Gathering of Tweakers

Quicksearch
Snoopy, The Smartest :)

Was er vroeger ook altijd een beetje bang voor, maar het is nog nooit fout gegaan en met die Euro is alles zo makkelijk! Geld is zo overgemaakt zonder kosten. (Zorg wel dat je het IBAN rekeningnummer van hun krijgt, anders zitten er wel kosten verbonden aan het overmaken van het geld!) En idd het zijn gewoon bedrijven die ook via ebay hun producten willen aanbieden, bereik je toch een groot publiek mee!

Douane hoeft het niet langs en BTW zit al in de prijs verwerkt, dus die hoef je in NL ook niet af te dragen. Omdat het uit de EU komt is het vrij van importheffingen en belastingen! Het maakt dus niks uit of je in NL koopt of in Duitsland, België, Spanje whatever. Zolang het land maar bij de EU hoort en je BTW betaald, in dit geval dus mwst (de duitse variant van BTW)

--DARKviper-- wijzigde dit bericht 16-06-2004 14:52 (33%)

- - - {{ AMD XP2600+ // Gigabyte GA-7AVXP // 1024MB PC-2700 DDR Ram // 2x60GB 7200 Tpm IBM // 120GB 7200TPM WD // Asus Ati X800XT AGP // Logitech dual optical // Windows 98 keyboard with ¤-sign }} - - -

Mijn poes popelt.

laatste offtopic post

Moet ik ze mailen voor een IBAN rekeningnummer of geven ze die ook op als ik op verzenden klik. En als ik ze mail, kunnen ze een beetje engels in duitsland?

\/ edit:

tnx ;) nog even aan t meisje vragen welke kleur ze prefereert en dan alsnog voor mijn eigen favoriet kiezen :)

Pixal wijzigde dit bericht 16-06-2004 15:09 (27%)

Ok ook laatste offtopic van mijn kant ;)

Ik verwacht dat je van hun precies te horen krijgt wat je precies moet doen. En ze zullen ook een IBAN nummer geven! Anders moet je hier idd even om emailen. En emailen in het Engels is idd het slimst. Dat snappen ze wel en wellicht krijg je wat gebrekkig Engels terug, maar duidelijk is het wel!

dus: Gewoon ff registreren bij Ebay dan ram je die Sofort Kaufen knop in en dan volgt alles vanzelf. Je krijgt denk emailtje met een uitleg! en je moet uiteraard ff aangeven welke kleur receiver je wilt ontvangen.

- - - {{ AMD XP2600+ // Gigabyte GA-7AVXP // 1024MB PC-2700 DDR Ram // 2x60GB 7200 Tpm IBM // 120GB 7200TPM WD // Asus Ati X800XT AGP // Logitech dual optical // Windows 98 keyboard with ¤-sign }} - - -

quote:
Melvin schreef op 16 juni 2004 @ 13:49:
[...]

Dat is echt wel de eerste keer dat ik iemand tegenkom die vindt dat een 804 teveel laag geeft. Jij hebt een kamer van 2 op 2 ofzo ? :)
Het kan ook aan de kamer akoestiek liggen, het komt niet alleen aan op de afmetingen van een ruimte ;) .

quote:
deepspace schreef op 15 juni 2004 @ 18:06:
Tjonge jonge zeg... er staat niet voor niets een

[afbeelding]
Nice :)

E6600 @ 3.4Ghz, HyperX @ 470Mhz, 1TB T166 RAID0, HD3870@877/1215. GeminII, VF1000, TG480

KEFalicious..

ff weer een tussentijdse post van mij, na een kleine update! Mn vriendin was aan t shoppen bij de Seats & Sofa's, en ik zag daar een mooi demomodel stoel staan voor een paar centen en ik kon het niet laten deze ook aan te schaffen, met als resultaat dat ik slechts 10 minuten later alweer in de auto zat met een bank EN een stoel in de aanhanger.. De stoel staat nu dus op mijn kamer, zodat ik ook eens relaxed tv kan kijken of muziek kan luisteren.. Ik geef toe; hij is veel te groot voor op mijn kamer, maar ach.. het gaat om het zitcomfort, nietwaar?

http://picserver.org/view_image.php/O1072N5GY027/p.jpeg

http://picserver.org/view_image.php/5I87M070F4SE/p.jpeg

edit:
oh ja, mn televisie is momenteel tijdelijk even pleite, want hij was alweer overleden.. Ik ben ff op zoek hier in de buurt voor een goedkope vervanger.. Ik heb besloten om toch een goedkope televisie te houden eerst, en eerst het geluid uit te breiden. Dat zal ongetwijfeld na de vakantie worden..

Gemineye wijzigde dit bericht 16-06-2004 18:46 (21%)

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..

Woei, wat een relaxte stoel. Toch vraag ik me af, hoeveel betaal je nou voor zo'n stoel ook al is het een demo model?
Ik wil graag nog eens een lekkere leren bureaustoel...waar kan ik deze het goedkoopst halen? Tweedehands vind ik ook niet erg maar vak toch nog te duur aangeboden

ehhhh..HOI

KEFalicious..

quote:
GNIFFEL schreef op 16 juni 2004 @ 17:11:
Woei, wat een relaxte stoel. Toch vraag ik me af, hoeveel betaal je nou voor zo'n stoel ook al is het een demo model?
hij is op dit moment te koop bij bijvoorbeeld de kwantum voor 159 euro, ik heb hem gekocht bij de seats & sofa's voor 85 euro. Het zal wel geen geweldige kwaliteit zijn, maar ach, het zit erg goed en het kost haast niks natuurlijk :)

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..

KEFalicious..

quote:
kRiZzZiZ schreef op 16 juni 2004 @ 18:35:
Ik wil graag nog eens een lekkere leren bureaustoel...waar kan ik deze het goedkoopst halen? Tweedehands vind ik ook niet erg maar vak toch nog te duur aangeboden
Hm, wat voor bedrag had je dan in gedachten? voor mijn gevoel hoeven die dingen helemaal niet zo vreselijk duur te zijn, maar ik heb er ook nog nooit echt naar gezocht moet ik eerlijk zeggen!

Mijn poes popelt.

* Pixal heeft de Denon AVR 1804 net betaald

Wat is power en volume in het duits? Hoop dat het een Engels model is :X

Ik heb ook pas 2 speakers en een dikke zelfbouw subwoofer :D wordt weer sparen na de vakantie. :/

Modbreak

Lees de sluitmsg van je topic nog eens, daarnaast is dit topic niet bedoeld voor aankoop adviezen.

Play wijzigde dit bericht 16-06-2004 19:38 (88%)

quote:

action (soms)
leenbakker (altijd)
kwantum (altijd)
bouwmarkten (soms)

Dan heb je nog van die el cheapo bankstel winkels (bv. seats and sofa's)

Dat zijn van die leren "directeur" bureaustoelen voor rond de 80 tot 150 euro.

Kwaliteit is natuurlijk stukken minder dan de dure bij de grote bankstel winkels maar zolang je niet wild gaat doen is het prima.Afwerking is wat minder, het leer is natuurlijk niet JE VAN HET leer :)

Ikzelf heb een stoffe hoge leuning stoel gehaald bij kwantum type "roel" voor 50 euro :9 .
Dat ding zit zo fantastisch, lekker boebel in mijn onderrug, veert naar achteren etc..
Maar hij wiebelt/veert wel een beetje op de "stam", maar dat merk je alleen als je express gaat wiebelen, blijft natuurlijk goedkoop spul.
Gewoon normaal doen en het is prima spul :)

malle jopie wijzigde dit bericht 16-06-2004 19:10 (3%)

Jah, ik heb zo'n lekkere leren stoel van de kwantum... Was 90 euro geloof ik... Mooi ding man ;)

Én ik heb eindelijk bedacht wat voor tv ik ga kopen... (als ik genoeg geld bij elkaar gesprokkeld heb...)
Het wordt een Loewe Avantos 3970/3981... Daar ben ik nog niet helemaal uit... De 81heeft een VGA ingang... Maar is dat nuttig voor een gewone televisie?

Verder kwam de verkoper met het verhaal dat progressive scan voor een tv niet nuttig is... En dat een tv die wel progressive scan zou hebben, zelfs slechter beeld zou hebben omdat het twee keer verwerkt zou moeten worden? Wie kan hier zijn licht op laten schijnen?

www.carina-avensisclub.nl

quote:
Pixal schreef op 16 juni 2004 @ 19:01:
* Pixal heeft de Denon AVR 1804 net betaald

Wat is power en volume in het duits? Hoop dat het een Engels model is :X

Ik heb ook pas 2 speakers en een dikke zelfbouw subwoofer :D wordt weer sparen na de vakantie. :/
Denon maakt geen aparte modellen voor de duitse markt. Het model is daarom volledig gelijk aan het model dat in Nederland wordt verkocht! Wat is je eerst indruk van bestellen via het Duitse Ebay? Ik vind het persoonlijk altijd erg goedkoop en gemakkelijk! Levertijd kan iets langer zijn, maar hooguit 5 werkdagen! Spullen zijn namelijk vrijwel altijd op voorraad bij "ze Germans"

Mijn poes popelt.

Ik mag ze wel die duitsers. Kreeg persoonlijk mailtje of ik de kleur wilde opgeven en adresgegevens. Ik was mijn tel. nr vergeten dus kreeg nog een funny duits/engels mailtje terug of ik die ook kon geven.

Heb lekker met hoofdletters zitten te werken en duitse woorden uit mijn mouw geklopt :P

Maar hifi kopen is een serieuze zaak en zal er vanaf nu niet meer over posten :/

Ik zal er maar pics van schieten als ik hem heb, dan komen de speakers wel in deel 28 te staan :D (heb trouwens wel 5 speakers in huis als het moet maar das zo'n bij elkaar geraapte zooi dat ik ze niet ga fotograferen :D)

quote:
Verder kwam de verkoper met het verhaal dat progressive scan voor een tv niet nuttig is... En dat een tv die wel progressive scan zou hebben, zelfs slechter beeld zou hebben omdat het twee keer verwerkt zou moeten worden? Wie kan hier zijn licht op laten schijnen?

Da's gel*l. Het beeld wordt er wel degelijk beter op, maar het verschil is groter naarmate het scherm groter is. Daarom is progressive scan op een beamer een must, maar op een 17 inch LCD scherm nutteloos. Je ziet op een 82cm beeldbuis wel degelijk een grote verbetering in het beeld, met name in de diepte van het beeld en de weergave van horizontale lijnen (als je je 19 inch monitor op 640x480 zet begrijp je het idee).

Maar de Aventos kan via de VGA poort maar met heel veel kunst en vliegwerk progressive weergave doen; hier is een uitgebreid topic over geweest op www.avforums.com. Dus als je progressive absoluut wil hebben (er zijn op CRT TVs nog steeds kinderziektes mee) dan moet je naar Panasonics TX32PD30 of 36PD30 kijken. JVC biedt het ook op de duurdere modellen, maar JVC is kl*te IMHO.

Overigens ben ik zelf ook voor de Aventos gegaan; absoluut het beste wat er te krijgen is IMHO in de 82cm BB categorie.

Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7

quote:
Wat ik gedaan is is een sportautostoel verbouwd tot bureastoel. Zit lekker joh, is alleen geen leer. Kosten ¤ 50

Mijn poes popelt.

quote:
Erikjebaldie schreef op 16 juni 2004 @ 21:16:
[...]

Wat ik gedaan is is een sportautostoel verbouwd tot bureastoel. Zit lekker joh, is alleen geen leer. Kosten ¤ 50
pics

quote:
Dr. Strangelove schreef op 16 juni 2004 @ 20:51:
[...]

Da's gel*l. Het beeld wordt er wel degelijk beter op, maar het verschil is groter naarmate het scherm groter is. Daarom is progressive scan op een beamer een must, maar op een 17 inch LCD scherm nutteloos. Je ziet op een 82cm beeldbuis wel degelijk een grote verbetering in het beeld, met name in de diepte van het beeld en de weergave van horizontale lijnen (als je je 19 inch monitor op 640x480 zet begrijp je het idee).

Maar de Aventos kan via de VGA poort maar met heel veel kunst en vliegwerk progressive weergave doen; hier is een uitgebreid topic over geweest op www.avforums.com. Dus als je progressive absoluut wil hebben (er zijn op CRT TVs nog steeds kinderziektes mee) dan moet je naar Panasonics TX32PD30 of 36PD30 kijken. JVC biedt het ook op de duurdere modellen, maar JVC is kl*te IMHO.

Overigens ben ik zelf ook voor de Aventos gegaan; absoluut het beste wat er te krijgen is IMHO in de 82cm BB categorie.

Nouja, wat hij zei is dat het beeld dan eerst progressive gemaakt moet worden door de dvdspeler, en dat vervolgens het beeld weer omgezet moet worden naar interlaced door de tv, omdat een analoge beeldbuis geen progressive kan weergeven... Vond het wel een beetje raar verhaal... Die 81cm zou alleen een optie zijn als VGA input meerwaarde biedt... Maar dat verwacht ik niet... Enige is dat ik zag dattie ook Component ingang heeft... En das dan wel weer interessant, aangezien mijn dvdspeler ook component-uit heeft... En die kabels zijn makkelijker overal doorheen te krijgen dan een dikke scart...

Tsjah... JVC hoef ik ook niet... Panasonic wil ik zeker nog gaan kijken, maar nadat ik de Loewe tv's gezien heb, betwijfel ik of die beter beeld geven, en das toch waar het om gaat...
Wat bedoel je met BB categorie?

Trouwens, Loewe had ook een paar toestellen staan met een niet geheel vlakke beeldbuis, die gaven opzich bij kabel-beeld mooier beeld... Maar met dvd minder... Wat is wijsheid?

www.carina-avensisclub.nl

als morgen mijn center binnen komt. zal ik ook even foto's gaan schieten.

Reg. datum: 27 september 2002

quote:
MikeyMan schreef op 16 juni 2004 @ 23:03:
[...]

Wat bedoel je met BB categorie?

Trouwens, Loewe had ook een paar toestellen staan met een niet geheel vlakke beeldbuis, die gaven opzich bij kabel-beeld mooier beeld... Maar met dvd minder... Wat is wijsheid?

BB Categorie is Breed Beeld categorie.

Loewe is absoluut de top hierin qua beeld kwaliteit. De aventos is hierin de instapper en deze wilde ik gaan kopen (1300 euro) maar toen was er net een philips aanbieding (de 32pw8717 voor 779 euro) en die zag er erg goed uit en ik heb dus die 500 euro nu over voor iets anders.

Philips heeft ook de 32pw8506 (599,- bij MM met iets ronde beeldbuis) deze gaf erg goed beeld (kabel beter dan de platte) maar plat lijkt hoger en het lijkt of de personen echt uit de TV stappen. De platte heb ik dus genomen!

tatata wijzigde dit bericht 17-06-2004 09:53 (17%)

quote:
Nouja, wat hij zei is dat het beeld dan eerst progressive gemaakt moet worden door de dvdspeler, en dat vervolgens het beeld weer omgezet moet worden naar interlaced door de tv, omdat een analoge beeldbuis geen progressive kan weergeven... Vond het wel een beetje raar verhaal... Die 81cm zou alleen een optie zijn als VGA input meerwaarde biedt... Maar dat verwacht ik niet... Enige is dat ik zag dattie ook Component ingang heeft... En das dan wel weer interessant, aangezien mijn dvdspeler ook component-uit heeft... En die kabels zijn makkelijker overal doorheen te krijgen dan een dikke scart...

Nogmaals, dat een beeldbuis geen progressive kan weergeven is kul. Gewoon niet waar. Ik heb een JVC gehad die progressive weergave had, en dat zag er perfect uit. Helaas waren er tig andere dingen mis met het ding, maar progressive scan werkte perfect.

VGA biedt weinig meerwaarde IMHO.

Let wel dat Loewe component over SCART biedt. M.a.w., je moet een kabel kopen die een SCART plug aan de TV kant heeft en drie component (tulpen) aan de DVD kant. Verschil in beeldkwaliteit over RGB: minimaal met een goede DVD speler, vrij groot met een goedkope (veel goedkope DVD spelers hebben slechte SCART RGB weergave). Als je een SCART-component kabel wil hebben, raad ik je Profigold aan, makkelijk te vinden, goedkoop en kwalitatief erg goed.

Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7

Alles kan beter
Reg. datum: 16 mei 2003

Ik zag op www.radioskoop.be bij 2nd Life een Planus 4781 incl. Meubel staan voor 1000 euro. Nieuwprijs van de tv alleen is 2000 euro (geweest). Is het aan te raden zo een demotoestel vanuit de winkel te kopen of zou deze al half versleten zijn? Je zou natuurlijk moeten weten als hij hele dagen heeft opgestaan of alleen op vraag...

Het gaat om deze tv dus:
http://www.maxlevel.ru/zadmin_data/paragraph.image/2369.jpg

Abit KV8 - AMD Athlon 64 3000+ - 1024 MB DDR400 - 2 x Maxtor 160gb sata in Raid0 - Maxtor 250gb ata - Abit Ati Radeon 9550 @ 9600Pro - BENQ DVD DD DW1640 - Audiotrak Prodigy 7.1 HiFi

Opnieuw opstarten...

een TV wordt gebouwd op 5 jaar levensduur.
Als deze 4 maanden gestaan heeft, heeft deze 6 dagen in de week 8 uur per dag gedraaid voor 4 maanden lang.
Stel dat de gemiddelde TV elke avond 4 uur aan staat, reken het verschil maar uit.

Nu moet ik er wel bijzeggen dat 1x per dag aan gaan en aanblijven een langere levensduur geeft dan 4 keer per dag aan of uit.

Het is te overleven hoor.
Vooral als het de helft scheelt.

Reken er wel op dat deze gewoon aan gestaan heeft, onzin verhalen van "alleen op verzoek " moet je niet geloven.

(hopelijk stond het contrast en de helderheid niet op max...)

weeraanmelden wijzigde dit bericht 17-06-2004 15:20 (11%)

iMac 17"!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws