var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
Bij 3D zal het vooral draaien om de applicaties en veel minder om de techniek die erachter zit. Aangezien er veel verschillende 3dprogs op de markt zijn zal het een zeer uitgebreide worden met de nadruk op 3dsmax en in mindere mate cinema4D, maya en lightwave... 3dsmax zal geen probleem worden, zijn er zat die wat willen doen.
Ik denk dat je niet onderdelen moet toewijzen aan een individueel maar eerder gewoon elkaar moet gaan aanvullen. Moet het natuurlijk niet al te uitgebreid worden, want dan zie je de bomen door het bos niet meer....
Imperfectie, het hoogste doel
Evt. leesvoer: [algemeen] Wiki Wiki
hoi cutter, ik ga Rechten & ICT studeren vanaf september, but who cares
X-Lars wijzigde dit bericht 22-07-2004 07:44 (16%)
Er zijn in het systeem al een mooi aantal onderwerpen in behandeling. Misschien dat er nog meer mensen zijn met ideeen.
@cutter: een algemeen stukje over auteursrecht is nooit weg natuurlijk.
andrescholten.nl, weblog over SEO en Web Analytics
- XML
- CSS hacks
- Unicode & character sets
- XSLT
Voor de rest: goed bezig mensen, het vordert rustig aan. Blijf vooral de huidige content doorlezen op correctheid, want daar gaat het uiteindelijk om
@X-Lars: niet afschuiven maar produceren
mophor wijzigde dit bericht 23-07-2004 09:43 (30%)
alert(_._);
Ja, als ik een hoofdstuk incheck springt hij iedere keer terug naar book 1, en als ik dan weer terug ga naar het juiste book zie ik dat mijn stuk niet ingechecked is. Maar hij is wel ingechecked want als ik op F5 ram is het wel goed. Dat zijn 2 problemen: een redirect probleem en een caching probleem?quote:mophor schreef op 23 juli 2004 @ 09:41:
Andre: over je bug: heb je daar nog steeds last van? ik kan het namelijk niet reproduceren atm. Gister had ik effe een foutje gemaakt door de session en de cache timeout door elkaar te halen, maar da's alweer opgelost.
alert(_._);
Kan er ook een book over website's algemeen bij, daar kunnen stukken in over auteursrecht, hostingproviders, browsers, enz.
Edit:
Na de redirect sta ik altijd weer in het HTML book, maar aan de URL in de adresbalk en die in het 'properties' scherm veranderd niets ??? Dus als ik op F5 druk sta ik wel weer op de goede pagina.
André wijzigde dit bericht 23-07-2004 10:06 (28%)
@cutter: vroeg ik me niet af, m'n pc@work is net geleegd dus ik heb hier geen msn, maar daar ga ik even wat aan doen
alert(_._);
jaja, er zit ook nog nuttige vooruitgang in React
Let op: Al mijn reacties zijn relatief!
Als er een dergelijke functie in GoT komt zou helemaal netjes zijn natuurlijk.
Iig is de huidige opzet een handige oplossing voor nu imho
alert(_._);
Het is niet veel, maar ik vind de pagina er zo iets netter uitzien.
http://krijn.mine.nu/got/faq.css Body background is iets lichter, en de links zijn anders (ook niet geslaagd volgens mij.)
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
-- http://sketsi.com Hosting van tekeningen, schetsen.
Bij de sectie HTML vroeg ik mij af of het wel zinvol is om alle bestaande tags <..> te melden aangezien deze toch wel bekend zijn en anders op w3.org wel terug te vinden te zijn. Verder lijkt het mij handig om hier ook wat te vertellen over Quirks mode e.d. aangezien dit in verschillende topics wel de orzaak van het probleem was geweest.
De javascript sectie begint ook al goed te vorderen. Wellicht kan het onderdeel van de 'form validatie' nog wat verder worden uitgediept. Als ik het mij goed herinner zijn er verschillende mensen (o.a. Clay) geweest die automatische validators hadden gemaakt. Daarnaast mag er ook wat worden geschreven over OO, of er kan worden verwezen naar de tutorial van Clay.
Form Validatie Topic Gevonden zie: [js] Form validatie
Heb ook nog even de links gecheckt, maar deze bestaan helaas allemaal niet meer. Wellicht kan Clay, Cheatah of Bosmonster nog wat vertellen hierover?
CSS sectie is goed op weg, wel kan er (hoewel er al wat staat geschreven) nog wat worden gemeld over floating. Dit omdat er toch de nodige topics zijn geweest waar het probleem bij de floating lag. Dit geld denk ik ook voor tables vs. css layout. Wellicht dan Anne (of andere gegadigden) hier ook nog naar kan kijken aangezien hij toch de nodige aandacht aan CSS besteed op zijn weblog e.d.
Qua lokatie denk ik dat het verstandig is om de FAQ gewoon binnen het W&G forum te plaatsen. Voor de layout kunnen we gewoon de huidige layout (die in het huidige en andere FAQ's wordt gebruik) gewoon gebruiken of we zouden een nieuwe standaard kunnen zetten? Het hangt er natuurlijk van af wat van layout de FAQs moeten krijgen volgens de Nieuwe GoT Layout? Moeten ze straks daarmee in lijn zijn of mogen ze er afwijkend uit zien?
Dat waren zomaar wat gedachten....
Woudloper wijzigde dit bericht 03-08-2004 13:14 (8%)
Kan de W&G FAQ Beter? Klik dan hier!
Tweelingpapa: Vader van twee dochters!!
alert(_._);
* Pelle juicht dit initiatief iig van harte toe \o/
~ check ook mijn (foto) weblog \o/ ~ Meer weten over God? 28 september 2008 Free Entrance Rotterdam ~
~ check ook mijn (foto) weblog \o/ ~ Meer weten over God? 28 september 2008 Free Entrance Rotterdam ~
Het lijkt mij handiger om meer met een lijst te komen van onderwerpen die bij W&G horen, met per onderwerp veel gestelde vragen met verwijzingen naar topics die het behandelen. Bij elk onderwerp kunnen er nog enkele links genoemd worden naar site buiten GoT.
quote:André schreef op 27 juli 2004 @ 12:59:
De layout is simpel aan te passen, we gebruiken alleen tags voor de structurering van de layout. Dus puur door het veranderen van de stylesheet ben je er al.
ik heb al met Anne wat heen en weer lopen discussieren over het gebruik van verschillende tags
komt er op neer dat we <pre> gebruiken voor standaard code, <dfn> voor termen die gedefinieert gaan worden of als standaard genoemd worden, <var> vor variabelen (niet de values ervan) en <code> voor stukken (inline) code.
Ik denk dat Anne veel beter is in het uitleggen in het hoe en waarom, dus dat laat ik graag aan hem over. De uitgebreide msn discussie is iig voor mij nuttig geweest
Anyways, misschien hier en daar een tag en wat css vervangen en dan komt het wel goed met een eventueel andere layout
alert(_._);