Joe vertelde me vorige maand dat ze deze maand hun nieuwe project zouden aankondigen maar ik zie er nog niks vanquote:
maar ik kijk halsrijkend uit naar C&C3!
Ultimate office automation: networked coffee..
Halsreikendquote:EeuwigeDuister schreef op 04 november 2004 @ 11:20:
ah kijk, ik heb TD niet helemaal gespeeld dus was er niet van op de hoogte
maar ik kijk halsrijkend uit naar C&C3!
En in TD waren ook niet bijster veel verwijzingen, maar op sommige mappen lag een gecrasht ruimteschip van 1 vakje groot.
Charlie was a chemist, but Charlie is no more. What Charlie thought was H2O was H2SO4.
Nee, die kwamen pas in TSquote:Pic_Art schreef op 04 november 2004 @ 15:48:
waren dat niet die Pods van de GDI? Met reinforcements?
| Mijn specs | Sometimes human's are...
Dat ding links in het midden.
EDIT: van de Windows-versie kon ik zo geen screenshot vinden, maar daar is'ie duidelijker op te zien.
NHJ BV wijzigde dit bericht 05-11-2004 19:03 (30%)
Charlie was a chemist, but Charlie is no more. What Charlie thought was H2O was H2SO4.
toch wel vet van westwood dat er echt een compleet verhaal is uitgewerkt naast het verhaal dat je speelt op dat moment. helaas dat Ea het project nu heeft. heb er minder vertrouwen in. vooral gezien de makers van het verhaal niet bij Ea werken
maar we wachten nogsteeds op een comfirmation van Ea toch?
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
De game waaraan Petroglyph werkt is ......... waarschijnlijk een nieuw Star Wars spel ...
http://www.gamer.nl/nieuws/24284
AMD Athlon 3000+ | 2048 DDR Geheugen | GeForce 7800 GS DDR3 AGP |
quote:Timocos schreef op 10 november 2004 @ 22:41:
Slecht nieuws !!!
De game waaraan Petroglyph werkt is ......... waarschijnlijk een nieuw Star Wars spel ...![]()
![]()
![]()
![]()
En dat noem jij slecht nieuws?
Een "westwood" style RTS game met star wars units lijkt mij juist enorm cool.
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
Een goed uitgewerkte RTS met star wars units lijkt mij bijzonder vet, als er een nieuwe C&C uit zou komen zou ik dat ook niet heel erg vinden trouwens!quote:Saedbanken schreef op 10 november 2004 @ 23:42:
[...]
Compassion will be your downfall! Khaosclan
Mja ik heb het een beetje gezien met Star Wars ... teveel slechte spellen enzo ... geef mij maar een nieuwe C&Cquote:Saedbanken schreef op 10 november 2004 @ 23:42:
[...]
AMD Athlon 3000+ | 2048 DDR Geheugen | GeForce 7800 GS DDR3 AGP |
Maar juist daarom verdient een saga als Star Wars een goed spel, hoop dat het dan ook een zeer goed spel wordt, als de geruchten al waar zijn!quote:Timocos schreef op 11 november 2004 @ 09:00:
[...]
Mja ik heb het een beetje gezien met Star Wars ... teveel slechte spellen enzo ... geef mij maar een nieuwe C&C
Compassion will be your downfall! Khaosclan
Bah, nu zijn ze besmet door Lucasartsquote:Timocos schreef op 10 november 2004 @ 22:41:
Slecht nieuws !!!
De game waaraan Petroglyph werkt is ......... waarschijnlijk een nieuw Star Wars spel ...![]()
![]()
![]()
![]()
Lands Of Lore 4 maken!!!
In love met mijn 40d b-stock + 24-105mm L f4
bah hoezo bah? Ok weer een SW game maar he kom het wordt door p gemaakt dus dan is het goedquote:
Threads.....
quote:daves2hd schreef op 11 november 2004 @ 15:11:
bah ik wil geen starwars RTS de mensen van het oude westwood team zijn juist goed in coole orginele games maken. helaas veranderen tijden. misschien als we emt z'n alle 10 euro neer leggen kunnen we de rechten van C&C overkopen aan EA en aan Petroglyph studios verkopen
. of is er iemand van jullie toevallig miljoenair?
Ben het helemaal met je eens, star wars is leuk om te zien als film, maar daar moeten ze het ook bij laten.
Maar ze kunnen toch best een soort van C&C spel maken, maar dan met een andere naam? Dan doen ze niks verkeerd
Ook ik wil graag weer RA en TS..
Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64
<( '-' <) <( '-' )> (> '-' )> Specs!
ze hebben wat meer losgelaten.
gezien we hier toch ook over petroglyph aan't praten zijn tot we genoeg info hebben voor een topic voor de starwars game.
Dit niet vanwege de graphics die waren goed maar de gameplay was niet zoals je gewend bent van C&C
De support van EA is ook niet geweldig aangezien ik nog steeds een aantal command & conquer series (waaronder RA2 en addon YR) speel.
Dan merk je al gauw bij het online gamen dat EA helemaal niks aan cheaters of bots doet. Server valt ook regelmatig uit dus als ze eerst daar wat aan doen
hallo
WoW Server: Stormrage __ "Axioma:Tauren Warrior LVL60" + "Solipsist: Undead Mage LVL60"
* mockingbird vind ondertitel toepasselijk...
even inspiratieloos..
Dit topic is gesloten. ![]()