quote:
JasperT schreef op 04 augustus 2004 @ 22:12:
[...]
Nee, daar doelde ik verder ook niet op. Maar jij zei zelf dat je op het internet alleen maar goede dingen had gelezen over deze naald en nu er 1 slechte mening komt zeg je meteen dan koop ik hem niet.
Ik bedoel: sommige mensen zullen ook wel negatief zijn over de concorde pro, maar daar heb ik ook niet op gelet en heb hem toch aangeschaft.
Nee ik kon alleen maar goede meningen vinden op sites die nogal bagger zijn, en alles had daar 5 sterren.
Dan telt een mening hier voor mij toch net ff wat zwaarder.
Maar dan haal ik gewoon de ortofon pro's want die weet ik ook te vinden voor 49E (toevallig zelfde winkel

)
Met die heb ik al vaker gedraaid dus die ken ik en heb ik een eigen mening over, en die zijn gewoon goed.
Ik draai toch vooral club platen plus wat trancy spul en soms wat hardstyle dus ik scratch niet, en dan zijn dat toch wel heel fijne naalden moet ik zegggen.
Nu heb ik er gewoon die Stanton al naalden op zitten die standaard bij mijn technics zaten en voor thuis te oefenen is het goed zat maar ik wil toch eigenlijk wel wat beter, en ook vooral om mee te kunnen nemen want er zijn zat clubs hier die ook stanton's hebben en dat is toch niet altijd even fijn.
Overigens zijn naalden voor de ortofon daar 16E en hier 19E dus naalden bijhalen kan ik altijd beter hier doen dan naar Duitsland rijden.