Gathering of Tweakers

Quicksearch
waarom moet je eigenlijk bij yamigo je msn pasword opgeven? dat heb ik gedaan, maar ik zie volgens mij alleen maar mogelijkheid om naar yamigo-adressen te sturen? Logt-ie niet in op msn :?

oja, voor de chatverslaafden: ( :P ) m'n yamigo nick is ook gewoon jwbagger :+ (alleen gaat het chatten met een minuut of 5 vertraging, dus echt een soepel gesprek zal 't niet worden :+ )

jwbagger wijzigde dit bericht 23-06-2004 17:29 (18%)

EOS 350D + BG E3 / Canon Speedlite 430EX / Peleng 8mm Fish / Sigma 10-20mm F4-5.6 EX HSM / Sigma 24-70mm F2.8 EX / Canon 50mm F1.8 / Sigma 55-200mm F4-5.6

quote:
jwbagger schreef op 23 juni 2004 @ 17:28:
waarom moet je eigenlijk bij yamigo je msn pasword opgeven? dat heb ik gedaan, maar ik zie volgens mij alleen maar mogelijkheid om naar yamigo-adressen te sturen? Logt-ie niet in op msn :?

oja, voor de chatverslaafden: ( :P ) m'n yamigo nick is ook gewoon jwbagger :+

Zover ik heb gevonden werkt MSN dus nog niet. Yahoo connect wel, maar kan verder ook niks (Ik kan iig geen berichten sturen naar Yahoo contacten)
Mijn WV is WHiZZi :P
Reg. datum: 16 februari 2002

Dit is echt jammer, het gaat echt heel erg traag (iets van 5 minuten per berichtje) en trilalarm werkt niet in stil en geluid ook niet tenzij je conversatie afsluit.

quote:
Sid_6.8 schreef op 23 juni 2004 @ 19:31:
Dit is echt jammer, het gaat echt heel erg traag (iets van 5 minuten per berichtje) en trilalarm werkt niet in stil en geluid ook niet tenzij je conversatie afsluit.
Vind ik ook.. Traag is hij af en toe. Maar geen geluid bij bericht :S

woei, ik ben er achter hoe ik geluid kan krijgen (nokia 6230 iig)
die geeft alleen geluid als je het chatbericht op Besl. conversatie zet... (kortom: de sessie "afsluit". Er schijnt alleen geluid te komen als er een nieuw gesprek komt, en niet als er een nieuw bericht komt... beetje jammer :{

ook nog een (redelijk huge, en erg hinderlijke) bug gevonden: instellingen -> tooninstellingen -> chatwaarschuwingen , daar kan ik proberen wat ik wil, maar ik kan alleen maar kiezen tussen "standaard" en "uit"... "beltoon"-instellingen negeert hij :? :? :?

is hier een workaround voor, of moet er op een firmware upgrade gewacht worden? :{

EOS 350D + BG E3 / Canon Speedlite 430EX / Peleng 8mm Fish / Sigma 10-20mm F4-5.6 EX HSM / Sigma 24-70mm F2.8 EX / Canon 50mm F1.8 / Sigma 55-200mm F4-5.6

kna 300 woodren pre mniut tpyn
Reg. datum: 05 februari 2001

Msn support komt over 6 tot 8 weken dus dat gaat nog even duren :(
Ik had de maker van Yamigo even berichtje gestuurd via WV :)

33yzZ li3FjuH All3s Gucci? l3Uk3 cU2 h00r k h00p dAt j3 vAnAAf n0g ff 0p MsN k0mt is g3Z3lliG!!! spr33k j3 Sn3L kuZZZ

Reg. datum: 16 februari 2002

quote:
jwbagger schreef op 23 juni 2004 @ 22:47:
woei, ik ben er achter hoe ik geluid kan krijgen (nokia 6230 iig)
die geeft alleen geluid als je het chatbericht op Besl. conversatie zet... (kortom: de sessie "afsluit". Er schijnt alleen geluid te komen als er een nieuw gesprek komt, en niet als er een nieuw bericht komt... beetje jammer :{

ook nog een (redelijk huge, en erg hinderlijke) bug gevonden: instellingen -> tooninstellingen -> chatwaarschuwingen , daar kan ik proberen wat ik wil, maar ik kan alleen maar kiezen tussen "standaard" en "uit"... "beltoon"-instellingen negeert hij :? :? :?

is hier een workaround voor, of moet er op een firmware upgrade gewacht worden? :{

Dat klopt, ik kan wel geluid EN trilalarm maar niet 1vd2 los :P
En dat ie zo traag is is samen met geen melding van een nieuw bericht naar mijn mening een erg grote ontbreking.

Sid_6.8 wijzigde dit bericht 24-06-2004 21:14 (14%)

! D E N I 3 L S T E ! !

Iemand al de instellingen voor: T-Mobile & Nokia 6230 ?

Apple iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.5 :: Nokia N73 Music Edition :: iPod nano 3G Black 8GB :: Samsung LE32R82B :: Samsung DCB-9401R

Ben me ook aan het aanmelden :P

Heb n 6230.Hij doet t al zie ik.

Mijn gebruikersnaam is Marki :*) e.

>Acer Aspire 6920G<> Acer Aspire 5610<> Acer travelmate 4150<>WD500 Extern<>WD300 Extern<

@stoffel..

Kun jij me niet zien?Ik heb je nl in mn lijst staan en zie dat je online bent.Heb al een paar keer wat naar je gestuurd maar kweenie of jij dat kunt zien als ik niet in jou lijst sta :?

>Acer Aspire 6920G<> Acer Aspire 5610<> Acer travelmate 4150<>WD500 Extern<>WD300 Extern<

Engineering the impossible

quote:
markiedeweert schreef op 29 juni 2004 @ 23:52:
@stoffel..

Kun jij me niet zien?Ik heb je nl in mn lijst staan en zie dat je online bent.Heb al een paar keer wat naar je gestuurd maar kweenie of jij dat kunt zien als ik niet in jou lijst sta :?

Ik ben niet online met WV momenteel, volgens mij werkt de status info niet zo heel erg lekker.

Ik ben me nu aan het aanmelden, dan zie ik wel of ik wat krijg :)

You can't go nowhere, I swear, without searching for my face thinking I will be there

user brain not connected...

Mijn T630:
http://home.hccnet.nl/kdegooijer/forum/t630_menu.jpg

Waar is mijn "My Friends"??
Ik heb OrangeWorld (Ik heb Orange Free Abo, via een verlenging gekregen bij orange helpdesk) werkend en hij verbind gewoon via GPRS enzow.

Het is dus geblokeerd? :( :X

T-Junkie wijzigde dit bericht 04-07-2004 14:49 (29%)

// users are losers //Kimmo.biz // systeemspecs //

quote:
THE_BASE schreef op 25 juni 2004 @ 18:19:
Iemand al de instellingen voor: T-Mobile & Nokia 6230 ?

Jazeker:
- Vraag bij T-Mobile je 6-cijferige GPRS/wap-wachtwoord op. Dit moet je hebben, de SMS'jes met standaard GPRS/wap-instellingen kun je namelijk niet wijzigen. Bij mij kostte het nogal wat moeite de helpdesk te overtuigen om het paswoord te SMS'en, ze bleven maar volhouden dat mijn nokia werd ondersteund en dat ik de goede instellingen al had.

- Ga naar www.yamigo.com en vraag een gebruikersnaam en wachtwoord aan.

- Als je dez paswoorden hebt ga je naar berichten -> Chatten -> Verbindingsinstellingen -> Actieve instellingen chat & aanw.
Kies hier een leeg slot.

- Kies nu voor Instell. actieve chat & aanw. bew. en vul vervolgens in:
Dienstnaam: Yamigo.com
Homepage: http://www.yamigo.com/wv/control
Gebruikers-ID: <Yamigo-gebruikersnaam>
Wachtwoord: <Yamigo-wachtwoord>

- Kies nu voor instellingen verbinding en vul vervolgens in:
Naam set instellingen: Yamigo
Proxy's: inschakelen
Primaire proxy: 010.010.010.010:1080
Secundaire proxy: laten zoals het is
Gegevensdrager: GPRS

- Kies nu voor Instellngen drager en vul in:
GRPS-toegangspunt: wap
Verificatietype: normaal
Login-type: Automatisch
Gebruikersnaam: 316<laatste 8 cijfers tel.nummer>
Wachtwoord: <6-cijferige t-mobile paswoord>

Nu kun je teruggaan naar aanmelden en kies je voor de set Yamigo. Nu meldt de telefoon zich aan (dit kan plm. 60 sec. duren).

Veel plezier ermee

Thesau wijzigde dit bericht 04-07-2004 16:17 (3%)

Money makes the world go round!

Acties: [view][quote]

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

quote:
T-Junkie schreef op 04 juli 2004 @ 14:28:
Mijn T630:
[afbeelding]

Waar is mijn "My Friends"??
Ik heb OrangeWorld (Ik heb Orange Free Abo, via een verlenging gekregen bij orange helpdesk) werkend en hij verbind gewoon via GPRS enzow.

Het is dus geblokeerd? :( :X
Jep, zo te zien heeft Orange die eruit gehaald

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Is er nu eigenlijk al iemand die dit zonder 5 minuten vertraging werkend heeft gehad? En ligt dat aan de snelheid van de GPRS of aan yamigo?

Als het nog een flink stukje doorontwikkeld wordt zie ik er zeker wel toekomst in, maar nu is het nog niet echt bruikbaar :)

You can't go nowhere, I swear, without searching for my face thinking I will be there

Ik zit nu ook op het netwerk, met dezelfde username als hier. :)

quote:
doubleduh schreef op 04 juli 2004 @ 21:08:
Ik zit nu ook op het netwerk, met dezelfde username als hier. :)
Ik kon je niet vinden afgelopen avond.

Kan kloppen, ik was al snel weer uitgelogd, want volgens mij vreet het nogal wat bandbreedte (relatief dan he ;)), en sinds ik kpn heb is dat niet meer zo goedkoop...

Reg. datum: 09 februari 2000

Goed nieuws. Heb net met een dongle en een 'enable MyFriends gdfs' de optie MyFriends in m'n T630 gekregen. Het icoon van 'Shortcuts' is verdwenen en heb nu gewoon dit menu. :9

Het zat dus gewoon verstopt om een of andere reden. O-)

Username: kevinnn

Zo, heb het nu werkend op de 6220 van mn vriendin ook, dus t is een goede vervanger voor sms!

1,50 per mb bij telfort.Zijn heel wat smsjes :P

Het duurt overigens minder dan een minuut schat ik voordat een bericht aankomt op de ontvangende foon.

Als het zo blijft werken is het ideaal.Je kan op die site van yamigo ook zien wie er online zijn, maar dat zijn er dus bar weinig!

Denk dat het niet zo bekend is nog.

Reg. datum: 25 november 2002

quote:
Thesau schreef op 04 juli 2004 @ 15:58:
[...]

- Vraag bij T-Mobile je 6-cijferige GPRS/wap-wachtwoord op. Dit moet je hebben, de SMS'jes met standaard GPRS/wap-instellingen kun je namelijk niet wijzigen. Bij mij kostte het nogal wat moeite de helpdesk te overtuigen om het paswoord te SMS'en, ze bleven maar volhouden dat mijn nokia werd ondersteund en dat ik de goede instellingen al had.

Ze hebben bij de t-mobile helpdesk dus geen enkel idee wat dat 6 cijferig wachtwoord kan zijn. Die miep zegt tegen mij "probeer eens 6 nullen" toedeledokie. Nou maar hopen dat er iemand anders daar op de TD zit die wel ff snel dat 6 cijferig password kan sms'en. Iri....dan maar afwachten want zonder dat wachtwoord krijg ik het idd op m'n 6230 niet voor elkaar :|

DeZzL wijzigde dit bericht 14-07-2004 12:23 (7%)

Voor de orange gebruikers: het werkte wel op mijn k700 maar dan onder de internet account (dus die met 2 mb gratis en daarna 3 euro per MB) het zou natuurlijk beter zijn als het gewoon werkte onder world. Is dat bij jullie wel gelukt?? Bij mij raakten alle instellingen door de war 8)7 of ik raakte door de war :)

Wii: 4013 2134 6202 3976

quote:
DeZzL schreef op 14 juli 2004 @ 12:23:
[...]

Ze hebben bij de t-mobile helpdesk dus geen enkel idee wat dat 6 cijferig wachtwoord kan zijn. Die miep zegt tegen mij "probeer eens 6 nullen" toedeledokie. Nou maar hopen dat er iemand anders daar op de TD zit die wel ff snel dat 6 cijferig password kan sms'en. Iri....dan maar afwachten want zonder dat wachtwoord krijg ik het idd op m'n 6230 niet voor elkaar :|
password voor wap kan je gewoon zelf via My T-Mobile aanvragen.

Reg. datum: 25 november 2002

quote:
meganite schreef op 14 juli 2004 @ 23:36:
[...]

password voor wap kan je gewoon zelf via My T-Mobile aanvragen.

ik zal wel gek worden maar ik kan het echt nergens vinden. Er staat alleen "Wachtwoord: 6-cijferig persoonlijk password".
Als jij weet hoe het te vinden is laat het me weten :)

quote:
o0-Bianca-0o schreef op 14 juli 2004 @ 22:41:
Voor de orange gebruikers: het werkte wel op mijn k700 maar dan onder de internet account (dus die met 2 mb gratis en daarna 3 euro per MB) het zou natuurlijk beter zijn als het gewoon werkte onder world. Is dat bij jullie wel gelukt?? Bij mij raakten alle instellingen door de war 8)7 of ik raakte door de war :)
Ja zeker, werkte gewoon met orange world, je moet alleen een nieuwe set instellingen aanmaken, met de instellingen die ergens in dit topic staan geloof ik :)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws