Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote Motorola V500/V525 Topic [IX]

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 26 november 2003

Het Grote Motorola V500/V525 Topic
Deel IX
http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpostlogo.jpg

Dit topic is het vervolg op het [ACTIE] Vodafone iZi Totaal Motorola V525-topic,Het grote Motorola V500/V525 Topic [II], Grote Motorola V500/V525 Topic [III], Het Grote Motorola V500/V525 Topic [ IV], Het Grote Motorola V500/V525 Topic [V] ,het Het Grote Motorola V500/V525 Topic [VI]Het Grote Motorola V500/V525 Topic [VII]

Begin februari 2004 kwam Vodafone met een leuke prepaid aanbieding voor ons:
De Motorola V525 inc. Vodafone iZi Live (Prepaid) voor slechts ¤ 129,95!
Helaas ging deze actie iets beter dan ze lief was. De actie is inmiddels omgezet naar een gewoon pre-pay pakket Het toestel is nu ¤150 met ¤15 beltegoed.

Inhoud pakket:

• De Vodafone iZi SIM-kaart met daarop je telefoonnummer en een beltegoed van 5 euro.
• Een waardecheque voor een gratis verzekering van je SIM kaart. Bij deze waardebon ontvang je een antwoordkaart. Als je deze kaart opstuurt, ontvang je 10 euro beltegoed éxtra. Dit beltegoed wordt na het opsturen van de antwoordkaart automatisch op je beltegoed bijgeschreven.
• Een éénmalige actie waarbij je 50 euro beltegoed extra ontvangt bij het opsturen van de waardecheque met streepjescode van de verpakking.In totaal dus 65 euro beltegoed. Alleen bij de actie van ¤130 met ¤65
• De Vodafone live! handleiding.
• De Motorola V525 met oplader en headset.

Foto's:

http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_1.jpghttp://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_4.jpg
http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_2.jpghttp://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_9.jpg
http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_10.jpghttp://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_6.jpg
http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_5.jpghttp://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_8.jpg
http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_7.jpghttp://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_11.jpg

Specs v.d. V525/v500:

Hoofdkenmerken
Intern scherm: Grafisch TFT scherm 65k kleuren met een resolutie van 176x220 pixels.
Extern scherm: negatief beeldscherm met 96x32 pixels
Batterij type: Li-Ion 700 mAh
Standby tijd: 210 uur
Spreektijd: 525 minuten
Geïntregeerde digitale VGA camera (640x480 pixels)
Aanpasbaar menu
Gewicht: 114 g. (95 g. zonder accu)
Afmetingen: 87x47x23 mm

Geheugen
Telefoonboek: Maximaal 1000 personen.
Mogelijkheid tot toevoegen e-mailadres of foto.
5 Mb memory

Ringtones
Trilalarm
32 ringtones en mogelijkheid om zelf maximaal 32 ringtones te mixen
MP3-files en WAV-files kunnen worden gebruikt als ringtone
24-instrumenten polyfonische ringtones
Verschillende modi voor trilalarm
Voicedialing: maximaal 20 personen
Voicecommands: maximaal 9 entries
Voicememo: maximaal 2 minuten

Connectiviteit
GPRS(4+2)
Bluetooth*
WAP 2.0
GEEN infrarood
Synchronization met PC via kabel (RS232/USB).
E-mail-functie (POP3/IMAP)

* Bluejacken: iemand 'stalken' met berichtjes (lees: visitekaartjes) via Bluetooth... Hoe?
Maak een nieuw telefooncontact aan en in plaats van de naam zet je bijvoorbeeld Hoi neer en je moet een willekeurig nummer invullen (112 of 666 ofzo >:) ) -> opslaan -> slecteer contact die je net heb gemaakt > menutoets > verzenden

Games voor de Motorola V525
Standaard zijn er bij de Motorola V525 2/3 Engelse games bijgeleverd.
De games die er standaard op zitten:

• Monopoly: Erg verslavend spel, waarbij je net als bij de 'echte monopoly' straten en gebouwen moet kopen. Er zijn 2 verschillende soorten Gametypes bij het spel Monopoly, namelijk:

- Standard Game: Play using the standard rules.
- Quick Game: After the second player bankrupts, the richest player wins.

Als je voor een Standard Game kiest, word er gevraagd een speler naam op te geven, als je dat hebt gedaan kun je een vervoermiddel kiezen. De volgende vervoersmiddellen zijn aanwezig:
Als je dit hebt gedaan, kun je een CPU Player toevoegen. In totaal kun je 7 CPU Players toevoegen. Nadat je dit hebt gedaan, kan het spel beginnen .

• Stunt Racer: Bij dit spel speel je als een Stuntman. Je werkt voor een regisseur, en je doel is om zo snel mogelijk, de mooiste stunts uit te voeren. En dat natuurlijk zonder al te veel schade! Nadat je het eerste level hebt uitgespeeld, beginnen je eerste 'film sessies'. Er zijn in totaal 5 'scenes' en nog eens 3 Bonus Tracks, je hebt de: 'Speed Track', 'Precision Track', 'Stunt Track'

• Starminer: Je bent in de ruimte verdwaald met zeer weinig brandstof. Je moet sterren exploiteren om aan nieuwe brandstof te komen! Verzamel sterren door er met je ruimteschip tegenaan te vliegen, of door ze met je Sterren-arm in je schip te trekken. De Sterren-arm geeft je meer nauwkeurigheid bij het op de goede
plaats zetten van sterren. Verbind 3 sterren met dezelfde kleur, waarna ze exploderen en daarbij waardevolle brandstof voor je ruimteschip geven. Als je geen brandstof meer hebt zal je ruimteschip imploderen en zul je een leven verliezen. Als een ster vlakbij is, verschijnt er een merkteken aan de rand van het
scherm die de kleur en richting van de ster weergeeft. Gebruik deze om zo snel mogelijk groepen sterren te plannen. Als sterren exploderen, kunnen andere sterren de ruimte indrijven. Verzamel ze opnieuw om bonuspunten te krijgen.
Hoe vaker je snel naar voren gaat, hoe sneller je brandstof op raakt! Naarmate het spel vordert, vraagt het vooruit gaan steeds meer brandstof, dus wees voorzichtig!

Overigen
J2ME
GEEN Morphun
Kalender
Datum, tijd
Rekenmachine
Valuta converter
Organiser
Alarm-clock

F.A.Q.

:? Hoe delete ik de standaard ringtone's zonder dat ik niet meer in me geluidsprofiel kan komen?
:Y)

1. Bij ALLE geluidsprofielen bij ALLES (sms, inkomend gesprek, voicemail etc. etc.) beltoon 'klassiek' ingesteld.
2. Via Multimedia > Audio Alle standaard muziekjes geselecteerd en verwijderd. (via p2k man)
3. Via P2kMan/Bluetooth een eigen .midi uploaden.
4. Via Multimedia > Audio deze eigen .midi als ringtone instellen
5. Mobieltje aan en uit zetten

:? Hoeveel sms'jes kan ik standaard opslaan?
:Y) 20(na seem edit wel 200(!))

:? Hoe krijg ik die java games er op?!
:Y) kijk even bij de links, er staan links met uitleg zowel voor bluetooth en een datakabel.

:? Is hij nog verkrijgbaar in de winkels
:Y) JA, en wel voor ¤150 met ¤15 beltegoed.

:? Hoe zorg ik ervoor dat als de flip dicht is hij niet van profiel kan veranderen?
:Y)1 menuknop->Instellingen->Beveiliging->Slot Toepassing->Slotcode = 1234 ->Geluids profiel->wijzig->Vergrendelen.
:Y)2 Door middel van toetsenblokade, aan te zetten met door een seem edit.

:? Aargh! Ik wil die irritante Live!-knop weg.. Kan dat?
:Y) Ja, dat kan inmiddels door middel van seem edit.

:? Ik heb op de Vodafone-site besteld en de bevestiging al binnen, hoe lang gaat het duren voordat ik blij ben?
:Y) 2-4 werkdagen

:? Ik moet me telefoon elke 24 uur opladen... Dit klopt toch niet?! :?
:Y)1: In het begin is de standby-tijd korter, naarmate je de telefoon langer gebruikt en dus vaker oplaadt gaat de telefoon langer mee.
:Y)2:Je doet de lader er niet goed in, je moet hem er van links naar rechts in doen; zodat het 'trappetje' goed verbonden wordt met de kabel.

:? Wat is beter om te nemen: Datakabel of Bluetooth?
:Y)
• Datakabel:
+ Beetje integratie met Phone Service Tools (PST)
+ Flexen/flashen voor door motorola vrijgegeven flexes/firmwares
+ Seem editten
+ Ringtones, wallpapers en games overzenden

- Niet draadloos

• Bluetooth
+ Ringtones, wallpapers en games overzenden
+ Draadloos
+ Handig voor toekomstige apparaten

:? Kan ik multiplayergames tegen een vriend met een V525 spelen?
:Y) Nee, het huidige java-systeem ondersteunt dit niet, misschien ooit mogelijk met firmwareupgrade

:? Kun je ook gemaakte foto's naar je PC versturen?
:Y) Ja. Mailen naar je zelf (duur), of met kabeltje of met bluetooth

:? Wat is de prijs van een Datakabel?
:Y) ¤12.5, kopen kan hier

:? Welk type datakabel moet ik hebben??
:Y) Een usb exepmlaar voor de Vxxx, dus een kabel voor de v66i is bijvoorbeeld goed.

:? Kan hij ook bellen en trillen te gelijk?
:Y) Nee

:? Kan je hem nog via de Vodafone site krijgen???
:Y) Ja. maar alleen de ¤150 met ¤15 versie.

:? Hoe activeer ik Live!?
:Y) 1200 > 3 > 5 > 1 toestel aan/uit (wel even wachten)

:? Ik wil meer ruimte!
:Y) Door bepaalde standaard ems plaatjes en dergelijke te verwijderen kun je extra ruimte creeeren. Je moet de bestaande plaatjes overschrijven met de bestandjes uit deze zip: KLIK

:? Hoe zit dat met dat mms album?
:Y) Je kan gratis naar 2667 mms'en. ze komen dan gratis in je mms album. max 30kb per bericht, dat wel.

:? Kan ik zelf met een kabel unlocken?
:Y) Het kan maar daar kunnen we op GoT geen verdere uitleg over geven.

:? Ik wil graag een mini antenne!
:Y) Kijk op: www.inkoopactie.net, www.daydeal.com, lees het topic voor andere adressen.

Seem editten en uploaden

Bewerken van seems
Door het bewerken van seems kunnen is de v525/v500 veel verborgen feature's worden ingeschakeld, en irriterende worden uitgeschakeld.
een van de intressantste bronnen van informatie is:

Deze site waarin (in het engels) een complete uitleg over alle mogelijkheden die er zijn, en hoe het editten in zijn werk gaat.

Hier word door de zelfde persoon/site een lijst bijgehouden met de laatste mogelijkheden, en ondekte functie's.

Hier vind je een programma dat het editen van seems versimpelt, je kunt functie's simpel weg aan en uit zetten.
dit prorgamma kan niet alles wat met de hand aan te passen is en kan alleen seem 0032 en je gain_table aanpassen.

Uploaden van seems
1. Boven "download seem" zet je links: 0032 en rechts: 0001
2. Je drukt op "download seem".
3. Dit sla je (back-up) op in willekeurige map op je comp.
4. Herhaal stap 1 - 3, nu met 01a8 links.
5. Zet nu bij "upload seem" links: 0032 en rechts: 0001
6. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor dit bestand.rechts klik opslaan als.
7. Zet nu bij "upload seem" links: 01a8 en rechts: 0001.
8. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor dit bestand.rechts klik opslaan als.
9. Nu zet je onderin je scherm bij upload path: "/a/mobile/system".
10. Nu upload je via de knop "upload file" (links in scherm) dit en dit bestand. ook rechts klik opslaan als.

stap 4,7 en 8 zorgen ervoor dat datum verdwijnt
stap 9 en 10 zorgen ervoor dat calender/IM uit hoofdmenu zijn vervangen door Camera.

Feature list van de seem in deze uitleg:

- autoupdate in menu instelbaar
- talk secure in beveiliging (nog nie gekeken wat et doet )
- nummerweergave voor uitgaande gesprekken
- dual-sim ondersteuning
- "call-guard" functie (ook nog nie gekeken wat et doet )
- voicemail niet meer onder #1
- toetsen vergrendelen
- 5 tril functies
- Sms aflever rapport
- gesprekken kunnen geblokkeerd worden (vanuit beveiligingen menu)
- 'GPRS' staat over datum (zodat datum weg kan )
- Engineering menu staat aan
- MSG-alert is in te stellen (of je gestoord wil worden tijdens bellen, als je berichtje krijgt)
- video staat aan
- IM/AIM/Mobile QQ staan uit
- SMS onderwerp staat aan
- Sms op foon (tot 200)
- Java app loader aan
- geen vodafone op je display meer.
- geen "media album" wanneer je menu toets doet op een afbeelding ofzo (bij sommigen is dit een zwarte balk, 2e optie)
- Live werkt
deze seem is tot stand gekomen door een samenwerking tussen Nanax en Poesje

Overzicht van alle opties in seem bestanden
Gezien de hoeveelheid, en het niet actueel te houden van deze info in een startpost:
Hier word een lijst bijgehouden met de laatste mogelijkheden, en ondekte functie's. (engels)

Eigen kleuren schema's maken

Er word nog gewerkt aan een script/programma om simpel kleuren schema's te generen.
tot zo lang staat de meeste info:hier
Het is allemaal opgeslagen in het bestand: spcolor.sch
Accessoires

MyCom BT USB-Dongle [35¤]
V500/V525 Accessoires (o.a. faceplates en mini-antennes) [US]
Accessoires voor Motorola V500/V525 via Expansys.nl
Officiële Motorola V525 Accessoires
Links

Open dir met plaatjes hoe men de Vodafone-logo's weg kan krijgen
Officiële Motorola-site
Motorola.HowardForums.com
Nederlandstalige bluetooth-tutorial [by Vu]Tip!
Nederlandstalige tutorial voor het verzenden van games via BT [by Remco.B]
Nederlandstalige tutorial voor het verwijderen van de standaard fabrieksplaatjes
Handige info voor het maken van mp3-ringtones
Album met voorbeeldfoto's van de V525-camera
Spaanse Motorola V525-site
Tutorial voor verzenden van javagames met datakabelTip!
Developer-site van Motorola

Reviews

Mobile-review.com
AreaMobile.de
Chip.de
Mobile.idnes.cz
Verkooppunten

Dixons
Belcompany
Vodafone
Phonehouse

* Geen firmwares
* Geen Unlock links, codes of handel
* Zie de FaQ voor meer info.
* Pas op met copyright vooral van games!.

Thnx to: Nanax [Ontwerp+Update],die op zijn beurt vooral rjorgen en poesje wil bedanken, IronFist [Tutorial Datakabel], Remco.B + Vu [Tutorial Bluetooth], Mentalmadnizz [Logo Topic] en alle posters uit de oude topics!

Holleboomer wijzigde dit bericht 04-07-2004 23:32 (10%)

Jules

Op naar de 1000 posts; mijn hoofdwens: videorecorderfunctie voor de Vxxx-serie!

Jules

Reg. datum: 13 maart 2004

en bluetooth multiplayer
en ...
en ...

Motowhiz! Gain special powers!
Reg. datum: 21 januari 2004

weer een nieuw topic, er moet nog ff een linkje naar deze en een slotje op de oude..

..en zo'n videofuctie lijkt me wel tof, maar ik denk dat dat iets teveel gevraagd is van de v525.

[T-Mobile Sony-Ericsson K850i] [T- Mobile MDA Pro] [Orange SPV M500]

Een body om in te bijten.
Reg. datum: 03 april 2004

Zou wel leuk zijn. Maar dan heb je alsnog een filmpje zonder geluid (mic is r nit sterk genoeg voor?).

En wat ik ook mis, als ik een SMSje stuur, staat er hoeveel tekens hij kan. Ik weet nooit hoe lang ik mijn SMSje nog kan maken (heb al wel zitten rekenen natuurlijk, maar het zou makkelijker zijn als hij gewoon het aantal tekens OPLOPEND telt.

En nog wat uit de startpost:

Wat is beter om te nemen: Datakabel of Bluetooth?

Datakabel:
+ Beetje integratie met Phone Service Tools (PST)
+ Flexen/flashen voor door motorola vrijgegeven flexes/firmwares
+ seem editten

- Games overzenden is mogelijk. (zie startpost voor link naar uitleg)
- Niet draadloos

Bluetooth
+ Draadloos
+ Handig voor toekomstige apparaten

Waarom staat er bij de datakabel een "-" voor het overzetten van games? Is toch juist goed dat het kan? (+?). :)

En even offtopic, jullie zullen me weinig meer zien in dit topic, mijn WXP is VOLLEDIG gecrashed, ik ben alles kwijt, ik kom niet meer in XP HOME en XP PRO, ik kan niet eens een nieuwe setup uitvoeren, ik ben een schijf kwijt (vind geen partitie meer) en een andere schijf is niet toegangkelijk. Wordt aan gewerkt. Ik zit nu op een Linux installatie en dat is nog best lastig allemaal.

EOS 30D | EOS 350D | BG-E2 | BG-E3 | E1 | 430EX | 17-55 /2.8 IS USM | 70-200 /2.8 IS USM | 10-22 USM | 50 /1.8 II | 18-55 II | Fancier 6307 | 2x 2GB CF | MiniTrekker | Spider 3

Zie nu pas voor het eerst dat Nanax mij en poesje wil bedanken in de startpost.
Bedankt, maar waarom ik? :?
Ik neem trouwens aan dat met rjorgen rjongen bedoelt wordt :D

Reg. datum: 17 januari 2004

Wat kan ik het beste doen als ik radio wil kunnen luisteren om mijn V525?? Zo'n head setje met radio functie van Motorola zelf vind ik een beetje duur eigelijk, zijn er andere opties??

Merci.

Reg. datum: 07 juni 2003

quote:
Andik1S schreef op 02 juli 2004 @ 17:51:
Wat kan ik het beste doen als ik radio wil kunnen luisteren om mijn V525?? Zo'n head setje met radio functie van Motorola zelf vind ik een beetje duur eigelijk, zijn er andere opties??

Merci.

Bel iemand op en vraag of ie de radio aanzet ???
Wat voor andere mogelijkheid had je in gedachten dan?

Reg. datum: 17 januari 2004

jullie hebben er meer verstand van dan ik. Maar laat maar zitten hoor.

Reg. datum: 27 februari 2004

quote:
Andik1S schreef op 02 juli 2004 @ 18:02:
jullie hebben er meer verstand van dan ik. Maar laat maar zitten hoor.

zo'n radio headset kun je op ebay krijgen voor 8 euro...
als je er dan 1 wil die je met je VXXX toestel bediend betaal je 15 euro (en komen er nog verzendkosten bij) www.shopoem.com hebben ze er 1 staan
of je koopt een losse radio voor 2 tot *** euro
of zoals al gezegd is... je belt iemand die de radio ff voor je aanzet

poesje wijzigde dit bericht 02-07-2004 18:08 (13%)

misschien komen die dingen wel in onze IA :*)

Reg. datum: 28 oktober 2002

quote:
proller schreef op 02 juli 2004 @ 17:15:
Zou wel leuk zijn. Maar dan heb je Waarom staat er bij de datakabel een "-" voor het overzetten van games? Is toch juist goed dat het kan? (+?). :)
Misschien is het ook wel handig om er expliciet bij te zetten wat de nadelen van Bluetooth zijn, het lijkt nu of Bluetooth alleen maar Pre's heeft. :)

De startpost is nu geupdate.

Jules

Reg. datum: 30 juni 2004

hey ik sta op het punt mijn tel. te gaan flashen/flexen maar ik wil terug kunnen als het me niet bevalt. is het dus mogelijk vantevooren met p2kman al mijn seems uploaden en als het mij niet bevalt alle files eraf flikkeren en de upgeloade seems er weer op te zetten?

quote:
rampage911 schreef op 02 juli 2004 @ 19:46:
hey ik sta op het punt mijn tel. te gaan flashen/flexen maar ik wil terug kunnen als het me niet bevalt. is het dus mogelijk vantevooren met p2kman al mijn seems uploaden en als het mij niet bevalt alle files eraf flikkeren en de upgeloade seems er weer op te zetten?
Lalala, wij helpen geen mensen met flashen of flexen :X

Jules

dat is geen flashen/flexen.

Jij gaat gewoon de nieuwste seems +mma upc + mma dpc doen, dan krijg je hetzelfde als dat je flext en flasht, alleen kan je heel makkelijk terug.
moet je natuurlijk wel eerst back ups maken.

quote:
rjongen schreef op 02 juli 2004 @ 19:55:

Jij gaat gewoon de nieuwste seems +mma upc + mma dpc doen, dan krijg je hetzelfde als dat je flext en flasht, alleen kan je heel makkelijk terug.
Hij vraagt om hulp bij het flashen/flexen. Dat mag niet. Als hij gewoon vraagt of ie een backup van zn seems kan maken en vervolgens terug kan zetten is t natuurlijk wel goed ;)

Jules

quote:
rjongen schreef op 02 juli 2004 @ 19:55:

dit bedoelde ik precies, alleen ik d8t dat dit flexen heete :).
maar ik heb dat met die seem files (ik weet niet hoe dit heet ik dacht dus dit flexen heete)al gedaan en het is egt SUPER video's kijken en zo!!!
maar nog bedankt voor het snelle antwood op mijn vraag

SSBM KING
Reg. datum: 15 maart 2004

Ik heb een GROOT probleem :'( :'( :'(
Mijn backlight van me gsm is kapot :r
Ik zie nu niks meer
Kan ik m nu gewoon bij de Dixons ( heb aankoopbewijs ) inleveren en zeggend at ze m moeten maken? En moet ik dan de hele doos met alles erbij aan hun geven? Of is alleen de gsm al genoeg?
En krijg ik problemen hiermee, omdat er aan de gsm is geklungelt? V525 @ V600? Lijkt me niet, maar je weet maar nooit. Lijkt me nie logisch dat dfe backlight drm kapot is

Waar ben je?
Reg. datum: 28 maart 2004

er heeft iemand een super duper shitload aan spellen op [weg] gezet onder 'recent uploads'.... 8)
28 om precies te zijn...ik ga ze nu effe testen

Korakal wijzigde dit bericht 03-07-2004 14:37 (34%)

Wakka!

SSBM KING
Reg. datum: 15 maart 2004

Ik zie nou nie echt wat geweldigs:S
Allemaal bagger spellen. Maar weet iemand wat ik moet doen? Kvoel me echt kut :'( :'( Me gsm naar de klote

quote:
Paul NGC schreef op 02 juli 2004 @ 20:46:
Ik zie nou nie echt wat geweldigs:S
Allemaal bagger spellen. Maar weet iemand wat ik moet doen? Kvoel me echt kut :'( :'( Me gsm naar de klote

ey je kan op internet zoeke bijv op marktplein of er mensen zijn die dat kunnen maken. zoiets heb k tijd gelede ook met me 3310 gedaan

laters

ey mense heeft er al iemand het spel metal slug gevonden? ik zoek al aardig lang maar vind niks?? ben op de een of andere manier helemaal gek ervan .. ooit xtje gespeelt op sow speelkast of sow en hoorde tijd gelede dat die ook op mobieltjes kon dus.. alvast bedankt;)

blad?
Reg. datum: 10 januari 2003

goede tip voor jou:
die krijg je dus niet... je wilt dus alles wat niet mag op dit forum.... ik heb je al vaker gezegd dat als je dat soort dingen wil je mensen via andere manieren moet contacten.

@rjongen:
voor je bijdrage aan het seem gebeuren samen met poesje.. (en natuurlijk voor het beantwoorden van all die 1000X gestelde vragen :P )

Bij mij werkt mm_ucp en mma_dcp niet !

ik zie geen video optie.... :(

Hoe moet hij in de folder staan?
als /a/mobile/system/mma_ucp.txt

of /a/mobile/system/mma_ucp ?

ik heb namelijk beiden in de folder staan..

ik heb trouwens ook /a/mobile/systemmma_ucp(1).txt of is dit een onzin bestandje?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: