Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last

Nieuw Topic
Erg sterk punt aan de Westwood games vond ik de verhaallijn die prachtig werd ondersteund door filmpjes die voor hun tijd steeds weer verbluffend mooi waren.

Now I break you... Like I break your friend.

grrrr....
Reg. datum: 24 oktober 2000

De chronosphere was ook een sterk apparaat inderdaad, ik heb me maar wat vermaakt met de games :)

Troubleshooting met HAMERRR
Reg. datum: 17 september 2001

quote:
Gordijnstok schreef op 20 juni 2004 @ 20:08:
OW... krijgen we weer Kane, Hand of Nod, Orca, Tiberium Silos, Ion Cannon, Obelisk of Light en de echt geweldige Tower, en de wrede Advanced Guard Tower van de GDI, nog maar niet te spreken over de MRLS, Sam Sites, ...etc..etc..

Hopelijk met de mogelijkheid om weer mooie bases te bouwen, met zandzakken, concrete, etc..
Ja, weer lekker muursegment voor muursegment plaatsen wat je compleet opnieuw moet bouwen als ie beschadigd raakt... :X

Forget your fears...
...and want to know more...

Reg. datum: 18 juli 2002

Mijnenvelden :P

Ik wil gewoon weer die mijnwagentjes die je had in RA1 :P
Kon je ook leuk mee verdedigen ;)

shuogg wijzigde dit bericht 22-06-2004 08:18 (77%)

Powerball @ 12.582

quote:
Terr schreef op 21 juni 2004 @ 18:55:
[...]

Ja, die was er. Hij zat samen met een poster en Dune 2 bij de 'Commemorative edition' van het spel :)
Tevens bevat de C&C uitbreiding 'Covert Operations' audio tracks :D.
grrrr....
Reg. datum: 24 oktober 2000

quote:
Aetje schreef op 22 juni 2004 @ 08:12:
[...]

Ja, weer lekker muursegment voor muursegment plaatsen wat je compleet opnieuw moet bouwen als ie beschadigd raakt... :X

Dat was inderdaad klote, maar het had ook wel weer wat :) Concrete zou zowiezo wat sterker mogen zijn.

Enige waar ik nou echt niets aan vond waren de cyborg commando's of die underground apc in Tiberian Sun. Die namen zoveel plezier weg. Eerst de hele shitzooi vol asfalt leggen, en dan zo snel mogelijk banshees bouwen en maar rushen.

quote:
CREAM schreef op 21 juni 2004 @ 01:42:
Jullie underraten TS echt erg. Ik vond die game echt meesterlijk. Goede single player en de beste C&C multiplayer. Ik herinner me die modmaps zoals dragonslair nog. Lekker 4vs4en en vliegtuigspammen. The good old days :z

Are you serious?

C&C en Red Alert / RA aftermath zijn de enige titels die fatsoenlijk op mijn PC liepen... vanaf Tiberian Sun, Dune 2000, Red Alert 2 en in mindere mate Generals en Zero Hour is de gameplay echt bagger vergeleken met die eerste 2 (en laat dat nou net het omschakelpunt van 2D naar 3D terrain zijn). Aan de andere kant KAN het wel, ze hoeven alleen maar effe in te breken bij Blizzard en wat game-engine's jatten :P

_SosA_ = _SukkeL_ :r

TS heb ik officieel evenals de uitrbreiding firestorm. Ondanks dat het een erg vermakelijk spelletje was vind ik het het zwakste deel van alle C&C games in de reeks. Dit kwam voornamelijk zoals al is gezegd door de Cyborgs en die ondergrondse APC's. Maar het werd ook verzaakt door de mamoet 2 tank.

In de cutscenes zag dat ding er echt meesterlijk uit maar in de game zelf was het maar een log, slap apparaat. (en dan kon je er ook nog maar 1 van bouwen ) En dan heb ik het niet eens over die magnetron achtige tanks die altijd terug moeten komen in C&C games. Daar heb ik zo'n pesthekel aan. In Dune was het leuk en grappig en origineel maar in de latere C&C games deed hij meer goed dan kwaad.

Over domme wapens gesproken, in RA2 had ik ook een hekel aan de tank die kon veranderen in een 'boom'.. Yeah sure. Dat ze in RA2 wat humor wilde stoppen begrijp ik maar dit was gewoon erg ziek en niet leuk. Maar ja zo zijn er nog wel meer wapens in de C&C reeks waar ik een hekel aan heb :P

offtopic:
wat dat betreft blijft C&C 1 en RA1 gewoon the bomb

Threads.....

Reg. datum: 04 november 2000

Voor mij is TS (en FS) zo ongeveer de afsluiter geweest van het C&C universum van GDI en NOD. Generals had er niets meer mee te maken, RA2 had er niets mee te maken... ik denk dat het mooi geweest is zo... of ze moeten mij verrassen met een 3e deel.
Ik vind wel de uitspraak dat alleen het originele team de sfeer van C&C erin kan brengen niet helemaal correct. Als een ander ontwikkelteam die sfeer net zoals wij proeven in het eerste deel, dan kunnen zij dat ook zo maken denk ik. Maar dan moet je wel een ontwikkelteam hebben dat echt kijkt naar C&C en RA, en niet blind een nieuw RTS'je gaat ontwikkelen.
Ik vergeef het EA nooit dat ze WW opgedoekt hebben, EA zuigt. :P

Spank your inner muppet! | Geschiedenis van GoT

\o\ EMOTION /o/
Reg. datum: 13 juni 2003

het oude westwood team leeft voor een groot deel gewoon weer @ http://www.petroglyphgames.com/ .

wat ik zie van het plaatje als ik goed kijk word het echt een vervolg op C&C-tiberian verhalen. alleen nu met 3 kanten denk ik. ik dacht zo aan de gewoone 2 de GDI en NOD maar als ik dat plaatje bekijk lijkt het sterk op een schip van dat alien soort. dat word dan denk ik het 3e soort. EA houd niet van 2 soorten dus. ik denk dat ts verhaal daar dit vervolg een grote val down maakt. er komen te weinig missies en het verhaal is kort uitgebouwd, zo iets verwacht ik van Ea.

ik zal de game waarschijnlijk wel kopen, maar wacht veel meer op wat http://www.petroglyphgames.com/ <---= gaan doen. dat word denk ik C&C reborn met een andere naam en in een ander jasje!

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

TIMMY!!!!
Reg. datum: 30 maart 2004

Ik weet niet waarom jullie allemaal een hekel hebben aan Tiberian Sun. Ik vond het een goed spel. Mooie graphics, leuke missies, alleen sommige units waren een beetje gaar.
Het echte dieptepunt van C&C is Sole Survivor. Dat speel ik dus nooit meer, een schande voor de reeks :/

.....

quote:
Timmyboy schreef op 22 juni 2004 @ 12:49:
Ik weet niet waarom jullie allemaal een hekel hebben aan Tiberian Sun. Ik vond het een goed spel. Mooie graphics, leuke missies, alleen sommige units waren een beetje gaar.
Het echte dieptepunt van C&C is Sole Survivor. Dat speel ik dus nooit meer, een schande voor de reeks :/

Je bent niet de enige die TS wel goed vond, ik vond 'm ook mooi :)
Verhoudingsgewijs niet zo geweldig als deel 1 maar dat hoeft ook niet per se, daar tippen niet veel spellen aan vind ik :)
quote:
daves2hd schreef op 22 juni 2004 @ 11:26:
het oude westwood team leeft voor een groot deel gewoon weer @ http://www.petroglyphgames.com/ .

---

ik zal de game waarschijnlijk wel kopen, maar wacht veel meer op wat http://www.petroglyphgames.com/ <---= gaan doen. dat word denk ik C&C reborn met een andere naam en in een ander jasje!

Dat is geweldig dus, ik ga die ook in de gaten houden.
Als ze groot genoeg zijn kunnen ze ook proberen de C&C licentie te kopen ofzo (kleine kans, maar 't zou mooi zijn).
Als ze dat niet kunnen hoop ik dat ze een nieuw universum verzinnen. Anders krijg je een soort kloon van C&C met Cane van het Brotherhood of NAD die vecht tegen de Global Defense Organization (GDO) ofzo :P

Reg. datum: 21 september 2001

quote:

Een paar dagen geleden verscheen er een plaatje van Command & Conquer 3 op het internet, het spel dat mogelijk de opvolger van Tiberian Sun zou moeten zijn. Vandaag heeft Electronic Arts wat meer duidelijkheid geschept de vrij wazige foto. Het blijkt hier namelijk niet om de definitieve vorm van het spel te gaan, maar om een stukje concept-art dat op de monitors bij EALA getoond werd, om een beetje te experimenteren met de sfeer en het uiterlijk van het spel:

bWhat Mark said is true. What you saw was a concept / inspirational piece of art that we did over a year ago that displays on our internal EA monitors here at EALA. Concept art is our "What if?" avenue to explore things we may or may not want to do in the future with game content, a certain look, or atmosphere / tone.

FYI, it's an image of a Scrin Primal defending against a GDI attack on a Scrin base. Obviously, the primal is winning. =)
And yes, there are still a bunch of us ex-westwood guys here.

Hieruit valt dus wel te concluderen dat er een derde Command & Conquer in de maak is, maar dat is eigenlijk niet meer dan logisch, net als dat er nog een FIFA, een NHL en een Lord of the Rings zal volgen na hetgeen er nu al aangekondigd is. Het plaatje geeft ons echter helaas nog geen inkijk in hoe het spel er uiteindelijk uit zal gaan zien, maar dat doen zelfs echte screenshots niet altijd.
Bron: www.gamer.nl

AMD Athlon 3000+ | 2048 DDR Geheugen | GeForce 7800 GS DDR3 AGP |

altijd blijven lachen!

quote:
Cyphax schreef op 22 juni 2004 @ 13:05:

Dat is geweldig dus, ik ga die ook in de gaten houden.
Als ze groot genoeg zijn kunnen ze ook proberen de C&C licentie te kopen ofzo (kleine kans, maar 't zou mooi zijn).

Ze hebben geen enkele drang of behoefte om zo groot te groeien als Westwood. Veel developers die in een dergelijk groot bedrijf hebben gewerkt vinden het vaak een verademing om weer 'klein' te zijn, zo ook Petro.

[edit]
Dit naast het feit dat Michael Legg, Joe Bostic en Steve Tall tot persona non grata zijn verklaard door EA ;)

MrRudi wijzigde dit bericht 22-06-2004 14:03 (14%)

quote:
MrRudi schreef op 22 juni 2004 @ 14:02:
[...]

Ze hebben geen enkele drang of behoefte om zo groot te groeien als Westwood. Veel developers die in een dergelijk groot bedrijf hebben gewerkt vinden het vaak een verademing om weer 'klein' te zijn, zo ook Petro.

[edit]
Dit naast het feit dat Michael Legg, Joe Bostic en Steve Tall tot persona non grata zijn verklaard door EA ;)

Westwood was zelf toch ook niet zo groot?
Maar we kunnen safe stellen dat de C&C licentie bij EA blijft.
Dat hoeft niet erg te zijn als Petroglyph zelf iets moois op kan zetten. Maar daar heb ik goede hoop op :)

Cyphax wijzigde dit bericht 22-06-2004 15:56 (6%)

\o\ EMOTION /o/

quote:
Timmyboy schreef op 22 juni 2004 @ 12:49:

TS ownde hard. en nogsteeds.

ik vind het leuke alleen aan dit nieuws dat het niet op de C&C site staat :o ( waar het laatste nieuws van van vorigjaar is denk ik ). ben eigenlijk meer benieuwd wanneer hij uitkomt en het verhaal. als hij binnenkort uitkomt kunnen we zeker een expansion erbij verwachten ( zoiezo al wel met Ea ). gezien Ea bezig is geweest het C&C team op lotr game te gooien denk ik dat ze alleen dit plaatje hebben en verder nog weinig van de game bestaat.

altijd blijven lachen!

quote:
Cyphax schreef op 22 juni 2004 @ 15:55:
[...]

Westwood was zelf toch ook niet zo groot?
Maar we kunnen safe stellen dat de C&C licentie bij EA blijft.
Dat hoeft niet erg te zijn als Petroglyph zelf iets moois op kan zetten. Maar daar heb ik goede hoop op :)
De kantoren in Las Vegas en Irvine opgeteld toch meer dan 200 man. Het is maar wat je niet groot vind natuurlijk. Maar ik ben ook vol vertrouwen dat het Petroglyph wel lukt om zelf iets moois op poten te zetten. Ik ben ook erg benieuwd wat ze gaan maken, ik mocht er niks van zien...ik mocht niet eens binnen foto's maken zo bang zijn ze dat er iets uitlekt...Michael zei al dat 1 dag nadat ze in hun tijdelijke kantoortje waren getrokken er een stuk in de krant had gestaan over Petroglyph, en nog een dag later liepen er al wat lui de vuilcontainer te doorzoeken ;)
\o\ EMOTION /o/

Petroglyph neemt op het moment alleen ervaren mensen aan. ze willen denk ik so snel mogenlijk iets opbouwen en zorgen dat ze fans en winst hebben. een bedrijf opzetten in vegas kost niet nix denk ik zo. helaas is het mooie oude WW studios niet meer in leven dat ik weet :&#039;(. wil zelf ook de game programering in ect. hoop ooit eens een baan bij Petroglyph te kunnen vinden nu WW niet meer bestaat. is er iemand hier naar de E3 geweest? Petroglyph was er ook als het goed is. heb nergends iets van ze gezien, had eigenlijk iets gehoopt te horen van ze.

vraag me af wat C&C-3 gaat doen, cane is nu eigenlijk al 2x dood gegaan. nu hebben we allemaal gezien dat cabal wel nog een paar clones van cane had staan maar zo kunnen we bezig blijven natuurlijk. ik denk iig aliens in het spel tegen te komen en een war om earth dat die aliens ook tiberian willen en GDI de mensen en aarde probeerd te beschermen en NOD tiberian de wereld en alien technologie probeerd te rippen :P

Wreah
Reg. datum: 26 januari 2000

commando:

pjop pjop.

*That one was left handed :7 *
Flying Ruchia ^_^
Reg. datum: 19 oktober 2001

quote:
daves2hd schreef op 22 juni 2004 @ 21:01:
vraag me af wat C&C-3 gaat doen, cane is nu eigenlijk al 2x dood gegaan. nu hebben we allemaal gezien dat cabal wel nog een paar clones van cane had staan maar zo kunnen we bezig blijven natuurlijk. ik denk iig aliens in het spel tegen te komen en een war om earth dat die aliens ook tiberian willen en GDI de mensen en aarde probeerd te beschermen en NOD tiberian de wereld en alien technologie probeerd te rippen :P

Spoiler :P

Kane blijkt een alien te zijn. Hierdoor zal 1/3 van Nod zich aansluiten bij de aliens. De rest van Nod zal de technologie van de aliens proberen te bemachtigen om hiermee de wereld te veroveren. De aliens zullen dit ook proberen. GDI zal trachten om zowel de Aliens als Nod tegen te hoden (8&gt;

| Mijn specs | Sometimes human's are...

\o\ EMOTION /o/

:+ i was close :P laten we hopen dat het een mooi en groot verhaal word met weinig expansions maar gewoon in 1x een mooie grote goeie game

Reg. datum: 25 maart 2002

quote:
daves2hd schreef op 22 juni 2004 @ 21:01:
dat die aliens ook tiberian willen
Het Tiberium komt van aliens right?

I've noticed you're around, um. I find you very attractive, um. Would you go to bed with me? | DHTML Tetris

was Prutz0r.
Reg. datum: 17 augustus 2001

quote:
Wmm schreef op 22 juni 2004 @ 21:39:
[...]

Het Tiberium komt van aliens right?
Een komeet inslag volgens mij.... Krijg je mutaties en dus aliens geloof ik. :)

Gallery / Specs / Sony VAIO FZ38M / Last.fm
* in Burnaby/Vancouver, Canada.
Now back to our regular program.

komeet die waarschijnlijk door aliens naar ons gestuurd maar wie dat gedaanheeft is tot op heden nog onbekend :P ofzoiets

Threads.....

\o\ EMOTION /o/

de mutans zijn mensen die gewoon te veel tiberian hebben gesnoept. of dit de aliens zijn denk ik niet. maar het komt idd van een komeet inslag

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: