Hoofdcategorieën
Topicacties

[MP3/Ogg] iRiver H-3x0 serie

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Geen oplossing zonder probleem

quote:
Tjeu schreef op 06 juli 2004 @ 16:34:
Als die gapless firmware eraan komt..wil dat dan zeggen dat de liedjes mekaar overlopen zonder die stomme lege stukken/klikken tussen? :p Dat zou heel mooi zijn :p
Dus dan lopen die liedjes 3sec of iets door mekaar?
Klikjes, lege stukken verdwijnen dan inderdaad. Maar wat je in de tweede zin noemt is "crossfading", weet niet of ze dat ook gelijk implementeren. De Rio karma heeft zoiets al ingebouwd, dus mogelijk is het zeker :).

Alleraardigste DAP-site | Hier stond een wijze sig

~~Elektrify the worlD~~
Reg. datum: 21 januari 2004

"We will supply new firmware for H300 in the end of July. With this new firmware we can use full function on the LCD remote controller."

Net gezien op de site van Iriver.
Had ze toch liever ineens afstandsbediening met LCD standaard zien maken.
Als je geen afstandsbediening bezit van een vorige versie, daar sta je dan. :/
Reg. datum: 15 november 2003

Gaat de H300 serie dan tegelijkertijd met de release van de nieuwe firmware geleverd worden met een remote die LCD heeft? Dan wacht ik nog even ;)

~~Elektrify the worlD~~

Nee, hij zal enkel volledig compitabel zijn met de ab van de IHP 1xx serie. Heb ondertussen gezien dat je deze ab los kunt bestellen bij mp3spelers.nl voor 38 euro.... is natuurlijk ook weer 38 euro.
Reg. datum: 05 november 2003

quote:
Frigolamptje schreef op 06 juli 2004 @ 18:09:
"We will supply new firmware for H300 in the end of July. With this new firmware we can use full function on the LCD remote controller."
neem dit dus niet letterlijk, tel er gerust drie maanden bij op. Zo is iriver nu eenmaal, kijk maar naar de firmware update voor de ihp1xx, eind mei werd beloofd, eind juni werd beloofd, het is nu al juli en er is nog steeds niks ;(

~~Elektrify the worlD~~

Mss dat ze meer energie en tijd steken nu in de firmware van hun nieuwe reeks
(H-3x0)?

Ik denk dat ze simultaan met die firmware bezig zijn, dus voor H1 en H3. Deze versies lijken redelijk op elkaar afgestemd - op wat extra functionaliteit voor de H3 na, natuurlijk. In dat opzicht hebben ze nog weinig te duchten van H3-bezitters, die hun apparaatje net aan het verkennen zijn... maar des te meer van H1-liefhebbers, die idd al sinds mei wachten op nieuwe firmware.

offtopic:
Btw... 38 Euro voor de a/b is wel veel zeg... checkt eigen sig ;)

the_Omniscient wijzigde dit bericht 06-07-2004 21:03 (10%)

~~Elektrify the worlD~~

Vroeg me wel af, als ik dit alles lees, is het LCD weggelaten door het ruis? Oftewel, is er nog ruis waarneembaar bij de H320, met standaard a/b?
Reg. datum: 31 augustus 2003

Ik kan u met blijdschap mededelen dat de H320 echt volledig ruisvrij is ,echt volledig !!! met of zonder AB

Reg. datum: 27 maart 2003

Het is nu nog even wachten op de H340 :Y)

~~Elektrify the worlD~~

Vind 80 euro voor enkel 20 giga meer niet in verhouding. (of je moet al voor zilveren knopjes vallen >:) )
Reg. datum: 28 juni 2004

Ik moet nog zien dat de H340 er anders uitziet. Als je alle foto's op de verschillende sites bekijkt, dan heb ik minstens 3 versies gezien: zilveren knoppen met zwarte zijkant, lichtgrijze zijkant en exact als de H320. Omdat de Iriver-site melding maakt van 2 versies en de Nederlandse websites niet weten welke ze krijgen, is het vooral afwachten wat er straks bij de eerste leveringen uitkomt.
Persoonlijk vind ik de grijze zijkant en/of zilveren knoppen mooier dan het H320 design en gezien de prijsverschillen tussen de winkels wil ik best een paar euro meer betalen voor de door mij gewenste versie.

J-Bay/St. Francis

volgens mij zijn die grijze knoppen al lang geschiedenis, dat waren de eerste versies, maar daar is iriver om onverklaarbare redenen van afgestapt

het enige verschil wat ik vermoed (en dat baseer ik op de enige foto die van de h340 beschikbaar is, die in die dock) is dat er een lichtgrijze zijkant opzit, ipv de zwarte van de h320...

ik zoek me een ongeluk naar live pics van de h320, maar tot dusver zijn ze alleen maar van de h320

ik hoop dat de h340 deze week nog binnenkomt, ik wacht al een half jaar |:(

flickr | 40d | 17-40L | 70-300 IS USM | Lumix FX07 | iPod 80GB

Het is inderdaad nog niet bekend, waarin de H340 van de H320 verschilt, behalve dat de H340 een cradle meegeleverd krijgt. Ik kan niet meer wachten :9

Reg. datum: 07 juli 2004

quote:
the_Omniscient schreef op 05 juli 2004 @ 15:25:
[...]
En van Easycom's prijs snap ik vooralsnog weinig, scheelt zo'n 50 Euro (H340) met de rest. Dat doet aardig H120-achtig aan, die her en der ook veel goedkoper in de voorverkoop werd gedaan dan dat hij daadwerkelijk uitpakte. Sommige mensen hadden evenwel geluk, een enkeling slaagde bij Challenge computers of DVC oid. Niet echt de mp3-speciaalzaken bij uitstek. Ach ja, we zullen wel zien hoe het uitpakt.
bedoel je dat het apparaat opeens duurder werd toen ze em binnen hadden? Dus dat de prijs bij easycom ineens fiks hoger kan uitvallen als ze de H340 binnen hebben gekregen?

Nikon D70 | 18-70 mm

quote:
Ingenius schreef op 07 juli 2004 @ 23:38:
[...]

bedoel je dat het apparaat opeens duurder werd toen ze em binnen hadden? Dus dat de prijs bij easycom ineens fiks hoger kan uitvallen als ze de H340 binnen hebben gekregen?
Stiekem houd ik er wel rekening mee... of ze verkopen hem tegen die prijs en het blijkt een foutje te zijn, of de prijs wordt naderhand toch naar boven bijgesteld... Vind het gewoon een fors verschil... kan aan mij liggen hoor, mss is er niks aan de hand :)

~~Elektrify the worlD~~

http://www.advancedmp3pla...7670c5a9f154dfca5e8b7b2b7

Lijkt me dat ze gewoon foto's van de H320 speler genomen hebben, want hier is geen enkel verschil te merken. Zie wel dat hier de standaard dopjes van Iriver meegeleverd zijn, ipv de MX400.

http://nordic.iriver.se/products.php?p=19&m=H320
"H340 Preliminary Release: Middle of July" :|
Reg. datum: 07 juli 2004

Sinds 2 weken "gelukkige" bezitter van een H320. Eigelijk gekocht voor het overzetten van foto's van mijn FujiFinepix 6800 camera. Volgens Iriver's site kon je simpel je camera ( of card reader) koppelen middels the USB On To Go function ( zonder tussenkomst van PC)
1e teleurstelling: bij het uitpakken van het speler, is er een kaartje toegevoegd welke hardware( camera's, usb reader, harddisk etc) worden ondersteund. Helaas zijn dat er niet veel op het moment! Ook mijn camera dus niet, ondanks deze, volgens Fuji, 100% UMS ondersteund! Natuurlijk heb ik dit gemeld aan Iriver Helpdesk, maar tot nu toe hebben zij nog geen oplossing hiervoor kunnen geven!
Vervolgens dacht ik mijn probleem op te lossen middels een Card Reader. Ik heb echt wel 15 verschillende readers getest zonder resultaat. Inmiddels heb ik er een gevonden: De Sandisk Imagemate 2.0 reader! Eindelijk! Ik gebruik de XD/Smartmedia versie. Wel kwam ik erachter dat de oude smartmedia kaartjes (2 jr oud) niet worden ondersteund. Ik weet niet waarom dat is. Ook kwam ik erachter dat de kaartjes bij mij geformatteerd moesten worden volgens FAT; anders kon mijn camera de kaartjes weer niet lezen. Overigens wordt FAT32 ook gewoon ondersteund door de H320! Het overzetten gaat niet supersnel ( usb 1.1), maar hier kan ik mee leven. Voorlopig hoef ik geen memory kaartjes meer te kopen! Het overzetten van data naar de PC gaat weer wel snel ( USB2.0)
Wat geluid betreft het klinkt allemaal Super! Ook het scherm is superscherp.

Onbekend is onbemind.
Reg. datum: 03 juli 2004

Ja ik heb zo het gevoel dat de USB OTG functie nogal snel afgewerkt is en het product op de markt is gezet zonder al te veel ondersteuning voor allerlei apparaten. Maar voor mij is en blijft het een MP3 speler , en ik zie wel verbeterting komen in die ondersteuning in de komende maanden d.m.v firmware updates.

Silence is the true friend that never betray's.

Ik denk ook dat USB-Host onderweg nog wel opgelapt wordt. Om 1 of andere reden heeft iRiver de H3-serie een beetje "gerushed", waardoor niet alle details even fijn uitpakken. Waarschijnlijk wilden ze frustraties, zoals die optraden voor de release van de iHP-100 voorkomen.

USB-Host is voorlopig sowieso USB1.1-snelheid, daar kan iRiver weinig aan doen :P maar die ondersteuning mag wel flink uitgebreid worden idd.

Heeft iemand misschien een naam voor een fm-transmitter die compatibel is met de H340 (of H320)? Ik ga zowiezo dat speciale iRiver bandje kopen, maar ik wil ook een fm-transmitter.

PS. Heb net vernomen dat de H340 een beetje is uitgesteld, en dat hij maandag of dinsdag binnenkomt bij een handelaar.

EmRuTToY wijzigde dit bericht 08-07-2004 16:34 (26%)
Reden: post scriptum

Reg. datum: 31 augustus 2003

Welke SRS en WOW instellingen gebruiken jullie voor het "beste geluid" ???
Ik SRS : 2
Trubass : 10
Focus: LOW
Boost: 60Hz

Wat stellen jullie in?

Reg. datum: 07 juli 2002

quote:
PS. Heb net vernomen dat de H340 een beetje is uitgesteld, en dat hij maandag of dinsdag binnenkomt bij een handelaar.
Wat irritant is dit, ik heb de H340 besteld en hij wordt maar uitgesteld, het lijkt alsof dit steeds meer een gewoonte wordt van iriver. Heeft iemand ook enig idee wanneer de frimware uitkomt die meer camera's, gapless play en video ondersteud? Of zijn die feature's nog niet zeker of ze in de H340 komen.

Reg. datum: 28 februari 2000

Zo... vandaag in een opwelling m'n iPod 10GB verkocht en een H320 aangeschaft. De beste MP3-speler die ik tot nu toe heb gehad. De navigatie van de iPod is nog steeds onverslaanbaar, maar alleen al om het kleurenschermpje (en de batterijlevensduur) wil ik het komende jaar niks anders meer ;)

Reg. datum: 08 juli 2004

Heb ook in een impuls de h320 aangeschaft en ben er tot nu toe zeer in mijn nopjes mee. Hij leent zich volgens mij ook erg goed voor het bekijken van filmpjes, hopelijk ligt deze optie nog in het verschiet!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: