Hoofdcategorieën
Topicacties

[Gebruikerservaringen] Newsleecher*

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 15 januari 2002

quote:
Gunner schreef op donderdag 09 december 2004 @ 12:29:
Spiril, de maker van het programma heeft zich uitgesproken over upgraden van licenties voor de SS:

[...]

Met andere woorden, je kan je twee jarige upgrade abbo gratis omruilen voor een één jarig SS abbo.

Aantal quotes over het feit of SS nu werkt of niet voor betalende/niet betalende users:

[...]

[...]

Hmzzz
2 jaar voor 1 jaar, lekker hoor, extra geld ole ole?

You will Comply

quote:
wvkreg schreef op zondag 12 december 2004 @ 11:53:
[...]

Hmzzz
2 jaar voor 1 jaar, lekker hoor, extra geld ole ole?
Anders betaal je toch gewoon niet die nieuwe licentie, alleen dan kan je geen gebruik maken van SuperSearch. Neem je wel een optie op SuperSearch dan kost dat 2,95 in de maand met een gratis Newsleecher erbij, die je mag upgraden.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Core 2 Duo | Boob 2 Duo
Reg. datum: 14 oktober 2001

quote:
AK47 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 12:19:
[...]

Ik gebruik ook al een tijdje Newsleecher, hiervoor gebruikte ik altijd Newsbin Pro. Ik moet zeggen dat ik Newsleecher de béste 'news-downloader' vind van dit moment. Waarom?

- Multi-Server support.
- NZB support.

Dit zijn toch geen redenen om NewsLeecher boven NewsBin Pro te kiezen? :?

Geef ons dan aub functies aan die NewsBin NIET kan.
quote:
THX schreef op zondag 12 december 2004 @ 12:10:
[...]

Wat dacht je van bestanden van meerdere servers tegelijk downen, dus als ergens een blokje mist, dat ie kijkt op de andere server of ie daar staat? meerdere groepen te gelijk downen in dit opzich is veel sneller dan in newsbin pro.

2 nadelen:

1. Geen snelheid limiter.
2. Geen automatische download functie, zover ik hem heb kunnen vinden.

(Iemand die voor mij zo'n licentie kan kopen na overmaken van geld? :))

Intel Core2Duo E6700 - MSI 975X Platinum - 2 x 1GB OCZ Platinum DDR2 EL XTC - Asus Extreme N7800GTX/2DHTV - 1.67 Terabyte - Be-Quiet P5-470W-S1.3 - Samsung 193P - Casema 20000/2000 - XBox360 Premium - Playstation 3 60GB - Nintendo Wii

Arwen / Kayne

Ik heb een probleempje, maar weet het of het aan NL ligt eigenlijk.
Voorbeeldje: ik zie op newzbin iets staan. Ik zoek het op met de SS van NL. Daarmee kan ik niets downloaden, en toont me geen groep omdat ik niet geregistreerd ben, maar da's geen probleem, ik heb de groep toch via newzbin.
Als ik nu een xpat-search doe in die groep, vind hij niks? :?
Het zou me verwonderen moest het gewoon niet op de server van Astraweb staan.
Volgens hun group-search hebben ze de groep wel op de servers staan...

Fire69 wijzigde dit bericht 13-12-2004 08:40 (9%)

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps

quote:
THX schreef op zondag 12 december 2004 @ 12:10:
[...]

Mjah. Wat m00n dus zegt :). Multi-Server support in Newsbin Pro is niet zo goed als in Newsleecher :)
Reg. datum: 08 januari 2001

Ok ik heb gister NL gebruikt in combi met een nzb.. vraagje.. hoe vertel ik NL dat ik de incompletes ook gewoon wil ophalen..?

Hij slaat ze nu op de een of andere manier over terwijl ik ze icm par2 files natuurlijk wel nodig heb :)
Professioneel azijnpisser

Even beter zoeken Roppenzo.

Zorg dat er geen vinkje staat in Options --> Download --> Never download incompletes
RAID 0 *2 200GB Powered
Reg. datum: 17 oktober 2002

Wat mij betreft is NewsLeecher de beste Usenet binaries-reader. Ik draai hem hem onder VMware Workstation omdat Linux een gebrek heeft aan goede binary-newsreaders.

Reg. datum: 24 september 2004

quote:
Gunner schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:15:
Even beter zoeken Roppenzo.

Zorg dat er geen vinkje staat in Options --> Download --> Never download incompletes
Niet helemaal waar hoor. Zelfs als je dus wel incompletes opslaat, dan slaat NL die gewoon weer over door gebruik van "skip downloaded files", zoals Roppenzo al zelf had gevonden. Resultaat is nog steeds een hoop incompletes als je gewoon vaak je NZB moet starten of de upload aan de andere kant erg traag gaat... Of zie ik dit allemaal "anders"?

katerstaart wijzigde dit bericht 13-12-2004 16:10 (4%)

Traveling gnomes
Reg. datum: 25 september 2002

Ik heb het volgende probleem met @Home breedband en Newsleecher V1.0 trail

Als ik aan het downloaden ben dan worden de berichten regelmatig afgebroken en komt er waar normaal het percentage loopt queued te staan. Ik krijg de download dan met geen mogelijkheeid aan de praat. Hij gaat gewoon verder met het volgende bericht, deze wordt na x% ook weer afgebroken. Het vervelende hieraan is dat de gedownloade berichten niet in de file manager staan, waardoor ze bij quickpar niet gebruikt kunnen worden.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Traveling gnomes

Ik ben al een stapje verder. Het heeft met een Bug te maken nu alleen nog even kijken hoe ik er vanaf kom..... Deze Bug zit overigends in de BETA2 versie. Deze heb ik over V1.0 geinstalleerd en toen weer weggehaald.
Reg. datum: 15 januari 2002

Probleem is al bekend, dit is al een poosje zo.
Ik weet dat het ook met de nieuwsserver te maken heeft en niet alleen software.

Traveling gnomes

quote:
wvkreg schreef op donderdag 16 december 2004 @ 16:51:
Probleem is al bekend, dit is al een poosje zo.
Ik weet dat het ook met de nieuwsserver te maken heeft en niet alleen software.
Ik heb geprobeerd om de beta te deinstalleren en er dus weer de V1.0 op te zetten echter heeft dit niet geholpen. :( Voordat de beta op mijn machine stond had ik nergens last van. Weet iemand hier iets op?
Titanium

quote:
GuestUser schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 07:46:
[...]

Ik heb geprobeerd om de beta te deinstalleren en er dus weer de V1.0 op te zetten echter heeft dit niet geholpen. :( Voordat de beta op mijn machine stond had ik nergens last van. Weet iemand hier iets op?
Dit heeft met de retentie tijd van de @home servers te maken, veel files staan daar niet compleet op. Dit is geen probleem met newsleecher, maar meer met je servers.
quote:
depl0y schreef op zondag 19 december 2004 @ 01:12:
[...]
Dit heeft met de retentie tijd van de @home servers te maken, veel files staan daar niet compleet op. Dit is geen probleem met newsleecher, maar meer met je servers.
Klopt. @Home heeft niet zo'n geweldige nieuwsserver. De retentie is beperkt plus de 'fill-threads' met andere servers zijn slecht waardoor veel bestanden incomplete aankomen...
Reg. datum: 27 mei 2003

Sinds dit weekend gebruik ik ook newsservers (dus nog zwaar weinig verstand ervan/ervaring ermee).

Nu kwam ik al snel op Newsleecher, was allemaal erg lang uitzoeken wat wat was, maar uiteindelijk headers kunnen downloaden.

Nou dacht ik dat hij deze wel bewaarde (omdat het ook erg lang duurt om ze binnen te krijgen), en dat wordt ook aangegeven. In de opties niet echt iets hieraan veranderd.

Wat me opvalt is dat, nu ik van een group de headers heb binnen gehaalt, dat ik als ik switch naar een andere group, die update en vervolgens weer terug ga naar de andere group dat deze nog ongeveer 1% van de posts bevat als daarvoor, enkele seconden later merkt ik dit ook bij mijn zojuist geupdate'te group.

Dus ik update 1 group, zie bijv 4000 posts, update een andere group en ga vervolgens weer terug naar de eerste group en slechts 40 posts worden zichtbaar. Als ik dan op update druk, geeft hij aan dat alles up to date is.

Ik heb met alle vinkjes boven het zoek venster geklooit, maar dan werder het er alleen maar minder tot niets.

Ik heb het idee dat ik toch ergens iets vergeet aangezien ik hier nieuw in ben, of dat ik het systeem niet goed begrijp en dat het zo hoort te werken |:(

Iemand sugesties?

Erik070 wijzigde dit bericht 21-12-2004 02:28 (4%)
Reden: iets vergeten te melden

Failure is not an option
Reg. datum: 19 oktober 1999

quote:
Erik070 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 02:25:
Sinds dit weekend gebruik ik ook newsservers (dus nog zwaar weinig verstand ervan/ervaring ermee).

Nu kwam ik al snel op Newsleecher, was allemaal erg lang uitzoeken wat wat was, maar uiteindelijk headers kunnen downloaden.

Nou dacht ik dat hij deze wel bewaarde (omdat het ook erg lang duurt om ze binnen te krijgen), en dat wordt ook aangegeven. In de opties niet echt iets hieraan veranderd.

Wat me opvalt is dat, nu ik van een group de headers heb binnen gehaalt, dat ik als ik switch naar een andere group, die update en vervolgens weer terug ga naar de andere group dat deze nog ongeveer 1% van de posts bevat als daarvoor, enkele seconden later merkt ik dit ook bij mijn zojuist geupdate'te group.

Dus ik update 1 group, zie bijv 4000 posts, update een andere group en ga vervolgens weer terug naar de eerste group en slechts 40 posts worden zichtbaar. Als ik dan op update druk, geeft hij aan dat alles up to date is.

Ik heb met alle vinkjes boven het zoek venster geklooit, maar dan werder het er alleen maar minder tot niets.

Iemand sugesties?
Welke filter opties heb je aan staan, met welke versie werk je van NL? Kan me voorstellen dat je bv. "Only New" aan hebt staan?

Ik heb only new niet als filter aanstaan,
verder heb ik alle filters al geprobeerd.

Zoals ik zei, eerst zie ik wel alle posts, maar ga ik naar een andere group en even later weer terug, dan krijg ik slechts enkele posts te zien.

Op dit moment is bijv alt.binaries.boneless aan het binnehalen (duurt erg lang), ik zie op dit moment dat hij al bijna 90.000 posts heeft gevonden. Als ik vanavond als hij klaar is wissel van group zal daar niets van over blijven vrees ik.

BTW Ik gebruik NL 1.0

Reg. datum: 12 februari 2001

Ik ken die bug niet maar je zou eens eens een 2.0 beta kunnen proberen. Die bugs die na 1.0 zijn gevonden worden namelijk alleen in de 2.0 beta's gefixed... Nadeel voor mensen die NL nog niet gekocht hebben is alleen dat de trial periode dan nog maar 15 dagen is.

das jammer inderdaad.

Ik kijk het nog even aan (laat nog 1 group headers binnehalen). Maar ik denk dat ik daarna even overstap naar een andere newsreader en kijk hoe de beta wordt ontwikkeld.

Erik070 > 'headeren' is gewoon 1 van dé nadelen van Newsgroups, als in, het duurt lang en is onoverzichtelijk. Je kunt eigenlijk beter gebruik gaan maken van Usenet-indexing services zoals FTD. Bij FTD wordt aangekondigd waar iets geplaatst wordt. Met diensten zoals NZB4U kun je zoeken op filename en je kunt mbv van de resultaten een NZB file laten genereren die je weer in Newsleecher kunt impoteren.
Arwen / Kayne

Ik wil net NL bestellen. 29.95 voor 1 jaar incl. SS. Ik reken via XE.com om naar ¤, komt op 22.xx¤, en op de NL-site komt het op 23.25¤. Ze neppen je waar je bijstaat!!!! :(

:P

Het is zijn geld wel waard vind ik.

[edit]
Crap, zie ik net dat er nog 5¤ btw bovenop komt. Da's wel :(
Waarom moeten we 17.5% btw betalen als Europeanen? :?

Fire69 wijzigde dit bericht 21-12-2004 15:36 (23%)

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps

AK47> het probleem is niet zozeer het headeren, maar dat die headers bij het wisselen van groups weer weg zijn.

Ik heb inmiddels een ander programma getest, hier onthoudt hij wel de headers, maar gaat alleen het binnenhallen niet zo snel als bij newsleecher :'( (heb geen idee hoe dit kan).

Reg. datum: 26 juni 2000

Ik gebruik NewsLeecher nu al sinds V1 B18 en nog nooit heeft NL de headers kwijt geraakt.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: