Leuk setje, ziet er mooi uit alles past bijelkaar. Ik heb die Infinity's ook gehad, jammergenoeg is er niet echt sprake van een strakke bass.quote:malle jopie schreef op 18 juni 2004 @ 12:58:
Omdat mijn andere "HT" geen succes was gisteren even deze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sony 100hz platte buis 4:3
Yamaha receiver+ cd speler
Infinity Reference 61i (staat erop dus dit typenummer weet ik)
Zoals je ziet niet echt een "filmgek" opstelling, geen breedbeeld geen dvd.
Voor films sluit ik dus de laptop aan, werkt perfectdraai alleen maar divx.
De boxen werken wel heel erg lekker vind ik, mooi vol geluid, indien nodig enorme strakke bass.
De 2 videorecorders heb ik er maar uitgelaten, ouwe zooi maar worden toch bijna nooit gebruikt dus voldoen prima.
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 9
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Nieuw Topick ga volgende week waarschijnlijk verhuizen dus haal k allemaal nieuwe meubels enzo, maar mijn 6.1 geluid setje plus mijn lichtgevende pc
staan al klaar om goed gezet te gaan worden. Als k het af heb zal k ff wat foto's maken en posten 
Reg. datum: 08 mei 2004
Reg. datum: 08 mei 2004
quote:Parasound schreef op 18 juni 2004 @ 18:02:
[...]
Leuk setje, ziet er mooi uit alles past bijelkaar. Ik heb die Infinity's ook gehad, jammergenoeg is er niet echt sprake van een strakke bass.
Tja wat een strakke bass is is nogal subjectief.
Ik krijg er toch echt een bass uit alsof iemand tegen mijn borst staat te kloppen.
Zonder boemerig te zijn zoals ik vaak subwoofers ervaar.
Tuurlijk is er veel beter spul te koop dat als een moker tekeer gaat.
Gewoon aardige set voor een niet audiofiel maar een "anti miniset van de it's" persoon
Nou ik vindt het wel even wat meer dan dat 
Reg. datum: 22 juni 2003
Vraagje:
Hoeveel zou ik hier voor kunnen vragen? Drie jaar geleden aangeschaft...

Oceanborn_20 wijzigde dit bericht 19-06-2004 13:14 (19%)
Kun je misschien of een wat duidelijkere foto posten óf er even een typenummer bijzetten?? Best wel moeilijk om zo'n vraag te beantwoorden zonder typenummerquote:Oceanborn_20 schreef op 19 juni 2004 @ 13:09:
Vraagje:
[[http://members.lycos.nl/Wazzupman/Cdmddeck.jpg=afbeelding[/url]]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
quote:XanderH schreef op 19 juni 2004 @ 13:13:
[...]
Kun je misschien of een wat duidelijkere foto posten óf er even een typenummer bijzetten?? Best wel moeilijk om zo'n vraag te beantwoorden zonder typenummer
Typenr:
SHARP MD-R3 MD/CD deck
hm.. je moet er maar net iemand voor vinden..
KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..
quote:
http://www.minidisc.org/part_Sharp_MD-R3.html
Tips: To fix the R3's track gap problem on continuous discs: If you take an optical cable and connect the optical in to the optical out, put the unit in Synch record with the MD input as the optical in, and play the CD, you can record a contiuous CD without getting gaps at the track marks. It's somewhat clunky, but it works fine. -Paul Zimmer
Best een eng apparaat. Om een goede opname te maken moet je een glasvezel bridge maken
Ik bied 20 euro als je hem komt bezorgen
Ik ben aan het overwegen om mijn cd-speler (Arcam Alpha 8se) te vervangen voor een DVD-speler. Ik ben namelijk verhuisd naar een "echt" huis en mn PC staat nu op de studeerkamer. Alleen, deze DVD speler moet met CD's minstens zo goed klinken als m'n huidige CD-speler. De arcam DV88(+), of DV89 lijken mij goede kandidaten.
Heeft iemand ervaring met één van deze apparaten of mischien een andere goede tip?
Heeft iemand ervaring met één van deze apparaten of mischien een andere goede tip?
Great minds think alike!
quote:
Yamaha heeft al jaren op hun modelen een olie-gedempte klepjes erop zitten. Van metaal. Dat geeft de versterkers een erg mooie uitstraling omdat je veel componenten erachter kunt verstoppen. Het zit helaas alleen op de duurdere modellen. De yamaha rx1300 stond eerst op mijn verlanglijstje. Alleen kun de meerprijs mij niet de meerwaarde geven die ik nodig had..
Lachte wel kapot bij de mediamarkt dat Pioneer heeft geprobeerd de klepjes van yamaha te jatten.. Alleen pioneer deed het van plastic.. Om te janken als je dat in je handen had
JVC AV 28H35s.
JVC RX5032 Receiver.
JVC NSX-33 DVD speler.
Magnat 990 series speakers. (5 in totaal)

Ik deze set al een hele tijd, maar steeds te lui geweest om te posten
M'n Magnat speakers komen erg laag, dus ik heb nog niet zoveel behoefte aan een sub. Waar ik wel naar aan het kijken ben is een goede CD-wisselaar
JVC RX5032 Receiver.
JVC NSX-33 DVD speler.
Magnat 990 series speakers. (5 in totaal)

Ik deze set al een hele tijd, maar steeds te lui geweest om te posten
M'n Magnat speakers komen erg laag, dus ik heb nog niet zoveel behoefte aan een sub. Waar ik wel naar aan het kijken ben is een goede CD-wisselaar
Heb hier een Pioneer staan en die heeft ook zo'n klepje.. alleen is die niet van plastic maar ook van metaal of alluminium oid.quote:4POX schreef op 19 juni 2004 @ 15:49:
[...]
Yamaha heeft al jaren op hun modelen een olie-gedempte klepjes erop zitten. Van metaal. Dat geeft de versterkers een erg mooie uitstraling omdat je veel componenten erachter kunt verstoppen. Het zit helaas alleen op de duurdere modellen. De yamaha rx1300 stond eerst op mijn verlanglijstje. Alleen kun de meerprijs mij niet de meerwaarde geven die ik nodig had..
Lachte wel kapot bij de mediamarkt dat Pioneer heeft geprobeerd de klepjes van yamaha te jatten.. Alleen pioneer deed het van plastic.. Om te janken als je dat in je handen had
plaatje klepje dicht
plaatje klepje open (let maar niet op de slechte kwaliteit van de foto)
Weet niet exact hoe het zit met de andere Pioneer modellen.
My DVD collection and DVD-List | FFXI: Nawa 75DRK/37WAR,37THF (Server: Titan)
quote:Verbal Kint schreef op 19 juni 2004 @ 15:09:
Ik ben aan het overwegen om mijn cd-speler (Arcam Alpha 8se) te vervangen voor een DVD-speler. Ik ben namelijk verhuisd naar een "echt" huis en mn PC staat nu op de studeerkamer. Alleen, deze DVD speler moet met CD's minstens zo goed klinken als m'n huidige CD-speler. De arcam DV88(+), of DV89 lijken mij goede kandidaten.
LINN Unidisk 1.1
Je zou de Philips DV963SA kunnen overwegen, al heb ik daar mindere verhalen van gelezen qua degelijkheid. Hij is relatief snel stuk, als je pech hebt. Je kunt ook nog een ogenblikje wachten en je portemonnee leegstorten voor de NAIM DVD5. Gegarandeerd beter dan de Arcam, speelt op het niveau van de CD5 (en die is erg goed, vraag maar aan Hans
Music Addicted
quote:Ik ben aan het overwegen om mijn cd-speler (Arcam Alpha 8se) te vervangen voor een DVD-speler. Ik ben namelijk verhuisd naar een "echt" huis en mn PC staat nu op de studeerkamer. Alleen, deze DVD speler moet met CD's minstens zo goed klinken als m'n huidige CD-speler. De arcam DV88(+), of DV89 lijken mij goede kandidaten.
De 88+ en de 89 spelen op het niveau van de CD73, de DV78 zit daar ook dichtbij, en is gezien zijn DVD kwaliteiten absoluut een topper als je een DVD zoekt met goede CD kwaliteit. De DV79 doet hetzelfde maar ook DVD-A.
Zelf heb ik de 963SA, en die is gewoon erg degelijk, ik heb zelf nog nooit gehoord van mensen waar hij kapot ging; voor de prijs zeker een optie, met upsampling komt hij een eind in de buurt van de CD72. Enige puntje is dat hij posterization vertoont in sommige scenes op DVDs.
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
gister nog weer een nieuwe update gehaald: 3 sets Van den Hul The Source Hybrid interlinks, zodat ik nu met vol genot van SACD kan genieten.
KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..
Reg. datum: 11 september 2002
Reg. datum: 11 september 2002
Ik heb een bandrecorder AKAI GX-620 aangesloten op een Marantz SR4400 receiver als ik wat wil opnemen wil die dat alleen maar doen van alle analoge ingangen op de receiver (TV, Tuner, Video e.d.) en niet van mijn digitale aansluiting waar mijn DVD speler aanhangt analoog doet die wel.
Weet iemand hoe dat komt?
quote:areanett schreef op 20 juni 2004 @ 12:15:
Ik heb een bandrecorder AKAI GX-620 aangesloten op een Marantz SR4400 receiver als ik wat wil opnemen wil die dat alleen maar doen van alle analoge ingangen op de receiver (TV, Tuner, Video e.d.) en niet van mijn digitale aansluiting waar mijn DVD speler aanhangt analoog doet die wel.
heb ik wel vaker gezien dat je niet van een digitale ingang kunt opnemen via een analoge uitgang...
Meest logische verklaring die ik ooit daarvoor gehoord heb is dat ze om zoiets mogelijk te maken een extra D/A-convertor in zouden moeten bouwen, en dat dat meer geld kost....
Maar echt logisch is het niet nee.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
quote:Dr. Strangelove schreef op 19 juni 2004 @ 23:37:
[...]
....Enige puntje is dat hij posterization vertoond in sommige scenes op DVDs.
Heb je al eens firmware 25 voor de 963sa geprobeerd?
http://www.homecinema-fr....hp?t=29718349&start=0
@Verbal Kint:
Misschien is het de moeite om te wachten op de opvolger van de 963sa.
De dvp900sa heeft upsampeling tot DSD. Hier vind je er meer over:
http://www.p4c.philips.co...9/dvp900sa_69_pss_eng.pdf
Abit KV8 - AMD Athlon 64 3000+ - 1024 MB DDR400 - 2 x Maxtor 160gb sata in Raid0 - Maxtor 250gb ata - Abit Ati Radeon 9550 @ 9600Pro - BENQ DVD DD DW1640 - Audiotrak Prodigy 7.1 HiFi
Na veel lezen en kijken hier, dan ook maar eens een post hier:

Panasonic SC-DM3 Home Cinema Set, Aristona breedbeeld tv

En de luisterplek met de 2 surroundspeakers...
Scheve pics met behulp van een Siemens S55. Toch maar weer eens de digicam van me pa stelen

Panasonic SC-DM3 Home Cinema Set, Aristona breedbeeld tv

En de luisterplek met de 2 surroundspeakers...
Scheve pics met behulp van een Siemens S55. Toch maar weer eens de digicam van me pa stelen
Don't hate the player, hate the game.
Reg. datum: 02 januari 2004
Reg. datum: 02 januari 2004
Die schilderij komt me wel heel bekend voorrrr
IKEA IKEA IKEA

Ik weet het is meschien wel heel erg off topic maar kon het niet laten
Die aristona's zijn heel goed als je kijkt naar prijs en kwaliteits verhouding ( heb er zelf ook een )is gewoon Philips en daar is niks mee.
Zeg OUT gaat je in de toekomst nog upgraden qua hifi/suround set zoja wat heb je in gedachten LET US KNOW
IKEA IKEA IKEA
Ik weet het is meschien wel heel erg off topic maar kon het niet laten
Die aristona's zijn heel goed als je kijkt naar prijs en kwaliteits verhouding ( heb er zelf ook een )is gewoon Philips en daar is niks mee.
Zeg OUT gaat je in de toekomst nog upgraden qua hifi/suround set zoja wat heb je in gedachten LET US KNOW
Lord Elrond wijzigde dit bericht 21-06-2004 00:04 (80%)
quote:Timmey schreef op 19 juni 2004 @ 16:22:
M'n Magnat speakers komen erg laag, dus ik heb nog niet zoveel behoefte aan een sub.
Mooi Setje hoor.
Heb je al eens een sub erbij gehad, gewoon om te luisteren? Vaak is een sub toch een goeie aanvulling!.
Precies, een goede sub is er niet zozeer voor meer laag, maar vooral voor meer gevoel. Wat een goede sub kan krijg je echt niet voor elkaar met "standaard" frontluidsprekers. Helaas is een goede sub (eentje die echt iets toevoegd aan je fronts) wel prijzig. Tenzij je hem zelf maakt natuurlijk...quote:Mark-A schreef op 21 juni 2004 @ 08:20:
[...]
Mooi Setje hoor.
Heb je al eens een sub erbij gehad, gewoon om te luisteren? Vaak is een sub toch een goeie aanvulling!.
Great minds think alike!
Reg. datum: 27 september 2002
Reg. datum: 27 september 2002
Wanneer je een sub aansluit kan je op je receiver ook instellen dat je bijv small fronts/rears hebt. Op deze manier klinken je speakers nog beter.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.