Hoofdcategorieën
Topicacties

[MP3/Ogg] iRiver H-3x0 serie

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 27 maart 2003

Helaas niet. Maar misschien is dit later op te lossen door een firmware (vertrouw er maar niet op)

damn, brengt iRiver met de H1xx-serie de bijna perfecte speler uit... en dan is daar eindelijk de H3xx! maar wat zie ik? GEEN digitale (optische) poorten en GEEN WAVE-support! |:( :( voor een apparaat van dik ¤500,- wil ik dat toch wel hebben... wanneer komt de H4xx of H5xx-serie uit? :7

Oost west, Groningen best!

Je kan niet alles hebben he :P Maar dat van die optische poorten is wel minder ja..

Reg. datum: 14 november 2003

quote:
Frigolamptje schreef op 16 juli 2004 @ 14:27:
Staat in het begin van het topic al ergens ;) . (die van de IHP 120 overigens ook)
Oh shit had ik niet goed gelezen

Reg. datum: 07 juli 2002

quote:
GraphXfreak schreef op 16 juli 2004 @ 13:19:
Zou de Sandisk Imagemate CF kaartlezer werken? Iemand toevallig al getest?
Volgens mij wel, dat heb ik iig al eens eerder gelezen dat dat 1 van de enige was.

quote:
EmRuTToY schreef op 16 juli 2004 @ 14:42:
Binnenkort komt er 'waarschijnlijk' een firmware uit voor de H3X0, waarmee je de afstandsbediening van de H1X0 kan gebruiken, met alle functies.
Die AB interressert me juist nix, (ander natuurlijk wel) maar ik had toch andere functies gezien, zoals de hele root van een camera copiieeren ofzo, of gapless play. BTW bij mij pas de H340 gewoon in mijn broekzak zonder dat ik er last van heb, ik ben geen skater en heb gewone spijkerbroekken, maar misschien ist gewoon toeval en heb ik net broeken gekocht met grote zakken (ik ben ook niet echt groot, dat zal er ook wel mee te maken hebben :P )

Reg. datum: 15 juli 2004

Om de een of andere reden werkt m'n 340 nog steeds niet op mijn PC's USB1.1 poort (op andere PC's wel) maar nu is het allemaal weer goed met USB2.0 kaartje :)

Wat ik me nu afvroeg, komt er nog support voor divX/Xvid ? Had gehoord dat hier nog firmware voor uit zou moeten komen... weet iemand hier iets van ?
Ben een beetje skeptisch, vraag me af of er wel genoeg processor kracht in zo'n ding zit :?

Nee lijkt me zeeeeeer onwaarschijnlijk, als foto's kijken al niet zo makkelijk gaat ivm laadtijden, dan zou het heel moeilijk gaan met video. Ik ben heel erg aan het twisten om mn H340 te verkopen, en een iPod mini te halen 8)7 Maar ik denk dat ik hem houdt..

quote:
EmRuTToY schreef op 16 juli 2004 @ 16:10:
Je kan niet alles hebben he :P Maar dat van die optische poorten is wel minder ja..

maar ik wil wel alles...! :7

quote:
Kwarksnuiver schreef op 16 juli 2004 @ 19:27:
Om de een of andere reden werkt m'n 340 nog steeds niet op mijn PC's USB1.1 poort (op andere PC's wel) maar nu is het allemaal weer goed met USB2.0 kaartje :)

Wat ik me nu afvroeg, komt er nog support voor divX/Xvid ? Had gehoord dat hier nog firmware voor uit zou moeten komen... weet iemand hier iets van ?
Ben een beetje skeptisch, vraag me af of er wel genoeg processor kracht in zo'n ding zit :?
als het goed is zit hier dezelfde processor in als de PMP-serie, die wel geschikt is voor het afspelen van video... ik heb zo 1,2,3 niet de bron hiervan, zal wel ff kijken O-)

Oost west, Groningen best!

quote:
Elefante schreef op 16 juli 2004 @ 20:40:
als het goed is zit hier dezelfde processor in als de PMP-serie, die wel geschikt is voor het afspelen van video... ik heb zo 1,2,3 niet de bron hiervan, zal wel ff kijken O-)
Please laat dit waar zijn _/-\o_ _/-\o_ :Y) (8> :9~

Reg. datum: 07 juli 2004

Waarom bezorgt de TPG nou geen paketten op zaterdag en maandag?! Nou moet ik @!&*%^# wachten tot dinsdag... :/ :O

Gelukkig kan ik hier alvast voorproeven :)

Nikon D70 | 18-70 mm

quote:
Ingenius schreef op 16 juli 2004 @ 22:26:
Waarom bezorgt de TPG nou geen paketten op zaterdag en maandag?! Nou moet ik @!&*%^# wachten tot dinsdag... :/ :O

Gelukkig kan ik hier alvast voorproeven :)

Doen ze wel hoor :)
M.u.v. rembours.

Read error: 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection.

Boom Boom?

20min geleden heb ook ik de postbode mogen verwelkomen.. :)

eerste indruk is hij idd wat dik, maar dat was ook wel al een beetje van de foto's af te lezen. verder is het formaat heerlijk vind ik, en dat schermpje :9

ga nu nog ff mijn slaap afmaken en dan zal ik vanmiddag wat pics met een ipod 20gb en een creative zen nx 30gb als vergelijkings materiaal posten.

|170 CCBWE 0550 @ 3.15ghz - 1.475v|Club3D 7950GX2 @ 620/800 (stock)|2GB CE-6 @ 260 3-3-2-8|Frostmachine by Jort| Fullspecs

Reg. datum: 28 juni 2004

Ik heb net ook mijn H340 ontvangen en sta nu al voor een raadsel. Ik heb getest:

- Sony DSC F717: WERKT NIET
- Dane Elec zMate MS: WERKT NIET MET MS, WERKT WEL MET MS PRO :X
Ik heb zelf alleen MS dus dat is mooi @#&^

- Integral 128 Mb USB 2.0 Flash Drive: WERKT

Iemand een idee hoe het zit met Memory Sticks en Memory Stick pro?

Reg. datum: 18 april 2004

Ik zit er sterk aan te denken na alle reacties en eerste indrukken om toch maar de h320 aan te schaffen... maar toch eerst nog even een vraagje: Is de Pentax Optio S compatible met de H320/340? Op de site van Iriver staat dat enkele modellen van Pentax (de 550) compatible zouden moeten zijn... Mijn vraag is of iemand toevallig al een toestelletje uit de Optio serie eraan heeft gehangen (Optio s, S4 of S4i....) :?
Ik hoop het wel, want zoniet ga ik mischien toch maar voor de iets cheapere ihp 120...

Can you handle QR?

Ik vind het toch maar wisselvallig hoor die nieuwe H300 serie :|. Het belangrijkste verschil met de H100 serie (USB otg) werkt dus eigenlijk tamelijk slecht 8)7

En om nou zoveel geld neer te leggen voor een H100 met kleurenscherm en bovendien geen optical out.. Waar is ie nou helemaal voor bedoeld: films kijken / muziek luisteren / foto's uppen en bekijken? :? Natuurlijk muziek luisteren... Je koopt 'm toch niet voor de plaatjes-kijk mogelijkheid?

Ik denk dat je met een H120 of H140 niets tekort komt.. |:(

Met verkrachte eenden komen we er wel.

Dan moet je bij [mp3/Ogg] iRiver H1xx-serie, deel 4 wezen ;) . Ik vind de laadtijd wel minder, heb er nu iets van 10gb opgezet, en de laadtijd is al in de 10+sec. We kunnen wel doorgaan met de H3X0 te kraken, maar kijk ook eens even wat er wel leuk aan is.

H340 O+

PS. Je doet je ondertitel wel eer aan hé

EmRuTToY wijzigde dit bericht 17-07-2004 13:47 (7%)

quote:
Acolyte schreef op 17 juli 2004 @ 13:14:
Ik vind het toch maar wisselvallig hoor die nieuwe H300 serie :|. Het belangrijkste verschil met de H100 serie (USB otg) werkt dus eigenlijk tamelijk slecht 8)7

En om nou zoveel geld neer te leggen voor een H100 met kleurenscherm en bovendien geen optical out.. Waar is ie nou helemaal voor bedoeld: films kijken / muziek luisteren / foto's uppen en bekijken? :? Natuurlijk muziek luisteren... Je koopt 'm toch niet voor de plaatjes-kijk mogelijkheid?

Ik denk dat je met een H120 of H140 niets tekort komt.. |:(
Ik denk dat dat per persoon verschild, ik gebruik hem nu ook al vaak als foto dump plaats, ik heb dan wel mazzel dat precies mijn card reader het wel doet maarja. En ikzelf heb geen optisch poorten nodig dus voor mij voldoet de 340 juist veen beter dan de 140, maarja zoals ik al zei dat is per persoon verschillend :) .
quote:
EmRuTToY schreef op 17 juli 2004 @ 13:46:
Dan moet je bij [mp3/Ogg] iRiver H1xx-serie, deel 4 wezen ;) . Ik vind de laadtijd wel minder, heb er nu iets van 10gb opgezet, en de laadtijd is al in de 10+sec. We kunnen wel doorgaan met de H3X0 te kraken, maar kijk ook eens even wat er wel leuk aan is.

H340 O+
I agree :)

Possstema wijzigde dit bericht 17-07-2004 13:49 (20%)

Boom Boom?

quote:
Clownteun schreef op 17 juli 2004 @ 12:57:
Ik zit er sterk aan te denken na alle reacties en eerste indrukken om toch maar de h320 aan te schaffen... maar toch eerst nog even een vraagje: Is de Pentax Optio S compatible met de H320/340? Op de site van Iriver staat dat enkele modellen van Pentax (de 550) compatible zouden moeten zijn... Mijn vraag is of iemand toevallig al een toestelletje uit de Optio serie eraan heeft gehangen (Optio s, S4 of S4i....) :?
Ik hoop het wel, want zoniet ga ik mischien toch maar voor de iets cheapere ihp 120...

ik heb een pentax optio s , zal ff kijken of ie in huis is en dan test ik het voor je.

/edit

de optio S doet het niet, de camera springt wel in "transfer" modus en de h340 geeft ook aan iets te vinden, maar ik kan de camera daarna niet browsen. op zich ook wel logisch want de camera heeft ook drivers nodig op de pc nodig.

lange wijzigde dit bericht 17-07-2004 15:21 (94%)

|170 CCBWE 0550 @ 3.15ghz - 1.475v|Club3D 7950GX2 @ 620/800 (stock)|2GB CE-6 @ 260 3-3-2-8|Frostmachine by Jort| Fullspecs

Can you handle QR?

quote:
EmRuTToY schreef op 17 juli 2004 @ 13:46:

H340 O+

PS. Je doet je ondertitel wel eer aan hé

Ghehee.. Het was niet mijn bedoeling de H3x0 serie af te kraken ik vind het ook wel mooie dingetjes maar net wat te duur voor de extra's die je krijgt. Geen LCD-remote, wel kleurenscherm maar geen optical out en een USB host functionaliteit maar hij werkt niet met 50% van de camera's 8)7

Ik ben ook helemaal gek met iRiver stuff (doe al sinds de iMP250 mee _/-\o_ ) en heb nu ook net weer een H140 besteld maar voor mij hoeft dat kleurenscherm en die USB host niet zo. Ik koop dat ding om muziek in grote getalen te luisteren en verder is het handig als er ook andere meuk op kan maar dat doe ik dan wel via de USB poort van m'n computer...

Natuurlijk smaken verschillen maar ik zou het een flinke domper vinden als je dat ding óók voor de fototank-optie koopt en dan blijkt dat je camera er niet rechtsstreeks compatible voor is (eerst weer een cardreader voor kopen |:( ). Dan gaat het nut van USB otg toch verloren?

Reg. datum: 21 september 2001

Alle Dane-Elec readers (ook Combi's) werken ook.
In principe moet ieder apparaat dat zich in windows meldt als "apparaat voor massa-opslag" werken.

Boom Boom?

zoals belooft een paar plaatjes;

http://home.zonnet.nl/breedbandfamily/h340/boven.jpg
ben niet zo'n held in het foto's maken.. O-)

http://home.zonnet.nl/breedbandfamily/h340/onder.JPG
hier zie je goed de dikte verschillen, bedenk wel dat de H340 dubbel zoveel schijfruimte, een kleuren display en een 6 uur langere batterij duur heeft als de 20gb ipod op de foto.

http://home.zonnet.nl/breedbandfamily/h340/front.JPG
op de dikte na is de H340 dus wel de kleinste van de drie.

voor de duidelijkheid, op de foto's hierboven staan:
- Apple ipod 20gb (3rd gen.)
- Creative nomad jukebox zen nx 30gb
- Iriver H340

Reg. datum: 30 januari 2002

Weet iemand waar de lijst met ondersteunde camera's te vinden is?

alles goed boyz en girlies

Can you handle QR?

quote:
lange schreef op 17 juli 2004 @ 15:35:
zoals belooft een paar plaatjes;

[afbeelding]
ben niet zo'n held in het foto's maken.. O-)

[afbeelding]
hier zie je goed de dikte verschillen, bedenk wel dat de H340 dubbel zoveel schijfruimte, een kleuren display en een 6 uur langere batterij duur heeft als de 20gb ipod op de foto.

[afbeelding]
op de dikte na is de H340 dus wel de kleinste van de drie.

voor de duidelijkheid, op de foto's hierboven staan:
- Apple ipod 20gb (3rd gen.)
- Creative nomad jukebox zen nx 30gb
- Iriver H340

Lekker duidelijke foto's :P
Die laatste zou wel wat duidelijker mogen.. Zo zie ik het nog niet ;)

quote:
Acolyte schreef op 17 juli 2004 @ 14:12:
Natuurlijk smaken verschillen maar ik zou het een flinke domper vinden als je dat ding óók voor de fototank-optie koopt en dan blijkt dat je camera er niet rechtsstreeks compatible voor is (eerst weer een cardreader voor kopen |:( ). Dan gaat het nut van USB otg toch verloren?
Ach ik had de cardreader al en ik vind het geen extra moeite, ik heb alleen nog geen andere kaarten kunnen testen op de cardreader. Memory stick binnenkort ff testen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: