Threads.....
[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last
Nieuw TopicI've noticed you're around, um. I find you very attractive, um. Would you go to bed with me? | DHTML Tetris
Die luit heten 'The Forgotten'quote:Wmm schreef op 23 juni 2004 @ 08:58:
Het wordt niet alleen een beetje uitgelegd. In Tib Sun werkt het GDI samen met die mensen. Ik weet niet meer hoe ze heten, maar dat volk heeft een speciale naam. Ze hebben zich helemaal aangepast aan het leven in/met Tiberium als ik me niet vergis. Tis alweer lang geleden.
| Mijn specs | Sometimes human's are...
ik was vooral dol op de diddie tanks en de carriers van TS je laat 2 lege careiers voorop vliegen en erachter 5 carriers die een diddie tank vast hebben ( die tank met zo'n beam, molt super snel en hard ) de 2 lege carriers gaaan bijna cker kapot door de samsites maar ondertussen zijn de andere 5 alweer geland
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Threads.....
Petroglyph was wel op de E3 maar als bezoeker niet als standhouder. Sowieso gaat hun spel een thema krijgen wat nog niet aangekondigd is (nee ik weet ook niet wat) dus voor volgend jaar mei zal er niets van getoond worden. Een bedrijf opzetten kost altijd geld trouwens, of je nu in Vegas zit of niet. Onroerend goed is zelfs verbazend goedkoop in Las Vegas, zolang je niet op de Strip of in Old Downtown wil bouwen.quote:daves2hd schreef op 22 juni 2004 @ 21:01:
Petroglyph neemt op het moment alleen ervaren mensen aan. ze willen denk ik so snel mogenlijk iets opbouwen en zorgen dat ze fans en winst hebben. een bedrijf opzetten in vegas kost niet nix denk ik zo. helaas is het mooie oude WW studios niet meer in leven dat ik weet. wil zelf ook de game programering in ect. hoop ooit eens een baan bij Petroglyph te kunnen vinden nu WW niet meer bestaat. is er iemand hier naar de E3 geweest? Petroglyph was er ook als het goed is. heb nergends iets van ze gezien, had eigenlijk iets gehoopt te horen van ze.
Ik wil weer het 'Act on Instinct' gevoel!
ik las dit: Bron
Sorry Command & Conquer fans, sounds like it was just concept art.
A few days ago, a photograph that supposedly confirmed the development of Command & Conquer 3 was posted at PlanetCNC and quickly made its way across the internet. Today, CNC Den posted a note from Adam Isgreen, Game Design Director at Electronic Art's LA Studio, confirming the picture to be nothing more than concept art.
"What you saw was a concept / inspirational piece of art that we did over a year ago that displays on our internal EA monitors here at EALA," Isgreen revealed. "Concept art is our "What if?" avenue to explore things we may or may not want to do in the future with game content, a certain look, or atmosphere / tone."
Isgreen also explained the setting of the concept art - "It's an image of a Scrin Primal defending against a GDI attack on a Scrin base. Obviously, the primal is winning."
The original image has been taken down from Planet CNC per EA's request. As of right now, there is no indication one way or the other that Command & Conquer 3 is currently in development.
dus het hoeft helemaal niet zo te zijn dat ze aan een nieuwe C&C bezig zijn
sterker nog ik denk dat deze pic nog van Westwood was, die wilden een vervolg op Ts gaan maken,...
Reg. datum: 11 augustus 2003
Petroglyph werkt definitief niet aan een C&C volgens communitymensen die contacten hebben met ex-WW personeel dat nu bij Petroglyph werkt. Van de originele C&C-teams zijn er overigens nog een paar bij EA, zoals Adam Isgreen van wie die quotes zijn dat het idd concept art is, en ook:
quote:Someone had a camera when they visited EALA.
The photo is not a fake.
No, I can’t comment beyond that.
![]()
Lou
quote:Directly from Louis Castle, founder of Westwood Studios.
It is real.
http://forums.cncden.com/showthread.php?p=59972#post59972
Verder werkt Joe Kucan aka Kane niet meer voor EA, maar men liet destijds wel doorschemeren dat ze hem opnieuw zouden inhuren (meer op een freelance basis zegmaar) mocht het nodig zijn. Gezien de lange tijd tussen Tiberian Sun en de eventuele volgende C&C is dat ook best nog wel logisch.
Het zou ook kunnen dat, als ze "echte" (dus niet in-game) cutscenes doen, ze ze in CGI maken zoals in Renegade. Als je daar wat moeite voor doet ziet dat er ook zeker niet slecht uit.
A;s laatste wil ik zeggen dat ik het EA absoluut niet toevertrouw een goede C&C te maken, en ik zeker even de kat uit de boom ga kijken voor ik het spel koop, als het ooit uitkomt ("na Duke Nukem Forever"
NHJ BV wijzigde dit bericht 24-06-2004 14:42 (3%)
Charlie was a chemist, but Charlie is no more. What Charlie thought was H2O was H2SO4.
dat Petroglyph niet meer aan een C&C werkt wist iedereen al. Ea heeft C&C in handen en we kunnen er nix tegen doen. maar Petroglyph komt denk ik 70% zeker met een lieve lieve zoete RTS game aan kakken over een jaartje of wat
er zijn er echt steeds minder nie nog bij Ea blijven wekren die van WW afkomen. ik denk ook dat het hele WW team neit te herenigen is, gewoon omdat een hoop al ander werk hebben. een aantal bij Ea blijven werken omdat ze daar iets hebben en bij Petroglyph nog geen zekerheid is en een klein bedrijf kan zo weer instorten. en een hoop hebben er geen zin meer in.
helaas C&C gaat pijltje down. maar uit het as van de oude WW team komt nogwel iets. ik w8 Petroglyph's z'n game gewoon af.
En ach ja, Electronic Arts kan goed melken, maar niet alles wat ze uitgeven is bij devinitie kut. Er zijn genoeg goede spellen van EA.
Daarnaast wou ik mijn bijdrage leveren aan de wedstrijd 'welk C&C deel is het slechtst'. Dat is namelijk C&C Generals. Vindt er geen drol aan, Tiberian Dawn en Tiberian Sun waren meesterlijk, Red Alert overtrof dat ook nog eens, en Renegade was een welkome afwisseling (wat overigens ook getuigd van ballen bij WestWood). Red Alert 2 vondt ik persoonlijk wat minder.
Ik vond trouwens Generals minder slecht dan ik dacht. Speelt best lekker. Maar je komt niet echt into het spel omdat er geen verhaal of karakters inzitten. Maar ik moet zeggen dat het voor mij toch wel een bewijs is dat een 3d rts wel KAN werken.
DarkX wijzigde dit bericht 24-06-2004 17:29 (28%)
als je nou eesn naar boven scrolled dan zie je dat ik allang had neer gezet dat eht een cosept art was,....quote:Snappie88 schreef op 24 juni 2004 @ 17:14:
Jongens jongens, chill chill. Dat C&C3 eraan komt staat vast, alleen God z'n dank nog niet nu! Het ging om een concept art, ze waren gewoon aan het kijken wat het beste het publiek aanspreekt.
En ach ja, Electronic Arts kan goed melken, maar niet alles wat ze uitgeven is bij devinitie kut. Er zijn genoeg goede spellen van EA.
Daarnaast wou ik mijn bijdrage leveren aan de wedstrijd 'welk C&C deel is het slechtst'. Dat is namelijk C&C Generals. Vindt er geen drol aan, Tiberian Dawn en Tiberian Sun waren meesterlijk, Red Alert overtrof dat ook nog eens, en Renegade was een welkome afwisseling (wat overigens ook getuigd van ballen bij WestWood). Red Alert 2 vondt ik persoonlijk wat minder.
quote:NHJ BV schreef op 24 juni 2004 @ 14:41:
http://forums.cncden.com/showthread.php?p=59972#post59972
Verder werkt Joe Kucan aka Kane niet meer voor EA, maar men liet destijds wel doorschemeren dat ze hem opnieuw zouden inhuren (meer op een freelance basis zegmaar) mocht het nodig zijn. Gezien de lange tijd tussen Tiberian Sun en de eventuele volgende C&C is dat ook best nog wel logisch.
Nou ik heb van eerder genoemde Lou (Louis "Bruce Wayne" Castle) juist gehoord dat het ontslag van Joe Kucan op een dusdanige manier is gegaan dat Joe nooit meer iets met ze te maken wil hebben...ik schat de kans dat hij inhuurbaar is dan ook vrij klein...
Michael Biehn dan he...geen James. Zelfde acteur waar ook Solid Snake oorspronkelijk op gebaseerd was trouwensquote:DarkX schreef op 24 juni 2004 @ 17:22:
Belangrijk vind ik toch dat er coole cutscenes komenVan Tib Sun kun je zeggen wat je wilt, maar de cutscenes vond ik erg styly. Beide intro's waren gewoon erg cool, met aantal zeer stoere acteurs (James Biehn en James Earl Jones to name a few), en ze hadden tenminste nog een serieus toontje itt die stomme slapstick filmpjes van Red Alert 2.
Now I break you... Like I break your friend.
Hmm...dat heb ik dan zeker gemist. Misschien dat ze dan CGI gebruiken, net als in Renegade (zat Kane immers ook in). Als ze daar de kwaliteit van opschroeven is het wel bruikbaar, alleen heb je dan natuurlijk de stem nietquote:MrRudi schreef op 24 juni 2004 @ 18:03:
[...]
Nou ik heb van eerder genoemde Lou (Louis "Bruce Wayne" Castle) juist gehoord dat het ontslag van Joe Kucan op een dusdanige manier is gegaan dat Joe nooit meer iets met ze te maken wil hebben...ik schat de kans dat hij inhuurbaar is dan ook vrij klein...
Charlie was a chemist, but Charlie is no more. What Charlie thought was H2O was H2SO4.
bron: http://www.frankklepacki.com/
AMD Athlon 3000+ | 2048 DDR Geheugen | GeForce 7800 GS DDR3 AGP |
neejquote:Timocos schreef op 30 juni 2004 @ 18:27:
Woej ik lees net op de site van Frank Klepacki ( de maker van de muziek van C&C enzo ) dat hij nu werkt bij Petroglyph Games en meewerkt aan een ''top secret'' project![]()
![]()
Zouden ze mssn dan toch aan een nieuwe C&C werken daar ??
Rrrrr!
Lijkt me niet, aangezien EA de rechten van C&C heeft.quote:Timocos schreef op 30 juni 2004 @ 18:27:
Woej ik lees net op de site van Frank Klepacki ( de maker van de muziek van C&C enzo ) dat hij nu werkt bij Petroglyph Games en meewerkt aan een ''top secret'' project![]()
![]()
Zouden ze mssn dan toch aan een nieuwe C&C werken daar ??
Ik ben blij dat ik die game niet gekocht heb, want na 5 min spelen was ik 't al zal. Wat een kl*te interface was dat zag. Het hele C&C gevoel weg.
Geef mij maar de allereeste paar delen met Kane, GDI & James Earl Jones.
* Derice weet nog hoe geschokkeerd m'n ouders waren toen ze zagen hoe Kane Steth even voor je neus uitbeeld knalde met een kogel door z'n kop.
En hoe gek ze werden van het "Unit Ready"
Hahahahahaha hier ook ... unit ready - unit lostquote:
AMD Athlon 3000+ | 2048 DDR Geheugen | GeForce 7800 GS DDR3 AGP |
"Gvd kloteherrie doe die koptelefoon op!"
Unit Ready, Unit Ready, Building
quote:Timocos schreef op 30 juni 2004 @ 18:40:
[...]
Hahahahahaha hier ook ... unit ready - unit lostNostalgie
En wat dacht je van:
Silos needed
Affirmative
Yes sir? Yes sir? Yes sir?
Ik wacht vol verwachting op het 'top secres poject'. Ook al duurt het een paar jaar, ik haal 'm.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last
Dit topic is gesloten.