On a road of changes....
[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last
Nieuw TopicThreads.....
Heb het idee dat jullie nu C&C en RA door elkaar halen, RA had altijd beetje realistische inslag, C&C echt niet. Wat ik zelf hoop is dat ze de coole C&C/C&C2 style filmpjes terughalen, en niet van die domme bewegende kaarten enzo zoals in dat previewfilmpje.
Threads.....
maar dit is toch werk wat nooit uitgevoerd zal worden dit staat namelijk ook op een site van zon ontwerper van westwood of EA dat het zijn werk is, en volges mij is dat gewoon weg geschoven en zijn ze er nooit mee door gegaan. (weet dit niet 100% zeker hoor maar hier had ik al eerder over gelezen)
ik hoop wel dat t er komt
inderdaad
Maar goed, die was ook erg gaaf! Verder benieuwd, want ik vond Generals erg tegenvallen. Slechte AI en heel cliche zinnetjes ('This is hard work', 'Can't I get some new shoes?'). Maar ach, zeker in de amerikaanse markt doet zoiets het wel goed...
specs: Converse Kingpin Brown +2.00 65ø +2.75 65ø Glas
Reg. datum: 01 november 2004
we moeten wat meer aan de gang mate.
verder ben ik blij dat _er_ een gerucht is, maar tis voornamelijk zoetmakerij in mij ogen. EA kennende...ze melken uit ...The Sims (ik noem geen namen
we wachten *zucht*
Terr wijzigde dit bericht 01-11-2004 17:34 (28%)
Na C&C heb ik nooit meer het zelfde gevoel gehad als met de rest van de C&C reeks. RA was ook nog uber.
is dat het helemaal niet C&C klinkt. zoiezo een iets halen. met een aantal figuren. zou eerder moeten zijn. NOD is er schop ze weg en haal die steen binnen. en verder zegt hij aan het einde: you can choose the rest of you're squad from you'r recuit pool.
er zijn dus "RTS" games die het hele basis bouwen weg hebben gelaten. ik zelf vind het geen leuke RTS. voorbeeld: Codename Panzers. maar als ze een C&C 3 maken en het basis bouwen word weg gehaald en je moet een squad units kiezen om mee te te battlen. vroeger had je nog welleens missies waar je een groep units kreeg en hier en daar een reinforcement. maar als ze C&C een unit pick mode game maken stap ik af met alle C&C's in m'n collectie toe te voegen, bah bah. hopen dat dat filmpje een lekker maak filmpje is en verder niet klopt zoals ik het zie
daves2hd wijzigde dit bericht 01-11-2004 21:37 (4%)
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Idd geef mij maar base bouwen en maar lekker units produceren net als in the good old days met C&C1 en Ra1 ... lekker Heavy Guard Towers neerzetten en de harvesters maar mollen van de tegenstanderquote:daves2hd schreef op 01 november 2004 @ 21:35:
wat me opvalt bij het filmpje die boven staat gepost http://www.cncinsight.com/content/cc3/movies/cc3_intro3.avi
is dat het helemaal niet C&C klinkt. zoiezo een iets halen. met een aantal figuren. zou eerder moeten zijn. NOD is er schop ze weg en haal die steen binnen. en verder zegt hij aan het einde: you can choose the rest of you're squad from you'r recuit pool.
er zijn dus "RTS" games die het hele basis bouwen weg hebben gelaten. ik zelf vind het geen leuke RTS. voorbeeld: Codename Panzers. maar als ze een C&C 3 maken en het basis bouwen word weg gehaald en je moet een squad units kiezen om mee te te battlen. vroeger had je nog welleens missies waar je een groep units kreeg en hier en daar een reinforcement. maar als ze C&C een unit pick mode game maken stap ik af met alle C&C's in m'n collectie toe te voegen, bah bah. hopen dat dat filmpje een lekker maak filmpje is en verder niet klopt zoals ik het zie
AMD Athlon 3000+ | 2048 DDR Geheugen | GeForce 7800 GS DDR3 AGP |
hmz toch vraag ik me af he. is dit allemaal wel van Ea? want ik zie bij het filmpje nergends Ea staan en bij de screenees ook niet
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_9.jpg <--= hmz kijk dit ziet er uit als een tiberian verhaal spel voertuig. hoewel staat hij aan de verkeerde kant. want gdi is in tiberian verhalen steeds minder op tanks. meer walking robot manier. en nod doet nogmeer aan de rupsbanden
quote:Timocos schreef op 01 november 2004 @ 21:49:
[...]
Idd geef mij maar base bouwen en maar lekker units produceren net als in the good old days met C&C1 en Ra1 ... lekker Heavy Guard Towers neerzetten en de harvesters maar mollen van de tegenstander
Dit is een missie en net zoals in C&C en TS moet je daar niet altijd een basis bouwen.
Misschien is sie squad pool ongeveer het zelfde als de Dropship keuze uit TS die ze er helaas uit hebben gehaald
* -=MD =- Heeft van het weekend een C&C total conversion mod voor TS gedownload
| Mijn specs | Sometimes human's are...
Dat lijkt me een hele goede reden om nieuw leven te blazen in TS
Athlon 64 3200+@2500 mhz | EpoX 8KDA3J | Kingston 1024 MB | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro @ XT| 2x160 Gb SATA Maxtor + 60 Gb Maxtor | Lite-on DVD+R 4x | SbLive Audigy 2 | Zalman CNPS7000A-Cu | Zalman 400 Watt | Iiyama 19" VM Pro 450 | Canon A70 + 256
quote:Ricoh schreef op 02 november 2004 @ 11:44:
Cool, waar heb je die kunnen downloaden ?
Dat lijkt me een hele goede reden om nieuw leven te blazen in TS
Idd wil ik ook weten
ouders weer gek maken : Unit ready - unit ready - unit lost - your base is under attack
AMD Athlon 3000+ | 2048 DDR Geheugen | GeForce 7800 GS DDR3 AGP |
Volgens mij zijn de aliens altijd 'aanwezig' geweest. In TS werden al flinke verwijzingen naar aliens gemaakt. Zo vreemd is het dus niet dat ze er bij komen als 3de partij. Lijkt me eerder een voordeel dan een nadeel en geeft het verhaal veel meer ruimte om verschillende kanten op te gaan.quote:daves2hd schreef op 30 september 2004 @ 16:17:
lijkt wel een vet vervolg verhaal op tiberian sun. hopenlijk steken ze er ook echt de moeite in die het verdient. net als de andere C&C's gehad hebben ( generals en zero hour helemaal zijn gewoon on afgewerkt unbalanced in de markt gegooit. en support is minimaal tot dood ) erg geil wat er tot nu toe beetje bekend is. ( helaas wel weer het 3 sides conseptgewoon zo niet C&C ) sinds Ea is het 3 sides consept helaas. Yuri's revenge, Generals,.... en nu dan de aliens, GDI en NOD wat i kzag tenminste.
Tiberium Dawn:
Aarde word geraakt door vreemde meteoriet. Tiberium verspreid zich steeds verder.
Tiberium Sun:
Bijna de hele aarde is geinfecteerd, en verschillende vreemde Mutanten en technologien worden gezien.
Tiberium Twilight:
Aarde word aangevallen door mutants/aliens?
-[ Het Kwartjuh Valt... ]- -[ Nikon D80 + Glas + Flits ]- -[ SHIFT HORIZON ]-
De mod heet return of the downquote:Timocos schreef op 02 november 2004 @ 11:55:
[...]
Idd wil ik ook weten![]()
![]()
ouders weer gek maken : Unit ready - unit ready - unit lost - your base is under attack
http://www.ppmsite.com/
http://www.ppmsite.com/forum/viewforum.php?f=116
Het enige wat er nog van TS in zit, is de melding "Harvester under attack

mduijvendijk wijzigde dit bericht 02-11-2004 14:32 (24%)
Reden: plaatje toegevoerd :P
bleep bleep, ur base is under attack
unit ready
partical cannon ready
unit lost
partical canonn activated
p4 2,8@3,1 / 1GB/333 /6800LE 16x1/6vp @450/850 1,4V
hoewel betere engine niet altijd betere gameplay is, check cs --> cs:source (spel zuigt donders)
p4 2,8@3,1 / 1GB/333 /6800LE 16x1/6vp @450/850 1,4V
Kan de spanning nog als de dag van gisteren herinneren, 20 missies, en je was blij als je na 3 levels beulen weer een nieuwe eenheid erbij kreeg die ook echt iets toevoegde in het spel (Tegenwoordig is het alleen maar gebouwtjes bouwen tot je de supertank kan bouwen en gaan).
Ik speel trouwens zelfs weer Dune2, waar het voor mij allemaal pas écht begon, "Sandworm, approaching... tungdududung dududududung!" \o/
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is UP!) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!
quote:Scorperito schreef op 02 november 2004 @ 14:58:
Begrijp ik het nou goed en komt er een nieuwe c&c, niet gemaakt door EA, aka een spel met een HOOG gameplay gehalte en minder *bling* *bling* gehalte? Of is er alleen een mod die de oude C&C moet imiteren?
Kan de spanning nog als de dag van gisteren herinneren, 20 missies, en je was blij als je na 3 levels beulen weer een nieuwe eenheid erbij kreeg die ook echt iets toevoegde in het spel (Tegenwoordig is het alleen maar gebouwtjes bouwen tot je de supertank kan bouwen en gaan).
Ik speel trouwens zelfs weer Dune2, waar het voor mij allemaal pas écht begon, "Sandworm, approaching... tungdududung dududududung!" \o/
EA heeft de rechten op de Command & Conquer titel (hierdoor is EA de enige die Command & Conquer spellen mogen maken)
Er zijn geruchten dat ze bezig zijn met C&C 3
De mod hierboven is gewoon een Tibarian Sun mod, die het spel ombouwd naar Command & Conquer (Tiberian Dawn)
mduijvendijk wijzigde dit bericht 02-11-2004 15:47 (6%)
www.petroglyphgames.com
Hou de site in de gaten, ze updaten weinig, maar misschien horen we nog iets van hun de komende jaren.
dat aanvallen van de aliens hoeft neit perse. wie weet wat er allemaal aan de hand is. iig weet ik wel want ik heb alle C&C's dat er alien spul gevonden is maar heeft dat wel connecties met tib en de meteoor
verder is niet 99% van het Petroglyph team het oude westwood team hoor. veel % maar niet 99% van de 20 mensen
Sterker nog, in TD waren die verwijzingen er al.quote:EeuwigeDuister schreef op 02 november 2004 @ 12:10:
[...]
Volgens mij zijn de aliens altijd 'aanwezig' geweest. In TS werden al flinke verwijzingen naar aliens gemaakt. Zo vreemd is het dus niet dat ze er bij komen als 3de partij. Lijkt me eerder een voordeel dan een nadeel en geeft het verhaal veel meer ruimte om verschillende kanten op te gaan.
Charlie was a chemist, but Charlie is no more. What Charlie thought was H2O was H2SO4.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last
Dit topic is gesloten.