Hoofdcategorieën
Topicacties

Diablo 2 Classic/ LoD: deel 22

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Jong, blond & onschuldig..
Reg. datum: 02 maart 2000

.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) :: Wow: pulkie; orc hunter (dragonblight) ::.

COH forever!!!
Reg. datum: 04 juni 2004

Wat is de code voor die tabellen ?

quote:
bloodcatcher schreef op 19 juli 2004 @ 16:27:
Wat is de code voor die tabellen ?
Zijn de standaard html tags, als je de openings post quote zie je ze allemaal staan.

.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) :: Wow: pulkie; orc hunter (dragonblight) ::.

T.P.F.K.A.C

Wat is een Jah rune atm waard?

Retired WoW-player // D2-LoD: (SCL) Acc: *Xanga

Reg. datum: 05 november 2002

quote:
Climaximizer schreef op 20 juli 2004 @ 09:52:
Wat is een Jah rune atm waard?
ladder/non ladder, hardcore/softcore?

T.P.F.K.A.C

SCL

ung! ung! ung!
Reg. datum: 21 september 2000

als je die blacklist daar neerzet, maak 'm dan compleet of haal 'm helemaal weg.
lijkt me wel zo eerlijk :z

Where is it?

PC in de soep? Heerlijk!
Reg. datum: 20 maart 2000

Is er nog een manier om een account die ik langer dan 50 dagen niet meer heb gebruikt, weer werkend te krijgen?
Als ik wil inloggen, staat er dat het account niet meer bestaat doordat ik langer dan 90 dagen het account niet heb gebruikt (wat dus niet zo is) Het lijkt er dus nu op dat ik al m'n chars en stuff kwijt ben :X

I'm not as think as you stoned I am

T.P.F.K.A.C

Nein, geen oplossing voor. Enigste wat je kunt proberen is een smeekmail sturen naar blizzard :|

I am braking a habit tonight
Reg. datum: 16 juli 2004

iemand 5 fire skillers nodig?
k wil er pala combat of p&b skillers voor terug...

en misschien wilt er iemand duel... laat ff je acc naam achter voor duelletje 2v2 or bigger op hell niveau zonder bugged crap of lame gedoe als geld jatten en runnen please |:(

..::War does not determine who is right... Only who is left::..

Een dansend paartje, vieslel!

quote:
DefenderOfAges schreef op 20 juli 2004 @ 14:19:
iemand 5 fire skillers nodig?
k wil er pala combat of p&b skillers voor terug...

en misschien wilt er iemand duel... laat ff je acc naam achter voor duelletje 2v2 or bigger op hell niveau zonder bugged crap of lame gedoe als geld jatten en runnen please |:(
Waarom duel op hell? Wat is de meerwaarde van een duel op hell itt een duel op normal?

quote:
Powerlie schreef op 20 juli 2004 @ 12:03:
als je die blacklist daar neerzet, maak 'm dan compleet of haal 'm helemaal weg.
lijkt me wel zo eerlijk :z
Dat krijg je als je alles klakkeloos kopïeert, ik haal hem wel helemaal weg :+

quote:
obsidian schreef op 20 juli 2004 @ 14:21:
[...]

Waarom duel op hell? Wat is de meerwaarde van een duel op hell itt een duel op normal?

nou PERSOONLIJK vindt ik duel op normaal voor noobs. Max resist en zo makkelijk te halen. Op hell heeft niet iedereen max resist, dan zie je wie de echte spelers zijn en draait het niet alleen om de beste gear maar ook om HOE je speelt.

Ik hou ook niet van die lame ass noobs die geld jatten of gan huilen als ze dood gaan... gewoon doen het is maar een spel heb fun :)

Maar ik doe altijd op hell duell...

quote:
obsidian schreef op 20 juli 2004 @ 14:21:
[...]

Resistances.

Deculture!
Reg. datum: 27 april 2000

quote:
DefenderOfAges schreef op 20 juli 2004 @ 14:43:
[...]

nou PERSOONLIJK vindt ik duel op normaal voor noobs. Max resist en zo makkelijk te halen. Op hell heeft niet iedereen max resist, dan zie je wie de echte spelers zijn en draait het niet alleen om de beste gear maar ook om HOE je speelt.

Ik hou ook niet van die lame ass noobs die geld jatten of gan huilen als ze dood gaan... gewoon doen het is maar een spel heb fun :)

Maar ik doe altijd op hell duell...
je bedoeld dan zie je wie de echte RIJKE spelers zijn

wees dan echte bikkel en dual op Arreat platteau :P terwijl je beide ook ff de ancients moet ontwijken :P

maarja ik dual toch al nooit ^_^

mischien dat ik in RO ga duellen :P maar das een ander topic :P

| Henry Rollins: Go forth and kick ass! |
| Dr. Cox: Oh, my God. I care so little I almost passed out. |
| Hazuki: Pipirupirupipiruppi~ Nandemo kirechau chainsaw~ Ten~butsu~maru! |

LOLLLLLLLLLLL... rijk niet echt hoor...

pala,druid,necro,barb enigma/cta/hoto,botd en zo maar dat zijn mn enigste popjes.

