Hoofdcategorieën
Topicacties

[MP3/Ogg] iRiver H-3x0 serie

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 28 juni 2004

quote:
Possstema schreef op 08 juli 2004 @ 18:28:
Heeft iemand ook enig idee wanneer de frimware uitkomt die meer camera's, gapless play en video ondersteud? Of zijn die feature's nog niet zeker of ze in de H340 komen.

Volgens mij zijn dit enkel wensen van gebruikers en heeft IRiver (m.u.v. gapless playback) nooit beloften over gemaakt. Waar de fout in de ondersteuning van camera's ligt is onduidelijk, omdat de USB mass-storage-standaard in de praktijk nauwelijks een standaard is en het vaak lastig te achterhalen is of software zoals Windows extra drivers heeft voor bepaalde hardware (zoals bijv. voor de Sony camera's).
Ik zou de H3x0 dan ook zeker alleen kopen voor zijn huidige specificaties: mochten er binnenkort firmware-upgrades komen dan is het dan alleen maar een meevaller. En mocht je de huidige specificaties niet in orde vinden, dan kan je beter een andere speler aanschaffen (PMP-serie ondersteunt wel video) of wachten op de H5x0 (?) serie...

Reg. datum: 07 juli 2002

quote:
JustCurious schreef op 08 juli 2004 @ 20:28:
[...]

Volgens mij zijn dit enkel wensen van gebruikers en heeft IRiver (m.u.v. gapless playback) nooit beloften over gemaakt. Waar de fout in de ondersteuning van camera's ligt is onduidelijk, omdat de USB mass-storage-standaard in de praktijk nauwelijks een standaard is en het vaak lastig te achterhalen is of software zoals Windows extra drivers heeft voor bepaalde hardware (zoals bijv. voor de Sony camera's).
Ik zou de H3x0 dan ook zeker alleen kopen voor zijn huidige specificaties: mochten er binnenkort firmware-upgrades komen dan is het dan alleen maar een meevaller. En mocht je de huidige specificaties niet in orde vinden, dan kan je beter een andere speler aanschaffen (PMP-serie ondersteunt wel video) of wachten op de H5x0 (?) serie...
Ik heb de H340 al besteld hoor, maar ik was wel benieuwd naar die feature's. Maar natuurlijk, de feature;s van de H300 serie's zijn al geweldig.

Ik zit zelf nog in de twijfel-fase, omdat ik niet zo kapot ben van het design. Anderen zijn bovendien ook niet zo blij met een aantal verdwenen features in vergelijking met de H1x0-serie en het niet aanwezig zijn van een aantal andere opties.
Mijn grootste twijfelpunt is de USB-otg omdat die dus niet samenwerkt met mijn Sony-camera (ligt volgens Sony aan IRiver want zij beweren dat Cybershots wel degelijk aan de UMS-standaard voldoen; raad zelf maar naar wie IRiver gaat wijzen) en ik als ik toch met cardreaders e.d. moet gaan slepen net zo goed mijn laptop kan gebruiken.
Verder ben ik niet zo happig op AAA-batterijen en wil ik eerst even wat meer (en vooral betere) europese reviews zien. Want zonder de actievelingen op de verschillende forums (waarvoor mijn grote dank overigens) was er nu nog (bijna) niets bekend van deze serie spelers.
Naar mijn idee zijn er nog wat kinderziektes te overwinnen (waarom geen a.b. als het hoesje de display bedekt?) voordat de prijs te rechtvaardigen valt en misschien is het ook niet onverstandig om te kijken naar welke versie hier te kopen valt en hoe het met firmware-upgrades zit, mochten er ernstige gebreken worden gevonden in de komende weken.

~~Elektrify the worlD~~
Reg. datum: 21 januari 2004

USB-otg wordt in de 1 v/d volgende firmware versie's helemaal op punt gesteld volgens mij. (God weet wnr dat is ;) ).

Over welke verdwenen features heb je het dan? Bij mijn weten is er niets achterwege gelaten ivg met de H1x0 serie. :?

Die AAA-batterijen zijn enkel voor het externe baterijpak, er zit ook een interne in (Batterijtype: Lithium Polymeer batterij). Of heb ik het nu mis?

Er is wel degelijk een a/b meegeleverd, er zit gewoon geen scherm op, maar dit had dan weer te maken dat de oude a/b met scherm ruis gaf en Iriver dit natuurlijk niet graag op hun naam had. Niet nakomen van beloftes (jaja, het aloude firmware verhaal ;) ), dat valt hen blijkbaar niet zo zwaar... :Z

De keuze tussen de H320 e H340 is gewoon bepalen of je 40 giga nodig hebt, anders neem je de H320. Andere verschillen, buiten mss enkele uiterlijke kenmerken, zijn nog niet aan het ligt gekomen. Maar zolang niemand de H340 in huis heeft blijft het natuurlijk ook wat gokken. ;)

quote:
Frigolamptje schreef op 08 juli 2004 @ 22:44:
Over welke verdwenen features heb je het dan? Bij mijn weten is er niets achterwege gelaten ivg met de H1x0 serie. :?

Optical line in/out hoor ik veel mensen over klagen. Zelf vind ik het niet zo heel belangrijk, dus kijk anders even het forum door. Ik ben een beetje lui.

quote:
Die AAA-batterijen zijn enkel voor het externe baterijpak, er zit ook een interne in (Batterijtype: Lithium Polymeer batterij). Of heb ik het nu mis?
Je hebt helemaal gelijk, maar desondanks had ik liever AA-batterijen gehad want die heb ik genoeg.
EDIT: Ik heb elders gelezen dat het om AA-batterijen gaat, misschien dat H320-bezitters dit even kunnen controleren?
quote:
De keuze tussen de H320 e H340 is gewoon bepalen of je 40 giga nodig hebt, anders neem je de H320. Andere verschillen, buiten mss enkele uiterlijke kenmerken, zijn nog niet aan het licht gekomen. Maar zolang niemand de H340 in huis heeft blijft het natuurlijk ook wat gokken. ;)

Bij de H340 zit ook een cradle bij mijn weten. Overigens heeft de Japanse Iriver-site sinds vandaag volgens mij H340-plaatjes met een lichte zijkant (althans een speler uit de H300 serie met een lichte zijkant). Dat zal dan wel de Fractal Black-versie zijn. De Pin Spot-versie die volgens de meeste webwinkels door hun verkocht zal worden in Nederland is qua uiterlijk dan gelijk aan de H320 zoals hier al menigmaal getoond is.
Dit laatste is dan weer een gokje van mijn kant. Over anderhalve week weten we vermoedelijk meer!

JustCurious wijzigde dit bericht 08-07-2004 23:12 (5%)

~~Elektrify the worlD~~

Voor mij word het toch de 320, nog klein maandje werken en dan lekker chill'n met de 320 in men hand :z

Had overigens ergens gelezen wrm de keuze voor AAA, zal morgen eens proberen terug te vinden. Ben nu nogal moe (was weer werkdag vandaag >:) )

Frigolamptje wijzigde dit bericht 08-07-2004 23:13 (44%)

Reg. datum: 13 juni 1999

quote:
[b][message=21176132,noline]JustCurious schreef op 08 juli 2004 @ 23:04
EDIT: Ik heb elders gelezen dat het om AA-batterijen gaat, misschien dat H320-bezitters dit even kunnen controleren?
Er passen uitstekend AA (penlite) batterijen in. Het apparaat werkt dan alsof het aan het lichtnet hangt. Uitstekend idee van Iriver om dit mee te leveren! Bij de Ipod moet je hier toch minstens ¤40 extra voor betalen.

Reg. datum: 27 maart 2003

quote:
bjorn schreef op 08 juli 2004 @ 23:57:
[...]

Er passen uitstekend AA (penlite) batterijen in. Het apparaat werkt dan alsof het aan het lichtnet hangt. Uitstekend idee van Iriver om dit mee te leveren! Bij de Ipod moet je hier toch minstens ¤40 extra voor betalen.
Gaan er nou AA's of AAA's in? 8)7

Reg. datum: 13 juni 1999

quote:
EmRuTToY schreef op 09 juli 2004 @ 12:55:
[...]

Gaan er nou AA's of AAA's in? 8)7
AA dus. Althans, dat past in de mijne.

bjorn wijzigde dit bericht 09-07-2004 13:51 (21%)

J-Bay/St. Francis

eh..volgens mij zie ik bij mp3spelers.nl eindelijk het groene pijltje schuin omhoog staan, oftewel hij is daar eindelijk op voorraad....

ben benieuwd wanneer ie bij mij bezorgd wordt, misschien wel morgen :9

flickr | 40d | 17-40L | 70-300 IS USM | Lumix FX07 | iPod 80GB

Reg. datum: 31 augustus 2003

Ik heb nu al een kleine 2 weken een H320 maar ik laad m'n batterij wel telkens op wnr mij dat best past..kan dat problemen opleveren. Dus ook veel als ie nog halfvol zit enzo, en er dan na een half uur weer vantussen halen....

~~Elektrify the worlD~~

De eerste 2 keer de batterijen volledig opgebruiken en opladen en daarna doe je wat je wilt. Dat heb ik tenminste gelezen, heb er zelf wel m'n twijfels bij. Maar het zou geen kwaad kunnen...
Funky & Creative
Reg. datum: 24 mei 2002

[quote]JustCurious schreef op 08 juli 2004 @ 23:04:
quote:
Optical line in/out hoor ik veel mensen over klagen. Zelf vind ik het niet zo heel belangrijk, dus kijk anders even het forum door. Ik ben een beetje lui.
Er zit toch wel een optical line in/out op ?!!

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!

quote:
Ruidasilva schreef op 09 juli 2004 @ 13:36:

Er zit toch wel een optical line in/out op ?!!
Hier staat van niet. En omdat in de start-post van dit forum blijkbaar ook al een foutje staat over de batterijen (AAA i.p.v. AA) geloof ik eerder deze bron dat de startpost.

Geen oplossing zonder probleem

quote:
JustCurious schreef op 09 juli 2004 @ 13:42:
[...]
Hier staat van niet. En omdat in de start-post van dit forum blijkbaar ook al een foutje staat over de batterijen (AAA i.p.v. AA) geloof ik eerder deze bron dat de startpost.
Fixed & fixed :>

Alleraardigste DAP-site | Hier stond een wijze sig

~~Elektrify the worlD~~

Nu we toch bezig zijn over foutjes in het start topic (sry Omni ;) ):

Bij accesoires staat: SennHeiser koptelefoon (Mx500), is dit niet de Mx400?
Bij sommige winkels krijg je er wel gratis de Mx500 of de PMX 60.
Geen oplossing zonder probleem

quote:
Frigolamptje schreef op 09 juli 2004 @ 14:50:
Nu we toch bezig zijn over foutjes in het start topic (sry Omni ;) ):

Bij accesoires staat: SennHeiser koptelefoon (Mx500), is dit niet de Mx400?
Bij sommige winkels krijg je er wel gratis de Mx500 of de PMX 60.
Foutjes aanhalen wordt gewaardeerd hoor, ben ook maar een mensch dus ik kijk net zo makkelijk over zaken heen als jullie en je moeder :P

Maar ehm... sommige uitvoeringen zijn met MX300's, sommige met MX400's en weer andere met MX500's of zelfs dei PMX60 idd... mss even allemaal toevoegen.

Alleraardigste DAP-site | Hier stond een wijze sig

Eigenlijk ligt de schuld, zoals eerder aangehaald, bij IRiver: als ze nu gewoon op één van de niet-Aziatische sites de specificaties hadden weergegeven, dan hadden wij nu niet het web af hoeven struinen om inormatie te vinden. En die informatie kan daarbij nogal tegenstrijdig zijn en dan helpt het niet dat het ding nog niet in iemands handen is (althans voor de H340).

Of zijn wij gewoon met z'n allen collectief te ongeduldig?

quote:
gijz schreef op 09 juli 2004 @ 13:07:
eh..volgens mij zie ik bij mp3spelers.nl eindelijk het groene pijltje schuin omhoog staan, oftewel hij is daar eindelijk op voorraad....

ben benieuwd wanneer ie bij mij bezorgd wordt, misschien wel morgen :9
Hier is ie al besteld :*)

~~Elektrify the worlD~~

Dan zal ook jij de zware taak krijgen om ons allen enige duidelijkheid te brengen >:).
Mss ook een reviewtje? _/-\o_

Graag, want het is heel irritant als je info over iets te weten wilt komen, maar gewoon niet kan krijgen, omdat er mensen te blij zijn met hun gadget, en te lui zijn om een review te schrijven :) Ik hoop hem morgen binnen te hebben.

Boom Boom?

quote:
EmRuTToY schreef op 09 juli 2004 @ 15:23:
[...]

Hier is ie al besteld :*)

besteld en betaald.. ;) :P

vind de zilveren knopjes eerlijk gezegd mooier, maja we zien wel..

|170 CCBWE 0550 @ 3.15ghz - 1.475v|Club3D 7950GX2 @ 620/800 (stock)|2GB CE-6 @ 260 3-3-2-8|Frostmachine by Jort| Fullspecs

quote:
lange schreef op 09 juli 2004 @ 23:15:
[...]

besteld en betaald.. ;) :P
:D

EmRuTToY wijzigde dit bericht 09-07-2004 23:35 (5%)

Reg. datum: 07 juli 2004

Hmm, zou Easycom em ook al hebben. Ze zouden me namelijk een mailtje sturen als ie binnen was, maar ik heb nog niks ontvangen... :(
En ik heb geen zin om een kleine 50 euro meer te betalen zodat ik em dan een paar daagjes eerder heb.

Oja over foutjes gesproken: de H320 is 22,5 mm dik i.p.v 22 (sorry moest ik ff kwijt :p)

Nikon D70 | 18-70 mm

quote:
Ingenius schreef op 10 juli 2004 @ 00:10:
Hmm, zou Easycom em ook al hebben. Ze zouden me namelijk een mailtje sturen als ie binnen was, maar ik heb nog niks ontvangen... :(
En ik heb geen zin om een kleine 50 euro meer te betalen zodat ik em dan een paar daagjes eerder heb.

Oja over foutjes gesproken: de H320 is 22,5 mm dik i.p.v 22 (sorry moest ik ff kwijt :p)
Lijkt me heel raar dat ze er 50 euro onder zitten, terwijl overal de prijzen wat hoger liggen. Ik denk dat ze de prijzen wel omhoog zullen krikken als ze hem binnen hebben..

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: