Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last

Nieuw Topic
quote:
Charly schreef op 20 juni 2004 @ 20:08:
Volgens mij word dit gewoon een gevalletje uitbuiten van een bekende naam om de EA kas nog wat te spekken.

Klopt.

Dat deden ze ook met de Need for Speed serie. Ze wilden een graantje meepikken van de Fast/Furious hype, lieten een spel in elkaar draaien en plakten daar het welbekende Need for Speed label op. Dat Underground (en Underground 2 ook) totaal niet in de NFS traditie passen (arcade met realistische invloeden, al varieerde dat per titel) boeide hen niet.

De naam NFS is een cashcow en dat geldt ook voor C&C.

Now I break you... Like I break your friend.

Koe (Westwood) + Melker (EA) = jonge slappe kaas.

Ik denk dat ze met die formule verder gaan werken. Eerst natuurlijk de Hype omhoog gooien met mooie graphics en een goede singleplayer. Om vervolgens de multiplayer 0,0 diepgang te geven.

Blegh wat word ik hier depri van... :(
Reg. datum: 25 maart 2002

@ Cream: idd, ik snap ook niet dat mensen Tib Sun niks vinden. Ik vond het spel ook geweldig, though ik het nooit online heb kunnen spelen.

@ Promwarmachine: er staat nergens dat Petroglyph Games aan deze nieuwe C&C gaat werken, of vergis ik me? Die vacatures zullen dan voor een andere game zijn lijkt me.

En ik weet niet waarom ze Generals zo snel zouden willen vergeten. Classic is een topgame. De singleplayer is niks, maar daar lijkt het spel ook niet voor gemaakt. Generals moet je online spelen. Dat de community erg klein geworden is na Zero Hour ligt aan EA zelf....

I've noticed you're around, um. I find you very attractive, um. Would you go to bed with me? | DHTML Tetris

Reg. datum: 18 juli 2002

quote:
DeX schreef op 21 juni 2004 @ 07:59:
Koe (Westwood) + Melker (EA) = jonge slappe kaas.

Ik denk dat ze met die formule verder gaan werken. Eerst natuurlijk de Hype omhoog gooien met mooie graphics en een goede singleplayer. Om vervolgens de multiplayer 0,0 diepgang te geven.

Blegh wat word ik hier depri van... :(
Die goede singleplayer bestond ook niet bij Generals, dus reken er maar niet op. Ik reken iig puur op flashy graphics en 0.0 gameplay whatsoever zoals we gewend zijn van EA.
Flying Ruchia ^_^
Reg. datum: 19 oktober 2001

Na Tiberain Sun is er geen enkel spel geweest waar ik mij zo lang aan heb vermaakt.
Red Alert 2 komt nog in de buurt met het maken van mods, maar daar houd het ook mee op.

De reden waarom Tiberian Sun wordt underated, is het feit dat heel veel features niet de uiteindelijke versie hebben gehaald. Hierdoor was men nogal teleurgesteld in het spel.

| Mijn specs | Sometimes human's are...

Do the kirby!
Reg. datum: 14 oktober 2002

quote:
CREAM schreef op 21 juni 2004 @ 01:42:
Jullie underraten TS echt erg. Ik vond die game echt meesterlijk. Goede single player en de beste C&C multiplayer. Ik herinner me die modmaps zoals dragonslair nog. Lekker 4vs4en en vliegtuigspammen. The good old days :z

Inderdaad geweldig spel online. 2vs2 by shoggycow enzo dragonslair _/-\o_
Echt heel erg lang online gespeeld :D

Generals is een geweldig spel vind ik nog altijd maar die kut support...grrr...
Daarnaast speelt bijna iedereen die nog generals speelt grotendeels zero hour en laat men classic links liggen terwijl het zoveel beter is :( It`s a shame.

Over dit nieuwe spel heb ik maar mn twijfels. Het zal er wel komen, EA wil toch wel geld verdienen dus daar hoeven we ons geen zorgen over te maken, maar als het hetzelfde gaat als bij generals betekend dat dus ongeveer een half jaar tot driekwart jaar fun en daarna is de support dood en dat vind ik dan niet echt de moeite meer.

<( '-' <) <( '-' )> (> '-' )> Specs!

ROAR
Reg. datum: 29 maart 2004

cnc3 als dat er komt, HALELUJA. Al moet ik wel het woordje westwood op de cd, en verpakking, en opening filmpje vinden. Want met generlas was het: BAH! geeen side bar, klote EA. maar givz cnc3 en laten we hopen dat westwood er wel achter zit.

Harder, Better, Faster, Stronger

Acties: [view]

Door: Terr
Moderator SGD/SPV
Suiker op je patat
Reg. datum: 24 september 2000

Als je het topic even leest, dan zie je dat een groot deel van de Westwood-crew geeneens meer bij EA zit (ik was ook even in de war)

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

KmKzeK3
Reg. datum: 29 maart 2003

quote:
mduijvendijk schreef op 21 juni 2004 @ 09:06:
Na Tiberain Sun is er geen enkel spel geweest waar ik mij zo lang aan heb vermaakt.
Red Alert 2 komt nog in de buurt met het maken van mods, maar daar houd het ook mee op.

De reden waarom Tiberian Sun wordt underated, is het feit dat heel veel features niet de uiteindelijke versie hebben gehaald. Hierdoor was men nogal teleurgesteld in het spel.

Hulde! Compleet mee eens. Tiberian Sun had gewoon nog het oldskool gevoel net als Tiberian Dawn. Het jammere vond ik gewoon het gebrek aan de oldskool units als de Nod buggy etc in Tiberian Sun.

Ik vind het een beetje jammer dat de units vanaf Tiberian Sun een beetje "3d" zijn gaan worden. Het hele 3D in de C&C genre haalt de sfeer IMO weg. Ground Control had de units VEEL mooier neer gezet, en daarom pakte dat spel ook meer. Generals faalde hier hard in.

Anyway ik word niet veel wijzer van een screenshot als dit. Zal me niks verbazen dat dit uit een filmpje komt van 3 seconden om de boel nu al te hypen... :r

oya lele, ik voel me plots weer zo oya lele!!!

Reg. datum: 18 juli 2002

Jij vond de units in RA2 zelfs maar een beetje 3d?
Mwoh vond ik niet, het waren gewoon duidelijk 2d dingen maar dan 25% groter dan in voorgaande delen (wat best nog wel relaxt was)
grrrr....
Reg. datum: 24 oktober 2000

quote:
ye-roon schreef op 21 juni 2004 @ 09:36:
cnc3 als dat er komt, HALELUJA. Al moet ik wel het woordje westwood op de cd, en verpakking, en opening filmpje vinden. Want met generlas was het: BAH! geeen side bar, klote EA. maar givz cnc3 en laten we hopen dat westwood er wel achter zit.
Is het misschien mogelijk dat je complete zinnen probeert te maken, en wat moeite doet om van je posting een geheel te maken, zodat wij, normale mensen, het begrijpen? Het is alsof getypt je 20 breezers achterover hebt geslagen. En nee het is niet l33t.

Gordijnstok wijzigde dit bericht 21-06-2004 10:34 (3%)

Google addict
Reg. datum: 03 november 2001

Ik had voormezelf besloten om geen enkele RTS-game van EA meer te kopen vanwege de malafide support praktijken. Hoe mooi dit ook weer mag klinken en ja mijn hartje klopte even sneller (bezit alle c&c games vanaf het eerste uur) denk ik dat EA me niet nog een keer gaat belazeren.

EA maakt mooi ogende games, brengt een paar patches uit voor echt serieuze bugs en laat daarna gewoon de hele comunity vallen ongeacht verdere bugs, balances en weet ik niet allemaal. Dit gebeurde voor Red Alert 2, Red Alert 2 yuri's revenge, Generals en Generals Zero Hour.
Hoe geil straks c&c 3 mag zijn, ik koop um denk ik niet en anders pas na een half-jaar als ik iets merk aan echte support voor de game. Ik vraag me echt af als EA zo groot wil zijn, waarom zij de community niet respecteren zoals Valve en Blizzard dat wel doen. Nee, EA challenges your pocket!

Miki wijzigde dit bericht 21-06-2004 10:38 (3%)

People would make far better pictures if they spent time learning how to make great photos with what they already own instead of worrying about their tools

a.k.a. Lampy
Reg. datum: 28 maart 2003

Tib Sun was/is echt vet, toendertijd nog origineel en heel erg vermakelijk en verslavend.
Dat heb ik nog over de modem zelfs gespeeld :P

Hopelijk wordt het dus welweer btje oldskool, geef mij iig maar lekker 2D veldje...

Rrrrr!

a.k.a. Lampy
Reg. datum: 28 maart 2003

http://www.forumplanet.co...?fid=4939&tid=1398929
quote:

(13:58:13) (@Aircraftkiller) looks fake
(13:58:19) (+Cypher) Sure it does.
(13:58:48) (@Aircraftkiller) That looks like a lightning storm
(13:58:49) (+Cypher) But yeah. That's right. I made it on my home Max5 and photographed my TV....

Lol 8)7

Hele discussie of het nou echt of een fake is....ik volg t niemeer :o

-LA- wijzigde dit bericht 21-06-2004 11:01 (12%)

Rrrrr!

Reg. datum: 03 mei 2002

Als het echt is, is de Font die gebruikt word wel een beetje lomp... ze gebruiken een Generals font voor Tiberian Sun? Alsof dat er iets mee te maken heeft :S

-[ Het Kwartjuh Valt... ]- -[ Nikon D80 + Glas + Flits ]- -[ SHIFT HORIZON ]-

altijd blijven lachen!

quote:
Wmm schreef op 21 juni 2004 @ 08:54:
@ Promwarmachine: er staat nergens dat Petroglyph Games aan deze nieuwe C&C gaat werken, of vergis ik me? Die vacatures zullen dan voor een andere game zijn lijkt me.

Petroglyph werkt wel aan een RTS maar niet aan een C&C. Zoals ik al zei willen die lui NIKS meer met EA te maken hebben. Aan wat voor RTS ze wel werken kan/wil/ga ik niet zeggen, zoveel weet ik zelf ook nog niet. Ik weet wel dat ze met Michael Legg (Lead programmer C&C en RA) en Joe Bostic (Designer Dune 2, C&C, RA - godfather of RTS), Frank Klepacki (music & sound C&C, RA, RA2) en andere ex-WWS lui als Steve Tall, Greg Hjellstrom, Chuck Kroegel en Ted Morris een zeer geschikt RTS team hebben.

quote:
ye-roon schreef op 21 juni 2004 @ 09:36:
maar givz cnc3 en laten we hopen dat westwood er wel achter zit.
WESTWOOD BESTAAT NIET MEER!

*zucht* sorry hoor jongens, maar na drie keer zeggen mag je er toch wel van uitgaan dat ze het snappen :) daarbij is vorig jaar april officieel Westwood Studios al opgedoekt door EA.

[edit]
* MrRudi mept kwartjuh :( :P

MrRudi wijzigde dit bericht 21-06-2004 12:01 (3%)

Reg. datum: 03 mei 2002

Maaruh, werkt Westwood nou wel of niet mee aan deze nieuwe C&C :?

;)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]- -[ Nikon D80 + Glas + Flits ]- -[ SHIFT HORIZON ]-

grrrr....
Reg. datum: 24 oktober 2000

Dat maakt niet uit, wie er een de nieuwe C&C werkt. Het echte C&C gevoel dat kunnen alleen de originele developers creeren. :)

Ik hoop ook dat die petroglyph crew een C&C kloon aan het maken is, die ongetwijfeld gaat rocken.

was Prutz0r.
Reg. datum: 17 augustus 2001

quote:
Gordijnstok schreef op 21 juni 2004 @ 13:01:
Dat maakt niet uit, wie er een de nieuwe C&C werkt. Het echte C&C gevoel dat kunnen alleen de originele developers creeren. :)

Ik hoop ook dat die petroglyph crew een C&C kloon aan het maken is, die ongetwijfeld gaat rocken.
Dit hoop ik stiekem ook, EA kan en mag gewoon niet alles wegnemen of bezitten. Als Klepacki maar weer voor de muziek zorgt in het nieuwe, noch onbekende project waar hun mee bezig zijn. :)

Gallery / Specs / Sony VAIO FZ38M / Last.fm
* in Burnaby/Vancouver, Canada.
Now back to our regular program.

2.04 M ellende
Reg. datum: 04 augustus 2001

Joepie! Dan krijgen we einde te zien :)
Nu maar hopen dat ze het verhaal niet verneuken.

Reg. datum: 20 november 2002

Westwood is opgesplitst in : Petroglyph en EA Pacific....

Hopelijk doen ze weer acteurs erin, die waren zo vet in RA2. :D

aka wwillem
Reg. datum: 23 september 2000

quote:
Hidde schreef op 21 juni 2004 @ 13:33:

Wat is er gebeurt met Petroglyph? Maken zij nog spellen :?

* Wwillem is nog altijd fan van de Dune serie, gemaakt door WestWood. Daar is C&C ook uit geboren als ik mij niet vergis :). Het idee achter C&C (Russen vs USA) vond ik nooit zo origineel, het verhaal achter Dune wel. Beide spellen zijn erg verslavend trouwens :P.
quote:
PromWarMachine schreef op 21 juni 2004 @ 01:46:
[insectenseks]
• Die site waar jij dit vandaan hebt is gamerrrrrrrrrrrrrrrr.nl, zonder s ;)
[/insektenseks]
Gamers.nl == Gamer.nl

dr snuggles wijzigde dit bericht 21-06-2004 13:51 (3%)

Reg. datum: 20 november 2002

quote:
wwillem schreef op 21 juni 2004 @ 13:51:
[...]

Wat is er gebeurt met Petroglyph? Maken zij nog spellen :?

* Wwillem is nog altijd fan van de Dune serie, gemaakt door WestWood. Daar is C&C ook uit geboren als ik mij niet vergis :). Het idee achter C&C (Russen vs USA) vond ik nooit zo origineel, het verhaal achter Dune wel. Beide spellen zijn erg verslavend trouwens :P.

[...]

Gamers.nl == Gamer.nl
Begin dit jaar zag ik dat hun gebouw klaar was... dus ze zijn wel ergens mee bezig he.

R.I.P Mama

quote:

Ja die acteurs erin waren erg vet.
Nu alleen nog hopen dat dit geen fake is.

R.I.P Mama :: 05-06-2008 :(

Hbass
Reg. datum: 07 juni 2004

quote:

Vind je ? Ik vond die filmpies van TS veeeeeeeeel vetter. die van red2 waren saai en zat geen aktie in of nix

Rimel XXL @ 2.7 ghz lippenstift.. XP @1833MHz, XFX 6800LE @12/6 blalba Winbond BH-5 . schaap lokken > uitholle > pc erin bouwe = schaapmod

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: