Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Xbox media center

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Arwen / Kayne

quote:
GA!S schreef op 28 juli 2004 @ 18:22:
Die unsigned code maakt dus verder niet uit, toegang tot je HD is dus doorslaggevend? Als ik het goed begrijp kijkt de Xbox alleen bij het booten van DVD's naar het feit of het unsigned code is?

Volgens mij kan je vanuit je linux geen xbe's opstarten, je kan tenslotte toch ook geen games rechtstreeks starten vanuit Debian dacht ik?

quote:
ilovetechno schreef op 29 juli 2004 @ 10:19:
Welke skins gebruiken jullie eigenlijk?

Ik vind de dell mediacenter skin het lekkerste werken en het makkelijkste aan te passen (met oog op aparte knoppen voor mail en games.)

Ik gebruik de gewone standaard XBMC-skin, maar ik de laatste build is Project Mayhem blijkbaar de standaard geworden?
Die vind ik veels te donker, nogal somber eigenlijk.

Fire69 wijzigde dit bericht 29-07-2004 10:26 (36%)

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

Wèllûk?
Reg. datum: 04 maart 2000

quote:
Fire69 schreef op 29 juli 2004 @ 10:24:
[...]

Volgens mij kan je vanuit je linux geen xbe's opstarten, je kan tenslotte toch ook geen games rechtstreeks starten vanuit Debian dacht ik?

Nee, maar dat XBMC start toch ook niet vanuit Linux? Je zet die executable alleen via linux op een plaats waar ie vanzelf opstart.
Weet je wat, ik ga gewoon eens proberen dit weekend, mocht het werken dan klop ik wel een leuke tutorial om via een softmod die XBMC werkend te krijgen. Met garantie en zonder modchip. :P

6 kabouters en een krat vrienden

Arwen / Kayne

Ja, vanuit je linux zet je hem ergens op je disc. Maar hoe ga je hem dan opstarten?
Hoe start je nu je games op (die niet op dvd staan, maar op schijf)?

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

quote:
primemaximuz schreef op 28 juli 2004 @ 11:38:
Werkelijkwaar een prachtig programma dat xbmc, ennuh de echte tweaker heeft natuurlijk dit in zun rss feed >:) :P
[afbeelding]

Voor de mensen die die newsfeed ook willen:
http://www.tweakers.net/feeds/nieuws.xml

http://www.tweakers.net/feeds/meuktracker.xml

Hier staan er nog een paar:
reviews: Tweakers.net remote

En als je op de hoogte wilt blijven van de laatste xbox releases kun je deze feed gebruiken:
http://www.nforce.nl/rss/rss_11.xml
:)

XBox 360 Gamertag, voeg me toe! | PGR3

Reg. datum: 08 september 2001

Ik gebruik sinds kort ook XBMC en vind het geweldig! Alleen het streamen van audo bestanden (dus internet radio enzo) begrijp ik nog niet zo. Voor de rest echt gelemaal geweldig.

Welke skin was er nou waar je games en progs speciaal in had staan ? En hoe kun je eigenlijk updaten ? Ik kan de nieuwe versie wel downloaden, maar hoe "update" ik de huidige versie naar de nieuwe ? Daar ben ik nog niet achter namelijk....

Tvgids : om die aan de praat te krijgen moet je Python draaiende hebben, staat ongeveer 15 post hierboven vermeld...

java/flex pimp

Ik gebruik het ook maar gewoon op m'n soft modded xbox (origineel via de linux installer)

Pracht programma hoewel ik nog vaak gewoon m'n pc gebruik voor het afspelen van films (svhs out).

flex: java has so many sucky web view frameworks that you have to look elsewhere to get a nice frontend for a java web app

aka Evilman
Reg. datum: 27 januari 2001

ook wat je kan doen met xbmc
Dreambox-TV

http://xboxconfig.de/Public/XBMC/Dreambox-TV/Release/
http://www.xboxmediaplaye...ct=ST&f=21&t=5505

in de laatste cvs zit die er al in

Arwen / Kayne

quote:
frankvanhoesel schreef op 29 juli 2004 @ 20:11:
Welke skin was er nou waar je games en progs speciaal in had staan ? En hoe kun je eigenlijk updaten ? Ik kan de nieuwe versie wel downloaden, maar hoe "update" ik de huidige versie naar de nieuwe ? Daar ben ik nog niet achter namelijk....

Tvgids : om die aan de praat te krijgen moet je Python draaiende hebben, staat ongeveer 15 post hierboven vermeld...

Updaten doe je door de huidige versie eraf te gooien en de nieuwe versie erop te gooien. ;)
Gewoon zien dat je je config-xml-files niet mee weggooit. :)

Als je avalauch gebruikt, kan je in het menu ergens soft downloaden, oa. xbmc. Die zet dan gewoon de laatste versie erop voor je.

quote:

Ik zal wel weer een idioot zijn of zo maar... wat is de bedoeling hiervan? Dreambox (sat-receiver veronderstel ik :? ) aan je xbox hangen en dan de stream capturen of zo?

[update]
Hier zijn een hoop screenshot te vinden van de Frientech MediaCenter.
Eerlijk gezegd ziet dit er heel veelbelovend uit, er van uitgaande dat er nog maar een maand aan gewerkt wordt! :9~

Fire69 wijzigde dit bericht 30-07-2004 09:17 (38%)

Deze ruimte is te koop..
Reg. datum: 10 mei 2000

Vaag zeg, als ik een film bekijk via een smb connectie kan ik 'm na het stoppen en starten van de xbox niet meer selecteren?? Hij toont hem gewoon niet meer in het lijstje.

Wat doe ik fout?
Arwen / Kayne

wat bedoel je met stoppen en starten van de xbox? :?

Deze ruimte is te koop..

gewoon uitdoen.
Ik heb bijv. gisteravond een paar F1 jaaroverzichten bekeken en als ik vandaag via smb naar die directory ga kan ik de films die ik gister heb bekeken niet meer kiezen. Ze staan er niet meer tussen (terwijl ze echt nog wel op de share staan..)
Arwen / Kayne

Zet er hem eens opnieuw op zou ik zeggen :)

Reg. datum: 08 september 2001

Fire69, volgensmij begrijp je Danfoss verkeerd. Hij bedoeld te zeggen dat hij via zijn xbox naar een share op zijn pc gaat. Waar de film dan ook staat en dat hij hem nu niet meer ziet. Terwijl het bestand dus wel bestaat.

Ik heb trouwens geen idee hoe je dat op kan lossen

take it easy, take a sisi
Reg. datum: 02 oktober 2001

quote:
Danfoss schreef op 30 juli 2004 @ 17:42:
gewoon uitdoen.
Ik heb bijv. gisteravond een paar F1 jaaroverzichten bekeken en als ik vandaag via smb naar die directory ga kan ik de films die ik gister heb bekeken niet meer kiezen. Ze staan er niet meer tussen (terwijl ze echt nog wel op de share staan..)
En als je de dir eens opnieuw scanned?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Arwen / Kayne

quote:
Racemol schreef op 30 juli 2004 @ 18:19:
Fire69, volgensmij begrijp je Danfoss verkeerd. Hij bedoeld te zeggen dat hij via zijn xbox naar een share op zijn pc gaat. Waar de film dan ook staat en dat hij hem nu niet meer ziet. Terwijl het bestand dus wel bestaat.

Ik heb trouwens geen idee hoe je dat op kan lossen
Mja, beetje verkeerd uitgedrukt vrees ik. Ik bedoelde om xbmc er eens opnieuw op te zetten. :)

Deze ruimte is te koop..

Ik heb het al gevonden..
Ik had inklappen aanstaan en daardoor klapte hij films met zelfde naam in elkaar. Waren toevallig dus de films die ik gister gekeken had... |:(

Verder vind ik XBMC echt super _/-\o_ , alleen doen games het niet als ik ze erin stop als ik XBMC aan heb staan (xbox heeft moeite met het lezen van de dvd). Als ik xbox aanzet met de dvd erin doet hij het wel goed.

Danfoss wijzigde dit bericht 30-07-2004 21:20 (40%)

Arwen / Kayne

Inklappen? Heb jij een NL-versie of zo? Is dat de stack-functie?

Deze ruimte is te koop..

dat is de stack functie ja... Is beetje krom vertaald..
Sobrii estote et vigilate
Reg. datum: 29 november 2003

Even over dat Dreambox-TV, hoe kun je dat opstarten in XBMC als je hem hebt geinstalleerd volgens de readme? Kan hem namelijk nergens terug vinden!

Specs: HP 510 laptop | Intel Celeron M 370 | Intel 915GM chipset | Intel 910GML 128MB video | Kingston 1GB DDR2 RAM | Samsung 160GB 5400rpm ATA100 | Toshiba 8x DVD±RW | Intel Pro/Wireless 2200BG | 15.4" Widescreen

Reg. datum: 31 juli 2001

quote:
hybride schreef op 28 juli 2004 @ 01:30:
SLUUUT:
Het heeft zover met XBMC te maken dat ik via XBMC mijn Beamer aanstuur(component signaal uit xbox). Ik stream de films met XBMC via LAN vanuit mijn pc.

Ik verklein films niet, want ik wil ze op de orginele kwaliteit bekijken.
Elke iso met dvddecrypter gemaakt werkt prima met XBMC media player, behalve dan het ontbreken van ondertitels bij sommige films. daar zoek ik een oplossing voor.

Volgens mij is het zo dat wanneer je in xbmc versie 0.x de grootste ifo file aanklikt je de sub te zien krijgt, echter in xbmc versie 1.0 werkt dit helaas niet meer.

Edit: dan heb ik het over de losse files (vobs, ifos etc) en niet over een iso

benedictuz wijzigde dit bericht 05-08-2004 12:10 (10%)

Reg. datum: 11 oktober 2001

even ter info:

Als je wat van de ene xbox op de andere xbox wilt zetten via FXP (Zonder dit eerst op een andere computer te zetten oid) kan dit via de ingebouwde FTP server van XBMC. :7 :7 _/-\o_

Als je dit bijv. met de ingebouwde ftp server van Evox doet werkt dit niet.

Reg. datum: 11 januari 2002

quote:
hybride schreef op 27 juli 2004 @ 10:01:
Bij het streamen van mijn dvd films vanaf hdd, krijg ik bij sommige films geen ondertitels te zien. Ik kopieer de films met dvddecrypter naar een . iso formaat.
Probeer eens het Xbox tooltje dvd2xbox. Hiermee kun je DVD's naar de xbox hd kopiëren.

"I don't always know what I'm talking about, but I always know I'm right." -M. Ali-

My Precious
Reg. datum: 01 november 2002

Mooi topic! Ik heb zelf een xecuter , maar geen media center, ziet er erg gelikt uit..ik ga het eens proberen

My Precious
Reg. datum: 01 november 2002

Ik zie nergens staan waar je de Media Center kan downloaden, ik weet dat dit in een forum illegaal is, kan iemand me dat dan noten?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: