:43:
Ik heb alles werkend op één ding na, m'n XBOX onthoudt de weather settings niet. London blijft terugkomen, ook als ik die uit de lijst van 3 (zie settings -> weather) haal.
Had ik ook, maar na een reboot was dit in orde bij mij.

Fire69 wijzigde dit bericht 10-08-2004 09:09 (32%)

take it easy, take a sisi
Reg. datum: 02 oktober 2001

Ik krijg die streams maar niet aan de praat.
Op m'n pc doen ze het meestal wel als ik ze open met Windows Mediaplayer, maar op m'n xbox krijg ik ze niet werkend.

Als ik een stream opstart op m'n xbox gaat hij wel verbinding proberen te maken, maar er gebeurt verder niets. Tijdens het verbinding maken zie ik iets in de trand van : "open stream protocool mms: en nogwat" staan het schiet echter te snel voorbij om het duidelijk te kunnen lezen.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Reg. datum: 08 juni 2000

Ik had dat ook.
Bleek dat er iets niet klopte met mijn ipadres.
Dat krijg ik via dhcp, alleen xbmc neemt ze niet goed over.
Ik heb ze in de config file van xbmc even met de hand gezet en nu werken de streams wel goed.

Reg. datum: 19 augustus 2002

Ik heb een tijd het script Webradio2 / KML browser gebruikt, maar sinds een paar dagen doet hij het spontaan niet meer. De internet verbinding is nog goed, want de rss feeds doen het wel nog. Hij blijft in het eerste scherm hangen bij het downloaden van de stream waarschijnlijk...

Ik heb al de nieuwere XBMC geinstalleerd, maar dat mocht niet helpen.

Is er iets veranderd? Moet ik een nieuwe python installeren?

Passion for Christ

Welke versie zit XBMC nu? zijn er nog interessante veranderingen doorgevoerd de afgelopen 2 weken?

Xbox live gamertag: Metsadah - PC: E4300, 2gb ddr, HD4850

Reg. datum: 14 maart 2000

zie: foto.joostblokzijl.com/xbmc

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: