2005 is voor een boek niet oud hoorquote:geen vinger schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 03:32:
[...]
Dit boek is uit augustus 2005, is een beetje oud in computertermen. Iemand die dit boek kent of alternatieven weet?
Don'T Make Me Think!
A Common Sense Approach To Web Usability
Auteur: Steve Krug
Reg. datum: 12 september 2007
Reg. datum: 12 september 2007
Ik zoek een boek dat over hacking/pen-testing gaat, ik wil leren hoe het een beetje in elkaar steekt. Ik ben een student applicatieontwikkelaar dus heb nog niet echt veel kennis van deze kant van programmeren zeg maar, dus graag een boek bij de basics.
Ik zelf zat te denken aan dit boek, maar is 2008, is dat niet te oud voor dit soort boeken?
Eventueel aanbevelingen zou fijn zijn.
Edit: Link gefixt, Bedankt voor het melden. Had vanaf mn iphone gepost, naar een mobile site linken is dus niet leuk ofzo.
Ik zelf zat te denken aan dit boek, maar is 2008, is dat niet te oud voor dit soort boeken?
Eventueel aanbevelingen zou fijn zijn.
Edit: Link gefixt, Bedankt voor het melden. Had vanaf mn iphone gepost, naar een mobile site linken is dus niet leuk ofzo.
Gideonnn wijzigde dit bericht 12-01-2012 09:50 (27%)
Je link doet het niet echt
(klik er voor de gein zelf eens op)
Reg. datum: 23 februari 2010
Reg. datum: 23 februari 2010
Weten jullie een goed boek voor een ervaren C++ ontwikkelaar die wat meer bekend wil raken met C#?
Volgens mij ging C# 4.0 in a nutshell wel aardig in op de verschillen tussen C# en C++.
Reg. datum: 15 april 2005
Reg. datum: 15 april 2005
Essential C#4.0 ook. Heb em hier liggen, erg fijn boek.quote:Avalaxy schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:04:
Volgens mij ging C# 4.0 in a nutshell wel aardig in op de verschillen tussen C# en C++.
Reg. datum: 29 december 2007
Reg. datum: 29 december 2007
Ik zoek een boek/website/tutorials/ebook voor een C#/ASP.net/Visual Studio (2010).
Het liefst waar ze allemaal inzitten natuurlijk, maar als losse titels beter zijn dan is dat ook goed.
Heb wel (veel) programmeerervaring, maar eigenlijk heb ik nooit wat gedaan met de Microsoft producten.
Heeft iemand goede tips voor mij (behalve dan de standaard MSDN, wat ik een horror vind)?
Het liefst waar ze allemaal inzitten natuurlijk, maar als losse titels beter zijn dan is dat ook goed.
Heb wel (veel) programmeerervaring, maar eigenlijk heb ik nooit wat gedaan met de Microsoft producten.
Heeft iemand goede tips voor mij (behalve dan de standaard MSDN, wat ik een horror vind)?
Visual Studio is niet zo moeilijk, bijna hetzelfde als Eclipse, NetBeans, etc., het zit alleen net allemaal ietsjes anders ingedeeld
Wat betreft C#, zie de bovenstaande boeken. Qua ASP.NET hangt het er vanaf wel onderdeel van ASP.NET je wilt leren. Als dat MVC is dan kan ik je Pro ASP.NET MVC3 Framework heel erg aanbevelen.
Heb je de online course van Stanford al bekeken? http://www.stanford.edu/class/cs193p/cgi-bin/drupal/quote:Zero Grav schreef op donderdag 08 september 2011 @ 01:17:
Ik heb de topic even doorgenomen door middel van de searchfunctie., maar in verband met iOS development en Objective-C kom ik nog weinig tegen.
Ik ben nu op het einde van iOS SDK Programming - A Beginner's Guide. Op zich geen slecht startersboek, maar er worden enorm veel dingen maar halfslachtig uitgelegd en het ziet ernaar uit dat zelfs de auteur het hele memory management gedoe nog niet helemaal onder de knie heeft. Ik vrees toch dat ik wat meer uitleg nodig zal hebben uiteindelijk.
Daarom zou ik nu een boek willen hebben dat me toch een iets verfijndere uitleg kan verschaffen zodat ik wat zelfzekerder zelf aan de slag ben. Liefst zou ik eens ervaringen horen van mensen die echt bezig zijn met iOS development en het daadwerkelijk door middel van een boek hebben aangeleerd.
Ik heb al veel boeken bekeken, maar er ontbreekt toch vaak iets en al te vaak worden er wat teveel stapjes overgeslagen heb ik de indruk. Ik heb nochtans wel wat ervaring met andere talen, maar Obj-C en UI-Kit is toch heel wat anders dan ik gewend ben.
˜ Enkele weken later ˜
Ondertussen heb ik een groot deel van The Big Nerd Ranch - iOS Programming (Second Edition) doorgenomen en dit is echt één van de beste boeken die ik al ben tegengekomen naar iOS development toe. Zeker een aanrader op vlak van leercurve en volledigheid.
Ik ben van plan om te beginnen met Ruby On Rails maar zoek nog naar enkele goede boeken. Iemand enig idee?
Ik heb al ervaring met C#, VB.NET, Java, PHP, JS, HTML...
Met Ruby heb ik nog geen ervaring. Zal ik best beginnen met boeken te lezen over Ruby zelf of gewoon direct boeken van RoR opendoen?
Ik heb al ervaring met C#, VB.NET, Java, PHP, JS, HTML...
Met Ruby heb ik nog geen ervaring. Zal ik best beginnen met boeken te lezen over Ruby zelf of gewoon direct boeken van RoR opendoen?
Software is like sex, it's better when it's free
Heb onlangs drie boeken besteld op Amazon.
- Clean Code: A Handbook of Agile Software Craftsmanship
- The Web Application Hacker's Handbook: Finding and Exploiting Security Flaws Internetprogrammeren kan ik al maar om nou te kunnen zeggen dat mijn applicaties hackerproof zijn (
), daarvoor ken ik er te weinig van (vooral van de mogelijke gevaren). Tuurlijk doe ik wel mijn best om de input allemaal te controleren enzo maar ik ben ervan overtuigt dat ik nog veel te leren heb / kan leren. Vandaar de aankoop.
- Code Complete: A Practical Handbook of Software Construction
"The best thing about a boolean is even if you are wrong, you are only off by a bit" (Anonymous)
Ik heb een tijdje terug bij Amazon een boek over Java besteld, en die had ik binnen 2 weken in plaats van de 1 maand die ze aangaven :-)
Ja joh, een maand is onzin... Duurt bij mij meestal een week.
Hey mensen, denk dat ik hier op de goede plaats zit voor even een klein vraagje. Ik heb als onderwerp voor m'n scriptie beveiliging van web applicaties en dergelijke gekozen. Ik was bij dit boek uitgekomen: MSDN: Introduction . Nu ik aan het lezen was begonnen ze er over dat het boek focused op applicaties op windows 2000 server, het boek is dan ook bijna 9 jaar oud. Is er een recenter boek dat ik als goed startpunt kan nemen?
hoppakee:quote:m1dnigh7 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:38:
Hey mensen, denk dat ik hier op de goede plaats zit voor even een klein vraagje. Ik heb als onderwerp voor m'n scriptie beveiliging van web applicaties en dergelijke gekozen. Ik was bij dit boek uitgekomen: MSDN: Introduction . Nu ik aan het lezen was begonnen ze er over dat het boek focused op applicaties op windows 2000 server, het boek is dan ook bijna 9 jaar oud. Is er een recenter boek dat ik als goed startpunt kan nemen?
http://www.bol.com/nl/p/e...01004011271409/index.html
Veel leesplezier.
www.van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Here you go: http://stackoverflow.com/...ammer-know-about-securityquote:m1dnigh7 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:38:
Staan goede boeken (en andere dingen) in die je goed kunt gebruiken voor je scriptie
Oh reuze bedankt al beide!
Dacht dat het geen gepaste vraag was voor op stackoverflow, vandaar.
Ik heb ondertussen al wat leesvoer verzameld, maar het zijn gewoon artikels
Ik moet ook zorgen dat ik niet té veel boeken wil lezen, tijd is beperkt 
Ik heb ondertussen al wat leesvoer verzameld, maar het zijn gewoon artikels
Weet iemand een goed C# / .NET boek voor experts, echt voor een die-hard programmeur met vele jaren ervaring? Is voor een kado, ik heb al:
http://www.amazon.com/NET...id=1333141861&sr=8-68
waar opzich interessantie dingen instaan. Het gaat om een algemeen c#/.NET boek dus niet specifiek ASP of LINQ oid.
http://www.amazon.com/NET...id=1333141861&sr=8-68
waar opzich interessantie dingen instaan. Het gaat om een algemeen c#/.NET boek dus niet specifiek ASP of LINQ oid.
Reg. datum: 21 december 2003
Reg. datum: 21 december 2003
"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
Reg. datum: 15 maart 2007
Reg. datum: 15 maart 2007
In het kader van game-development in C#
Heb zelf recentelijk Dit boek voor groot en deels doorgewerkt.
Heeft me tot nu toe aardig wat geleerd, maar de site van degene die het heeft gemaakt staan goede tuts op.
Heb nu gisteren ook dit boek aangeschaft.
2D games zijn leuk, maar 3D is leuker dus hier ga ik binnenkort mee aan de slag, eerst nog even verder leren over level-design.
Mocht er iemand nog andere boeken hebben voor XNA hoor ik het graag
Heb zelf recentelijk Dit boek voor groot en deels doorgewerkt.
Heeft me tot nu toe aardig wat geleerd, maar de site van degene die het heeft gemaakt staan goede tuts op.
Heb nu gisteren ook dit boek aangeschaft.
2D games zijn leuk, maar 3D is leuker dus hier ga ik binnenkort mee aan de slag, eerst nog even verder leren over level-design.
Mocht er iemand nog andere boeken hebben voor XNA hoor ik het graag
Sinds wanneer moet je betalen voor boeken uit de VS
Nog nooit meegemaakt bij Amazon, zelfs niet toen ik m'n Kindles kocht. Moet ik nu 15,- lappen voor twee C# boeken, shit zeg
.
Daarnaast vond ik dat het wel erg lang duurde met de boeken vanuit Amazon dit keer. Vorige keer 'n week, nu op een paar dagen na 3 weken.
Heads First C#.NET voor mij en m'n collega gekocht
Daarnaast vond ik dat het wel erg lang duurde met de boeken vanuit Amazon dit keer. Vorige keer 'n week, nu op een paar dagen na 3 weken.
Heads First C#.NET voor mij en m'n collega gekocht
De_Bastaard wijzigde dit bericht 27-04-2012 14:17 (35%)
Reg. datum: 02 juni 2009
Hoi.
Ik kan een beetje c# voor wp7 maar ik wil mij vooral gaan richten op windows 8. Jammer genoeg word alleen c++ ondersteund voor games. Ik wil dus c++ echt gaan leren. Welk boek kan ik het beste hiervoor gebruiken?.
Ik kan een beetje c# voor wp7 maar ik wil mij vooral gaan richten op windows 8. Jammer genoeg word alleen c++ ondersteund voor games. Ik wil dus c++ echt gaan leren. Welk boek kan ik het beste hiervoor gebruiken?.
Kun je al programmeren of niet?
Hmm, ik weet niet hoeveel jij verstaat onder een beetje, maar anders moet je even hier kijken: http://stackoverflow.com/...ive-c-book-guide-and-list
Ik zou zelf Accelerated C++ aanraden voor mensen die al kunnen programmeren.
Ik zou zelf Accelerated C++ aanraden voor mensen die al kunnen programmeren.
ik zou dus het beste met dit boek kunnen beginnen?
http://www.amazon.com/Pri...714113/ref=dp_ob_title_bk
ben een beginneling
mhh is nog niet uit zie ik nu
http://www.amazon.com/Pri...714113/ref=dp_ob_title_bk
ben een beginneling
mhh is nog niet uit zie ik nu
jordark wijzigde dit bericht 13-05-2012 14:40 (9%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last