Waanzinnig idee! A.P duelleren met ancients erbij !!!! GJ there thnx 4 tip _/-\o_

Voorheen Legion
Reg. datum: 06 oktober 2000

Vandaag bericht in m'n brievenbus dat ik Diablo2 LOD bij het postkantoor kan oppikken... JIPPIE!!!

Ik ga daar naartoe, zie het pakketje liggen... JIPPIE!!!

Mevrouw stempelt het af onder acceptgiro en registreert het zo in de computer.... acceptgiro?? Maar mevrouw, dit is onder rembours :?
"Oh... oh... uhm ja idd,uhm sorry, uhm uhm, nu kan ik em niet meegeven,uhm kun je morgen terugkomen, we zijn om 9 uur open?"

DIE!!!! STOMME SLET!!!!!!!! :(

Waarom zijn sommige mensen toch zo dom!!

Het gaat niet om de grootte van de meloenen, maar om de smaak...

Je hebt geen besef!
Reg. datum: 13 december 2001

Net terug van vakantie, aan nieuwe ladder begonnen.
Vind ik net in een normal cow lvl een Tal rasha amu :)
Ik wist niet dat dat kon, ik ben pas lvl 33.

Your face, your ass, what's the difference?

Reg. datum: 11 december 2001

quote:
Assmael schreef op 20 juli 2004 @ 17:54:
Net terug van vakantie, aan nieuwe ladder begonnen.
Vind ik net in een normal cow lvl een Tal rasha amu :)
Ik wist niet dat dat kon, ik ben pas lvl 33.

Ja dat kan inderdaad. Op deze pagina kun je van elk item in D2 zien wie en op welke moeilijkheid wat dropt:

http://www.d2data.net/

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

the_one_and_only
Reg. datum: 03 maart 2004

heeft er iemand een 4 socket shield en 3 socket helm voor me?

*wei_zhu

Ik heb een vraag: Ik ben voor de eerste keer met een necro aan het spelen (USWest HCL) en dat gaat op zich aardig. Hij is nu lvl 72 en heeft skellie mastery & summon skellies gemaxt. Heb wat puntjes in CE (lvl 12 of zo, incl +skills), summon resist (lvl 6, incl +skills), decrep & lower resist en nu heb ik nog 10 skill punten over.
Mijn vraag is: waar zal ik ze in steken ? CE maxen ? Bone spirit of poison nova ? Of toch revives er bij gaan nemen ?

Reg. datum: 12 april 2003

ik zou CE maxen ja, resist heeft geen zin, dus daarna zou ik de revives ook wat omhoog doen.

Raffuhl wijzigde dit bericht 21-07-2004 11:47 (69%)

Kupke - R22RR18 Black Orc - Karak Azgal - No Win Scenario

Max desu!
Reg. datum: 27 november 2001

quote:
hilgo schreef op 21 juli 2004 @ 11:42:
Ik heb een vraag: Ik ben voor de eerste keer met een necro aan het spelen (USWest HCL) en dat gaat op zich aardig. Hij is nu lvl 72 en heeft skellie mastery & summon skellies gemaxt. Heb wat puntjes in CE (lvl 12 of zo, incl +skills), summon resist (lvl 6, incl +skills), decrep & lower resist en nu heb ik nog 10 skill punten over.
Mijn vraag is: waar zal ik ze in steken ? CE maxen ? Bone spirit of poison nova ? Of toch revives er bij gaan nemen ?
Zoveel mogelijkheden... Persoonlijk zie ik het nut er niet echt van in om CE te maxxen, zoals degene voor mij voorstelt. Je zou het in BS of PN kunnen steken, persoonlijk vind ik het altijd wel fijn als mijn necro zelf ook nog wat kan, en niet alleen op de skellies etc hoeft te vertrouwen, dus ik zou voor BS gaan. Andere leuke dingen die ik kan bedenken zijn bijvoorbeeld skellie mages, of je favo golem.
quote:
henkie196 schreef op 21 juli 2004 @ 12:01:
[...]

Zoveel mogelijkheden... Persoonlijk zie ik het nut er niet echt van in om CE te maxxen, zoals degene voor mij voorstelt. Je zou het in BS of PN kunnen steken, persoonlijk vind ik het altijd wel fijn als mijn necro zelf ook nog wat kan, en niet alleen op de skellies etc hoeft te vertrouwen, dus ik zou voor BS gaan. Andere leuke dingen die ik kan bedenken zijn bijvoorbeeld skellie mages, of je favo golem.

Ik zelf pref. BS en PN erg, op Hell gebruik ik eigenlijk alleen maar BS :)
CE vind ik alleen praktisch bij veel kleine vijanden, de grotere (en sterkere) zijn toch vaak met minder :)

Nordrassil: Level 70: PeterPrik (rogue) / Deschain (warlock) / SquidWardy (resto shaman)

Denk dat ik voor BS ga, bedankt voor alle tips _/-\o_

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: