Weet je al welk unit je gaat gebruiken?quote:
fun...anyone?
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 10
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Weet je al welk unit je gaat gebruiken?quote:Barry_Loef schreef op 20 juli 2004 @ 22:53:
Vet! Ik ga trouwens een betonne subwoofer maken. Gewoon van een oude rioolbuis. Jammergenoeg past daar alleen een 8inch sub in, wat dat betonne een beetje overbodig maakt.
fun...anyone?
Barry wijzigde dit bericht 20-07-2004 23:12 (26%)
quote:Barry_Loef schreef op 20 juli 2004 @ 22:53:
Vet! Ik ga trouwens een betonne subwoofer maken. Gewoon van een oude rioolbuis. Jammergenoeg past daar alleen een 8inch sub in, wat dat betonne een beetje overbodig maakt.
Ja ja, surequote:Die T/S heb ik dan ook niet persé nodig omdat ik gewoon de volledige lengte van 65cm van de buis wil benutten.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
quote:
Mooie set! Maar wat is die bovenste component? Een tuner?quote:
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
quote:Arx schreef op 21 juli 2004 @ 10:16:
[...]
Mooie set! Maar wat is die bovenste component? Een tuner?

garmtz wijzigde dit bericht 21-07-2004 10:35 (9%)
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:garmtz schreef op 21 juli 2004 @ 10:34:
[...]
Een snaaraangedreven bovenlader CD-loopwerk. De CEC TL-2x. Je gelooft je oren niet als je hoort hoe veel beter dit apparaat CD's weergeeft dan mijn Marantz DV8300 DVD-speler.
Link: http://www.clofis.nl/nl/cec/cec_vintage.htm
Plaatje:
[afbeelding]
[This space is for rent]
Moet je even wat posts terug kijkenquote:
Hey, is dat niet die ene van Dancing on the Stars?
Soepele ophanging heeft daar niks mee te maken. Mijn Seas Excel units hebben ook een hele soepele ophanging, maar zijn niet zo gevoelig, zo een 86dB. Dingen die er wel te maken mee hebben zijn de sterkte van de magneet en het gewicht van de conus. Daarnaast is Botsline nou niet echt een A-merk dus is het maar de vraag wat er waar is van die 90dB.quote:Barry_Loef schreef op 20 juli 2004 @ 23:07:
Het is wel te merken dat het om een echte hi-fi woofer gaat, zeer soepele ophanging wat dus voor de 90dB @1w/1m zorgt.
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
quote:cyberjoy schreef op 18 juli 2004 @ 18:33:
Net nog even zitten klooien met wat lampjes voor achter m'n speakers.. geeft best een leuk effect:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En hier nog even een screenshot, het is me eindelijk gelukt om met mijn k*tcamera een foto van een scherm te kunnen maken.
[afbeelding]
Meer info over m'n HT: http://www.mijnhometheater.nl/index.html?url=/WouterN.htm
Mijn vriendin vind het prachtig! Ze heeft er ook niets over te zeggen, we wonen namelijk nog niet samen. Als we dat gaan doen, gaat de HT-set in een aparte ruimte (zolder?), waar ik 100% mijn gang kan gaan. Van 'downgraden' was wat haar betreft geen sprake. In vol ornaat in een aparte ruimte is ook haar idee van HT-gelukzaligheid...quote:Popular schreef op 21 juli 2004 @ 13:34:
[...]
Ziet er echt zeer mooi uit, zowel qua interieur als HT set.![]()
Vind je vriendin het overigens niet storend dat jij van die 'grote' zuilen neerzet en bijvoorbeeld (in het zicht) die projector ophangt aan het plafond?
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
En dit is nog maar een "goedkoop" loopwerkquote:PoweRoy schreef op 21 juli 2004 @ 11:30:
[...]
mooi ding maar dan die prijs
liever een gewone cd speler en lekkere receiver+speakers
1 game pc en 4 kantoor pc's
quote:garmtz schreef op 21 juli 2004 @ 13:38:
[...]
Mijn vriendin vind het prachtig! Ze heeft er ook niets over te zeggen, we wonen namelijk nog niet samen. Als we dat gaan doen, gaat de HT-set in een aparte ruimte (zolder?), waar ik 100% mijn gang kan gaan. Van 'downgraden' was wat haar betreft geen sprake. In vol ornaat in een aparte ruimte is ook haar idee van HT-gelukzaligheid...
hehequote:malle jopie schreef op 20 juli 2004 @ 20:29:
[...]
Soms een lollig feest gehad omdat je een pik aan het plafond hebt hangen in de huiskamer?
quote:Popular schreef op 21 juli 2004 @ 13:34:
[...]
Ziet er echt zeer mooi uit, zowel qua interieur als HT set.![]()
Vind je vriendin het overigens niet storend dat jij van die 'grote' zuilen neerzet en bijvoorbeeld (in het zicht) die projector ophangt aan het plafond?
O.k.quote:TomSwinnen schreef op 21 juli 2004 @ 13:40:
Het ging volgens mij over cyberjoy zijn vriendin, garmtz
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
quote:JT schreef op 21 juli 2004 @ 15:15:
Ik neig erg naar de laatste, ook vanwege de prijs, meningen ?
way active
JT wijzigde dit bericht 21-07-2004 15:22 (24%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 10
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea